جزئیات جدیدی از Days Gone منتشر شد | شهرهای بزرگ، باس‌فایت نهایی و … - گیمفا
جزئیات جدیدی از Days Gone منتشر شد | شهرهای بزرگ، باس‌فایت نهایی و … - گیمفا
جزئیات جدیدی از Days Gone منتشر شد | شهرهای بزرگ، باس‌فایت نهایی و … - گیمفا
جزئیات جدیدی از Days Gone منتشر شد | شهرهای بزرگ، باس‌فایت نهایی و … - گیمفا

جزئیات جدیدی از Days Gone منتشر شد | شهرهای بزرگ، باس‌فایت نهایی و …

رسول امینی
۲۲:۰۰ ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
جزئیات جدیدی از Days Gone منتشر شد | شهرهای بزرگ، باس‌فایت نهایی و … - گیمفا

طی روزهای اخیر اطلاعات بسیاری از بازی بسیار مورد انتظار Days Gone منتشر شده، امروز نیز جزئیات دیگری از این عنوان در دسترس قرار گرفته است که در ادامه می‌توانید آن را مطالعه کنید. همچنین وب‌سایت Game Informer دو تریلر طولانی از گیم‌پلی آن منتشر کرد که یکی به مدت یک ساعت و دیگری به مدت چهل و پنج دقیقه است.

وقتی برای اولین بار در E3 2016 استودیو سونی بِند ار بازی Days Gone رونمایی به عمل آورد، همه با این فکر که ” این باز همانند بازی‌های مشابه، یک بازی زامبی محور است “، بسیار هیجان زده نشدند اما طی این دو سالی که از زمان اولین رونمایی‌اش می‌گذرد، شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی و استودیو سونی بِند با انتشار اطلاعات بسیاری درباره داستان بازی، گیم‌پلی، تاثیرات آب و هوای پویا بر روند بازی و همچنین تریلرها و گیم‌پلی‌های طولانی و از همه مهم‌تر گفته‌ی آقای جان گاروین، کارگردان عنوان Days Gone، ” این عنوان با سایر بازی‌های زامبی محور که تا به حال بازی‌بازان تجربه کرده‌اند، متفاوت خواهد بود” نظر همه طرفداران را به این عنوان کاملا تغییر داده است.

با این حال، وب‌سایت Game Informer، اطلاعات جدیدی را در رابطه با این عنوان منتشر کرده است. از قرار معلوم این بازی به مانند عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild، از سیستم جهان باز با اِلمان‌های تلاش برای زنده ماندن (تلاش برای بقا) بهره می‌برد. طی مصاحبه‌ی وب‌سایت Game Informer با سازندگان، آن‌ها به سوالات بی‌شماری پاسخ داده‌اند که در ادامه به پاره‌ای از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

  • بازی دارای سیستم Fast Travel خواهد بود؛ این ویژگی به بازی‌باز اجازه می‌دهد که از یک مکان به مکان دیگر سریع منتقل شود
  • چرخش آب و هوای پویا؛ بارش باران و برف و همچنین تغییر پویای چرخه‌ی روز و شب
  • روند بازی بدون کشتن دشمنان محیطی امکان پذیر نخواهد بود؛ بازی‌باز نمی‌تواند در روند بازی بدونِ کشتن دشمنان پیش روی کند
  • باس فایت نهایی بازی؛ این باس فایت یک انسان خواهد بود، نه یک موجود زامبی مانند (Freaker)

هرچند سازندگان اعلام کرده‌اند که این عنوان درجه سختی نخواهد داشت، اما بازی دارای سیستم مبارزات بسیار دشواری خواهد بود؛ در بسیاری از مواقع، بازی‌باز به دوری از دشمنان و اجتناب به مبارزه با آن‌ها تشویق خواهد شد. همان طور که در بالا به آن اشاره شد، روند بازی بدونِ کشتن دشمنان محیطی امکان پذیر نخواهد بود. در حالی که شما هنوز هم در برابر موجودات زامبی مانند (Freakers) قرار می‌گیرید اما انسان‌ها قسمت عمده‌ای از بازی را تشکیل می‌دهند. انسان‌ها می‌توانند هم دوست شما باشند و هم دشمن شما. به عنوان دوست، شهرها و شهرک‌های کوچکی برای کشف وجود خواهد داشت؛ یکی از این شهرها جمعیتی ۸۰۰ نفره دارد. به عنوان دشمن، جدا از موجودات زامبی مانند که دشمنان شما محسوب می‌شوند، بسیاری از انسان‌ها نیز جزء دشمنان شما هستند. در واقع باس فایت نهایی بازی یک انسان خواهد بود.

بر اساس اطلاعات استودیو سونی بِند، بازی Days Gone پیش از عرضه عنوان The Last of Us Part 2 منتشر خواهد شد. Days Gone در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۹ میلادی به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن ۴ عرضه و منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

جزئیات جدیدی از Days Gone منتشر شد | شهرهای بزرگ، باس‌فایت نهایی و … - گیمفا
جزئیات جدیدی از Days Gone منتشر شد | شهرهای بزرگ، باس‌فایت نهایی و … - گیمفا
جزئیات جدیدی از Days Gone منتشر شد | شهرهای بزرگ، باس‌فایت نهایی و … - گیمفا
جزئیات جدیدی از Days Gone منتشر شد | شهرهای بزرگ، باس‌فایت نهایی و … - گیمفا
جزئیات جدیدی از Days Gone منتشر شد | شهرهای بزرگ، باس‌فایت نهایی و … - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • گرافیک و طراحی محیط خیلی عالی بود
    نمای درخت ها و جنگل و تونل به زیبایی حس آخر الزمانی رو به آدم انتقال میداد
    فیزیک شخصیت اصلی هنگام مبارزه نزدیک و دویدن باید بهتر بشه
    موسیقی که عالی بود
    داستان هم که امیدوارم خوب باشه چون خیلی مهمه
    و اینکه موتور بنزین تموم میکنه و در آمدن صدای بوق ماشین ها و خاموش کردن اونها در تونل و گشتن صندوق عقب ماشین ها برای مهمات نظر منو جلب کرد
    در کل اگر گان پلی و فیزیک بازی بهتر بشه و داستان قوی داشته باشه بازی شاهکار میشه

    • SaamA2 گفت:

      جالبیش اینجاست که موتور هم یجور درجه سلامتی داره ، اگه به جایی بزنی یا از ارتفاع بلندی باهاش بپری، آسیب میبینه و باید براش قطعات جمع کنی و تعمیرش کنی، اگرم تو رودخونه ای یا چیزی بیوفته مثه بقیه بازیا نیس که مثلا یه دکمه بزنی respawn شه کنارت…

  • Senatorbigy گفت:

    فک کنم این و تلو ۲ که هر دو شاهکارن سال بعدی یعنی ۲۰۱۹ منتشر بشن دقیقا مثل گاد ۴ و اسپایدرمن که هر دو شاهکارن و تو ۲۰۱۸ میان :yes: خدای مثل ایران منم بقیه ادامو در می آرن :rotfl:

  • Hamed777 گفت:

    هر چقدر هم که باس ش انسان باشه
    یه دونه از اون خرس زامبی هایی که توی e3 پارسال نشون دادن هزار برابر بد تر از باس هاست

  • mehrdadPS گفت:

    خوب Fast Travel که از اوجب واجبات یه بازی open world هست
    چرخش روز و شب و آب و هوام که خیلی باحالا تو Horizon Zero Down خیلی جالبه و عالی بود
    game informer که کلی اطلاعات از بازی نشون داده و من خیلی به این بازی امید دارم

  • چرا بیخود همه بازیارو میچسبونید به زلدا؟
    هر بازی‌ای جهانه بازه که تلاش برای بقاست شبیه زلداس؟!! چه نیازی به مقایسه کردن هست اصلا؟

    • Hasan.n گفت:

      والا منم نفهمیدم چرا هر کی بازی اوپن ورلد میسازن بش میگن از زلدا تقلید کرده . اخه مگه فقط زلدا هست که اوپن ورلده.؟ حالا خوبه زلده ۱ ساله منتشر شده (منظورم زلدا جدید هست نیایید بگید زلدا از قدیم و ایام بوده :reallyangry: ) اگه چند سال پیش منتشر میشد چی میگفتن لابد میگفتن لاست اف اس هم از زلدا تقلید کرده
      یه سایتی بود گاد اف وار رو نقد کرده اون میگفت گاد اف وار از زلدا الهام گرفته ?:-)

  • Last Of Us گفت:

    این بازی نمرش فکر میکنم حدود ۸۸ چیزی بشه و عالی خواهد بود
    دمت گرم سونی به خاطر شاهکارات
    *************
    برو بچ سوئیچ دار؟ بازی زلدا یک سری سنگ و فلان به دست آوردم. اینارو چه جوری باید استفاده کرد؟ کجا؟
    من اوایلش هستم. با اون شاه صخبت کردم و یک سرزمین جدید بعد از پیدا کردن ۴تا از اون لوح ها باز کردم

جزئیات جدیدی از Days Gone منتشر شد | شهرهای بزرگ، باس‌فایت نهایی و … - گیمفا