شخصیت اصلی عنوان Days Gone قابل شخصی‌سازی نخواهد بود - گیمفا
شخصیت اصلی عنوان Days Gone قابل شخصی‌سازی نخواهد بود - گیمفا
شخصیت اصلی عنوان Days Gone قابل شخصی‌سازی نخواهد بود - گیمفا
شخصیت اصلی عنوان Days Gone قابل شخصی‌سازی نخواهد بود - گیمفا

شخصیت اصلی عنوان Days Gone قابل شخصی‌سازی نخواهد بود

سعید حلاجیان
۱۳:۴۴ ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
شخصیت اصلی عنوان Days Gone قابل شخصی‌سازی نخواهد بود - گیمفا

یکی از عناصر گیم پلی بازی‌های جهان باز، قابلیت شخصی‌سازی شخصیت‌های بازی است که آن را سرگرم کننده تر می‌سازد. به نظر می‌رسد عنوان Days Gone در این زمینه با سایر عناوین جهان باز متفاوت است زیرا به گفته‌ی آقای جان گاروین چنین قابلیتی در این عنوان وجود نخواهد داشت.

بدون شک عنوان Days Gone را می‌توان یکی از مورد انتظارترین عناوین کنسول پلی‌استیشن ۴ دانست. نه فقط به این‌خاطر که قرار است بازی‌های زامبی را متحول کند بلکه به دلیل دارا بودن داستانی جذاب و گیم پلی سرگرم کننده. البته برای قصاوت بهتر می توان تریلر‌های یک ساعته و چهل دقیقه‌ای عنوان Days Gone را مشاهده کرد. یکی از عناصری که معمولا در بازی‌هایی با دنیای جهان باز مشاهده می‌شود، قابلیت شخصی‌سازی شخصیت‌های اصلی بازی است. مسلما عنوان Days Gone با وجود جهان باز بودن نیز باید چنین قابلیتی را داشته باشد اما متاسفانه به گفته‌ی آقای جان گاروین، کارگردان عنوان Days Gone، بازی‌بازان قادر به شخصی سازی شخصیت اصلی این عنوان یعنی دیکون نخواهند بود.

آقای گاروین طی مصاحبه‌ای با وب‌سایت Game Informer در رابطه با این سوال که آیا بازی‌بازان می‌تواند شخصیت اصلی بازی یعنی دیکون را شخصی‌سازی کرده و ظاهر وی را تغییر دهند، پاسخ داد : “خیر”.

اگرچه شاید بسیاری از بازی‌بازان از عدم وجود چنین قابلیتی در عنوان Days Gone نا امید شده باشند اما از نظر بسیاری از کاربران این موضوع کاملاً منطقی است. در حقیقت داستان عنوان Days Gone بر‌روی بقا از یک دنیای پس آخر الزمانی تمرکز داشته که در هر گوشه‌ی آن موجودات زامبی ماند (Freakers) پرسه می‌زنند. بنابراین هر شخصی تلاش می‌کند که خود را به هر طریق ممکن نجات داده و مسلماً آراستگی ظاهری آخرین چیزی است که هر فرد به آن فکر می‌کند. به نوعی Days Gone قصد داشته تا فضای پس آخر الزمانی بعد از شیوع یک ویروس که می‌تواند هر انسانی را آلوده کرده و به موجودات زامبی مانند (Freaker) تبدیل کند را به صورت واقعی‌تری به تصویر بکشد.

عنوان Days Gone در تاریخی نامشخص در سال ۲۰۱۹ به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود. اگرچه تاریخ انتشار دقیق این عنوان مشخص نیست اما به گفته‌ی سازندگان عنوان Days Gone تا پیش از عرضه عنوان The Last of Us Part 2 منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

شخصیت اصلی عنوان Days Gone قابل شخصی‌سازی نخواهد بود - گیمفا
شخصیت اصلی عنوان Days Gone قابل شخصی‌سازی نخواهد بود - گیمفا
شخصیت اصلی عنوان Days Gone قابل شخصی‌سازی نخواهد بود - گیمفا
شخصیت اصلی عنوان Days Gone قابل شخصی‌سازی نخواهد بود - گیمفا
شخصیت اصلی عنوان Days Gone قابل شخصی‌سازی نخواهد بود - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

    • all pacino گفت:

      شخصیت بازی خودش تکمیله دیگه شخصی سازی میخواد چی کار کی آخه تو آخرالزمان میفته دنبال شلوار و کلاه و تی شرت

      • Dad of War گفت:

        اتفاقا به نظرم همچین بازی خوراک شخصی سازی شخصیت اول بود. اتفاقا یکی از دلایلی که خیلی از بازی خوشم اومده بود همین بود که فکر میکردم میشه تو دنیای زامبی زده شخصیتتو شخصی سازی کنی….
        ناراحت شدم از این خبر ولی برای من داستان و گیم پلی مهم ترن

    • درسته که جهان بازه و بیشتر مارو سرگرم.میکنه ولی هیچ چیزی نمیتونه جای داستان خود بازی رو بگیره.
      اگه داستان و مراحل بازی خوب باشه یعنی بازی اوکیه

    • PSFAN@COD گفت:

      گیمپلی جدید بازی رو دیدم
      هنوزم مونده بهش بگم شاهکار
      و هنوزم جای پیشرفت داره
      در حا حاضر یه عنوان متوسط رو به بالا میدونمش
      قطعا تاخیری که سونی زد لازم و ضروری بود و به نظر من یه بار دیگه هم باید تاخیر بخوره و بیشتر روی سیستم تیراندازی و موشن کپچر کار کنن
      فراموش نکنیم استودیوی سازنده تا مدت ها ۴۵ نفره روی بازی کار می کردن ولی از طرفی هم نمیشه ازش توقع پایینی داشت چون ناشرش سونی کبیره

  • Cuphead گفت:

    برای یه بازی OW جالب نیست

    • Last Of Us گفت:

      درست میگی کله فنجونی
      برای بازی اوپن ورد که محتوا نداره و نارگیل میچینند جالب نیست
      مرد حسابی بازی کلش داستان و گیم پلی هستش
      لباس میخوای چی کار اون وسطه میگردی ایراد بنی اسرائیلی میگیری آخه

  • armin2100 گفت:

    چقدر خوبه که تحت تاثیر جو بازار گیم قرار نمیگیرن و فقط رو کار خودشون تمرکز میکنن

  • The joker گفت:

    خوب این که خیلی بده…لباسش بو گند میگیره تا آخر بازی

  • mehrdadPS گفت:

    البته تو بازی های جهان باز بهتر که لباس و … بازیکن برای تنوع قابلیت تغییر داشته باشن ولی خوب شاید هم دلیلی داره که این کارو نمی کنن
    ۲۰۱۹ با این ۲ تا بازی (آخرین ما قسمت ۲ و روزهای رفته) چه حالی بده

  • ali 110 gamer گفت:

    میتونستن حداقل یه شخصی سازی کوچیک در حد outfit ها و gear ها (ببخشید انگلیسی نوشتم) قرار بدن …
    یه کم تو ذقم خورد … کم کاری کردن ولی چیز خیــــــــلی مهمی هم نی

  • PSFAN@COD گفت:

    به نظرم منطقیه همونطور که گفته شده بازی توی دنیای اخرالزمانیه
    وسط دعوا که حلوا خیر نمی کنن
    شخصیت اصلی برگرده بگه اقای زامبی یه دو دقیقه صبر می کنی با کت شلوار سفید شب خواستگاریم بیام بعد بجنگیم :rotfl:
    توی خونه های امن و پناهگاه هم فک نکنم کراوات و شلوار جین گیر دیکون بیاد
    همین لباساشم شورشیا و یاغی ها توی بازی ازش نگیرن شانس اورده

  • قطعا سونی سلطان صنعت گیمه اما من از این بازی خوشم نمیاد……

  • Smoking Alien گفت:

    داستان عالی باشه تمام نقص هارو میپوشونه

  • من واقعا فاز بعضی هارو درک نمیکنم حالا نه تو سایت خودمون تو جاهای دیگه هم همین طور طرف فن ea و ubi و… بعد این شرکتا که بازی هاشون بدون خلاقیت و چیزه جدیده نمیگه مثل فار کرای یا اساسین یا بتل یا… بعد اومده به بازی days gone میگه خلاقیت نداره. این بازی به نظرم بازی واقعا قشنگیه حرف واسه گفتن هم داره هیچ شباهتی هم به لست او اس نداره حتی زامبیاش چه از لحاظ شکل زامبی چه از لحاظ نوع حمله زامبی ها تو لست ما شاهد نهایت بیست تا کلیکر توی یه محیط هستیم اونم اخرای بازی ولی تو دیز گان شاهد دسته چهل پنجاه تایی زامبی ها اونم به صورت فوق گشنه و همراه هم دیگه حمله میکنن ما اینجا موتور داریم که نقش زیادی توی بازی داره و بازی رو لذت بخش میکنه طرف اومده ایراد گرفته میگه سوار متور میشی از a میری به نقطه b بعد طول مسیر با چند نفر دیالوگ داری آخه این طرز فکر چقدر باید عقب افتاده باشه پس توقع داری تو بازی به این سبک بری بانک بزنی سوار ماشین شی بری مغازه خرید کنی بعد با دوستات بگردی مثل gta اتفاقا بازیش خیلی هم خوبه بعضی ها هم به گان پلی بازی ایراد گرفتن که اگه مثل انچارتد باشه خیلی خوبه خو اگه مثل انچارتد شه که دیگه میگید خود لست هست بازیش به نظر من در کل یه بازی خوب هست چون ایده های زیادی داره

    • تنها چیزی که توجه من رو به خودش جلب کرد همون تریلر معرفی بازی بود (اولین گیمپلی)
      اونجا با لشگری از زامبی ها مواجه می‌شدی که برای فرار کردن از دستشون باید هرکاری می کردی. اون حالت حس هیجان و استرس خیلی خوبی داشت.
      اما چیزی که تا حالا نشون دادن یک بازی OW معمولیه که خودش رو از سایرین متمایز نمیکنه. البته تقصیر خودشونه. وقتی بازی سال بعد میاد چرا الان باید در حالت آلفا نشونش بدی؟

    • Last Of Us گفت:

      گربه که دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بود میده
      همون گربه هر آشغال گوشتی جعبه سافت بزارش جلوش میگه شاهکار

    • Gordon Ramsay گفت:

      نظری که شما داری ازش نقل قول میکنی.حدس میزنم برای کاربر fightclub هست.به شخصه نظرم به فرزام نزدیکه در بسیاری از مواقع و در این مورد هم باهاش کاملا موافقم.فرزام در اون پست به مشکلات و کم کاری هایی در تریلر اشاره کرد که نسبتا مشهود بود.شخصا رو کنسول فقط انحصاری ها رو بازی میکن و چیزی که طی ۱سال اخیر توجهم رو در انحصاری های سونی جلب و البته نگران کرده بسته و محدود بودن مکانیزم های این بازی هاست.این موضوع فی الواقع با تجربه انحصاری های نینتندو برام واضح شد.اینکه چطور برخی از این عناوین بازیکن رو از انجام خیلی کارها منع میکنه.اینطور بنظر میرسه که سونی مراحل رو طراحی میکنه و پلیر رو مجاب میکنه به دلخواه سازنده از ویژگی های دنیا و شخصیت اصلی اون عنوان استفاده کنه و دست پلیر رو در تاثیرگذاری روی دنیای اطرافش میبنده حتی GOWهم با اینکه در خیلی از نقاط عالی ظاهر میشه هنوز از این مشکل رنج میبره و گیمر خلاقیت چندانی در کشتن دشمنان نمیتونه بخرج بده(با این حال از نسخه های پیشین دست گیمر بازتر هست که پیشرفت محسوسی محسوب میشه) .من با دیدن تریلر دوم خیلی انتظاراتم از این عنوان رفت بالا با این تصور که پلیر هرطور بخواد,با استفاده از وسایل در اختیارش,جهان پیرامون و خلاقیت خودش میتونه به outpostها رو تصاحب کنه(دقیقا کاری که کارگردان RDR2داره انجام میده)اما در تریلرهای اخیر شخصیت اصلی از نقطه Aمیرفت به B و outpost آزاد میکرد بدون هیچ خلاقیت یا تعامل با محیطی که خیلی بازی رو شبیه به ACوفارکرای بی خلاقیت یوبی سافت میکنه.همینطور این عنوان داره اشتباهات horizonرو تکرار میکنه.side qusetهای ضعیف,NPCهای غیرقابل تعامل,داستان بدون کشش و انتخابهایی که تقریبا هیچ تاثیری در روند داستانی ندارن و فقط وجد دارن که.وجود داشته باشن(چیزی که در آخرین تریلر شاهدش بودیم). از دلواپسی های من هستن که امیدوارم به واقعیت تبدیل نشوند.ما که بخیل نیستیم یه بازی خوب دیگه برای این صنعت.آخرین چیزی که این صنعت نیاز داره یه بازی زامبی محور ضعیفه.کسی نگفته مثل GTA بانک بزنی.این بازی باید دست پلیر رو باز بذاره تا پلیر با توجه به امکانات و محیط انتخاب کنه چطور با زامبی ها مقابله کنه خلاقیت به خرج بده و در مصرف گلوله محتاط باشه.(کاری که tlouانجام داد و یکی از عوامل موفقیتش شد) نه اینکه از قبل تعیین شده باشه و یه شوتر سوم شخص با ماموریتهای تکراری تحویمون بده.فرزام به نکته های خوبی اشاره کرد در اون ۲ تریلر و به گفته سازندگان تریلرها از اوایل بازی گرفته شده بودن که جای امیدواریه.اما به نظر من هم ۲ تریلر اخیر دلسرد کننده بود.
      شرمنده بابت طولانی بودن نظر.

  • SleepyMan گفت:

    اینایی که زیر این پست می گن شخصی سازی نباشه ایراد نداره همونایی هستند که زیر پست see of thieves شخصی سازی ضعیف بازی رو مسخره می کردن

  • Hamed777 گفت:

    حیفه که نمیشه لباسشو تغیر داد
    یکی از چیزایی که باعث میشه گیم خسته کننده نشه تغیر لباس و این چیزاس
    ولی به نظرم بازی شاید چیزایی خیلی بهتری داشته باشه که این تغیر لباس و … به چشم نیاد
    من که امید دارم چیز خوبی از آب درمیاد

  • SaamA2 گفت:

    نگران هیچی نباشید . قبل از اجرای این بازی رو ps4 ، قراره نام پرافتخار Sony Interactive Entertainment نوشته بشه ، پس قطعا یک شاهکار خواهد بود :yes: :yes: :yes:

  • White noiz گفت:

    من انتظار داشتم بتونم اسلحه هارو هم شخصی سازی کنم
    محتوای غنی رو فقط میشه تو بازی های جهان باز راکستار دید (اسپورت ماشین و رفتن به مغازه و…)
    من نمیگم بیان تو دیزگان ماشین اسپورت کنن ولی تیم سازنده یکم میتونست خلاقیت به خرج بده و مثلا بشه داخل بازی ماشین های ضد زامبی طراحی کرد ! چه اشکالی داره?! بازی پرمحتوا ترم میشه
    اون کسی هم که فکر میکنه محتوا فقط داستان و دیگر هیچ سخت در اشتباهه
    همین داستان خودش جزئی از همون محتوای غنی
    شخصی سازی و امکانات داخل بازی هم جزو همین محتوا هستن
    داستان خوب باشه بازی هم خوب میشه اما اگه محتوا غنی باشه بازی از حالت خوب به حالت عالی تبدیل میشه
    برای اونی که بدون خجالت گفته (خیر) متاسفم

    • SaamA2 گفت:

      هنوز قطعی مشخص نیست که اسلحه های بازی قابلیت شخصی سازی دارند یا نه ، به طور مثال تو تریلر e3 2016 دیکن از یه وسیله موتور خودرو به عنوان suppressor برای اسلحش استفاده کرد ، یا در گیم پلی های اخیر دیدیم که بعضی sniper ها لیزر دارن.

شخصیت اصلی عنوان Days Gone قابل شخصی‌سازی نخواهد بود - گیمفا