جزئیات جدیدی از بازی Battlefield V منتشر شد - گیمفا
جزئیات جدیدی از بازی Battlefield V منتشر شد - گیمفا
جزئیات جدیدی از بازی Battlefield V منتشر شد - گیمفا
جزئیات جدیدی از بازی Battlefield V منتشر شد - گیمفا

جزئیات جدیدی از بازی Battlefield V منتشر شد

حسن شکیبایی
۱۴:۳۰ ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
جزئیات جدیدی از بازی Battlefield V منتشر شد - گیمفا

اگرچه شخصی‌سازی وسایل نقلیه Battlefield V در زمان عرضه در دسترس نخواهد بود اما با این حال مدتی پس از عرضه‌ی بازی، بازی‌بازان شاهد اضافه شدن سیستم شخصی‌سازی بسیار کاملی خواهند بود. حال به تازگی استودیو‌ی دایس (DICE) جزئیات جدیدی از این بخش منتشر کرده است.

بنابر گفته‌ی دایس، شخصی‌سازی وسایل نقلیه دیدی منحصر به فرد در نبرد‌های بازی به شما خواهد داد و در عین حال، هیچ یک از بخش‌های این شخصی‌سازی باعث بر هم زدن تعادل گیم‌پلی نخواهد شد.

شخصی‌سازی وسایل نقلیه شما را نامرئی نمی‌کند، آن‌ها با دقت برای حفظ تعادل گیم‌پلی طراحی شده‌اند و به عنوان یک نقطه‌ی ضعف برای بازی‌بازان تازه وارد که می‌خواهند در مقابل بازی‌بازان کارکشته‌ی سری که صد‌ها ساعت صرف انجام بازی کرده‌اند، نخواهد شد. وسایل نقلیه قوانین، نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند و این موارد بدون در نظر گرفتن نحوه‌ی شخصی‌سازی شما پا بر جا خواهند بود. اگر در حال کنترل تانکی شخصی‌سازی شده با رنگ روشن هستید، شما هنوز هم در مقابل جوخه‌ای که به دینامیت و پانزرفاست [یک نوع سلاح ضد تانک] مجهز هستند، آسیب‌پذیر خواهید بود.

علاوه بر این، بازی‌بازان باید با در نظر گرفتن چند اصل به شخصی‌سازی بپردازند که به عنوان مثال می‌توان به نوع نقشه‌ و استراتژی رایجی که بازی‌باز به کار می‌برد اشاره کرد.

زمانی که نوبت به شخصی‌سازی وسایل تقلیه می‌رسد، شما گزینه‌های بسیاری پیش رو خواهید داشت و تمام این گزینه‌ها به موقعیت تاکتیکی شما در بازی، طرح کلی Battlefield و به طور کلی تنظیمات گیم‌پلی شما بستگی خواهد داشت.

با توجه به عملکرد هر وسیله نقلیه، هر یک از آن‌‌ها از بخش شخصی‌سازی مخصوص خود برخوردار است. به عنوان مثال تانک‌های تایگر ۱ را در نظر بگیرید، بخش شخصی‌سازی این تانک به گونه‌ای است که به او اجازه می‌دهد تا در مقابله با نیرو‌های زرهی دشمن کارآمدتر باشد. علاوه بر این، اتومبیل‌های زرهی Staghound T17E1 می‌توانند با حمله از جناحین، فرصتی برای برتری تیم خود ایجاد کنند. همچنین برخی از گزینه‌های شخصی‌سازی، امکان تغییر شکلی جزیی برای وسایل نقلیه را فراهم خواهند کرد.

در بخشی دیگر ریکارد انتوریا (Rickard Antroia)، طراح ارشد Battlefield V، جزئیات بسیار جالبی از نحوه‌ی نفوذ و برخورد گلوله‌ها منتشر کرد. بنابر گفته‌ی او، به مانند دنیای واقعی، گلوله‌ها می‌توانند از سطح‌های ریز و درشت عبور کنند و با توجه به نحوه‌ی برخورد خسارتی را به بار آورند. همچنین می‌توان از این تکنیک برای وادار کردن دشمنان برای خروج از سنگر و یا پناه‌گاه خود استفاده کرد.

اینکه سلا‌ح‌ها چه میزان خسارت وارد می‌کنند و یا از چه سطحی عبور می‌کنند، همگی به نوع اسلحه‌ی استفاده شده بستگی خواهد داشت. بنابراین در حالی که مسلسل‌ها می‌توانند سوراخی بزرگ برروی سطج چوبی ساختمان‌ها برجای بگذارند، کلت‌ها توانایی انجام این کار را نخواهند داشت.

اسلحه‌هایی مانند کلت‌ها از درها و مواد نازکی نظیر پارچه، پوشش‌های گیاهی و  شیشه عبور خواهند کرد. دسته‌ی بعدی شامل شاتگان‌‌ و SMG می‌شود که در آن‌ها شاهد وارد شدن خسارت‌های سنگین‌تری به محیط هستیم. همچنین اسلحه‌های نیمه اتوماتیک هم در دسته‌ی مخصوص به خود قرار دارند و خسارت کمتری وارد می‌کنند. در پایان شاهد دسته‌ی اسنایپر‌ها هستیم که با توجه به قدرت بالای خود می‌توانند از سطح سنگی ساختمان‌های چوبی عبور کنند و دیوار‌های دفاعی ایجاد شده را از بین ببرند.

در کنار سلاح‌های پیاده نظام شاهد سلاح‌های موجود در وسایل نقلیه هستیم که همگی از سطح‌های سنگی و چوبی عبور خواهند کرد. البته با عبور از لایه‌های مختلف شاهد کاهش قدرت آن‌‌ها خواهیم بود.

بازی Battlefield V در تاریخ سه‌شنبه ۲۹ آبان ماه ۱۳۹۷ (۲۰ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. با پیش خرید نسخه Deluxe، می‌توانید سه روز زودتر به تجربه این عنوان بپردازید. می‌توانید با مراجعه به این قسمت به مطالعه پیش نمایش بازی از گیمفا بپردازید. همچنین می‌توانید برای پیگیری سایر اخبار بازی به این آدرس مراجعه کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جزئیات جدیدی از بازی Battlefield V منتشر شد - گیمفا
جزئیات جدیدی از بازی Battlefield V منتشر شد - گیمفا
جزئیات جدیدی از بازی Battlefield V منتشر شد - گیمفا
جزئیات جدیدی از بازی Battlefield V منتشر شد - گیمفا
جزئیات جدیدی از بازی Battlefield V منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • PERSIAN NAZI گفت:

    متاسفانه تمامی تانکها شبیح سازی شدند و اگه به یوتوب برید میبینید که STURMTIGER اصلا این شکلی نیست و یه راکت ۴۲۰ کیلوئی ۳۹۰MMپرتاب میکنه در هر حال اونها مشکلات بتا بود .اگه واقعا بازی رو حساب باشه من میخرمش و به همه هم توصیه میکنم چون گفتن کمپین المان نازی هم داره و کلی سنت شکنی کرده و ارزش ۳سال رو داره بعلاوه ۱۲۰۰سرور جدید .باید منتظر اطلاعات بعدی بود.

    • STAR1 گفت:

      مطمئن باش ارزش خرید داره, رو حساب مشکلات نسخه بتا نباید کل بازی رو زیر سوال برد, بخاطر همین مشکلات بازی یه ماه تاخیر خورد قطعا تا زمان انتشار اکثر مشکلات برطرف شده
      البته سورپرایز های دایس هنوز تو راهه.

  • Parsmira گفت:

    حرفی در مقابل کالاف نداره
    جز گرافیک
    و کمی فقط داستان گرایی
    ک اونم مثل اینکه به فنا رفت…

  • PERSIAN NAZI گفت:

    جا داره از امار و ارقام کشده شدهای جنگ جهانی دوم بگم.المان نازی ۱۵میلیون کشته و ۳میلیون جانباز و ۵میلیون اسیر.ایالات متحده ۱۶ میلیون کشته ۷ میلیون جانباز و ۲ میلیون اسیر.هند بیش از ۱۰۰ میلیون بر اثرقحطی و تقریبا ۶میلیون اعدام شدند.انگلستان ۲۸ میلیون کشده و ۳میلیون جانباز و ۴ میلیون اسیر(استرالیا و کانادا و دیگر مناتق مستائمره).اتحاد شوروی ۳۵ میلیون کشته و تمامی اسرا توسط المانها کشته میشدند بخاطر داستان گولاگ و بیش از ۱۰ میلیون بعد از جنگ توسط استالین اعدام شدند.JAPAN (ببخشید من حرف فارسیش رو ندارم)۲۴میلیون کشته و تنها ۴۲۰ هزار اسیر و ۲٫۵ میلیون به اتهام خیانت اعدام شدند.ایتالیا فاشیستی در اولین محاصره خیلی راحت تسلیم میشدند ۳ میلیون کشته و ۵ میلیون تسلیم شدند.چین بیش از ۱۰۰ میلیون مرگ بر اثر قحطی (۴ استان کامل خالی از سکنه شد)و بیش از ۴۵ میلیون در مبارزه با JAPAN کشته و ۸ میلیون اعدام شدند.در ایران تقریبا ۱۲ میلیون بر اثر قحطی مردند و حدود۲ میلیون در جنگ با انگلیس کشده شدند.در افریغا بیش از ۲۶۰ میلیون در تونس مراکش مصر لیبی نیجریه و… اعدام در جنگ کشته یا بر اثر قحطی مردند. لهستان و دیگر کشورهای یهودی نشین ۱۵ اعدام و ۸ میلیون در جبحه جنگ مردند.از کشورهای خورده پا مانند سوئد و…. اطلاع دقیقی در دست نیست و فرانسه دقیق ارتش ۸ میلیونیش نابود و ۵ میلیون مقاومت نابود و حدود ۱ میلیون یهودی اعدام شدند.برخی از کشورها مانند امریکا امار دروغ دادند که باشمارش سنگ قبر سفید اعداد به دست امده .تسورش رو بکنید خیلی خیلی وحشتناکه

    • “داناتر” از تو اونهایی هستن که کامنتت رو لایک کردن. :rotfl: :rotfl: :rotfl:

      • PERSIAN NAZI گفت:

        ابولهول بیش از ۴ سال خونریزی و سلاخ خانه های نظیر دانکرک.مارکت گاردن.روباه صحرا.ایوا.کیس بلو.اپاریشن سیتادل.نبرد ورونش.عملیات تله موش.جحنم یخی رود دون. و مکانهای نظیر جزیره ایووجیما. بندر هاربور و …. بود.من پایان نامه راجع به جنگ جهانی دوم نوشتم بعد تو اومدی منو زیر سوال میبری? یکم تحقیق کسی رو نمیکشه.

  • ساز مخالف گفت:

    فعلا ک کالاف بدجور بتل رو ب خاک مالونده بزارید بیاد ببینیم چه گندی میخاد بزنه
    اگه من جای دایس بودم کالا بیخیال این گیم میشدم میرفتم سراخ نسخه بعدی تایتان فال

  • Ali گفت:

    از کالاف شکست سنگینی میخوره

  • 313maxpayne گفت:

    وقتی بتای بتل یک بازی کردم معلوم بود قراره شاهکار بشه. سریع پیش خریدش کردم.. ولی وقتی بتای V بازی کردم کاملا نا امید شدم از این سری… بلکه بد کمپانی جدید بتونه به این سری کامبک بده…. در کل V یه بازی ناقص در زمان عرضه اس که حداقل دوسال طول میکشه کامل شه به نظرم تو تخفیفات بلک فرایدی بشه ۳۰ دلارم بازم خریدش ریسکه…. ..

  • khurgu گفت:

    نمیدونم چرا بتل رو اینقد نقد منفی میکنن 😐 من کالاف ww2 و بتل وان رو بازی کردم و واقعا این دو بازی اصلا قابل مقایسه با هم نبودن فرق گیمپلیشون از زمین تا هوا بود اگه بتل به جنگ های پیشرفته ار روی میاورد صدرصد نقد های بهتری میگرفت

جزئیات جدیدی از بازی Battlefield V منتشر شد - گیمفا
جزئیات جدیدی از بازی Battlefield V منتشر شد - گیمفا