ناشر عنوان Cyberpunk 2077 در اروپا مشخص شد - گیمفا
ناشر عنوان Cyberpunk 2077 در اروپا مشخص شد - گیمفا
ناشر عنوان Cyberpunk 2077 در اروپا مشخص شد - گیمفا
ناشر عنوان Cyberpunk 2077 در اروپا مشخص شد - گیمفا

ناشر عنوان Cyberpunk 2077 در اروپا مشخص شد

truth seeker
۱۵:۰۰ ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
ناشر عنوان Cyberpunk 2077 در اروپا مشخص شد - گیمفا

شرکت CD Project Red با برگزاری یک کنفرانس خبری، ناشر عنوان Cyberpunk 2077 در اروپا را رسما معرفی کرد.

حدود دو هفته‌ی پیش بود که رسما اعلام شد انتشار عنوان مورد انتظار Cyberpunk 2077 در آمریکای شمالی به شرکت برادران وارنر (Warner Bros) سپرده شده است. حال شرکت CD Project Red اعلام کرده است که شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) ناشر این عنوان در برخی از کشورهای اروپایی خواهد بود.

همانطور که شرکت برادران وارنر به دلیل سابقه‌ی همکاری با شرکت CD Project Red به عنوان ناشر Cyberpunk 2077 در آمریکای شمالی انتخاب شده است، شرکت باندای نامکو نیز سابقه‌ی خوبی در زمینه‌ی همکاری با CD Project Red دارد. در گذشته، انتشار عناوین The Witcher 2: Assassins of the Kings و The Witcher 3: Wild Hunt در منطقه‌ی اروپا به شرکت باندای نامکو واگذار شده بود.

آقای مایکل نواکفسکی، معاون ارشد بخش توسعه‌ی تجارت شرکت CD Project Red در این باره گفته است:

به طور دقیق‌تر، انتشار این عنوان در ۲۴ کشور اروپایی که شامل انگلیس، هلند، اسپانیا، پرتغال، یونان، آلمان (و برخی دیگر از کشورهای اروپایی) می‌شود به عهده‌ی باندای نامکو گذاشته شده است. همکاری ما در زمینه‌ی انتشار عناوین با این شرکت برروی یک پایه‌ی مستحکم و اعتماد متقابل استوار شده که از طریق همکاری‌های گذشته به دست آمده است. ما در گذشته همکاری موفقی در دو عنوان The Witcher 2: Assassins of the Kings و The Witcher 3: Wild Hunt داشته‌ایم و من ایمان دارم که شرکت باندای نامکو عملکرد خوبی در زمینه‌ی Cyberpunk 2077 خواهد داشت.

متاسفانه هنوز تا به امروز تاریخ دقیق عرضه‌ی عنوان Cyberpunk 2077 منتشر نشده و همه چیز در این باره در حد حدس و گمان و شایعه باقی مانده است. استودیوی سازنده اعلام کرده بود که تمام تلاش خود را برای عرضه‌ی این عنوان در نسل جاری به کار خواهد برد و برخی شایعه‌ها حکایت از انتشار این عنوان در سال ۲۰۱۹ دارد. تا به امروز تنها یک ویدئو از گیم‌پلی این عنوان منتشر شده است که می‌توانید آن را از اینجا مشاهده کنید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید تحلیل و بررسی گیم‌پلی این عنوان را نیز مطالعه کنید. دیگر اخبار مربوط به عنوان Cyberpunk 2077 را می‌توانید از طریق وب‌سایت خبری گیمفا دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ناشر عنوان Cyberpunk 2077 در اروپا مشخص شد - گیمفا
ناشر عنوان Cyberpunk 2077 در اروپا مشخص شد - گیمفا
ناشر عنوان Cyberpunk 2077 در اروپا مشخص شد - گیمفا
ناشر عنوان Cyberpunk 2077 در اروپا مشخص شد - گیمفا
ناشر عنوان Cyberpunk 2077 در اروپا مشخص شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • s.a.m گفت:

    خوشم میاد وقتی خبر از رد دد ۲ میاد رو سایت همه ی بازیا محو میشن !!! حالا میخواد هر چی باشه …

    • DAYS GONE گفت:

      نمیدونم چرا من واسش هایپ نمیشم . بازیش سرده و از همه بدتر هم شده اول شخص . بخدا قصدم توهین نیست ولی واقعا نمیدونم چرا هیچ احساسی بهش ندارم حتی وقتی اخبارش میاد بعد از چند روز میرم میبینمش. امیدوارم اونیکه من فکرشو کردم نباشه . ایشالا اینقدر روش کار بکنن که تبدیل به شاهکار بشه حتی بیشتر از ویچر.

      • Dead Gamer گفت:

        دمت گرم عوض اینکه بازی رو بکوبی خیلی راحت میگی خوشت نمیاد :yes:
        کلا بازی تِم سایبرپانکی داره که من بدجور عاشقشم یعنی مهم نیست یه بازی چه قدر خوب باشه وقتی اتمسفرش جذبت نکنه دیگه لذت خاصی به آدم نمیده
        کلا یه چیزم دقت کردم کنسول گیمرا از اول شخص شدنش خیلی عصبانین 😀

        • Dead Gamer گفت:

          اقا من حتی ایمیل م دادم به سایت خواهشن این نظرمو درست کنید هر نظری که میدم میره بررسی
          یعنی هرچی تایپ میکنم اول بررسی میره تا تایید شه
          الان سه روزه که این مشکل دارم واقعا خسته شدم مشکل از منه آیا؟؟؟؟

  • AXEL STONE گفت:

    اوه ایول ایول :heart: CD Project Red ایولا

    • AXEL STONE گفت:

      والله حتا بدون انتشار همینجوریم میترکونه.
      واسم سوال شده چرا هنوز تاریخ انتشار بازی رو نگفتن و دارن منشران خودشونو انتخاب میکنن! یعنی میشه همینجوری یهویی خبر بدن که سایبرپانک در بازار قرار گرفت!؟

  • postman گفت:

    ای کاش درک میکردم چه فرقی داره

  • samiya گفت:

    یسریا یه مدت خیلی این بازی رو گنده کردن ماهم باور کرده بودیم اما بعد منتشر شدن تریلر واقعا هیچ چیز جدیدی ندیدم… نه گرافیک انقلابی نه چیز عجیبی توی گیمپلی ! البته بازی خوبی خواهد شد مطمینم ولی بهترین بازی قرن و اینا یکم زیادیه واسش ! خودم که دوست دارم سریع تر بازی کنم 🙂

    • Hala madrid گفت:

      داداش صبرکن بازی نهایی بیاد فَک هممون باز میمونه 😉 :-/

    • Dead Gamer گفت:

      نمیدونم رو چه حسابی این حرف و زدی جناب ولی اینو بدون دنیا بازی چندیدن سال از تمام عناوین خلق شده تا به این لحظه یک قدم جلوتره. تو هر صحنه از گیم پلی بازی صد ها NPC وجود داشت که به گفته سازنده ی بازی، دارای هدف و زندگی اختصاصی خودشون هستن، فقط فکرش رو بکن تو شهر نایت سیتی هنگام شب در حال راه رفتن از زاویه اول شخص همراه با چراغ‌های نئونی مخصوصا صورتی =) دیوانه کنندس دیگه حالا بارون و بازتاب رنگ‌ها در آب‌های جمع شده کف خیابان رو هم اضافه کن ادم پشماش فر میخوره… به طور خلاصه یکی از پویاترین بازیهای جهان باز هستش
      در مورد گیم پلی بازی هم بهتره اول سبک بازی رو در نظر بگیری ، این بازی به عنوان یک نقش‌آفرینی از سیستم مبارزه‌ای بهره میبره که خیلی بهتر از عناوینه دیگه تو این سبک هستش و یه نقطه ی تکامل برای نقش افرینی به حساب میاد
      و همچنین طبق گفته ی سازنده ی بازی در حین دمو علاوه بر کیفیت بالای ماموریت‌ها، هر مرحله را میشه به چندین روش متفاوت به پایان رسوند (نه صرفا از طریق دیالوگ، بلکه از نظر نوع پیشبرد بازی)
      کیفیت گرافیکی، بزرگی و پویایی محیط، طراحی مراحل، سیستم مبارزات و هوش‌مصنوعی به نمایش درآمده برای NPC هایکمی زود قضاوت کردن البته در مورد این موارد ولی خب ب هر حال اگه واقعا درست پیاده بشه، میشه گفت یه عنوان انقلابی هستش.

      • Last Of Us گفت:

        همه چیزش خوبه ولی مبارزات تن به تنش فوق العاده ضعیفه. میتونی بری تریلرهای گیم پلی رو ببینی
        سیستم مبارزات لست ۲ و هوش مصنوعیش رو هم میتونی بری ببینی

        • samiya گفت:

          داداش قبولت داریم ! لست دو رو بیچاره کردی ! ای بابا :/ چه ربطی داره اصن ؟ آره پس سرعت گیمپلی کاد خیلی بیشتر از فیفا هستش بنا بر این کاد بهتره… آبروی فنای سونی رو بردی تو سایت، بسه دیگه !

      • samiya گفت:

        به تعداد NPC نیست که داداش… درضمن این نو آوری نیست که بخاطرش بخوایم بگیم برترین بازی تاریخ میشه ! بعدشم شما تا کی میخوای تو نایت سیتی راه بری ؟ برو توی لوس سانتوس راه برو به نظرم بیشتر کیف میکنی ! من اصلا نمیگم بازی بدیه، بازی خوبیه و یکی از بهترین بازیایی هست که قراره به زودی بیاد و برای خود من هم مورد انتظاره ! ولی نمیخوام اورریت کنیم بازی رو ! المان جدیدی داره گیمپلیش ؟! فقط یسری بازی رو برداشته بخشاشون رو ترکیب کرده و تکامل داده با یه داستان قوی که فرمول خوبیه، ولی باز هم با انقلابی خیلی فاصله داره بازیش

  • نمی دونم چرا بعد از دیدن گیم پلی بازی کلا از بازی دلسرد شدم و به دلم ننشست ویچر کجا این کجا.منظورم این نیست بازی بدیه بازی خوبیه ولی من که خوشم نیومد و به نظرم بازی انقلابی نیست .مطمنم نظرم ۱۰۰ تا دیسلایک میخوره ولی ما که خوشمون نیومد

ناشر عنوان Cyberpunk 2077 در اروپا مشخص شد - گیمفا