استودیوی رمدی: Control یک گیمپلی سریع و باسهایی حماسی خواهد داشت
آقای Thomas Puha از استودیوی رمدی در مصاحبهی اخیر خود اطلاعات تازهای از عنوان Control را منتشر کرده است.
استودیوی رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment) معمولا سبک خاص و مخصوص به خود را دارد. سبک کاری این استودیو به قدری خاص و متفاوت است که اگر شما بدون هیچ پیشزمینهای تریلر یکی از ساختههای آنها را مشاهده کنید بالافاصله حدس میزنید که با یکی از محصولات استودیوی رمدی طرف هستید. اگرچه امضای استودیوی رمدی را میتوانید در جای جای عنوان Control مشاهده کنید ولی به نظر میرسد این بازی با تمامی ساختههای پیشین این استودیو تفاوت دارد؛ البته خود تیم سازنده نیز در گذشته بیان کرده بودند که با یک عنوان کاملا جدید طرف هستیم.
یکی از تفاوتهای اصلی بازی Control نسبت به Quantum Break، ساختهی پیشین استودیوی رمدی، گیمپلی سریعتر این عنوان است. در عنوان Quantum Break، بازی با یک سرعت آهسته کار خود را آغار کرده و به ندرت روند بازی سریعتر از قبل میشد. براساس صحبتهای آقای Thomas Puha، عنوان Control گیمپلیی بسیار سریعتر از ساختههای قبلی این استودیو خواهد داشت:
ما عنوان Quantum Break که شروعی بسیار آهسته داشت را به خوبی بررسی کرده و بارها دربارهی آن صحبت کردیم. این موضوع کاملا عمدی بود و در نهایت به جایی میرسیدیم که شاهد سرعت بسیار بالاتری در بازی بودیم. در (عنوان Control) خیلی سریعتر به این نقطه خواهیم رسید.
اقای Puha در این مصاحبه کمی دربارهی مبارزات با باسهای بازی نیز صحبت کردهاند. براساس صحبتهای ایشان در زمینهی مبارزه با باسها، شاهد مبارزاتی دیوانهوار و سریع در عنوان Control خواهیم بود. ایشان تایید کردهاند که باسهای بازی در نسخهی نهایی بسیار عظیم و حماسی خواهند بود.
ویدئوی منتشر شده از گیمپلی بازی در جریان مراسم PlayStation Access ما را کمی بیشتر با مکانیکها و مبارزات بازی آشنا میکند. با این وجود این ویدئو براساس یک دموی محدود از بازی ساخته شده است و هیچ یک از باسهای بازی در آن حضور ندارند. به نظر میرسد برای روشنتر شدن صحبتهای آقای Puha، باید منتظر بمانیم تا نمایش کاملی از یکی از باسهای بازی منتشر شود.
عنوان Control در زمانی نامشخص در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرمهای رایانههای شخصی، پلیاستیشن ۴ و ایکسباکس وان منتشر خواهد شد. دیگر اخبار مربوط به این عنوان را میتوانید از طریق وبسایت خبر گیمفا دنبال کنید.
پر بحثترینها
- بازیگر شخصیت اصلی Intergalactic نیل دراکمن را خدای بازیهای ویدیویی میداند و از همکاری با او هیجانزده است
- رکورد دیسلایک تریلر Concord توسط Intergalactic در یوتیوب شکسته شد
- رئیس ناتی داگ: تست بازیگری Intergalactic به اندازه انتخاب بازیگر نقش الی شگفتانگیز بود
- بازیهای انحصاری کنسولی بیشتری از پلی استیشن برای Xbox عرضه خواهند شد
- مدیرعامل ناتی داگ: Intergalactic دیوانهوارترین ماجراجویی ما است
- دیجیتال فاندری تریلر Intergalactic را از نظر بصری شگفتانگیز توصیف میکند
- سازنده بازی Black Myth: Wukong بابت برنده نشدن در مراسم The Game Awards 2024 گریه کرد
- گپفا ۲۶؛ مورد انتظارترین بازیهای شما در سال ۲۰۲۵
- مدیرعامل مایکروسافت: طرفدار Xbox بودن یعنی تجربه بازیهای آن روی تمامی دستگاهها
- این ۱۵ ویژگی منحصر به فرد GTA 6 را به یک تجربه خیرهکننده تبدیل خواهند کرد
نظرات
اطمینان دارم عنوان خوبى از آب در میاد مثل QB شاهکار :inlove:
داداش شاهکار نبود واقعا بازیش مشکلاتی داش ولی بازی خیلی سرگرم کنندخ و خوبی بود.
کل کوانتوم بریک یه طرف
شخصیت پاول و اون کت شلوار فوق العاده اش توی بازی یه طرف دیگه
رمدی توی طراحی کارکترهاش همیشه سنگ تموم میذاره :yes: :yes:
محمد رضا رد دد گرفتی؟
من که فعلا نمیتونم بگیرم
نه منم هنوز نگرفتم محمد جان
بازیه خیلی خوبی بود فقط ای کاش اینقدر کوتاه نبود و این بازی هم بسیار عالی در میاد ولی یه حسی بهم میگه این یکی هم قراره خیلی کوتاه باشه
رمدی و ادامه شاهکاراش
این بازی خیلی شبیه شاهکار کوانتم بریک هست
بیصبرانه منتظرشم
از کی تاحالا بازی با نمره ۷۷ و یوزر اسکور ۷ ؟؟ که فروش نرفت و مجبور شدن روی استیمم بدن شده شاهکار ما خبرنداریم جعبه فن من ؟
از زمانی که دیترویت رو نامزد گوتی میدونی!
بقال : ماست من ترش نیست
این کوانتوم بریک گرافیکش تو پی سی من خیلی داغون بود نمیدونم چرا
همه چی هم رو الترا بود !
کلا گیم های xbox که از طریق استور رو pc نصب میشن داغونن recore هم اینطوری بود