بازی Darksiders 3 تمرکز کمتری برروی داستان خواهد داشت - گیمفا
بازی Darksiders 3 تمرکز کمتری برروی داستان خواهد داشت - گیمفا
بازی Darksiders 3 تمرکز کمتری برروی داستان خواهد داشت - گیمفا
بازی Darksiders 3 تمرکز کمتری برروی داستان خواهد داشت - گیمفا

بازی Darksiders 3 تمرکز کمتری برروی داستان خواهد داشت

مهرداد میرشاهی
۲۲:۴۵ ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
بازی Darksiders 3 تمرکز کمتری برروی داستان خواهد داشت - گیمفا

تقریباً به عرضه بازی مورد انتظار Darksiders 3 نزدیک شده‌ایم. در دورانی که بیشتر بازی‌ها توجه ویژه‌ای به داستان دارند، به نظر می‌رسد که سازندگان این بازی تصمیم گرفته‌اند تا توجه و تمرکز بیشتر خود را برروی گیم‌پلی عنوان Darksiders 3 بگذارند و تمرکز کمتری برروی داستان آن داشته باشند.

اخیراً، دیوید آدامز (David Adams)، یکی از بنیان‌گذاران استودیوی گان‌فایر گیمز (Gunfire Games) – او خالق اصلی سری بازی‌های Darksiders محسوب می‌شود که آن زمان توسط استودیوی ویجیل گیمز (Vigil Games) خلق شد – در مصاحبه با مجله رسمی پلی‌اسیتشن، گفت که گرچه هنوز هم بازی Darksiders 3 «لحظات کلیدی و جذابی در زمینه داستانی» خواهد داشت، اما بیشتر به جنبه‌های گیم‌پلی آن توجه شده است تا داستان آن. آدامز در این خصوص ابراز داشت:

Darksiders همیشه یک بازی ویدئویی بوده و هست. هنوز هم میان پرده‌های جذابی در این بازی وجود دارد و صحنه‌های سینمائی زیادی در خصوص گناهان (Sins) و لحظات کلیدی و جذاب داستانی خواهیم داشت، اما قرار نیست توسط داستان بمباران شوید. شما بیشتر باید به مبارزه بپردازید و معماهای بازی را حل کنید. این تصمیمی کاملاً عمدی بوده است.

وی سپس تائید کرد که در بازی Darksiders 3، به همه مشکلاتی که بازی‌بازان با بازی‌های قبلی در این سری روبرو بوده‌اند، پاسخ داده خواهد شد. او همچنین در خصوص مکانیک‌های غیرضرروی نقش‌آفرینی در این مجموعه نیز صحبت کرد.

زمانی که بازی Darksiders 2 عرضه شد، این سوال برای بازی‌بازان مطرح شد که «این همه مکانیک نقش‌آفینی در بازی Darksiders من چکار می‌کنند؟» شما باید برخی ریسک‌ها را بپذیرید یا بگذارید که بازی کهنه به نظر برسد. اما شما باید بین مرز ریسک کردن و به طور کامل خیانت نکردن به ویژگی‌هایی که این سری را شناخته شده کرده است، قدم بردارید.

آدامز در ادامه در خصوص خاص‌ترین ویژگی این بازی صحبت کرد که چگونگی در ساخت بازی Darksiders 3 بر آن فائق آمده‌اند. پاسخ بسیار ساده است و جذاب نیز به نظر می‌رسد: «آن‌ها را با خود همراه کنید». او تصریح کرد:

هر بار که شما یک Sin را می‌کشید، سطح جهان افزایش پیدا می‌کند. منحنی قدرت شما در جهان فعلی افزایش می‌یابد، سپس شما دوباره یک Sin را می‌کشید و آنگاه همه چیز به حالت اول بازمی‌گردد تا با آن مطابقت پیدا کنید.

بازی Darksiders 3 در تاریخ سه شنبه ۶ آذر ماه (۲۷ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر خواهد شد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، اخیراً گیم‌پلی جدیدی از آن منتشر شده که معماهای محیطی این بازی را نشان می‌دهد. همچنین مدتی پیش شاهد انتشار تریلر جدیدی از این بازی بودیم که میان پرده‌های آن را به تصویر می‌کشید؛ این ویدئو را می‌توانید از این نشانی مشاهده کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

بازی Darksiders 3 تمرکز کمتری برروی داستان خواهد داشت - گیمفا
بازی Darksiders 3 تمرکز کمتری برروی داستان خواهد داشت - گیمفا
بازی Darksiders 3 تمرکز کمتری برروی داستان خواهد داشت - گیمفا
بازی Darksiders 3 تمرکز کمتری برروی داستان خواهد داشت - گیمفا
بازی Darksiders 3 تمرکز کمتری برروی داستان خواهد داشت - گیمفا
بازی Darksiders 3 تمرکز کمتری برروی داستان خواهد داشت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • خب چرا به هردوتاش به یه اندازه توجه نکردین؟
    بعضی وقتا سازندگانو درک نمیکنم

    • IDtech گفت:

      وقتی گروه سازنده تمام انرژیش رو روی یک بخش تمرکز میکنه، آن بخش به خوبی از آب در میاد.
      ولی اگه انرژیشون رو روی دو بخش طلف کنند، هر دو بخش خیلی خوب از آب در نماند.
      نمونه هم همین دستینی. بانجی سعی کرد که از نظر نویسندگی به هر سه بخش نویسندگی (طرح داستان، شخصیت پردازی و جهان سازی) توجه کنه و در آخر کار داستان دستینی یک فاجعه شد!
      ساخت یک بازی با داستان و گیمپلی خوب بودجه و وقت زیادی نیاز داره.

  • کار عاقلانه ای کردن سری دارک سایدرز با گیم پلی و باس های فوق العاده خوبش به اینجا رسیده قطعا تمرکز باید روی خلق باس های جدید و حماسی مثل نسخه اول و مبارزات باشه و در کنارش خلق پازل ها و معماها
    داستان در جایگاه بعدی قرار میگیره :yes: :yes:

  • LordMercy گفت:

    ممنون! این مشکلی ه که من با خیلی از بازی ا ی امروزی دارم… بازی ویدیویی باید در درجه ی اوّل یه بازی ویدیویی باشه تا روایت یه داستان

    مصداق این چیزی که گفتم رو میشه تو GoW 1 دید و با GoW 2018 مقایسه ش کرد….

    خطر اسپویل

    ناگفته نماند رسیدم به جایی که رفتند به … میخواستن دو تا Talisman رو پیدا کنن و رفتن (فکر کنم) Lake of Light ( یا دارک، دقت نکردم) و یه جایی Atreus تنها گیر دشمن ا میوفته ( اسم دشمن ا رو نرفتم گوگل کنم) و بعد میتونی صبر کنی، و هیچ اتفاقی نمیوفته و … اصلاً اگه بخوایم بگیم تو منطق یه بازی ویدیویی نیست… Scripted events جزء چیزایی شده که ازشون متنفر م

  • saeedgreat گفت:

    هرجی میسازن خاطرات نسخه اولو زنده کنن نسخه سومم خیلی وسیع بود ولی بازم اون حس نسخه اولو بهم نمیداد.

  • تریلرها که نشون میده تمرکز زیادی رو گیم پلی هم ندارن 😐 (ولی گرافیکش انصافا از لحاظ هنری خوبه) خودشون هم گفتن بودجه ی زیادی براش نذاشتن امیدوارم فقط آبرومندانه باشه و آبروی ۲ نسخه ی قبل رو نبره(به کجا رسیدیدم!)

  • چرا آخه؟ من دارک سایدرز رو واسه داستان محوریش بازی میکردم

  • RAZIEL گفت:

    بدترین خبری ک در مورد دارک سایدرز شنیدم همین بود,اگه ندونیم هدفمون تو بازی چیه حتی ندونیم چرا داریم ی معما رو حل میکنیم خب چ لذتی داره اصلا چ کاریه,این بازی اول داستان میخاد بعد گیمپلی,اصلا گرافیک هم نخاستیم فقط این سری رو خراب نکنن

  • تنها مشکل شماره ی ۲ بازی دوربینش بود تو درگیری ها، یه جورایی مثل یه چیزی بود بین گاد آو وار جدید و گاد او وار قدیمی ها، گیج میشدی بعضی وقتها وسط درگیری.

  • kia (Bye All) گفت:

    بازیش به شدت کلیشه ای شده به نظرم اصلا خوب از آب در نمیاد.مخصوصا صسمتهای فکریش که باید راه درازی رو بری تا از یه در عبور کنی.اگه هر روش یک بار بود اشکال نداشت ولی از گیم پلی که گذاشتن معلومه یه کار رو باید چندبار تکرار کنی و این باعث خسته شدن پلیر میشه.من حتی از دیدن گیم پلی هم خسته شدم وقتی دیدم باس رو با حرکتهای تکراری و عادی و با تکرار شکست میده

  • به شدت کار خوب و پسندیده و هوشمندانه ای رو انجام دادن اگر گیم پلی ضعیف باشه و داستان بسیار پر قدرت بازی هیچ ارزشی نداره مثل این میمونه که داری کتاب میخونی و در عین حال هم یه گیم پلی زجر اور رو باید تحمل کنی نمونه همین بایوشاک ۱ و بایوشاک ۲ داستان این دو بازی بقدری غنی و فوق العادست که حد و مرز نداره اما گیم پلی به شدت افتضاح و خشک و ضعیفه اما ما در بایوشاک اینفینیت شاهد یک گیم ولی بسیار عالی و اکشن و بک داستان ناب فوق العاده و رمانتیک بودیم پس در نتیجه گیم پلی به شدت مهمه اگر گیم پلی بد باشه بازی هیچ ارزشی نداره….

  • مازیار گفت:

    پس میخوان مثل نسخه۲بازی رو بسازن :-(( من دوست داشتم ترکیبی از نسخه۱و۲ باشه :-((

  • یکم ناراحت کنندست ولی برای اونایی که نسخه ی ۲ مرگ رو دوست داشتن خبره خوبیه

  • Tanesh گفت:

    دوستان چرا جو میدین . نگفته که اصن داستان نداره که . گفته تمرکز روی گیم پلیه . وگرنه همون صحنه های سینماتیک و قسمت هایی که مرتبط با داستان باشن رو توش شاهد هستیم . حتی اولین تریلری که از بازی منتشر شد راجب داستان بازی بود زمانی که وار رو تو اون حالت دیدیم . پس میشه روش حساب کرد . دوستانی که نسخه یک و دو رو تجربه نکردن پیشنهاد میکنم این کارو بکنید چون با یکی از حماسی ترین داستان ها و یکی از بهترین بازی های اکشن طرفین . من نسخه اول رو یک بار ولی نسخه دوم رو بیشتر از سه بار تموم کردم و هنوزم از بازی کردنش لذت میبرم بس که محیط و گیم پلی بازی پویا و وسیع هست

  • AAACE گفت:

    هرکاری کنن این بازی خوب در میاد شک نکنید
    سری ۱ که شاهکار بود با اون صدایی که خود war داشت
    سری ۲ هم کم از ۱ نداشت فقط دوربینش مشکل داره وگرنه اصلا بد نیست که میگن بده!!

  • asasin گفت:

    (اما قرار نیست توسط داستان بمباران شوید. شما بیشتر باید به مبارزه بپردازید و معماهای بازی را حل کنید. این تصمیمی کاملاً عمدی بوده است.)
    .
    خیلی خوبه نکته بسیار جالبیه :yes: :rose: کم کم نکتهای منفی برداشته میشن و میشه یک بازی بسیار عالی و گیمراشو راضی میکنه و بعد این سری ۴ میاد ستیف وارد داستان میشه که عجب چیزی میشه 😀 :heart:
    .
    (هر بار که شما یک Sin را می‌کشید، سطح جهان افزایش پیدا می‌کند)
    .
    نگتا مثبت که شرح شده خیلی عالین اومیدوارم زود وقتش برسه عشق برادرش death :yes: .

بازی Darksiders 3 تمرکز کمتری برروی داستان خواهد داشت - گیمفا