توضیحاتی جدید پیرامون سیستم انتخاب شخصیت در DMC 5 منتشر شد - گیمفا
توضیحاتی جدید پیرامون سیستم انتخاب شخصیت در DMC 5 منتشر شد - گیمفا
توضیحاتی جدید پیرامون سیستم انتخاب شخصیت در DMC 5 منتشر شد - گیمفا
توضیحاتی جدید پیرامون سیستم انتخاب شخصیت در DMC 5 منتشر شد - گیمفا

توضیحاتی جدید پیرامون سیستم انتخاب شخصیت در DMC 5 منتشر شد

آرش سعادتمند
۱۷:۰۰ ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
توضیحاتی جدید پیرامون سیستم انتخاب شخصیت در DMC 5 منتشر شد - گیمفا

بازی Devil May Cry 5 در برخی از قسمت‌‌های داستان خود، به بازی‌بازان این حق انتخاب را می‌دهد که با یکی از سه شخصیت Dante ،Nero یا V بازی کنند. اگر مایلید که بیشتر در این باره و امکانات دقیق‌تر پیرامون آن اطلاعاتی بدست آورید، توضیحات موجود در ادامه مطلب را از دست ندهید.

بعضی از مراحل در DMC 5 شما را وادار می‌کنند که حتما با شخصیت خاصی بازی کنید اما با این وجود، جاهایی هم در نظر گرفته شده است که شما حق انتخاب خواهید داشت. از آنجایی که هر شخصیت قابلیت‌های مخصوص به خود را دارد ارزش تجربه بازی بالا می‌رود.

هیدآکی ایتسونو (Hideaki Itsuno) در صحبت‌های خود با VG247 اینطور گفته است:

تعدادی مراحل مختلف برای بازی طراحی شده است که در برخی از آن‌ها شما با شخصیت خاصی بازی خواهید کرد. یک سری دیگر مرحله نیز وجود دارد که در آن باید از بین دو و یا سه شخصیت یکی را انتخاب کنید.

به طور ایده‌آل ما مراحل را طوری طراحی کرده‌ایم که شخصیت چه برای بازی‌باز انتخاب شده باشد چه از روی سلیقه، تا در بحث حرکاتی که می‌شود در لحظه خریداری کرد، تعدا اُرب‌های قرمز بدست آورده و سبک بازی دارای تعادل باشد.

توضیحاتی جدید پیرامون سیستم انتخاب شخصیت در DMC 5 منتشر شد - گیمفا

شرکت کپکام (Capcom) قصد دارد تا حد امکان متعادل‌ سازی‌های لازم برای برای ۳ شخصیت را انجام دهد تا اینکه هیچ یک بر دیگری برتری محض نداشته باشند. با این حال افرادی که تازه با سری DMC آشنا شده‌اند، با حرکات ساده‌تر Nero راحت‌تر کنار خواهند آمد و هواداران دو آتشه این سری بازی محبوب هم از Dante بیشتر لذت خواهند برد. ایتسونو در این باره گفته است:

در رابطه با یادگیری شخصیت‌ها و اینکه با هر یک چطور باید بازی کرد اینطور می‌گویم که Nero یک مقدار بیشتر … او گزینه‌های زیادی در حد Dante ندارد. Dante قرار است امسال شخصیتی باشد که تمامی قابلیت‌های مورد نیاز در هر لحظه را خواهد داشت پس با این حساب، افراد کهنه‌کار این سری از بازی با Dante لذت خواهند برد.

Nero سه گزینه پیش روی خود دارد: Red Queen (که شمشیر او است)، Blue Rose (اسلحه او) و Devil Breaker در هر زمانی که بخواهد. پس اینکه بخواهید در نظر بگیرید “من چطور خوب بازی کنم؟” با Dante متفاوت می‌شود. با Nero بحث در این است که چطور از این سه مورد اشاره شده استفاده می‌کنید.

در آخر V را هم نباید فراموش کنیم؛ شخصیت تازه وارد سری که همه باید به مرور با آن آشنا شوند. او سبک مخصوص خود را دارد و ایتسونو پیرامون مسئله چنین می‌گوید:

او شخصیتی می‌شود که چون هیچ کس با او یا سبکش بازی نکرده است، باید همه از صفر شروع کنند. همه در ابتدا تجربه‌ای یکسان را با او خواهند داشت. البته حواستان باشد این موضوع بدین معنی نیست که هر یک از این شخصیت‌ها سخت‌تر یا راحت‌تر باشند.

حقیقت این است که بازی هنوز عرضه نشده و ما هم نمی‌دانیم که آیا معتادل‌سازی خوبی انجام شده است یا خیر. فکر کنم که خواهیم فهمید. اما از آنجایی که سه شخصیت مختلف و سه سبک بازی متفاوت داریم، امیدواریم که مراحل را به خوبی متعادل کرده باشیم.

بازی Devil May Cry 5 در ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ (۵ مارس ۲۰۱۹) برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

توضیحاتی جدید پیرامون سیستم انتخاب شخصیت در DMC 5 منتشر شد - گیمفا
توضیحاتی جدید پیرامون سیستم انتخاب شخصیت در DMC 5 منتشر شد - گیمفا
توضیحاتی جدید پیرامون سیستم انتخاب شخصیت در DMC 5 منتشر شد - گیمفا
توضیحاتی جدید پیرامون سیستم انتخاب شخصیت در DMC 5 منتشر شد - گیمفا
توضیحاتی جدید پیرامون سیستم انتخاب شخصیت در DMC 5 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • M.C گفت:

    این دوتا مو سفیدا مثلاً پول میگرن که شیطاتینو بکشن؟ تو تریلرش نشون میداد اون یارو سمت راستیه پشت یه میز کار بود اتاقشم شبیه دفتر کار بود
    اسم شرکتشون هم حتما devil may cry

    • AXEL STONE گفت:

      دوست عزیز اون اوتاق نیست اون قرارگاه دانته.ست شرکت نیست اونجا فقط قرار گاه دانته.ست
      دانته پول نمیگیره بقول خودش: هی این بازی منه! یعنی خوشی دانته به این کارهاست. دانته وقتی که نرو رو کمک کرد نرو مقداری پول واسه دانته فرستاد. خوب دانته قاتل شیاطینه و علت این چیز سرنوشتش اینجوریه که پدرش اسپاردا شیطانه و مادرش یک انسانه و برادرش هم همچنین شیطانی فاقد خوی انسانیست علتش هم موندس بزرگ شیاطین اونو تسخیر کرده! و دانته مبتلا شده با برادرش که برادرش بر ضد دانته عکل میکنه اما دانته خوی انسانی به تنشه و هدف و انتقام بزرگی هم باید بگیره برای گرچه انتقامشو گرفته اما بازم انتقامی که گرفته قابل خراب شدن موندس الا جهنمه معلوم نیست کی خارج میشهچندین بار دات همانع این کار شده و:
      واسه همین که دانته همیشه دنبال صیادی شیاطینه! و این کارو بر عهده خودش گرفته هر بلایی که میاد از وجود دانته.تست برای همین اسم این قرارگاهش رو Devil may cry نامیده است. یجوری دانته مجبوره قاتل شیاطین باشه دیگه این چیز بازیش شده هخ. این فقط از علتهای DMC بود نه از داستان داستانش خیلی زیباست!

      • ali 110 gamer گفت:

        البته علت نام گذاری بازی ب Devil may cry مربوط ب نسخه اول میشه :

        (اسپویل)

        وقتی اون زنه (اسمش یادم نیس) که خیلی شبیه مادر دانته هست و دراوایل بازی خیلی ب دانته کمک میکنه و یارش هست ِ خاعن از آب درمیاد (و در واقع موندس یشیطان رو ک خیلی شبیه مادر دانته بوده فرستاده بوده ک کار دانته رو بسازه) اون وخ دانته درحالی ک میتونست بزاره بمیره جونش رو نجات میده بعد شیطونه گریه میکنه و دانته با تعجب میگه : شیاطین ک نمیتونن گریه کنن …
        (تهش اینه ک بخاطر خوبی و انسان ها دل شیطونم میشکنه … چ میدونم خودمم نفهمیدم چ گفتم 😐 )

  • AXEL STONE گفت:

    چه عالی شده خدایی اره لازمه تعادل بین ۳تا شخصیت انجام بشه مثل دانته و نرو دز DMC 4 خیلی با هم عالی بودن یعنی از نظر گیم پلیشون معادل هم دیگه بودن.

    • AXEL STONE گفت:

      واسم سوال شده ربطه دانته به این SMT: Lucifer’s Call بازی چیه
      https://www.youtube.com/watch?v=Xz60062Cu90 اینم لینک مرحله ای که دانته DMC2 داخل این بازیSMT: Lucifer’s Call در میاد. این بازی مال PS2 گیم پلی خوبی داره اما کمی رو مخه و اهنگ خوبی هم داره اما نفهمیدم دانته چرا در این مرحله وجوده
      این SMT: Lucifer’s Call بازی زیاد شهرتی نداره اما بخاطر شخصیت خال کوبیش و دانته ای که داره برای DMC5 تئوری شده بود که ایا شخصیت V همون ویتالی بازی SMT: Lucifer’s Call یا نه؟ اما اخر فهمیدیم شخصیت V اس خودش شخصیت V هست
      هخ اما از این تئوری برای این SMT: Lucifer’s Call 2004 بازی زیاد تبلیغ شد
      ___________________________________
      الا سوالم اینه که ربط دانته به این بازی چیه؟ کسی که بازیرو رفته لطفا جواب بده

      • aiHan گفت:

        این SMT بازی هم در مورد شیاطینه و در داخل بازی داستان دانته یعنی DMC یک حقیقته هستش باید در باره این چیز یک مطالعه ای بکنم حد اقلش باید درباره داستان این SMT بازی بخونم تا جوابی بگیرم. واسم جالب شدا هخ
        راستی: الیاسی اره؟ اسمت خدایی منو به دوران روزای کنسول سگا فرستاد

      • این بازی یک انیمیشن هم داره اما گیم پلیش خیلی ضعیفه
        https://www.youtube.com/watch?v=qb-9gkHbxyE&list=PLbHnvetEKQG8LjTBWOropXpJL2iZ0ckZK&index=119
        این مثلاً اخرین مرحلشه ها اما خیلی سست و خسته خنندس. ۲ ۳ سوالی تو ذهنم پیچید اینه که ایا یعنی دانته به داستان این بازی علاقه ای داشته یا نه یعنی در داخل DMC این داستان پیش اومده یا نه؟ این داستا چه پتانسیلی به DMC میده؟ یا نمیده؟. اما تا حالا این شخصیت بازیرو در DMC ندیدم چه در انیمیشن های DMC چه فرنچایز DMC :باید یچیزی راجبش بگیرم بخونم حتماً بلخره یک چیز جالبی داشته باشه (دانته در این بازی به عنوان کمکی حاضر شده بود با لف دیمن هانتر یا همون دویل هانتر)

  • توضیحاتی جدید پیرامون سیستم انتخاب شخصیت در DMC 5 منتشر شد
    اقای ارش سعادتمند بجای DMC لطفا اسم کامل Devil May Cry 5رو اصلاح کنید برای سرچ کردن به راحتی در بیاد با پستهای DMC 5 ممنون میشم.
    ممنونم از خبر بازم خبر مثبت و ممتازیه بلخره یکسان سازی گیم پلی لازمه و گرنه شخصیت های جدید مثل V بین شخصیت دانته میحو میشه و باید گیم پلیرو یک سان سازی کرد

    • از حرفای ایتسونو راجب دانته Dante کبیر بسیار لذت بردم!
      و از حرفایی در مورد نرو Nero هم همچنین خیلی عالی بوده
      و در باره وی V باید با اون از ۰ شروع کنیم و با دست خودمون اونو به اوج قدرت برسانیم و ان را بسازیم فقط باید یک ترلری ازش پخش کنن تا ببینیم گیم پلیش چجوریه ( من دیدم که همراهش یک پرنده ی زیبایی هست ) نکته جالبیه یجوری قشنگه اما یک ترلر از V لازممونه. انشالله که عالی باشه و مجبوبیت خوبی هم کسب کنه.

  • fbjg گفت:

    من که یکسره دانته رو میگیرم
    شخصیت جدید هم که خیلی راجبش نمیدونم ولی چون کاتانا دستش هست ممکنه الگوی مبارزش مثل ویرجیل باشه ( منظورم تو dmc 4 special edition یا dlc نسخه ریبوت که مراحلی اضافه شده بود که در نقش ویرجیل بازی میکردیم)
    هر چند تا انتشار بازی کلی مونده و حتما تا اون موقع یه تریلر راجب v منتشر میشه

    • aiHan گفت:

      نصخه DMC5 هیچ نوع علاقه ای به ریبوت نداره دوست محترم. اون کتانا نیست یوماتو یا همون یاماتو و اگرم به دست دانته دیدیش اون مال برادر دانتست که دانته اونو به نرو سپرد. و در اصل الا دست ورجیل شده چون و شمشیر در داخل دست نرو قرار داره و ورجیل دست نرورو از جا کَند تا به شمشیر خودش دست رسی پیدا کند.
      و در مورد V اون چیزی دستش نیست جز یک عصای دستیه همین. کسی چیزی در مورد مبارزاتش چیزی نمیدونه اما استاد استسونو گفت شاید یک ویچر در بیاد هنوز محرمانست و معلوم نیست کِی فاش میکنن این قسمتو ما هم منتظر یک ترلری از V هستیم. موفق باشی

      • fbjg گفت:

        میدونم یاماتو شمشیر ویرجیل هستش و تبدیل به دست نرو شده و بقیه مواردی که گفتی
        ولی خب یاماتو شبیه کاتاناهای سامورایی یا شمشیر های ژاپنی هستش یا نه ؟؟
        من از این نظر گفتم و گرنه که شخصیت جدید که تابلو هستش که شمشیرش یاماتو نیست

        • aiHan گفت:

          شخصیت جدید V یک عصا دستی داره و به گفتی ایتسونو هنوز چیزی مشخص نیسJ اما میتونم بگم گیم پلی که داره بسیاز از دانته و ورجیل مختلفه از اول هم گفته شاید یک ویچر در اومد هنوز معلوم نیست. من که ارزومه ویچر باش چون یک فن جدید در DMC تولید میشه و ویچری با سبک هک اند اسلش خیلی عالی میشه حال عجیبی میده به گیمر انشالله که به گفتی ایتسونو باشه.
          راجب یوماتو: خوب یوماتو به مرتاری که پشت نرو در می اومد نام گذاری شده همون مرتار ابی رنگ و برای همین بهش میگن یوماتو و شمشیرهای شاپنی که اسمشون کناتا هست کتانا فقط اسم یک شمشیره که شبیه یوماتوس هست

  • DanteSparda گفت:

    کسی طرفدار DMC باشه با دانته هیچ وقت خسته نمیشه من که با اسلحه بوکس اش خیلی حال می کنم عالـــــیه تو این گیم پلی جدیدش انگاری با یک بوکسر حرفه ای داری دشمن نابود می کنی :yes: :yes: :yes: :yes:

  • استاد ایتسونو: حقیقت این است که بازی هنوز عرضه نشده و ما هم نمی‌دانیم که آیا معتادل‌سازی خوبی انجام شده است یا خیر. فکر کنم که خواهیم فهمید. اما از آنجایی که سه شخصیت مختلف و سه سبک بازی متفاوت داریم، امیدواریم که مراحل را به خوبی متعادل کرده باشیم. :
    والله ما به شما و کارهاتون اعتماد داریم همونطوری که مارو از ترلرهای دانته و نرو مارو به اوج *اوج هایپی کِییف مارو کوک کردید با همین واسمون ثابت شده. و در دیگر عناوین DMC هم همچین بوده که بازم اشالله موفقتر از سابق باشید.

  • DanteSparda گفت:

    آقا راستی کسی درباره ورجیل خبری داره یا نه ؟ آخرین ویدیویی دیدم ازش این بود که دست نرو رو گرفت و شمشیر ظاهر شد و بعد در رفت …. کسی بعدشو می دونه یا نه ؟ ?:-) ?:-) ?:-) ?:-) ?:-) ?:-)

    • Oracle گفت:

      نه در آینده حتما منتشر میشه
      اما انها نکته مهم راجبش اینه که خیلیا میگن که ورجیل همون Urizen هستش حتی V هم به نرو میگه Urizen همون کسیه که دستت رو قطع کرد
      اما این مورد اختلافه که Urizen کسی نبود که دستشو قطع کرد و خود ورجیل اینکارو کرد واسه اینکه شمشیرشو پس بگیره.اما V دچار اشتباه شده البته از روی نا آگاهی.

      • DanteSparda گفت:

        Urizen دست آهنی شو قطع کرده نه دست شیطانی شو …… نرو هم دست شو بگیرن دیگه قدرتی نداره… فکر کنم ورجیل مریض شده یا پیر شده چون زمانی دست نرو رو گرفت تلو تلو راه می رفت ?:-) ?:-) ?:-) ?:-)

        • Oracle گفت:

          نه تو ابتدای مبارزه کلا اصن نرو که هیچی جای دست قطع شدش نداره.پس منظور V هم همون دست اصلیشه.
          اول بازی دانته و نرو و وی یه شکست سنگین از urizen میخورن که حساب کار دستشون بیاد.بعدش تازه میفهمن با کی طرفن و نیکو واسه نرو دست جدید میسازه.
          بله ورجیل هم برگشت تا شمشیرشو پس بگیره و به قول شما تلو تلو میکرد.

        • Max گفت:

          در واقع ورجیل بعد از ماجرا های نسخه ۳(که در واقع پیش در امد نسخه۱)از موندوس که دشمن بزرگ اسپارداست شکست سختی میخوره و تو نسخه ۱ تبدیل به نلو انجلو یا نوکر دست به سینه موندوس میشه و کنترل جسمش رو از دست میده!ولی بعدش دانته و تریش موندوس رو پودر میکنن و ورجیل ازاد میشه ولی خب احتمالا همچنان بشدت زخمی برای همین به یاموتا و دست نرو احتیاج داره تا دوباره قدرتاش رو پس بگیره.

    • aiHan گفت:

      هوز نه. ورجیل در رفت!؟برا چی در میره؟ ورجیل در نمیره فقط با این کارش شمشیرشو برد از نرو الا یه کار مهمتر و خبیثتریی داره واسه خودش کاری به نرو هم نداره اما نرو دستشو میخاد! و به دنبالش رفته با تک دستی که بازم موفقتی در کار نیست هنوز معلوم نیست چی به چیه باید منتظر بمونیم تا DMC5 ریلیز بشه. ورجیل فقط برای برادرش تسخیر شده که اون مانع بزرگشه و نرو در دید ورجیل مهم نیست یعنی واسش یک پشه هم نیس

  • Max گفت:

    همین ارزش تکرار بازی رو خیلی بالا میبره

    • قبلا استاد ایتسونو گفت شخصیت V اتمال یک ویچره
      اره من دوست دارم V یک ویچر باشه خیلی عالی میشه خدایی چون اینجوری هم فن DMC کاملو کاملتر از قبل شده و هم DMC از همه فنون مملوء میشه و هم یک مزیت جدیدی در DMC میشه. یعنی به این حسابه که V فن خاص دوستداشتنی خودشو داشته باشه در DMC اینطوری به نظرم خیلی عالی میشه.
      راستی جوابتو ۱۰ بار دادم اون روز توی پست DMC در باره Capcom اما نمیدونم چرا تئید نشد هخ اگه دوست داری بازم میتونی سوال کنی اون سوالو جوابتو میدم داش اما فاز اون پستو درک نکردم دیگه بیخیالش شدم هخ :rose:

      • Max گفت:

        اره منم شنیدم گیمپلی v بر پایه جادو و طلسم اون کتابش تو اخر تریلر دانته هم احتمالا جاییه که طلسم ها رو یادداشت میکنه
        اون سوال هم اگه میخوای همیجا جواب بد داداش فکر نکنم دیگه پاک بشه!

  • دوستان شخصیت v پسر دانته هست یا رفیق نیرو هست ؟ و اینکه ورجل همونی بود که دست نیرو رو کند اون دیمنه بعدش کی بود که دانته به نیرو گفت ded weight الان اسپویل کردم ایا ؟ shit 😐

  • aiHan گفت:

    باو بازم گیر کرد این پیج لامصب چقد رو مخه اخه

  • DanTe 1368 گفت:

    سلامتی داداشم دانته
    باقی داستان زیاد مهم نی برام

  • فرشاد گفت:

    عجب گیمی بشه این این قسمت از اول تا آخرش کاش با دانته باشه کلا شخصیت خفن تری نسبت به بقیشون و یه سوال ذهنم رو درگیر کرده دوستان بالاخره ترتیب داستانی دویل می کرای چی شد ۳۱۲۴۵ یا ۳۱۴۲۵ من هنوز نفهمیدم ترتیب داستانی از کدوم نسخه شروع میشه

      • نه دادا : DMC به ترتیب این شکلیه میشه
        DMC 3 1 4 2 و DMC5 معلوم نیست جاش کجاست تا ریلیز نشده نمیشه حرفشو زد من فکر میکنم بعد ۲ هستش اما حرفای ایتسونو میگه قبل DMC4 :
        استاد ایتیونو: موضوع این است که اگر فکر کنید می‌بینید که ساخت DmC: Devil May Cry 2 توسط این افراد [نینجا تئوری] منطقی به نظر می‌رسد. این چیزی است که نینجا تئوری باید با کپکام برای ساخت آن همکاری می‌کرد. اگر ما در اوساکا سعی می‌کردیم که آن را بسازیم، مطمئنا چیزی را از دست می‌داد. بنابراین کاملا منطقی است که به سراغ نسخه‌ی بعدی پس از Devil May Cry 4 برویم. این چیزی است که تیم سازنده در اوساکا در آن تخصص دارند.:
        تمام این تکستو بخون میگیری ادامهی سری DMC1 میشه یعنی دومین داستان DMC والله بازی ریلیز نشه نمیشه بگی جاش کجاست چون هیچی ازش نمیدونم.
        فعلا میتونی بگیم که DMC3 1 4 2 5 هیچ اشکالی هم نداره! اما باید صبر کنیم بازی ریلیز بشه

        • Oracle گفت:

          داداش مطمئن باش
          اوایل معرفی بازی گفته شد حوادث چندسال بعد از نسخه چهاره.
          بعدم مت واکر یادمه خبرشم اومد تو گیمفا که گفت این بازی یک ادامه مستقیم بعد از devil may cry 2 هستش.که مشخص میشه تو ترتیب آخری بشه.

  • Witcher گفت:

    چند تا از شوالیه های جهنم تو بازی هستن؟

توضیحاتی جدید پیرامون سیستم انتخاب شخصیت در DMC 5 منتشر شد - گیمفا