TGS  2018 | تریلر جدیدی از عنوان Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
TGS  2018 | تریلر جدیدی از عنوان Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
TGS  2018 | تریلر جدیدی از عنوان Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
TGS  2018 | تریلر جدیدی از عنوان Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا

TGS 2018 | تریلر جدیدی از عنوان Devil May Cry 5 منتشر شد

truth seeker
۱۲:۴۵ ۱۳۹۷/۰۶/۲۹
TGS  2018 | تریلر جدیدی از عنوان Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا

همزمان با شروع نمایشگاه توکیو گیم شو (Tokyo Game Show)، شرکت کپکام (Capcom) تریلر جدیدی از عنوان مورد انتظار Devil May Cry 5 را منتشر کرده و در آن به نمایش شخصیت محبوب دانته پرداخته است.

همانند تریلر منتشر شده در مراسم گیمزکام، این تریلر نیز با زنگ خوردن تلفن شروع می‌شود با این تفاوت که این بار، دانته به تلفن پاسخ می‌دهد. پس از آن، تریلر منتشر شده به نمایش گیم‌پلی بازی با محوریت شخصیت دانته می‌پردازد.

در کنار نمایش گیم‌پلی بازی، برخی از میان‌پرده‌های بازی Devil May Cry 5 نیز در ویدئوی منتشر شده به نمایش گذاشته شده است. در این میان‌پرده‌ها شاهد حضور شخصیت Nero در کنار شخصیت‌های مونث بازی، Trish و Lady هستیم.

یکی از نکات جذاب این تریلر، حضور شخصیت تازه معرفی شده‌ی V در انتهای این ویدئو است. این شخصیت اخیرا معرفی شده است و هنوز اطلاعات زیادی درباره‌ی او در دسترس نیست. براساس وعده‌ی شرکت کپکام، اطلاعات بیشتری از این شخصیت در ماه آینده منتشر خواهد شد.

شرکت کپکام امروز جزییات جدیدی از این بازی شامل ویژگی‌ها نسخه‌ی Deluxe و یک تصویر هنری جدید را منتشر کرده است. عنوان Devil May Cry 5 در تاریخ ۱۷ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ (۸ مارس سال ۲۰۱۹ میلادی) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

تریلر جدید منتشر شده از این عنوان را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

دریافت ویدئو با کیفیت SDدریافت ویدئو با کیفیت HD

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

TGS  2018 | تریلر جدیدی از عنوان Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
TGS  2018 | تریلر جدیدی از عنوان Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
TGS  2018 | تریلر جدیدی از عنوان Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
TGS  2018 | تریلر جدیدی از عنوان Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا
TGS  2018 | تریلر جدیدی از عنوان Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • یه گیم پلی ازش دیدم سیستم تخریب پذیری خوبی داره

    • Nemo گفت:

      به حرف اخر دانته توجه کنید میگه
      jackput
      و این یعنی چی؟
      بله ! داداشمون ورجیلم هست

      • درستش Jackpot دانته و ورجیل وقتی یک حرکتی با هم میزنن با هم میگن: جکپات و این کلمه یک روحیه میده واسه با هم بودنشون. اما متئسفانه زیاد کنارهم دووم نمیارن.
        معنی اصلی کلمه jackpot : برده ی تمام : برنده ترین هست.

        • aiHan گفت:

          داش بنی تبریک میگم این موفقیت Capcomرو به شما و تمامی فون و هواداران DMC کبیر و تمامی فنون سبک بزرگِ و محترم Hack And Slash مبارکمون باشه برادرا که دیگه هیچ گونه حرفی نمونده برای انتقاد که این نهایت موفقیت و خوشبختی! هست.
          درود بر تمامی هواداران عالم بزرگو کبیر DMC و هک اند اسلش.
          درودی خاص بر تمام کاپکام Capcom کپکام.
          که دیگه همه چیز از اول تا اخر رو خاستی ما عمل کرده خدایی درود و مبارک

          • اره والله دادا:rose:همچنین درود و تبریک: انشالله مبارک تمامی:heart:دوستان و:heart:هواداران فنون کبیر DMC:sun: و هک اند اسلش باشه. درود بر کُل کپکام CAPCOM از سر تا پا که عشق ساخته نه بازی عشق:heart:به امید موفیت فراتر کمپانی کـــبیر CAPCOM:sun: الاهی مبارک تمام کپکام باشه.

        • Nemo گفت:

          ولی باید یه تریلر از ورجیلم میدادن واقا دلم واسه قیافه ورجیل لک زده مخصوصا صداش!
          ولی فک نکنم این دفعه شخصیت منفی داستان فقط ورجیل باشه
          پ.ن: دوستان چرا ورجیل تو مبارزات dmc4se از همه شخصیتا قوی تره
          باس اول dmcse4 با ورجیل تو حالت دویل تایگر در عرض ۴ دیقه میزنم ولی با نرو و دانته یه رب طول میکشه

          • اره صحیحه هممون ورجیل.رو دوست داریم گرچه شخصیت منفیه اما خیلی محبوبه و هرفردی که ورجیلو دوست داره به صورت عاشقونه دوستش داره.
            اره درسته ورجیل تنها شخصیت منفی این داستان نیست خیلی از شیاطین بهش پناه میبرن تا دست به دست همدیگر بذارن و تا دانته.رو سکست بدن. حتا موندس قدرتمند نمیتونه این کارو بکنه اما با تسخیر ورجیل و شیاطینش بر ضد دانته عمل میکنند و کمک شیاطینِ موندس با تسخیر ورجیل به دست موندس بر ضد دانته عمل میکنن اینم از استراتیژیک موندس کثیف.
            نصخه DMC4 RE این فقط یک مزیت بود که ورجیل.رو توش گذاته بودن هیچ داستای هم نداره البته که ورجیل قویتر از همست موندس دست بوس ورجیله! علتش اینه که موندس در جهنم حبس شده و از تصخیر ورجیل استفاده میکنه تا دانته.رو شکست بده و تا ورجیل موندس رو از جهنم ازاد کنه اما دانته نمیخاد به قاتل مادرش و مسخر برادرش یعنی موندس ازادی بده.
            ______________________________
            خوب الاً باید یک چیزایی بهت بگم در مورد دانته: دانته یک حرکات و فنونی داره که اولین باس رو با چهارتا ضربه در ۸ثانیه! تمومش کنی!
            بستگی داره به چیزی که بلدی از دانته من خودم اگه با دانته برم گیم بزنم باس بریال یعنی همون باس اولیرو با ۳ یا ۴ تا ضربه هلاکش میکنم و هیچ ضربه ای نمیذارم بهم بزنه.
            باید خودت یاد بگیری که چجوری با دانته مبازره کنی من که به همون حالت عادی دانته اون باس بریالو وغییره رو میزنم *و به تمام راحتی و بدون این که هیچ ضربه ای بهم بزنن بهشون اختتامیه تام میدم.
            برای همین عاشق DMC و فنون DMC1 2 3 4 هستیم:rose:

            • Nemo گفت:

              من فقط با ورجیل تونستم درجه سختی لجندری دارک نایت رو تموم کنم اصلا با دانته مخصوصا نرو نمیشه سریع بازی کرد قدرت ورجیل واقا خارق العادس
              You wasted my time 😎

              • خوب حرکات اصلی ورجیل خیلی سریع و قوی هستن بخاطر این که ورجیله کپکام عمداً این کارو کرد تا همه ورجیل کبیرو بشناسن.
                دانته باید باهاش حرفه ای گیم بزنی وقتی بهش عادت کنی و دستت روش رند بشه دیگه عاشق گیم پلیش میشی و از هیچ باسی شکست نمیخوری!
                گیم پلی نرو خیلی اسونه سنگینه اما اسونه ضربهای مهلکی داره فینیشرهای خاصی داره که فقط نرو داره این حالتهای فنیشر رو
                من Hell and hell دانته و نرو رو هم رفتم! دیگه اصلیترین و سخت ترین درجست یعنی یک صربه از یک nPC معمولی هم به فنا میری پیر شدم تا مرحله ی اخرو تموم کردم سانکتوس خیلی کثیفه :rose:

  • Senatorbigy گفت:

    ممنون از آقای کوهپیما(من همیشه پیش خودم به شما حمید کوجیما) :rotfl: خلاصه که این بازی بسیار شاهکار و بی عیب و نقصه من که حتی عاشق dmc بودم(نسخه ی بعد چهارش) این دیگه چه شود خدا میدونه :inlove: :inlove: tnx

  • S.IOWA گفت:

    وای دانته رو ،چه شاهکاری بشه گیم‌پلیش خداست :yes: :yes:

  • Oracle گفت:

    دانته با جیگرا آمد :inlove: :inlove: :inlove:
    لامصب هرچی میگذره دانته رو میبینم عشق میکنم،بفرمایین یه عکس ازش اومد اونهمه جنجال به پا کردین حالا ببینین عجب چیزی شده دانته این نسخه.
    اطلاعات زیادی راجب بازی اومده خیلییییی منتها همش به زبان ژاپنیه 😥

  • تریلر اول فکر میکردم طراحی صورت دانته بده ولی الان حرفمو پس میگیرم لامصب چه اکشنی داشت :yes:

  • pc and ps4 گفت:

    خیلی خفنه 😯 میترکونه مطمعنم من با این که هیچ نسحخه ای از این بازی رو انجام ندادم ولی بر جور جذبش شدم :drool:

  • Neronas گفت:

    بلللللللللللللله!!!دوست دخترهای محترم هم که دوباره حضور دارن.فقط یه ورجیلم تمام قد نشون بدن دیگه چیزی از این بازی نمیخوام :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

  • gow dmc ps4 گفت:

    همه شخصیت ها که هستن چه عالی :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
    دانته هم عالیه فقط اونجاش که میگه jackpot عشقه :chic: :chic: :chic: :chic:

  • وااااای. گیمپلی دانته عالی بود بود.به شدت روون و سریع و البته مشتاشو خیلی قشنک درست کردن.یعنی اون فیلیپینی که زد منو نابود کرد.نسخه های قبلی.گیلگمیش و بیو ولف سریع نبودن ولی اینو خیلی سریعش کردن.اون موتور هم که حرفی نمیزاره برامون.
    نکته ای که اخره تریلر بود این بود که دانته میگه جک پات.شاید ورجیل رو دیده که این حرفو زده.
    در کل واقعا معلومه با یک شاهکار در سبک هک اند اسلش طرفیم

    • asasin گفت:

      هخ دیونه کنندس بخدا اول یک چرخشی نیم دایره بعدش فیلیپیی رو زد که اون خرابه ی بدبخت افتاد تو گودال هخ به این میگن DMC اصلی . حالا دادا بذار بازی بیادو ریلیز بشه بعد ببین چه عمقی داره پلاتین کردن DMC خیلی سخته دلیلش بزرگی و عمق DMC هستش و این توی DMC های سابق ئاسم ثابت شده.

      • این نسخه شو مثه قبلیا واجبه پنج شیش بار تموم کنم عصن راه نداره.واقعا عالی کار کردن رو بازی.دمه ایتسونو گرم.واقعا حالمونو تو نسل ۸ جا اورد با این نسخه

        • asasin گفت:

          خیلی خوش حالیم که دانته اومده اونم به بهترین شکل که خیلیارو عاشق خودش کرده
          ما فنون DMC خیلی خوشحیالم از این قهرمان که تا این حد خاستنی شده
          خوشحیالم که افرادی هستن نصخه ی ریبوتو دوست دارن که هیچ اونو بهتر از DMC اصلی میدونستن و این نادانی باعث تئسف ما فنون DMC شده بود که شکر خدا.
          الان با این نصخه DMC دلم اروم گرفت دیگه نیازی نداره توضیح بدم و هی حرص بخورم از نصخه ریبوت و همه با نگاه کردن میفهمن DMC اصلی اینه و باید ریبوتش یچیزی که حد اثقل نزدیک و لایقش باشه :rose:
          DMC خیلی خیلی کبیره که واسه من خودم بهرین فرنچایز زندگیمه که تمام خاطرات گیمینگمو با نصخه هاش دارم واسم سخته ببینم ریبوتش به نزدیکش هم نیست خدارو شکر که موفقیتو همه میبینن و بعد این بدونن ریبوتش باید یچیزی فراتر از این ریبوت۲۰۱۳ باشد. به امید موفقیت کپکام کبیر تا که همیشه واسمون DMC به این خوبی بسازه.

  • navid313714 گفت:

    عجب چیزییهههههههه :party: عالییییییییییییییییییییییییییی :party:

  • aiHan گفت:

    ایخدا مغزم سوت کشید بخدا اره چینین میخامت بذار بدونن DMC اصلی چی هست و چه نوعیه و چه دنیایه ایخدای بذار تازه واردان عالم DMC با نصخی نینجا تئوری بدونن که DMC اصلی چه ریدمانیست والله چی بگم همش کامل کامله و حتا یک نکته ی کمی هم توش نمیبینم گرافیک و سبک و دوستان

  • ماشالله دانته.رو که :heart:حضرت دانته هست! چقد خوبه که همه دوستان کنار هم هستن دیونه کنندس ویرانگر صبر که صبرمو بیونه کردن والله صبرم تموم:heart:شد زور زورکی صبر کرده ام:heart:

    • چهره ی زیبای لیدی دلمو به درد میکشه ایخدا !البته هیچ منظور بدی یا منفی ندارم! بگذریم فقط نتونستم ساک بمونم این خاطره هم کاشته شد که فردا محصولش :rose: تو راه به امید پیشرفت بیشتر CAPCOM و موفقیت کپکام.

      • Oracle گفت:

        آره عالیییی درآوردن،بلک وایتش کردن جذاب شده.

        • اره قشنگه هردو قشنگن لیدی و تریش تو ترلر خیلی قشنگ بودن اما چهره لیدی منو به یاد یچزی اورد که نیم ساعت بهش خیره شدم هیخدا بیخیالش:rose:
          من از از این موفقیت بسیار بسیار هایپ و شاد هستم دیگه چیزی از کپکام نمیخام جز این که مواظب خودش باشه از این زمان عجیبو غریب که این بزرگترین شادی ما عاشقان Devil May Cry هست امروز برای اولین بار گیم پلی دانته.رو میبینیم و خیلی از دیدن این تیکه ترلر لذت بردم عاشق دانته که بودم والله خدایی امروز عاشقتر و عاشقترش شدم که این عشق هیچ مثالی نداره درود بر کُل CAPCOM که خالق شادیهامون هست.

          • Oracle گفت:

            آره
            راستی
            بگم که کپکام اول آهنگ تم دانته رو همراه ویدیوش پخش کرد.تو تریلرم هستش من اصلا حال نکردم باهاش خیلی کند بود واسه دانته کبیر(باز واسه نرو Devil Trigger قشنگ بود)اما واسه دانته کبیر نه.
            حالا الان دیدم که سازنده آهنگ Subhuman که واسه تم دانته بوده به یک فن دختر ۱۷ ساله متاسفانه تعرض کرده.کپکام تو بیانیه ش ابراز تاسف کرد و اظهار بی اطلاعی کرد و ویدیو رو از یوتیوب و سایت بازی حذف کرد،فقط خود آهنگ تو منابع غیر رسمی هست.
            خداکنه یه Battle theme دیگه واسه دانته بسازن خیلیا از موسیقی Subhuman ناراضی بودن

            • اهگش عالی بودش اما دیگه نمیخامش بی اعتبار و فیکی هستش
              من متالی و راک هستم که دقیقاً مثل سنگ به چیزی نیازی نخاهم داشت!
              “به یک فن دختر ۱۷ ساله متاسفانه تعرض کرده”
              خاک تو وجودش یعنی این همه داشت بزرگیشو پیدا میکرد تو پخش این ترلر اهنگش خوب بود عجیبه حتا اونور دنیا هم همین کمبودو دارن.
              مطمئن باش تا چد روز اینده یکی دیگه میسازن ویدیورو که حذف کردن نمیشه بدون ویدیو بمونه حتماً یکی دیگه میسازن و میذارن واسمون خیالت تخت. حالا یا اهنگشو عوض میکنن! یعنی همون ترلر خود کمپانی خام این ترلرو دارن و به اهنگ دیگه میکسش میکنن مثل همین در میاد شایدم یک ترلر دیگه ای ساختن.
              https://t.me/Dante_son_of_sparda/16
              این لینکو بذاری تلگرام میتونی ۱۰۸۰ ترلرو داشته باشی اهگش خوب بود اما این افراد ابهت راک و متال.رو میزنن زمین اخه: راکر متالیا یعنی به چیزی نیازی ندارم خودم که گوش میدم به معنی این که من به هیچ چیزی نیازی ندارم از هر لحاظی که بگی مثل این میمونه یک ادم مفرد و مختلف از دنیا که میخنده به طبیعت بشر که از حیوان هم بیشتره جمع نمیبندم به جز بعضی ادمای با انسانیت که خیلی خیلی کم هستن!.

              • Oracle گفت:

                خیلیا دوستش نداشتن و حتی زیر پستای توییتر ایتسونو گفتن عوضش کنه.
                این دخترم متاسفانه سن کم داشت ولی بقول فن ها یه توفیق اجباری شد که کپکام حذفش کنه.
                خیلیا با سند و مدرک تو یوتیوب گفتن بیت آهنگ پایینه.
                مثلا Devil Trigger بیتش ۱۵۰ که عدد خوبیه
                یا حتی DmC هم بیتش ۱۲۰ گمونم
                ولی subhuman بیتش ۹۰ که خیلی کمه واسه دانته هیجانی.

                • https://www.youtube.com/watch?v=OGtwoh7_DF4
                  اره بعد یک مشکل بد نام میشه دم ۱۰۰/۱۰۰ الاً خیلیا مصخرش کردن
                  .
                  وقتی که ترلرو دیدم ترانه با ترلر خوب بود !اما با ترلر عالی پیش میرفت این اهنگ و یجوری با ترلر درست کرده بودن که خوب در اومده بود.
                  .
                  اما تازه اصلیشو تو یتیوب دیدم اصلاً اهنگش سرد بود اره درست فریاد میزد و فریاد های خاصش یجوری خوب بود اما در کل ترانه سرد نمیگم بده راستش ترانه خوب بود اما سرد بودش اهنگ ترانه هم خیلی عالی بود.
                  .
                  تیکهای عالی این ترانه:
                  (۱-اهنگ ترانه عالی بود و ۲-فریاد های خاصش رو هم داشت) اما ترانه سرد بود برای دانته یجوری باید ترانه بذارن قلدر و خفن باشه
                  انشالله به نزدیکی ترلر جدیدی بده کپکام
                  .
                  جـــــای مرحوم چستر لینکین پارک خالیه ارباب و معنی کل راک گاهی اوقات دلم واسه کارای جدیدش تنگ میشه به نظرم برای DMC حقش از لینکین پارک بذارن و برای چستر حقش واسه DMC بخونه! اما چستر یک درگذشتست و باید این کارو قبل از چند ماهی انجام میدادن اخه فردی که در کانال یتیوب دو ۲B میلیار بازدید داره الاً معروفترین ها ۲۰M میلیونی بازدید دارن
                  https://www.youtube.com/watch?v=sYTDSCDGcCM
                  به کارای این دیونه یه نگاه بنداز خیلی ازش خوشم میاد خودش تکی یک گروه حسابه و به نظرم کاراش خیلی عالیه و بخاطر این که تک نفرس ازش خوشم اومد حتماً و میتونه تکی کارای زیادی انجام بده در حد یک گروه بزرگ هم توان داره.

                • مطمئن باش شک نکن توافقی شده این چیز چون این چیزا واسشون طبیعیه و مطمائن باش اگرم حقیقت داره هیچ مشکلی واسه دو طرف نیست به نظر خودشون این طبیعت انسانه و میگذره. اما این دیگه بر میگرده به شانص شاید بعد این چیز ی مشکل پیش اومده بینشون.
                  اما شکشی نداشته باش به این چیزا اهمیتی نمیذارن چون از این افراد تا بگی هست تو دنیا همه جا که بگی و جاهای مخصوصی دارن فقطبجز کشورمون. این دیگه بر میگرده به شانص این ابله.
                  فکر کنم عرضه DMC5 به تعویق میفته

    • دلم میخادست سیستمو تا اخر بزنم با ترانهای جنونی DMC اما امروز امکانش نیست به نزدیکی انتقام این ترلرو خاهم گرفت که شیشهای پنجره رو بترکونم
      ((ایخدا بنی نمیدونی دلم چه یخ شده یخ یخه که بازم DMC آمده و اونم بعد نصخه ی ریبوت dmc2013 اخ جانم بابا از یخ هم یختر تا تازه واردا بدونن DMC اصلی چجوریه و ریبوتش باید چجوری باشه! هیچ کسی توان گفتن چیزی رو نداره دیگه همه فهمیدن حق با ماست و کور کورانه نگاه نکنن))
      یک خبر خیلی خوب Streets of rage SOR4 درحال توسعست :shy: مغزم دود کرده این مدت

      • اره خیلی عالی بود بلخره حق داری که اهنگ بذاری منم خاستم بذارم ولی دیروز دهم محرم بود.
        والله حق داری که دلت یخ بشه بذار بشه چرا که نه منم دلم یخه برا این نتیجه DMC که بلخره همه بدونن دنیای DMC اصلی این شکلیه که فراتر از این افکار هستش.
        اره اِستریتز اف ریج SOR4 اره داره میاد درحال توسعه هستش بلخره قهرمان قدیمی ما تو راه خوشحالم که بازم در این نسل وجود پیدا میکنه حتماً و حتماً جای خاص خودشو تو دلمون داره :heart: به امید موفقیت این فرنچایز که خاطره انگیز خیلی از ماهاست.

  • asasin گفت:

    بخدا چیزی که دیدم در اصل این بزرگی دانتسن و دانته لایق اینه :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
    (کپکام وقتی که مخش میترکه این شکلی میشه کاری میکنه که ادم دهنش وا بمونه وای وای وای وای وای این بمب کبیرو داشته باشین ایجانمی جانم بمبی به نام DANTE)

  • DanTe 1368 گفت:

    ای جووون درست مثه نسخه های قبل ولی شاید یه چیزی خیلی مشتی تر

  • DanTe 1368 گفت:

    این شخصیت v گمنوم پسر دانته باشه خیلی عشقی میزنه

  • mehrdadPS گفت:

    ناموسا فقط حرف دانته که گفت jackpot ، دوستان اهل DMC گرفتن

  • :heart::heart::heart::heart::heart:Devil May Cry:heart::heart::heart::heart::heart:
    😯 اُو یـــــــــــعِ!!! تاز وارد شدگان عالم DMC که با نصخه ی نینجا تئوری وارد شدین توجه داشته باشید :shy: این معنیه DMC:sun: هست خوش باشید و بدانید این DMC اصل و عقشه و ریبوت DMC باید جوری باشه که حد اصل در حدرش باشه
    جملمو باید بگم :inlove: چرا این شکلی پشمامو ریختی اخه من چکار کردم!؟ هنوز نیومدی ترکوندی ناموصا َ-َ(BOOM)ِ-ِ

  • Max گفت:

    فوق العاده بود فوق العاده
    اخه اصلا لیدی و تریش رو نیگا چه خوش برگشتن
    بترین هک اند اسلش تاریخ داره برمیگرده تا این سبک رو از گودالی که چند سال توش افتاده نجات بده❤انقدر من نسخه های ۳ و ۴ این بازی رو پیش بردم دیگه حسابش از دستم رفته چه خاطراتی داریم از دویل ۳ و مکس پین از نسل ۶❤❤❤
    نسخه ۴ هم برخلاف نظر بعضی مثلا منتقد فوق العاده بود من که بعد از دانته و ورجیل با نرو خیلی حال کردم مخصوصا با اون دویل برینگر خفنش(که الان شده دویل بریکر)
    متاش رو بین ۸۸ تا ۹۵ پیشبینی میکنم هر چند اگه متاش صفر بشه(که غیر ممکنه)بازم میرم میخرمش فقط بخاطر روی گل دانته میرم میخرمش

    • Oracle گفت:

      حس میکنم عین این پیامو یه جا دیگه دیدم
      نمیدونم کجا

    • asasin گفت:

      باو این نادانان نرو رو اومدن به زمین بکوبن اصلان یک داستانی تو دلم ساخت داستان عاشقونه اصلان از بهترین داستانهای عاشقونه زندگیم شد این فقط از داستانی که به من داد تازه گیم پلی نرو اصالتی هستش اما از نوع هک اند اسلش سنگین که خیلی از دوستان این فنو دوست دارن اما دانته هک اند اسلش سریع!
      بخدا تمامی نصخها DMC عشقه و نمیدونم کدوم نصخشو بهترین بدونم و همیشه بیخیال انتخاب کردن بهترین نصخرو میشم اخه هر یکی از این نصخها جای خاص خودشو داره از DMC1 تا DMC2 تا DMC3 تا DMC4 که الانم نصخه جدید تو راه DMC5 اما بازم انتخابی نمیکنم بینشون اخه همه سری عشقه بخدا و وقت خاص خودشو هم داره:rose:

    • متا؟ داش ما فنون DMC به هیچ وجه طرف متا نیستیم. متا واسمون معنی نمیده اصلان و یک چیز مسخره و خیلی خیلی مزخرفیه دو سه نفر جم میشن متا میدن به بازی که حتا بازی واسشون ریلیز نشده میان متا میدن به بازی که چی بشه!؟ هخ بیخیاله متا باو متا چیه اصلان پشمونم نیست. ۲ ۳ رقم اصلان تو دیدمون نیست مهم عشقه به بازیه همین وسلام

    • باو چقد زومجی زومجی میکنید انقد تو سایتا دیگه رفتو امد نکنید همینجا بمونید همه هم میان اینجا من که به هیچ سایتی نگاه هم نمیندازم در مورد گیم یا یتیوب یا گیمفا و دیگه هیچ درستشم همینه هر اطلاعاتی که میخام هم تو .گیمفا .یتیوب .ویکی پیدیا هست وسلام دیگه سایتا اصلاً تو دید نیستن هممون میدونیم اینجا سایت کاملترینه دیگه چرا باید بریم جای دیگه

  • الان فقط منتظر یک عکس از ویرجیل م 😯 :yes: :yes:

  • alpha300011 گفت:

    فوق العاده :inlove:
    بی نظیر :inlove:
    شگفت انگیز :inlove:
    این صفات برازنده توست ای دانته

  • saeed8492 گفت:

    نمیفهمم واقعا از چی این تریلر خوشتون اومده ذوق کردین

  • صبحان الله 😐 saeed8492 ترولیا خیلی باحالین :\ ناموصان /: چجوری زندگی میکنین. تو برو با موشک جونت خوش باش کاری به عشق مردم نداشته باش هرکیو یچیزی عشقشه. الاهی شفا

    • saeed8492 گفت:

      اخه اون از قیافه داغون دانته که گزاشتی پروفایلت کاری نداریم حالا وویس مسخرش که بازم کاری نداریم
      این تریلر گیم پلی بود مثلا کمبوهای دانته همون کمبوهای dmc 3 هست که تو نسخه چهارم تکرار شده بود باز اینجا اوردن البته باز تو نسخه سوم خیلی انیمیشناش قشنگ تر و باحال تر بود
      دشمنا که طراحی ضایع دارن شخصیتای مکمل که ی زمانی واقعا خودشون وزنه بودن واس بازی الان فقط میان چندتا دیالوگ ابکی میگن و میرن
      اگه واقعا شماها عین من عاشق دانته بودین با دیدن همچین موجود کریحی ذوق نمیکردین و عکسشو نمیزاشتین پروفایل شماها فقط دنبال روی اکثریت هستین و حرفای بقیرو تکرار میکنید
      دیگه کسی که نمیفهمه فرق بین بازی خوب و انقلابی مثل dmc 3 با بازی متوسط مثل dmc 4 و همین نسخه ک داره میاد بحث کردن فایده نداره به عشق و حالتون ادامه بدین

      • ببین تو چیزی از دانته نمیدونی علکی حرف مفت نزن تو ترلرو حتا ندیدی هم حرف مفت نزن دوما کمبوهای اصلی دانته از اولش هم همین شکلی بودن که امروز عمیقتر و قویتر شدن چیزی راجب DMC نگو خدایی صداشم خیلی عالیه همون صدای دانته اولی تو چی میدونی از DMC اخه دانته بزرگ شده کمی صداش عوض میشه.
        دوما DMC3 کمبوهاش عالی بودن اما این اصلا شباهتی با به طور اسکی از DMC3 نداره تکنیک های اولو داره با حرکات عمیق و اصالتی برو ترای جدیدو ببین:/
        واخ دشمنا nPC ها بدن 😯 ناموسا چی میگی نکنه تنوعشونو ندیدی حاجی باع چی میگی برو ترلرو نگاه کن https://www.youtube.com/watch?v=U9Yt-kjJyFA حتما با سایز بالا نگاه کن حاجی
        خوب تو بیا به جا کپکام بازی بساز داش ما هم هواتو داریم |:
        باو اگه تو عاشق دانته بودی الان پروفایلت دانته بود ما بچه نیستی که دانته بچه خوشکل بخاییم دیگه وقتشه قدرتشو در پیری هم نشونمون بده مثل خیلی ها اونم پیر نیست اصلان ترلرو نگاه کن اصلان ادم دلش میگیره تو بی سلیقه باشی ما بی سلیقه نیستیم گلم این تاریخ دانتست حرفای بقیه مقیه نداریم این عشقیت که میباید ازش گفت و ترکار کرد!
        اگه مارو قبول نداری معروفترین مردم یتیوبو خوب قبول داری دیگه برو ببین چی میگن دوما انقد بد بینی که داری میگی کَریه کور خوندی داش.
        DMC 1 2 3 4 همشون ارباب و خدای گیم هستن ۵ تو راه هم همچنین میشه برو خدایی تو اینجوری فکر کن ما که با ترلرا عاشقش شدیم مرض که نداریم دروغ بگیم مهم نیست که بخاییم راجبش دروغ بگیم این چیزیت که حق تمجید و تکریمرو داره که درود بر خالقینش درود بر کپکام که فقز هفتیر نرو به تمام بازیا می ارزه موهای دانته هوا میزنه به موهاش ادم پشماش میریزه اینم از گرافیک دیگه چی میخام از این بازی
        https://proxy.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fgamingbolt.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2018%2F09%2FDevil-May-Cry-5-8.jpg&f=1
        شمشیر اسپاردا همون شمشیر ۲۰۰۰ ساله ی اسپاردا یه دنیاست

    • saeed8492 گفت:

      در ضمن اون موشک نیست مهندس. هواپیمای جنگنده رافال هست اگه سری ace combat بازی میکردی فرق موشک و هواپیمارو میفهمیدی الان

      • پهباد|: به خر هم میشه گفت جنگنده اگه روش تیربار بذاری اما این پهباد نام دارد و این بازیرو رفتم هاواکس هم رفتم بیخیال گلم اگه راستی DMC فن هستی میتونم واست توضیح بدم سخت در اشتباهی ولی من سعیشو نمیکنم بیشتر به ترولی میخوری گلم :coffee:

  • aiHan گفت:

    ترولیا خیلی عجیب هستین! چرا روز اول نیومدی این حرفو بزنی بی بخار

  • https://proxy.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fgamingbolt.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2018%2F09%2FDevil-May-Cry-5-8.jpg&f=1
    عجب پشم ریزون کبیری 😐 پشم ریزون اعضم باو عجب چیز قشنگی شده خدایی اینم از شمشیر ۲۰۰۰ ساله ی پدر دانته Sparda خدایی DMC میخاد همه چیزو له کنه این بار دقیقا مثل قدیما :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

  • Devil May Cry :sun:5
    https://www.youtube.com/watch?v=U9Yt-kjJyFA
    وایخدا یعنی همون DMC:sun: اول خودمونه خدایی نوع ساخت این DMC: همون DMC اولمونه ایخدا عجب عشی شده جانم دانته با موتوروش هم شیاطینو به هم کوبید! ایدلم عجب باس فایت بزرگ و خفنی در میاد واسه دانته. خدایی همش عشقه از اول تا اخرش عالیه چیزی برعکس خاسته ی من تا حالا در نیومده تو این نصخه DMC دیگه هیچ انتقادی نمونده و هیچ منتقدی نمونده واسه انتقاد های منفی درود و درود بر کپکام Capcom :sun: زنده باشی الاهی سلامت باشی کپکام:rose:

TGS  2018 | تریلر جدیدی از عنوان Devil May Cry 5 منتشر شد - گیمفا