نگاهی به اساطیر نورس در عنوان God of War - گیمفا
نگاهی به اساطیر نورس در عنوان God of War - گیمفا
نگاهی به اساطیر نورس در عنوان God of War - گیمفا
نگاهی به اساطیر نورس در عنوان God of War - گیمفا

نگاهی به اساطیر نورس در عنوان God of War

سعید حلاجیان
۰۰:۱۲ ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
نگاهی به اساطیر نورس در عنوان God of War - گیمفا

کمتر از یک ماه تا انتشار عنوان محبوب و مورد انتظار God of War باقی مانده و حال به تازگی سونی تریلرهای جدیدی از این عنوان منتشر کرده است که در این تریلر‌ها بار دیگر نگاهی خواهیم داشت به روایت‌ها و افسانه‌های اساطیر نورس. با ما همراه باشید.

عنوان محبوب و مورد انتظار God of War ماه آینده برای کنسول پلی استیشن‌۴ عرضه شده و هر چه که به انتشار این عنوان نزدیک تر می شویم اطلاعات و جزییات بیشتری از آن در دسترس قرار می گیرد. دنیای God Of war دنیایی پر رمز و راز است و هنوز راز‌های بسیاری وجود دارند که از وجود آن‌ها بی خبریم. همان طور که می دانید داستان این عنوان بر اساس افسانه‌های اساطیر نورس( اسکاندیناوی) روایت شده و شامل هر ۹ دنیای اساطیر نورس خواهد بود.

حال به تازگی شرکت سونی با همکاری استودیوی سانتا مونیکا تریلر‌های جدیدی را از عنوان God of War در پنج قسمت منتشر ساخته و قصد دارد تا با انتشار آن‌ها کاربران را با روایت‌ها و افسانه‌های مربوط به اساطیر نورس که هسته اصلی بازی را تشکیل می دهند، بیشتر آشنا کند. شما می توانید تریلر‌های مورد نظر را در قسمت پایین مشاهده کنید:

قسمت اول:

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

قسمت دوم:

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

قسمت سوم:

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

قسمت چهارم:

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

قسمت پنجم:

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود با کیفیت ۷۲۰p

دانلود با کیفیت ۴۸۰p

ساخت عنوان God of War به تازگی به اتمام رسیده و این عنوان در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۱۸(۳۱ فروردین ۱۳۹۷) به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن‌۴ در دسترس خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نگاهی به اساطیر نورس در عنوان God of War - گیمفا
نگاهی به اساطیر نورس در عنوان God of War - گیمفا
نگاهی به اساطیر نورس در عنوان God of War - گیمفا
نگاهی به اساطیر نورس در عنوان God of War - گیمفا
نگاهی به اساطیر نورس در عنوان God of War - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • انصافا اساطیر نورس از یونان و روم چیزی کم ندارند تازه به نظر من میتونه زیبا تر و رمز آلود تر و خطرناک تر باشه.
    قطعا بهترین انتخاب بعد از یونان نورس و اسکاندیناوی بود.
    همچنین اگر مطالعاتی در مورد داستان ها و اساطیر نورس داشته باشید متوجه میشید این اساطیر میتونه از مصر هم جالب تر باشه.

  • X vs p گفت:

    کاشکی تیم گیفا زحمت میکشیدند یه زیر نویس برا اینا درست میکردنند تا ما هم بفهمیم
    حیف هست بخدا……

  • ینی هدف نهایی کریتوس برگردوندن صلح به سرزمین هاست؟من برداشتم این بود از این کلیپا که اونم با مبارزه با ثور و اودین و رفقا قابل حله

  • Sony2040 گفت:

    سرباز واقعی میخوای ببینی ؟ برو یه ps3 تهیه کن بشین متال گیر سالید ۴ بازی کن یا رو قوطی ۳۶۰ درجه شاهکار نسل ۶ و ۷ متال گیر سالید اسنیک ایتر بیگ باس رو بازی کن .
    فارکرای ۶ تا کارکترن با داستان کلیشه ای مراحلی ک حوصله سر میبرن . یه زمانی میشستی پا بازی اینقدر قشنگ بود میخ کوبت میکرد الان برا مایی ک حوصله نداریم فار کرای حوصله سر میبره . (نظر شخصی )

  • اطلاعات جالب و زیادی بود!
    به زودی یه کامنت کامل راجبش مینویسم.

  • Arminlonely گفت:

    سلام به کادر پر تلاش گیمفا اگر اشکالی نداره با زیرنویس بزارید قشنگ متوجه بشیم

  • DanTe 1368 گفت:

    خوشا به سعادت دوستان پی اس فن .. بدون شک دارید به یکی از بهترین گیم های تاریخ سال ۲۰۱۸ نزدیک میشید… اگه بشه باید حداقل تو کلوپ برای یک ساعت هم شده گاد رو بازی کنم چون من همه نسخه ها رو بازی کردم … پی سی فن هستم ولی به احترام فقط و فقط گاد آو وار دوست داشتنی به کنسول پی اس هم بسیار احترام میذارم … در کل امیدورام لذت ببرید از این انحصاری کبیر

  • Su35.Flanker گفت:

    دوست عزیز با اینکه خودم طرفدار سرسخت کریتوس و خدای جنگ هستم و به موفقیت این نسخه ایمان کامل دارم اما حقیقتا اساطیر نورس ابهت و ریشه تمدن اساطیر یونان و یا مثلا مصر رو ندارن و اساطیر نورس کاملا جنبه خیالی و اسطوره ای دارن اما مثلا شما مصر رو ببین. اثار بجا مانده از مصر واقعا خوفناک و رازالود هستند کمااینکه بسیاری از رازهایشان هم هنوز کشف نشده. دنیای مردگان, خدایان مختلف, جادوی سیاه همگی بخشی از تمدن مصر بودند و مستندات این ها هنوز هم وجود دارند و واقعا خوراک کریتوس و عنوان خدای جنگ بود امیدوارم روزی عنوان خدای جنگ در مصر روایت بشه.

    • شما برو کیهان شناسی نورس رو بخون عاشق اساطیرش میشی. من که خودم خوشم اومد.
      ما در دنیای زیرین هل هایم داریم که دنیای مردگانه و هل دختر لوکی فرمانروای اونجاست
      از این مهم تر منشا خیلی از چیز های دنیای فانتزی اساطیر نورس هست. فکر کنم اژدها هم از اساطیر نورس منشا داشته باشه

      • Su35.Flanker گفت:

        داداش درست بحث من سر تاریخ و ریشه واقعی یک تمدن هست. چیزی که راجب مصر و یونان جذابه اینه که این ها از بزرگترین و قدرتمندترین تمدن های زمان خود بودن و ترکیب اساطیر با تاریخ یک ملت باعث نوعی حس جذبه و ابهت میشه که مثلا ما در سری خدای جنگ میدیدیم اما نورس تماما جنبه خیالی و اسطوره ای داره و تا حدودی مدیون دنیای سینما هست ولی یونان یا مصر بخشی از تاریخ واقعی بودند و این عزمت هنوز هم در اثار بجا مانده معلومه.

  • Witcher گفت:

    همیشه به خشونت سری gow انتقاداتی وارد بوده چه در داخل چه خارج اما این افراد که از داستان بازی خبر نداشتن و نمیدونستن کارگردانا مجبور بودن بخاطر واقع پذیر تر بودن داستان بازی یه سری چیزا رو واردش کنن به عقیده خودم بیشترین خشونتی که از شخصیت کریتوس دیدیم وقتی بود که از یه زن بیچاره به عنوان یه مانع برای این که در بسته نشه استفاده کرد و اونم تیکه تیکه شد(gow 3) اما این دوستان باید اینم بدونن که این کار از یه آدمی سر زد که آتیش انتقام کورش کرده بود و برای رسیدن به هدفش حاضر بود هر کاری بکنه.اما الان دیگه اون آدم گذشته نیست و حتی وقتشم به آموزش پسرش اختصاص داده

  • سلام به همه ی دوستان عزیز.
    در این کامنت همه ی نکاتی‌ که از تریلرها برداشت کردم رو نوشتم و یه صحبت مفصل راجبشون خواهیم داشت.
    امیدوارم لذت ببرید و حتما کامنت بذارید.
    اول‌ از همه با شخصیت های تریلرها بیشتر آشنا بشیم!

    اودین : پادشاه آسگارد و بزرگترین خدای اسکاندیناوی.
    پدر ثور ، ویدار ، بالدر‌ ، هرمود و هود
    اودین از هوش و قدرت بالایی برخورداره و نیزه ی قدرتمندی به نام گونگنیر داره.
    برای بدست آوردن دانشش خودشو ۹ روز از درخت ایگدراسیل ( درخت جهان ) آویزون کرد و با گونگنیر خودشو زخمی کرد تا بتونه طلسم ها و سرود های جدیدی رو یاد بگیره.
    همچنین بهره گیری از چاه میمیر باعث شد اودین دانش و قدرت خودشو بیشتر کنه که این به ازای فدا کردن یکی از چشمانش تموم شد.
    از دیگر نکات قابل ذکر میشه اسب مخصوص اودین به نام اسلیپنیر رو نام برد که هشت پا داره و میتونه به سرعت در زمین و آسمون سفر‌کنه.
    و همچنین دو کلاغ و دو گرگ مخصوص اودین که درخواسته هاش نقش موثری دارن.

    فریا :
    زیباترین الهه خدایان ونیر
    خدای عشق و از مهم ترین ونیرها
    اشک های فریا به طلا تبدیل میشدن.
    میتونست به یک شاهین تبدیل بشه.
    و بسیار علاقه مند به بهار و گل ها بود.

    ثور :
    خدای رعد ، از قدرتمندترین خدایان
    صاحب چکش میولنیر که سلاحی به شدت مخرب هست

    میمیر :
    یکی از خدایان ونیر و صاحب یک چاه جادویی که بعد ها طی جنگ ونیرها و آسیر ها سر از تنش جدا شد و اودین با استفاده‌ از نوعی گیاه جادویی اونو زنده نگه داشت. در تریلر داستانی بازی هم این شخص رو دیدیم.

    خدایان ونیر : خدایانی که در واناهایم زندگی میکردن و در سحر و جادو و حاصلخیزی مهارت زیادی داشتن.

    خدایان آسیر : ایزدانی که در آسگارد ، مرتفع ترین و روشن ترین نقطه درخت ایگدراسیل قرار داره زندگی میکردن و رهبری اونها بر عهده ی اودین بود.

    حالا برگردیم سراغ تریلرها.
    تریلرها با اشاره به اولین جنگ بزرگ شروع میشن.
    جنگی که بین خدایان ونیر و آسیر شکل گرفت و یکی از مهم ترین رویدادهای اسکاندیناویه.

    تریلر اول:
    یک سری تنش ها بین خدایان ونیر و آسیر باعث به وجود آمدن جنگ بزرگی میان آنها شد.( این تنش ها علل خودشونو دارن ولی انگار سانتامونیکا قصد نداره روی علل جنگ تمرکز کنه‌. پس ماهم از این قسمت رد میشیم )
    فریا که یکی از مهمترین رهبرهای ونیرها بود برای دیپلوماسی از قلمروهای مختلف میگذره تا به خدایان آسیر نحوه کشاورزی و حاصلخیزی‌ رو یاد بده‌.
    با دیدن فریا ، خدایان آسیر به شدت تحت تاثیر قرار گرفتن. ولی جادو و سحر قدرتمند فریا آثاری هم داشت و باعث به وجود اومدن یک سری مشکلاتی شد.
    خدایان آسیر به جای اینکه خودشونو مقصر این عواقب بدونن فریا رو مقصر دونستن. به همین علت اونو شکنجه دادن و تا مرز کشتنش هم پیش رفتن.
    این اتفاقات خشم خانواده فریا رو در برداشت و با خودشون قسم خوردند که از آسگارد انتقام بگیرن و این شروعی بر جنگ بزرگ بین خدایان آسیر و ونیر بود…

    تریلر دوم :
    جنگ بین آسیرها و ونیرها زمان زیادی طول کشید. اودین با بزرگ ترین ارتشی‌ که تا به حال دیده شده بود به واناهایم حمله کرد.
    اودین هیچ جنگی رو تا به حال نباخته بود و اینبار هم قرار نبود همچنین اتفاقی بیوفته. جنگ بین اونها اثرات مخربی رو در محیط پیرامونشون به وجود آورد.
    ارتش عظیم اودین که وارد واناهایم شد با خدایان ونیر مواجه شد که از جادوهای مختلفی برای ضدحمله استفاده میکردن و سرانجام اودین در فتح واناهایم ناموفق موند.

    تریلر سوم :

    جنگ خدایان تلفات و خرابی های زیادی به بار آورد.
    میمیر، بهترین فرد مذاکره کننده برای واسطه گری بین دو جناح انتخاب شد. و میمیر راه حل جالبی بیان کرد. اینکه فریا با اودین ازدواج کنه‌. با توجه به زیبایی فریا، اودین سریعا این پیشنهاد رو قبول کرد. اما فریا نمیتونست همچین چیزیو قبول کنه. اودین خانه، خانواده و هرچیزی که فریا دوست داشت رو نابود کرده بود. از طرفی این بهترین انتخاب برای برقراری صلح میان جهان ها بود. پس فریا ناچارا پیشنهاد رو قبول کرد و با لبخندی مصنوعی مراسم عروسی خودش رو پشت سر گذاشت. اودین حکومت خودش رو کامل شده تر از همیشه میدید.

    تریلر چهارم :

    شرایط فریا سخت بود و دلتنگ محل زندگی واقعیش شده بود.
    اودین وسواس زیادی برای جنگ راگناروک داشت. جنگی که در پیشگویی ها گفته شده بود در صورت به وقوع پیوستن پایانی برای همه چیز خواهد بود. اودین فکر میکرد غول ها علت شروع راگناروک هستن و با نابود شدن اونها از راگناروک جلوگیری میشه. اینبار اودین نمیتونست به راحتی ارتشش رو جمع کنه و به نبرد با غول ها بپردازه. به جای اینکار، اودین بهترین آهنگرهای قلمرو ، سیندری و بروک رو فرا خواند تا سلاحی با قدرت باورنکردنی برای تموم کردن کار غول ها بسازن. پس از ساخت این سلاح، چکش قدرتمند میولنیر؛ اودین اون رو به پسرش ثور بخشید و اون رو اعزام کرد تا هر غولی رو که میبینه سلاخی کنه. ثور با اشتیاق این ماموریت رو پذیرفت!
    فریا نمیتونست همچین فاجعه ای رو قبول کنه. تصمیم گرفت اودین رو رها کنه و به واناهایم برگرده حتی اگه قرار بود این اتفاق به قیمت چیره شدن دوباره ی هرج و مرج جنگ بر قلمروها تموم بشه!

    تریلر پنجم :

    فریا تقریبا از دروازه های بزرگ آسگارد گذشته بود که اودین اون رو دید.
    اودین از جادوی بی رحمانه ای استفاده‌ کرد که نه تنها فریا رو از آسگارد تبعید کرد بلکه فریا رو از جنگیدن و دفاع از خودش هم منع کرد. فریا سعی کرد با جادوی خودش جلوی اودین رو بگیره اما قدرت جنگیدن رو از دست داده بود. فریا خودش رو خسته و بی توان دید و ناگهان همه چیز در برابر چشمانش به سیاهی فرو رفت.
    فریا وقتی بیدار شد خودش رو بسیار دور از اودین دید و حالا با قدرت جادویی و چکش میولنیری که در اختیار آسیرها بود، پایان ازدواج فریا به معنی پایانی برای مردمش بود. حالا‌ تنها امید فریا زمان بود… تا شاید شخصی پیدا بشه و خواسته ناتمام فریا رو به پایان برسونه و توازن و صلح رو به قلمروها‌ برگردونه!

    در یک کلام! داستان بازی خارق العادست!
    مشخصه که داستان بازی بسیار بسیار پیچیده تر از رابطه ی یک پدر و پسره!
    سانتامونیکا برای بازی سنگ تمام گذاشته و تا جایی که ممکن بود از تاریخچه نورس استفاده کرده.
    رابطه ی پدر و پسری کریتوس و آترئوس تازه شروع ماجراست. اتفاقات بسیار بزرگتری در حال به وقوع پیوستنه و مسئولیت بزرگتری به گردن کریتوس هست.
    وسواس خدایان آسیر همیشه آثار مخرب در بر داشته. همونطور که در تریلر stone mason هم دیدیم که وقتی ثور ، ثامور رو به قتل رسوند سرما همه ی میدگارد رو فرا گرفت و میدگارد منجمد و یخ زده شد.
    با خشونت و بی رحمی که خدایان آسیر در حال انجام دادن هستن و غول ها و ونیرها رو بی دلیل سلاخی میکنن، تنها کسی که میتونه جلوی اونها ایستادگی کنه و صلح رو به سرزمین برگردونه کریتوس هست. چون علاوه بر اینکه کریتوس قبلا‌ در یونان هم تجربه ی ایستادگی در برابر زئوس و بقیه خدایان رو داشته، تنها سلاحی هم که میتونه در برابر چکش میولنیر مقابله کنه تبر لوایتان هست که توسط همون آهنگرها ساخته شده و در اختیار کریتوس قرار داره.
    همونطور که سازنده ها گفتن در نسخه های بعدی هم بازی در دنیای نورس جریان داره و سانتامونیکا داره به بهترین شکل حماسه عظیم و جدید خودش رو پی ریزی میکنه.
    داستان سه گانه ی قبلی در رابطه با انتقام بود و داستان سه گانه ی جدید در رابطه با برقراری عدالت و مبارزه با بی رحمی خدایان نورس هست.
    فقط ۲۰ روز دیگه تا انتشار بازی مونده. منتظر طوفان بزرگی باشید…!

    • * هشدار اسپویل داستانی *
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      ‌.
      .
      .
      در تریلر ده دقیقه ای که جدیدا از بازی لو رفته بود کریتوس مادر آترئوس رو به اسم faye صدا میزد . تصور کنید faye همون فریا باشه و آترئوس هم فرزند کریتوس و فریا!!! اگه همچین اتفاقی افتاده باشه اودین به شدت عصبانی میشه!!! همچین چیزی دور از ذهن نیست…

    • Dirtyomnic گفت:

      اگه تا الانم هیچ هایپی نداشتم الان با خوندن کامنت شما هایپم هزار برابر شد دم شما گرممممممم خیلی خیلی ممنون :rose:

    • Last Of Us گفت:

      مرسی رفیق بابت این وقتی که گزاشتی
      فقط من یک قسمتش رو نفهمیدم. این فریا دقیقا با ونیرهاس یا با آسگارد ها؟
      چون گفتی وقتی دید غول ها کشته میشن میخواد بره سرزمین خودش و اودین جلوش رو میگیره
      خود غولها با کین؟ بی طرف؟ بعد چرا کریتوس پس غول ها رو تو بازی میکشه ( اسپویل نکنی )
      من یکمی این تیکه رو گیچ شدم . شایدم چون قبلی ها رو نخوندم اینجوریه
      یعنی الان کریتوس همی میخواد با اودین ها بجنگه هم با اون یکی ها آسیر فلان؟
      اسپویل فقط نکنی
      مرسی از توضیحات :rose: :rose: :rose:

      یک سلامی هم بکنیم به اون فن های متعصب کنسول رقیب که بهت منفی دادن

      • Last of us

        مرسی از شما که کامنتو خوندی.

        فریا از خدایان ونیر هست. ولی به ناچار طی پیشنهادی که میمیر داد برای برقراری صلح مجبور میشه با اودین ازدواج کنه.
        غول ها از اهالی سرزمین یوتون هایم هستن. فریا به این دلیل عصبانی شد چون نمیتونست ببینه موجودی بی دلیل کشته میشه. ( کلا خدایان ونیر علاقه زیادی به طبیعت دارن. )
        اون هایی هم که کریتوس در تریلرهای بازی میکشت ترولها بودن نه غولها. غولها خیلی بزرگتر از ترولها هستن و معمولا جنسشون از سنگ و یخه.
        هنوز مشخص نیست که کریتوس به طور مستقیم با اودین و دار و دسته اش درگیر میشه یا نه. ولی اگه جنگی صورت بگیره جنگ با خدایان آسیر خواهد بود ( اودین ، ثور و … ) به علت خشونت و بیرحمی هایی که در قلمروها انجام میدن.

        • Last Of Us گفت:

          دمت گرم

          آقا مشکل سایت هنوز هستش. وقتی وارد پستی میشم و میزنم لوگین. هیچی نمیشه. البته من با کامپیوتر و فایرفاکس دارم تست میکنم این مشکل هستش
          ولی تو صفحه اول لوگین میشه

    • teimor گفت:

      arkham knight 1
      چه قدر کامنت خوبی گزاشتی دوست عزیز کلی از خوندنش لذت بردم. فقط یه نکته ذهنمو درگیر کرد. من فکر میکردم میمیر به اون درخت بسته شده چون اودین داره مجازاتش میکنه و بخاطر همین به کریتوس میگه سر منو ببر. چون تو اون تریلر داستانی هم ما سر میمیر رو بردیم پیش یورمونگاند و اون هم دشمن اودین و ثور هست. پس احتمالن هدف یا کشتن اودین و بقیه ازگاردی ها هست یا جلوگیری از به وقوع پیوستن رگناروک. نکته ی دیگه حس میکنم کریتوس بخاطر این خشم خودشو کنترل میکنه که پسره طوریش نشه. چون تو تریلر داستانی حال ایترییس خراب شده بود و فکر کنم علتش عصبانی شدنش بود و ممکنه باعث عوض شدن خلق و خوی ایترییس و حتی مرگ ش بشه. یا شایدم این خشم اونو تبدیل به یه ماشین کشتار کنه. فقط شما نظری راجب به اون زن که به کریتوس کمک میکنه ندارین؟؟احتمالن از اهالی ونیر باشه و جادو هم بلد باشه چون کریتوس برای درمان ایترییس پیش اون میره.
      چه قدر انتظار سخته. سه هفته مونده :-((

      • Last Of Us گفت:

        زنه حتما فریناس دیگه

      • Teimor
        ممنون رفیق. خوشحالم که لذت بردی.
        من حدس میزنم اودین قصد مجازات میمیر رو نداشته.
        بلکه از این طریق تونسته میمیر رو به زندگی برگردونه و هرموقع که بخواد ازش استفاده کنه.
        اگه تاریخچه نورس رو ببینیم اودین از سر قطع شده ی میمیر برای مشاوره استفاده میکنه. ولی در بازی انگار کمی متفاوته.
        در هر صورت کریتوس چه با آسیرها کاری داشته باشه و چه کاری نداشته باشه بازهم دشمن نهایی آسیرها خواهند بود. اونم به خاطر اعمال و بیرحمی هایی که انجام میدن. حتی دوستی با یورمونگاند که دشمن قسم خورده آسیر ها هست هم این موضوع رو اثبات میکنه.
        راجع به راگناروک: ممکنه کریتوس ناخواسته این نبرد رو شروع کنه. یعنی با جلوگیری در برابر خدایان آسیر و جمع کردن دشمنان اونها به عنوان متحد به صورت غیرمستقیم راگناروک رو شروع کنه تا نظم و تعادل برقرار بشه!
        آترئوس قبلا هم گفته شده به نوعی طلسم مبتلا شده.

        * اسپویل داستانی *
        .
        .
        .
        .
        .
        در تریلر لو رفته جدید بازی هم وقتی آترئوس وقتی عصبانی میشد و زیاد فریاد میزد یکدفعه حالش بد میشد و بعدش سرفه میزد. پس ممکنه این همون طلسمی باشه که ازش حرف میزدن و اگه آترئوس زیاد عصبانی بشه صدمه ببینه
        .
        .
        .
        * پایان اسپویل *

        اون زن که در تریلرها دیدیم طبق گفته سازندگان the witch in the wood هست و راه رو به کریتوس نشون میده. یک سری تئوری ها راجع به هویت این شخص وجود داره ولی هنوز نمیشه قاطعانه درباره اش صحبت کرد. چیزی که مشخصه اینه که این زن به احتمال زیاد یه پیشینه ای با خدایان آسیر داره.

    • Hasan.n گفت:

      دقیقا درسته واقعا لذت بردم . اگه تو تریلر Arrow هم دقت کرده باشین کریتوس میگه ، ما نمیجنگیم واس اینکه دنیا مجبورمون کرده بلکه ما میجنگین تا به عهدمون عمل کرده باشیم. میشه ایطور برداشت کرد که یه عهدی بستن قبلا که ۱۰۰ درصد با فریا هست .

  • Donald Trump 2017 گفت:

    بازی عالی فقط دوتا ایراد داره
    ۱. خشونت بازی خیلی کم شده
    ۲. خبری از اون مینی گیم ها نیست

  • big_cypher گفت:

    دوستانی که از بازی ایراد میگیرن میگن دوربیتش بده مبارزاتش فلانه و از این حرفها کسی مجبورشون نکرده که بازیو بخرن البته نخرن هم بهتره بازیو خز میکنن

    • 2B گفت:

      big_cypher
      دوستانی وجود ندارد کلا دو نفر هستن با چند اکانت مختلف و جعلی …ایستگاه شما رو گرفتن لطفا تحویلشون نگیرید تمام امید و انگیزشون جلب توجه و بحث ایجاد کردن هر کامنت شما انگیزه دو چندان به این دلقک زادها میده پس لطفا بیخیال بشید
      بروبچ گیمفا حتا دیس لایک هم نکنید هر دیسلایک یعنی ناراحتی یعنی عصبانیت یعنی عکس العمل منفی در یک کلام توجه کردن…لطفا کاملا تحت هیچ شرایط عکس عملی نشون ندید ممنون

  • mo1234 گفت:

    شما که زحمت میکشین کلیپ رو میزارین همین دو خط هم ترجمه فارسی کنین دیگه

  • Ali_joker گفت:

    سلام من یه ویدیو لو رفته جدید از گیم پلی بازی دارم چجوری بذارمش تو سایت؟

  • @su35.flankerبله درست میفرمایید
    ولی یه جا گفتید نورس مدیونه سینما هست!
    در اصل سینما و دنیای فانتزی مدیونه نورس هست.
    مورد دیگه اینه که تنها منابع دسترسی به نوشته ها در مورد اساطیر نورس اگه اشتباه نکنم ادای منثور و ادای مذکور هست . یعنی ما برای اساطیر یونان منابع خیلی بیشتری برای دسترسی داریم.
    بعد کارگردان بازی ظاهرا نمیخواسته که بازی در مصر باشه و با ac origins مقایسه شه

  • ebiram12 گفت:

    سلام به سایت گیم فا. میشه این تریلر‌ها رو ترجمه کنید و به صورت زیرنویس قرار بدید؟؟

نگاهی به اساطیر نورس در عنوان God of War - گیمفا