Twin Mirror شامل عناصر اکتشاف در محیط و داستانهای جانبی خواهد بود
مدت زیادی از معرفی بازی Twin Mirror توسط استودیو دونتناد انترتینمنت (Dontnod Entertainment) و شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) نمیگذرد. از همان زمان تاکنون بازیبازان و هواداران عناوین این استودیو به شدت مشتاق دریافت اطلاعات بیشتری در رابطه با داستان، جهان و گیمپلی این بازی هستند.
به همین دلیل اخیراً وبسایت WCCFTech با هلن هنری (Hélène Henry)، تهیهکنندهی بخش روایت و متئو ریتر (Matthew Ritter)، نویسندهی عنوان Twin Mirror، در رابطه با عناصر مختلف این بازی محاحبهای انجام داده است. طی این گفتگو، هنری از جهان بازی و نحوهی اکتشافات آن صحبت کرد که اتفاقاً شباهتهای بسیاری به همین بخش در بازی Life is Strange دارد:
در بعضی مراحل شما قادر خواهید بود تا در شهر کاوش کرده و با مردم آن صحبت کنید. با این وجود، بازی هنوز جهان باز نیست. [اکتشاف در شهر] صرفاً فرصتی است که به شما اجازه میدهد تا رابطههای جدیدی کشف کنید و افرادی را ببینید که مدتی طولانی از آخرین ملاقاتتان با آنها میگذرد. اگر تمایل داشته باشید، گاهی اوقات نیز میتوانید برروی زندگی آنها تاثیر بگذارید.
همچنین اگر بخواهید میتوانید تصمیم بگیرید که تنها باشید. شما میتوانید هر کاری که لازم است و هر کاری که دوست دارید انجام دهید؛ این واقعاً به خود بازیباز بستگی دارد که چهقدر در شهر اکتشاف کند و با افرادی که سم (Sam) قبلاً آنها را میشناخته است، ملاقات داشته باشد.
سپس ریتر در رابطه با داستانهای فرعی و تاثیر آنها بر داستان اصلی بازی سخن گفت:
این داستانهای جانبی میتوانند برروی تمام داستان بازی تاثیرگذار باشند. تلاش زیادی لازم است تا داستانی روایت کنید که در آن، شهر شخصیت خودش را داشته باشد. خوشبختانه این بسیار خوب است که بدانید در صورتی که به اکتشاف کردن در شهر بپردازید، مردمِ آن بخش بزرگی از بازی را تشکیل میدهند. [البته] قرار نیست که با شهری وسیع و هزاران شهروند مواجه شویم؛ شهر تا این اندازه بزرگ نیست.
بازی Twin Mirror در سه قسمت عرضه خواهد شد که قسمت اول آن در تاریخ نامشخصی از اوایل سال ۲۰۱۹ برروی پلتفرمهای پلیاستیشن ۴، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. مدتی پیش نیز تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده بود که از طریق این نشانی میتوانید به تماشای آن بپردازید.
پر بحثترینها
- ۱۰ حقیقت تلخ که گیمر ها نمیخواهند به آنها اعتراف کنند
- چرا GTA IV بهترین ساخته راکستار است؟
- مورد انتظارترین بازی های سال ۲۰۲۵
- روابط عاطفی در The Witcher 4 معنای عمیقتری خواهند داشت
- گزارش: Intergalactic: The Heretic Prophet شامل عناصر وحشت خواهد بود
- استراتژی ریسکی Xbox که ۱۰ سال آینده آن را تعریف خواهد کرد
- Indiana Jones and the Great Circle بهترین بازی سال Gamescom از دید مخاطبین شد
- کارگردان Silent Hill 2 Remake از علاقه خود به ساخت یک بازی در ژانر وحشت با اقتباس از Lord of the Rings میگوید
- ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ به انتخاب آرمین مُکاری، نویسنده
- بنیانگذار ناتی داگ دلیل فروش استودیو به سونی را توضیح میدهد
نظرات