یادداشت توسعه دهنده عنوان Control در خصوص گذشته شخصیت Jesse - گیمفا
یادداشت توسعه دهنده عنوان Control در خصوص گذشته شخصیت Jesse - گیمفا
یادداشت توسعه دهنده عنوان Control در خصوص گذشته شخصیت Jesse - گیمفا
یادداشت توسعه دهنده عنوان Control در خصوص گذشته شخصیت Jesse - گیمفا

یادداشت توسعه دهنده عنوان Control در خصوص گذشته شخصیت Jesse

عرفان رحیمی صادق
۲۲:۰۰ ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
یادداشت توسعه دهنده عنوان Control در خصوص گذشته شخصیت Jesse - گیمفا

جدیدا Remedy Entertainment به معرفی داستان عنوان جدید خود یعنی Control و گذشته شخصیت این بازی یعنی Jesse پرداخته و اضافه کرده که آن‌ها ابتدا به ساخت دنیای بازی پرداخته‌اند و سپس در مورد داستان آن و نحوه روایت آن تصمیم گرفتند.

Remedy Entertainment اولین یادداشت‌های توسعه دهنده عنوان Control را منتشر کرده است. بازی‌بازان در این بازی در نقش Jesse به انجام آن خواهند پرداخت و او به بررسی دفتر مرکزی اداره کنترل فدرال می‌پردازد (که با نام The Oldest House شناخته می‌شود) و در این راه با چالش‌های مختلفی رو به رو خواهد شد. در اولین یادداشت توسعه دهنده این بازی، کارگردان آن یعنی سم لیک (Sam Lake) و سایر توسعه دهندگان شاغل در استودیوی رمدی توضیحاتی در مورد داستان این بازی و خود شخصیت Jesse ارائه کرده‌اند که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

برای رمدی هدف اولیه توسعه Control ساخت و اجرای دقیق دنیایی بوده که توسعه دهندگان آن انتظارش را داشتند. سپس پس از ساخت دنیای بازی و اجرای کامل آن، توسعه دهندگان به دنبال خلق داستان و تجربه‌ای که بازی‌بازان را درگیر کند، پرداختند. در نهایت شخصیت Jesse به عنوان یک بیگانه خلق شد تا هم خود او و هم بازی‌بازان به دنیای بازی معرفی شوند. به نظر می‌رسد که Jesse یک راز مخفی تاریک دارد و به رمز و رازهایی که در دوران کودکی خود دیده بود نیز پاسخ خواهد داد.

رمدی نکات بارز شخصیتی Jesse را اینگونه بیان می‌کند که او یک شخصیت رانده شده، تنها، بی خانمان و کسی است که بازی‌بازان برایش دلسوزی خواهند کرد. همچنین اعلام شده که هر چه او در داستان بازی بیشتر پیش می‌رود و راه خود را به سمت The Oldest House هموارتر می‌کند، این ویژگی‌ها بیشتر در شخصیت او نمود پیدا می‌کند و بازی‌بازان حس همزاد پنداری بیشتری با او احساس می‌کنند. Control قرار است در سال ۲۰۱۹ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود، اما هنوز تاریخ دقیق عرضه آن اعلام نشده است. همچنین سم لیک اظهار کرده که این بازی یک تجربه کاملا خطی نیست و او این بازی را بیشتر یک عنوان پایان باز و متروید مانند می‌داند. وی در این رابطه گفته:

در این بازی هر چه بیشتر به جلو پیش بروید، چیزهای بیشتری را آزاد خواهید کرد.

از این جمله حتی می‌توان اینگونه برداشت کرد که این بازی دارای شخصیت‌های دیگری نیز هست، که هرکدام مراحل فرعی دیگری در اختیار بازی‌بازان قرار خواهد داد. Control در رویداد E3 2018 معرفی شد و در قسمت زیر می‌توانید خبرهایی که در زمان معرفی این بازی و پس از آن از این بازی منتشر شد را مشاهده کنید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

یادداشت توسعه دهنده عنوان Control در خصوص گذشته شخصیت Jesse - گیمفا
یادداشت توسعه دهنده عنوان Control در خصوص گذشته شخصیت Jesse - گیمفا
یادداشت توسعه دهنده عنوان Control در خصوص گذشته شخصیت Jesse - گیمفا
یادداشت توسعه دهنده عنوان Control در خصوص گذشته شخصیت Jesse - گیمفا
یادداشت توسعه دهنده عنوان Control در خصوص گذشته شخصیت Jesse - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

یادداشت توسعه دهنده عنوان Control در خصوص گذشته شخصیت Jesse - گیمفا