عرضهی بازی Kid Icarus: Uprising برای نینتندو سوییچ ممکن نیست
کارگردان بازی Kid Icarus: Uprising، آقای ماساهیرو ساکورای در مصاحبهی اخیر خود در پاسخ به درخواستهای بیشمار هواداران برای عرضهی این بازی برروی کنسول نینتندو سوییچ گفتهاند که پورت بازی برای کنسولهای امروزی ممکن نیست.
یکی از موفقترین بازیهایی که برروی کنسول دستی ۳DS شرکت نینتندو منتشر شد، بازی Kid Icarus: Uprising بود. این بازی سوم شخص که سبکهای تیراندازی و اکشن ماجراجویی را به زیبایی با هم ترکیب کرده بود توانست به موفقیتهای چشمگیری برروی این کنسول دست یافته و محبوبیت بالایی در بین هواداران پیدا کند. اگرچه این بازی کاملا بینقص نبود ولی بازی Uprising توانست جایگاه ویژهای در بین هواداران پیدا کند. به نظر میرسد هواداران هنوز هم این بازی را فراموش نکردهاند؛ چرا که بسیاری از کاربران کنسول نینتندو سوییچ خواستار عرضهی بازی برروی این کنسول هیبریدی هستند.
با این حال به نظر میرسد انتظار برای عرضهی نسخهی نینتندو سوییچ بازی بیفایده است. خالق و کارگردان سری Super Smash Bros و بازی Kid Icarus: Uprising، آقای ماساهیرو ساکورای (Masahiro Sakurai) در مصاحبهی اخیر خود با مجلهی Edge بیان کرده است که پورت بازیهای کنسول دستی نینتندو ۳DS برای کنسولهای امروزی ممکن نیست.
زمانی که از آقای ساکورای دربارهی بازی Kid Icarus: Uprising سوال شد، ایشان در پاسخ بیان کردند که این بازی به لطف تیم و سختافزار موجود، قطعا یکی از سختترین پروژههایی بوده است که ایشان تا به امروز برروی آن کار کردهاند. در نهایت ایشان به پورت بازی اشاره کرده و بیان کردند که عرضهی بازی برروی کنسولهای جدید ممکن نیست.
من میتوانم بگویم که این بازی چه از نظر تیم و چه از نظر سختافزار، فاصلهی زیادی با تبدیل شدن به سختترین پروژهی دوران کاری من نداشته است. اعضای تیمی که من گردآوری کرده بودم از نظر فرهنگ و نوع تفکر بسیار با هم متفاوت بودند و به همین دلیل، تقریبا همیشه شاهد درگیری در بین اعضای گروه بودیم. به علاوه، زمانی که ما مشغول ساخت این بازی بودیم هنوز امکان استفاده از نهایت توان کنسول ۳DS وجود نداشت. بعدها بهبودهایی در بخش سختافزار کنسول اعمال شد ولی از آنجا که ما در مراحل اولیهی ساخت کنسول در حال توسعهی بازی بودیم، برای رسیدن به اهدافمان با مشکلات زیادی روبهرو میشدیم.
برای مثال من همزمان با معرفی Circle Pad Pro به صورت عمومی از وجود این بخش در کنسول با خبر شدم. اگرچه من دوست داشتم بازی به صورت کامل از این قابلیت پشتبانی کند ولی به دلیل مشکلات عملکردی، این کار ممکن نبود. به عنوان یک بازی ویدئویی، این عنوان از نظر محتوا بسیار غنی بوده و تجربهی آن لذت بخش است. طرفداران مرتبا از ما پورت بازی برروی کنسول نینتندو سوییچ را میخواهند ولی من فکر نمیکنم این کار ممکن باشد.
با توجه به صحبتهای آقای ساکورای، به نظر میرسد انتظار برای انتشار این بازی برروی کنسول نینتندو سوییچ نتیجهای نخواهد داشت. با این حال همیشه امید برای عرضهی یک نسخهی کاملا جدید از سری وجود دارد.
پر بحثترینها
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- ناراحتی کارگردان Black Myth: Wukong بابت نبردن جایزه بهترین بازی سال
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- ظاهراً تریلر معرفی Intergalactic: The Heretic Prophet به تاریخ عرضه آن اشاره دارد
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- گپفا ۲۵؛ تریلرهای مورد علاقه شما از مراسم The Game Awards 2024
- نکات مخفی تریلر بازی جدید ناتی داگ، Intergalactic، که شاید متوجه آنها نشده باشید
نظرات