آمار فروش جهانی Devil May Cry 5 از 5 میلیون نسخه عبور کرد
آمار فروش جهانی Devil May Cry 5 از 5 میلیون نسخه عبور کرد
آمار فروش جهانی Devil May Cry 5 از 5 میلیون نسخه عبور کرد
آمار فروش جهانی Devil May Cry 5 از 5 میلیون نسخه عبور کرد

آمار فروش جهانی Devil May Cry 5 از ۵ میلیون نسخه عبور کرد

امیرعلی قربان‌پور
۱۲:۳۳ ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
آمار فروش جهانی Devil May Cry 5 از 5 میلیون نسخه عبور کرد

بنا بر گفته‌ی شرکت کپکام (Capcom)، بازی Devil May Cry 5 که ابتدا در سال ۲۰۱۹ منتشر شده بود، موفق شده است به فروش بیش از پنج میلیون نسخه در سطح جهانی برسد.

مجموعه‌ی Devil May Cry همواره یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای شرکت کپکام بوده و اگرچه به اندازه‌ی دو سری Resident Evil یا Monster Hunter فروش نرفته است، اما در زمان موفقیت نسخه‌های مختلفش شاهد آمار قابل توجهی بوده‌ایم. اکنون، نسخه‌ی آخر این سری یعنی Devil May Cry 5 که سال ۲۰۱۹ منتشر شده بود و توانست در زمان عرضه و حتی بعد از آن به محبوبیت گسترده‌ای برسد، در بخش تجاری نیز عملکردی عالی داشته است.

شرکت کپکام اخیراً در صفحه‌ی رسمی Devil May Cry در توییتر اعلام کرد که آمار فروش جهانی این بازی از ۵ میلیون نسخه عبور کرده است. این بازی ابتدا برای کنسول‌های نسل گذشته و رایانه‌های شخصی منتشر شد و در نوامبر ۲۰۲۰ با عنوان Devil May Cry 5: Special Edition برای کنسول‌های نسل نهم انتشار یافت. اگرچه کپکام ذکر نکرده است که این آمار، هر دو نسخه‌ی مذکور را شامل می‌شود یا تنها یکی از آن‌ها، اما احتمال می‌رود که مورد اول صحیح باشد.

بازی Devil May Cry 5 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد.

کارگردان این بازی یعنی هیدکی ایتسونو (Hideaki Itsuno) نیز روی پروژه‌ی بعدی خود کار می‌کند و بنا بر گفته‌ی او در ژانویه‌ی سال گذشته، راه زیادی تا اتمام ساخت آن باقی مانده است.

Moein MM2DARKSIRENAtomic SoldierJin sakaiSquatlatexAshen undead the bearer@alistarEspressoSahand.RAlllidamhazerAhmad_bkاتزیو آدیتورهLucciola BalladKurosMahyarMsm🤘Mohsenj74S Ghost of SpartaLonesome guyvitto corleonemore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

آمار فروش جهانی Devil May Cry 5 از 5 میلیون نسخه عبور کرد
آمار فروش جهانی Devil May Cry 5 از 5 میلیون نسخه عبور کرد
آمار فروش جهانی Devil May Cry 5 از 5 میلیون نسخه عبور کرد
آمار فروش جهانی Devil May Cry 5 از 5 میلیون نسخه عبور کرد
آمار فروش جهانی Devil May Cry 5 از 5 میلیون نسخه عبور کرد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Shinji Mikami گفت:

    حقشه
    DMC بهترین و اصیل ترین هک اند اسلش تاریخه
    دیگه وقتشه کم کم نسخه ی ششمش رو ببینیم. سال ۲۰۲۴ میتونه سال خوبی برای Dmc 6 باشه👍🏻
    با تنها موردی که در DMC V باهاش مشکل داشتم این بود که فضاش دارک و خشن نبود. خیلی طنز تر بود. البته DMC همیشه یک طنز بخصوصی در خودش داره ولی اوت فضای دارک نسخه اول سومش رو میخوام. همچنین اینکه بتونم با چندین شخصیت اونم سه تا باهم بازی کنم زیاد برام جالب نبود.
    دوست دارم DMC 6 فضای دارک و موسیقی های متال خشن تری از جمله دث متال و هوی متال رو داشته باشه، حال طنز دانته و خود بازی هم به کنار که جای خودشو داره. نهایتشم دو شخصیت قابل بازی داشته باشه.
    .
    به امید موفقیت DMC 6🤍

    Moein MM2ᴘᴏʀɪDARKSIRENAXEL STONEfbjgG_manMamad_rzDream in Red (Playstation T)اتزیو آدیتورهPcfan arashmore
    • Mengo گفت:

      DMC فقط زمانی بهترین هک اند اسلش حساب میشه که گاد وجود خارجی نداشته باشه !

      Moein MM2deathwingsDARKSIRENfbjgG_manMamad_rzSahand.RDream in Red (Playstation T)Atomic SoldierOraclemore
      • Arno گفت:

        الانم گاد تو سبک هک اند اسلش وجود نداره

        deathwingsAXEL STONEMengoXERXESDream in Red (Playstation T)ETERNALMANscorpiones
        • Mengo گفت:

          نمیدونستم چون ریبوت شده و دوربینش دیگه مثل قدیم نیست دیگه هک اند اسلش محسوب نمیشه 🤣🤣🤣🤣
          چه خوشتون بیاد چه نیاد گاد بهترین هک اند اسلش چه منتقد ها چه گیمر ها همه قبولش دارن حالا اینکه چون انحصاری سونی مجبورید هیتش کنید و انکارش کنید تقصیر من نیست 🙂

          Moein MM2deathwingsDARKSIRENred-eyed Banished KnightscorpionesAXEL STONE
          • چقدر وقیحانه از بازی مورد علاقتون دفاع میکنین، انگار آنقدر با گیمینگ ناآشنا هستید و تازه‌وارد که حتی از اولین قوانین بحث و گفت‌وگو آگاهی ندارید (مگر این که صرفا کامنت هاتون شوخی باشه و جدیتی وجود نداشته باشه که مشکلی ندارم با شوخی کردن)، اصولاً بحث درست و حسابی با ساختار و دیزاین Prove میشه نه متاکریتیک و فروش. دفاع از یک بازی فقط و فقط با مطرح کردن خود بازی‌ و کیفیت از دیدگاه دو طرف قابل بررسیه نه متاکریتیک و فروش، اگر متاکریتیک عامل بررسیه چرا اصلا بحث میکنیم از قبل مشخص کنیم هر چی متاش بالاتره یا فروش بیشتری داره بهتره و از همین ابتدا مشخص کنیم که Tetris بهترین بازی تاریخه یا Zelda بالاترین متا رو داره و بهترینه. در مورد رقابت این دو بازی متاکریتیک و فروش عوامل قابل استنادی نیستند (به خصوص)، پاسخ خیلی ساده‌اس:
            بازی DMC یک عنوان هاردکور برای هک اند اسلش بازهاست که به ریشه‌ها پایبنده، نیازهای قشر کوچکتری رو ارضا می‌کنه و کاملاً داره در خلاف جهت رفتن گیمینگ به سمت سینما حرکت میکنه، این بازی رو هر گیمر عادی‌ای نه خریداری میکنه نه میتونه با کومبوها کنار بیاد، همین موضوع غنی بودن کومبوها و المان‌های هک اند اسلش مانعی برای فروشش هم به حساب میان. مثل دیمنز سولز که ساختارشکن بود و شروع یک زیرژانر جدید بود نه فروش خوبی داشت نه متای آنچنانی گرفت. مثل Godhand مثل ده‌ها بازی‌ای که بخاطر خاص، هاردکور یا ساخته شدن برای یه جامعه کوچک‌تر مورد استقبال منتقدین قرار نگرفتن که آخرینش همین Returnal بود که بهش بها داده نشد در صورتی که میتونم در مورد تاثیرگذار بودنش در ژانر خودش ساعت‌ها صحبت کنم. هم احقش متای بالاتری بود هم جوایز بیشتر.
            تمام عواملی که ذکر کردم باعث میشن منتقدها بیشتر سمت GOW باشن تا DMC، ولی گیمری که نسبت به دانش خودش از گیمینگ Insecure باشه و پنجه بکشه به دیوار متاکریتیک و رقم فروش نسبت به وقایع کوره. هر کسی میتونه رویکرد dmc و هدف قرار دادن عده‌ای محدود رو به وضوح ببینه و این که برای قشر کوچک‌تری تولید شده. و دقیقاً دلیل عملکرد بهتر gow در زمینه فروش و منتقدها همین جدایی از core هک اند اسلش و رفتن به سمت سکانس‌های سینمایی هست. حالا این که شما بگید gow بازی بهتریه و داستان بهتری داره و … برای من هیچ اهمیتی نداره، شاید واقعاً بهتر باشه، اما این که gow رو هک اند اسلش بهتری بدونید بخاطر متاکریتیک و فروش، بیشتر نشون میده دست به دامن ارقام شدید تا این که توانایی دفاع از بازی مورد نظر خودتون رو داشته باشید.

            DMC شاید یه فرنچایز با اکشن محض و بی‌کله باشه، شاید داستان چندین نسخه فن سرویس باشه نه یک فیلمنامه که مخاطب رو متحول کنه. اما چیزی که مسلمه اینه که قضیه حول بخش اکشن و اون ABILITYها و اون ساختار کومبوها که همگی CORE هک اند اسلش رو شکل میدن، بسیار متفاوته. قبلا در این مورد صحبت کردم قصد بحث بیشتر ندارم توضیح دادم موضع من در این مورد چیه، فقط خواستم بگم اینقد ناشیانه بحث بهترین هک اند اسلش رو با متاکریتیک پیش نکشید.

            در مورد فروش بیشتر خواستم باز کنم قضیه رو:
            برای این که بهتون ثابت بشه هر چی بازی‌ها در هک اند اسلش غنی تر باشن مخاطب عادی کمتر استقبال میکنه (چون سردرگمی و هاردکور شدن فروش رو کاهش میده) میتونید به فروش نسخه‌های کلاسیک gow نگاهی بندازید و متوجه میشید که سینماتیک بودن بازی رو نجات داد و این قضیه دلیلی بر بهتر بودن نیست بلکه دلیلی بر همه پسند شدنه:
            قبل از gow 2018 پر فروش ترین gow نسخه سوم بوده با ۵.۲ میلیون نسخه که همان بازی‌های کلاسیک هم به هاردکوری dmc نبودند.(منظور از هاردکور صرفا درجه سختی نیست بلکه المان‌های ساختاریِ)
            بایونتا ۱ زیر دو میلیون فروش داشت و بایونتا ۲ کمی بهبود داد این فروش رو.
            mgs rising هم حدود ۱ تا ۲ میلیون فروش داشت.
            بنابراین بازی‌های هک اند اسلش معروفن به فروش پایین. بخاطر فن بیس. فروش dmc هم به نسبت سبک و ژانرش بسیار بالا بوده و این gow هست که با وارد کردن ناخالصی و رفتن به سمت سینمایی شدن فروش خودش رو افزایش داده اما دلیل نمیشه در المان هک اند اسلش بازی بهتری باشه.

            OngBalپدر بزرگ دانته و ویرجیلdeathwingsDARKSIRENred-eyed Banished KnightAXEL STONEETERNALMANXERXESMengo
            • Mengo گفت:

              اتفاقا کامنت من کاملا براساس فکت و شناخت همچین جور کاربر هایی بود !
              امثال کاربر هایی مثل این که معتقدن بازی چون ریبوت شده و گیمپلیش با گذشته فرق کرده پس دیگه هک اند اسلش نیست دقیقا همین جواب رو باید بهشون بدی مثل این میمونه بگیم RE 7 چون اول شخص شده دیگه سوروایور هارر نیست !
              این فقط حرف من نیست حرف بسیاری از منتقد های صنعت گیم هم هست !
              جالبه همون منتقد ها به بازی ریترنال که شما بهش اشاره کردید اهمیت دادن و گفتن یکی از آندرریتد بازی های سال گذشته بوده ولی همچین حرف هایی رو درباره DMC جلوی گاد نمیزنن !
              DMC شاید اون زمان تاثیر گذاری زیادی تو ژانر هک اند اسلش داشته باشه ولی الان دیگه گیمپلیش منسوخ شدست و این یه حقیقته حالا شما ربطش بده هاردکور بودن
              الان سولز هم به نوعی میتونیم زیر مجموعه ژانر هک اند اسلش محسوبش بکنیم که به راحتی DMC رو میزاره تو جیب بغلش و تو فروش هم که الان موفق تر از سری DMC بوده
              گاد الان درحال حاضر بهترین سری هک اند اسلش حال حاضره و این یه فکته غیر قابل انکاره چیزی که همه قبولش دارن و حتی تو فروش و متا و گوتی و بقیه چیز ها هم از سری DMC جلوتره

              deathwingsDARKSIRENred-eyed Banished KnightscorpionesOracleG_manAXEL STONE
              • از نظر ساختاری هر چیزی که گفتید غلط و اشتباهه نه سولز زیرمجموعه هک اند اسلشه نه God of War به سمت بهتر کردن المان های هک اند اسلش رفته بلکه به سمت سینمایی شدن حرکت کرده و ارائه یک روایت بهتر. در ضمن همین منتقدها به بازی ریترنال امتیازی که حقش بود رو ندادن جوایز کمی بهش اهدا کردن از چی صحبت میکنید؟ منتقد نمره کم میده بعد میگه آندرریتده؟ حتما عده کمی بودن منتتقدهایی که ازشون صحبت میکنید که در متای بازی تاثیر نذاشتن.

                در ضمن لازم نیست به این شیوه کودکانه آخر اظهار نظر خودتون بنویسید «الان گاد بهترین هک اند اسلشه و این یه فکته» شما چیزی رو تغییر ندادین همون کامنت قبلی خودتون رو با کلماتی که نشان دهنده عصبی بودنتون هست مثل «تاکید بر این یه فکته غیر قابل انکاره» تکرار کردید اگر حرفی برای ارائه نیست، من اجبار نکردم تکراری کامنت بذارید. توضیح دادم چرا مبحث شما فاقد اعتباره چون شما از نظر دانش گیمی توانایی تحلیل «چرایی بهتر بودن بازی x» رو ندارید و دست به دامن فروش و متاکریتیک میشید. وگرنه من مدتی پیش داخل کامنتم توضیح دادم نه فروش عامل تعیین کننده‌ایه نه متاکریتیک. بازی هایی داریم که بنابر دلایلی که ذکر کردم نه متای بالایی گرفتن نه فروش خوبی داشتن بلکه تاثیر گذار بودن و مثال هم زدم.

                + dmc منسوخ شده نیست. بازی امتیاز بالایی دریافت کرد به نسبت هاردکور بودنش. اگر یک گیم خالص باشی و به گیمپلی اهمیت بدی منسوخ شدنه، بنابراین من ترجیح میدم گیمینگ به سمت منسوخ شدن بره تا این که المان‌های خودش رو از سینما گدایی کنه.
                خیلی چیزها رو مطرح کردم که جوابی نداشتید و اون خط پایانی که statement خودتون رو دوباره با اضافه کردن کلمات «یه فکته» ارائه دادید، از توانایی شما در تحلیل و جدا کردن مسئله کیفیت از تعصب و … نشان میده.

                OngBalOld_GamersdeathwingsDARKSIRENOracleG_manAXEL STONEETERNALMANXERXESMengo
                • Mengo گفت:

                  همه ژانر ها و سبک های به نوعی زیر مجموعه هم دیگه حساب میشن یا اگه نشن بعضی از المان هاشون رو دارن والا تا اینجا بیشتر حرف شما غلط و اشتباه بود تا حرف من !
                  گاد آو وار با اون سیستم جدیدش تو مبارزات و مکانیک های پرتاب تبرش قطعا یکی از تاثیر گذار ترین بازی های هک اند اسلش چند سال اخیره هیچ جوره هم نمیشه منکر این قضیه شد
                  گاد ۲۰۱۸ هم به هیچ عنوان یه بازی سینماتیک نیست و همچنان هم تمرکزش بر روی گیمپلی بود وگرنه انقدر کوری بارلوگ و تیمش تو مستند ساخت گاد ۲۰۱۸ از پیچیدگی های نسخه جدید تو حیث گیمپلی و مکانیک های کمبت ها و غیره صحبت نمیکردن برخلاف آثاری مثل لست ۲ که بیشتر مصاحبه هاشون درباره داستان و سینماتوگرافی بازی بود !
                  حالا اینکه شما فکر میکنید گاد ۲۰۱۸ چون سه چهارتا کاتسین بیشتر از سه گانه قدیمی داره و بیشتر به شخصیت پردازی کریتوس پرداخته و به داستان سری شاخ و برگ بیشتری داده شده بازی سینماتیک دیگه ریشه از طرز فکر غلط و اشتباه خودتون از مفهوم سینماتیک تو صنعت گیم داره !
                  وگرنه این همه منتقد نمیومدن به گاد نمرات عالی بدن و گوتی کنن بازی رو اون هم در مقابل رد دد میتونست مثل بازی کوجیما که عملا فیلم سینمایی بود بهش گوتی ندن ولی دادن چون تو گیمپلی پیشرفت زیادی کرده بود و قطعا یه بازی فقط کاتسین نبود !
                  شما این رو بزار بر اساس تعصب من میزارم بر اساس چیزی که سال ها تو صنعت گیم بوده و حتی منتقد ها هم دارن به نوعی تاییدش میکنن
                  DMC اگه بهترین هک اند اسلش بود الان همه منتقد ها اولین بازی که تو لیستشون بود DMC بود نه گاد !
                  دیگه یعنی منتقد ها که این روز ها عاشق بازی های هاردکور هستن و اون ها رو Mainstream کردن رو که دیگه نمیشه نادیده گرفت !
                  چه قبول داشته باشید چه نه گاد بهترین فرنچایز هک اند اسلش صنعت گیم برای این حرفم هم دلایل زیادی داشتم که توضیح دادم حالا باز بگید نظرات بچه گانه نوشتید جواب منطقی ندادید
                  فروش هم زمانی ملاک نیست که یه بازی عملا سرویس محور و یا بی کیفیت باشه مثل کالاف های جدید و غیره ولی برای فرنچایز های داستان محور اتفاقا خیلی مهم هستش البته که همون ها هم بر اساس سبک خودشون میزان فروش متفاوتی میتونن داشته باشن ولی باز هم همیشه غیر ممکن هایی وجود داره نمونش الدن رینگ که ۱۲ میلیون نسخه فروخته که برای یه بازی هاردکور رقم بزرگیه
                  گاد هم به عنوان یه بازی که تنها رو یه پلتفرم عرضه شده و یه ژانر کمتر محبوبی مثل هک اند اسلش هست فروش خوبی داشته حالا شما باز دلایل خودتون رو بیارید بگید چون سینماتیک شده انقدر فروخته ولی برای من سواله آیا اون زمان که گیمپلیش هنوز اینطور نشده بود باز هم DMC تو فروش قابله مقایسه بود ؟ قطعا نه
                  به هر حال هر دو فرنچایز عالی هستن و من منکر عالی بودن سری DMC نمیشم ولی اینکه بگیم از گاد بهتره رو هیچ جوره قبول ندارم و خوشبختانه این حرف فقط حرف من و گیمر ها نیست و حرف منتقد ها هم هست

                  OngBalOld_GamersdeathwingsDARKSIRENscorpionesOracleAXEL STONEG_man
                • Mahdi Sam گفت:

                  همین چند خطی که گفتی معلوم شد نه متوجهی ژانر‌های گیمینگ چی هستند و چه تفاوتی با هم دارن، نه متوجهی که اگه گاد ۲۰۱۸ رو هر چیزی غیر از اکشن ادونچر در نظر بگیریم بازی رو حتی درجه یک نمیشه به حساب آورد،

                  اگه بگیم RPG هست که تعداد گزینه‌های شخصی سازی و تاثیرش رو گیم‌پلی و داستان تاسف‌باره و از نظر من که اصلا rpg نیست

                  اگه بگی هک اند اسلشه که تعداد سلاح ها و کمبو‌ها و عدم پاداش‌دهی به اجرای المان‌های هک اند اسلش نمیذاره درجه یک به حساب بیاد

                  اگه بگیم سولزلایکه که خب تعداد و کیفیت فاجعه بار مینی باس‌ها و باس‌های بازی از درجه یک بودنش جلوگیری میکنه

                  اگه بگیم داستان محوره که خب کل بازی یه پیش‌زمینه‌ی طولانیه نه بیشتر(نمیگم داستان یا روایتش ضعیفه ولی خب طول داستان به اندازه‌ای نیست که به عنوان یه بازی مستقل از رگناروک بشه بهش نمره قبولی داد)

                  Moein MM2deathwingsETERNALMANred-eyed Banished KnightscorpionesMengo
                • AXEL STONE گفت:

                  mahdisam
                  بازی گاداف وار یک اکشن ادونچره و یجورایی راه خودشو رفته که تقریبا مخلوطی هست و از هر سبکی که بگی یک سری المانهایی برده و استفاده کرد.

                  Moein MM2deathwingsDARKSIRENMengo
              • AXEL STONE گفت:

                عجب!
                به اون اعتقادی که بهش معتقدی کسی به ان معتقد نیست این خود حقیقته ولی اگر بخایی تحلیلش کنیم خوب مبارزاتش هنوز هک اند اسلشه اما خود بازی کامل کاملا نمیتونه هک اند اسلش باشه.
                درضمن هک اند اسلش ژانر نیست یعنی ژانر کاملی نیست که بگی سولز زیر مجموعه هک اند اسلشه هک اند اسلش فقط شامل مبارزات فنسینگ میشه
                کی بهت گفته دارکسولز دی ام سی رو توی بخش ژانر هک اند اسلش دی ام سی رو میذار تو جیبش؟ داداش بخاطر خودت میگم این حرفاور جایی نزنی اگر میخای یاد بگیری سوال کن.
                dmc فروشش مورد داره ۱۲ سال فرنچایز خوابیده بود زمانی که dmc اومد فروشی که داشت خیلی عالی بود اگر دارکسولز اون موقع میومد شک نکن امار فروش پایینتری پیدا میکرد دلیلشم اینه که اون زمان پلیرا و جهان گیم مثل امروز وسعت بالایی نداشت.

                درضمن با این حرفات بعید میدونم gow بازی کرده باشی اخه re همون re هست فقط سوم شخصی شده، چونکه داستانش از یجا دیگه شروع شده و تقریبا داستان جدایی داره ریبوت میگن بهش ونه چیز دیگه
                بازی gow اگرم ریبوت باشه حتا اگرم نباشه اگرچه مثل نسخه های اول با ارزشه ولی تمام گیم پلیش هک اند اسلش نیست فقط بخش مبارزاتش هک اند اسلشه و این یعنی مخلوطی از هک اند اسلش و ماجرا جوییه.

                Moein MM2deathwingsMengoXERXESمحمد حسین کریمیG_man
                • جایی که از سولز و زیرمجموعه هک اند اسلش بودنش صحبت کردن و این که یه کامنت ۱۰ خطی از تکرار این که «چون متاکریتیک و فروش بیشتره پس بهتره» گذاشتن باید متوجه باشید که با چه کسی دارید بحث میکنید.

                  Moein MM2deathwingsDARKSIRENETERNALMANred-eyed Banished KnightMengo
      • ETERNALMAN گفت:

        وقتی پلی ندادی مجبور نیستی نظر بدی ، گاد فقط سه گانه ش هک اند اسلش حساب میشد که سونی سبکش رو عوض کرد – اگه هم منظورت همون سه گانه ست که من شک دارم پلی داده باشی ، DMC نه تنها جهانش متفاوت و غیر قابل قیاس با سه گانه ست ، بلکه کلی بخوای حساب کنی مکانیزم های بهتری هم داره نسبت به اون – پس فن بوی بازی در نیار و کمی بزرگ شو

        deathwingsDARKSIRENAXEL STONEMengoErfan Teax PlaysscorpionesDream in Red (Playstation T)
        • scorpiones گفت:

          من هم دویل می کرای را بازی کردم و هم همه ی نسخه های گاد را ولی گاد خیلی بهتره.
          ولی تو گاد را بازی کردی که این دو تا بازی را مقایسه میکنی؟
          گاد از نظر گیمپلی و داستان و شخصیت پردازی خیلی بازی بهتریه.
          ولی دویل می کرای هم عالیه.

          deathwingsDARKSIRENAXEL STONESquatlatexMengo
          • ETERNALMAN گفت:

            بله من هر کدوم از سه گانه شاهکار رو چندین بار تموم کردم ، چون به شدت به خصوص نسخه دوم رو دوست داشتم (همش خوب بود) – مکانیزم های خیلی خوبی داشت سه گانه ، ولی دویل می کرای اصلا متفاوته فضاش (بهتر یا بدتری رو کار ندارم) – از برخی جهات هم بهتره ، البته داستان رو کاملا قبول دارم ، کل تئوگونی یونانی پشت این سه گانه بود ناسلامتی

            AXEL STONESquatlatexMengo
        • Mengo گفت:

          پلی دادم و بازم میگم انگشت کوچیکه گاد هم نمیشه :))))
          بعدشم من اصلا پلی ندادم بقیه منتقد های صنعت گیم که بازی کردن و همشون بر این باورن که گاد بازی بهتریه چی هان حتما اون ها هم فنبوی هستن یا پلی ندادن ؟!!!
          چه بخواید چه نه گاد بازیه بهتریه و این یه فکت غیر قابل انکاره چه تو فروش چه تو نمرات منتقدین چه تو داستان و شخصیت پردازی و گرافیک و گیمپلی بخصوص نسخه ۲۰۱۸ که یه انقلاب بود برای سبک هک اند اسلش DMC چندین نسله داره همون فرمول رو بدون کوچک ترین تغییری ادامه میده نه داستان درست و حسابی داره نه شخصیت پردازی در حد کریتوس اینکه DMC به گردن گاد از نظر اینکه تو هک اند اسلش تاثیر گذار بوده رو قبول دارم ولی اینکه بگید از گاد بهتره یه حق سنگین بیش نیست
          گاد هم با همون نسخه ۲۰۱۸ یه تنه ثابت کرد میتونه خودش به تنهایی ژانر هک اند اسلش رو تغییر بده چیزی که الان داریم تو خیلی از بازی های جدید میبینیم دارن مثل اون ازش استفاده میکنن

          Moein MM2ᴘᴏʀɪdeathwingsDARKSIRENscorpionesG_manAXEL STONESquatlatex
      • AXEL STONE گفت:

        رستگار شدیم با تحلیلات بسیار فراوانتون… چه حرفیه؟ اصلا چه لزومی داره این حرفا؟

        deathwingsMengoETERNALMAN
    • Pcfan arash گفت:

      بهترینه ولی بهترین نسخه ای که فروخته با وجود عرضه روی ۵ پلتفرم از gow انحصاری ۴ برابر کمتره هیچ وقت گوتی نشده و به غیر از یک نسخه همه زیر ۹۰ 😂🤣😳🏃💨

      Moein MM2deathwingsETERNALMANAXEL STONEscorpionesErfan Teax PlaysSahand.R
      • AXEL STONE گفت:

        بیدار شو dmc یک بازی هک اند اسلشه معلومه فروشش پایینه فکر نکن چونکه توی ایرانی دیگه کسی ps4 نداره بازی کنه همه گیمرا ps4 دارن ربطی به پلتفرم نداره پس پلتفرمو نکش وسط
        درضمن dmc تقریبا ۱۲ سال خاب بود وقتی که اومد همه فنهاش رفته بود پی کارو بارو زندگیشون… و در ادامه دیگه فن کمتری جذب کرد وقتی که بازی نیاد دیگه فنهای کمتری میگیره و رفته رفته از یاد میره.
        مثل gow نست که هر ۲ ۴ سالی یک نسخه میده به هواداراش.

        Moein MM2deathwingsETERNALMAN
  • Oracle گفت:

    خیلی هم عالی یکی از متفاوت ترین هک ن اسلش های تاریخه بنظرم. کپ کام اگه سرمایه گذاری بیشتری کنه روی این سری و بین نسخه هاش ۱۰ سال فاصله نندازه قطعا کنار رزیدنت جز پرفروش ها خواهد بود. از صمیم قلب امیدوارم پروژه بعدی ایتسونو نسخه ۶ بازی باشه.

    Moein MM2پدر بزرگ دانته و ویرجیلMamad_rzAtomic Soldierاتزیو آدیتوره...Eternal...SquatlatexscorpionesDutchAhmad_bkmore
  • کم نیست ؟ 🤔
    این بازی خیلی با سابقس و در کنار گاد آف وار جزو بهترین فرنچایز هک اند اسلش های تاریخ هستن
    جدای این موضوع مالتی پلتفرم هم هست و انحصاری نیست
    بعد کلا پنج میلیون ؟
    انتظارم بیشتر بود

    Moein MM2پدر بزرگ دانته و ویرجیلMamad_rzDream in Red (Playstation T)Atomic SoldierJin sakai...Eternal...SquatlatexscorpionesMengomore
  • Dutch گفت:

    اغاز هک اند اسلش من با دی ام سی ۳ بود 🙂 وای که چه تجربه ای بود یادمه هزار بار بازی رو پلی میدادم چون همه چیز واسم جدید بود نسخه ۴ ام هم جالب بود ولی نسخه ۵ ام قشنگ تر از ۴ بودش

    امیدوارم یکی دیگه تو راه باشه یکی از طرفدارای سر سخت دی ام سی هستم

    Moein MM2UKپدر بزرگ دانته و ویرجیلdeathwingsAXEL STONEscorpionesاتزیو آدیتورهSquatlatex
  • Evoker گفت:

    یک کپی بی کیفیت از گاد اف وار

    Moein MM2پدر بزرگ دانته و ویرجیلdeathwingsETERNALMANAXEL STONEMamad_rzfbjgG_manSahand.RDream in Red (Playstation T)more
  • scorpiones گفت:

    بازی خیلی عالیه فقط تنها مشکلش اینه که شخصیت V زیاد جالب نیست ولی دانته عالیه.

    Moein MM2پدر بزرگ دانته و ویرجیلdeathwingsAXEL STONE
  • Pcfan arash گفت:

    یه فکت سمی بریم.
    DMCV – 5m
    • DMC4 – 4.8m
    • DmC (Ninja Theory) – 3.8 Million
    • DMC3 – 2.3m
    • DMC1 – 2.1m
    • DMC2 – 1.7m
    • DMC HD Collection – 1.2m
    روی هم رفته حدود ۲۰_۲۲ میل
    نسخه آخر gow بالای بیست میل😂😂😂
    ولی ولی بهترینه😂😂
    تمام نسخه های اصلی gow بالای ۹۰
    Dmc تنها نسخه اولش بالای ۹۰
    Gow پر افتخارترین و بهترین بازی سال ۲۰۱۸
    Dmc:error 404 not found🤣🤣

    deathwingsAXEL STONEMamad_rzSquatlatex
  • 30nabhl گفت:

    نوش جونش حقش بیشتر از ایناس

    دوستان اینو با گاد مقایسه نکنین
    گاد شاید خشن تر و خفن تر باشه ولی این گیمپلیش سرعتی تره و دنیاهاشون کلا فرق داره (با نسخه جدید گاد که کلا فرق داره اون به کنار)

    در ضمن اصلا چرا مقایسه کنیم؟
    وقتی میتونیم از جفتش لذت ببریم
    الانم که ماشالا جفتشونو میشه رو pc بازی کرد

    گادو تازه زدم رو پیسی
    عشقه 😍

    Moein MM2deathwingsAXEL STONESquatlatex
  • Mahdi Sam گفت:

    از دوستان می‌خواستم بپرسم که بدون دسته ارزش پلی دادن داره یا تا وقتی دسته بخرم بزارمش کنار؟

    deathwings
  • اون سیستم جدیدش تو مبارزات و مکانیک های پرتاب تبرش قطعا یکی از تاثیر گذار ترین بازی های هک اند اسلش چند سال اخیره😉پرتاب تبر خوب اومدی قطعا با این پیشرفت صنعت گیم چند پله بالاتر رفته

    Moein MM2امیر حسین
  • فنای سونی میان زیر پستی که کلا ارتباطی نداره بهشون و صرفا یه خبره واسه جامعه ای که اهل dmc هستن ، جنگ راه میندازن ، خب چرا ؟ این چه مرگیه ؟ ناموصا چه دردیه که همه‌جا باید دعوا شه ؟ مرسی از اقای کریمی خیلی بینظیر و‌ درجه یک کامنت دادین فوق العاده بود

    Moein MM2
  • وقتی هنوز نمیفهمید متا همه چی نیست ، معروف شدن همه چی نیست ، جای بحثی باهاتون باقی نمیمونه …

آمار فروش جهانی Devil May Cry 5 از 5 میلیون نسخه عبور کرد
آمار فروش جهانی Devil May Cry 5 از 5 میلیون نسخه عبور کرد