اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne - بخش چهارم | گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne - بخش چهارم | گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne - بخش چهارم | گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne - بخش چهارم | گیمفا

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne – بخش چهارم

سعید آقابابایی
۱۸:۰۰ ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne - بخش چهارم | گیمفا

Bloodborne یک شاهکار در در تمام زمینه ها بود. بازی که یکی از بی‎نقص ترین عناوینی است که در نسل هشتم منتشر شده است و در تک تک بخش های خود از گرافیک و گیم‌پلی گرفته تا صداگذاری و … کیفیت فوق العاده بالایی دارد و شهر Yharnam یکی از مخوف‌ترین شهرها و محیط‌هایی است که تا به حال بازی‎های رایانه‎ای به خود دیده‌اند. ارزش تکرار این شاهکار بسیار بسیار بالاست و حتی با وجود بارها بازی کردن Bloodborne، به هیج وجه این عنوان برای ما خسته کننده نمی‌شود و باز هم دوست داریم تا آن را تجربه کنیم. بر طبق قولی که داده بودم بعد از راهنمای عنوان دارک سولز ۳، نوبت به راهنمای قدم به قدم بازی Bloodborne می رسد که تصمیم گرفتم تا با توحه به شناخت و تسلط کاملی که از این عنوان دارم و ترجمه مطالب و راهنماهای خارجی، یک راهنمای قدم به قدم فارسی در مورد تمامی مراحل این عنوان و نحوه پیشروی در آن ها و مبازه با باس ها و …. به صورت جامع و به زبان فارسی برای شما عزیزان تهیه شود. لازم به ذکر است که این مطالب از ان جهت اختصاصی گبمفا هستند که مانند آنها به زبان فارسی و به صورت یک راهنمای کامل نوشتاری وجود ندارد وگرنه قطعا بخش های زیادی از این مطالب با توجه به اطلاعات و نوشته های انگلیسی و راهنماهای این بازی نوشته و ترجمه شده اند، اما در ایران این راهنمای فارسی نوشتاری و قدم به قدم Bloodborne برای اولین بار تاکنون توسط گیمفا انجام شده است.

img

راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne

 قصد داریم تا این راهنما را به صورت قسمت های یک روز در میان برای شما قرار دهیم تا اگر دوباره قصد دارید این بازی را انجام دهید به برخی نکاتی که شاید در دفعات قبلی متوجهشان نبوده اید دست پیدا کنید و تمام موارد مخفی و آیتم های مهم و پنهان در بازی را کاملا بشناسید. اگر هم که می خواهید بازی را از ابتدا برای اولین بار اغاز کنید و تا به حال به خاطر سختی بازی و… می ترسیده اید، اکنون با این راهنمای فارسی و قدم به قدم، احساس بهتری برای شروع بازی داشته باشید افراد و بازیبازان بیشتری بتوانند پای به این دنیای شاهکار بگذارند و قطعا بعد از این بازی است که تازه عاشق دارک سولز هم خواهند شد. در ابن راهنما از شروع بازی به صورت مرحله به مرحله تمامی بخش های بازی کاملا قدم به قدم شرح داده خواهند شد تا در نهایت کاملترین راهنمای نوشتاری جامع فارسی برای این بازی به دست اید و اختصاصا توسط گیمفا به شما تقدیم گردد. امیدوارم که این راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne که برای اولین بار توسط گیمفا به زبان فارسی تهیه می شود نیز به مانند راهنمای شخصیت های دارک سولز ۳ مورد رضایت و توجه شما عزیزان قرار بگیرد و این مقالات راهنما بتوانند گاهی به کمک شما بیایند. لازم به ذکر است قبل از آن که وارد راهنمای قدم به قدم از شروع بازی شویم و پیشروی در مراحل را آغاز کنیم طی دو قسمت برای شما عزیزان برخی موارد مهم در بازی را شرح دادیم تا بعد از آن وارد راهنمای اصلی بازی شویم. مواردی مانند کاوننت ها و نحوه چگونگی کسب و استفاده از ایتم Insight. امروز با چهارمین قسمت سری مقالات راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne که دومین بخش از راهنمای مراحل بازی است در خدمت شما خواهیم بود. با بنده و وبسایت تحلیلی خبری گیمفا همراه شوید.

central yharnam map

این بار بعد از پایین امدن از پله ها به سمت راست بروید. ممکن است چند دشمن را که از پشت در حال حرکت به سمت شما هستند ببینید که باید آنها را از بین ببرید. کمی به جلو بریود تا به یک کالسکه دیگر برسید. از پله های کنار آن بالا بروید و در اینجا ۴ عدد Molotov Cocktails خواهید یافت و همینطور می توانید با یک نفر در کنار دربی که چراغ جلوی آن است درون خانه صحبت کنید که البته مهم نیست.  دوباره از پله ها پایین امده و مسیر را اهسته ادامه دهید تا به پله هایی دیگر برسید که یک دشمن در کنار ان نشسته است و به نظر می رسد کاری ندارد اما او را بکشید زیرا بعد به شما حمله خواهد کرد. از پله ها بالا بروید و در اینجا در بالای چند پله دیگر یک ایتم خواهید دید. به ارامی به سراغ ان بروید زیرا که یک Henchman از راست به شما حمله خواهد کرد. این ایتم Blood Stone Shard است که برای ارتقای سلاح ها کاربرد دارد. مسیر را در همان بالا ادامه دهید و یک Henchman دیگر نیز به شما حمله خواهد کرد. از پله هایی که پایین می روند دور شوید و ان را رد کنید. می بینید پایین چه خبر است؟! جلو رفته و یک دشمن دیگر را بکشید.

centralyharnam plaza

حواستان باشد زیرا که ممکن است یکی دیگر از این دشمنان از پایین به سراغ شما بیاید و از پشت حمله کند و باید بگویم به طور کلی در این منطقه همیشه مراقب باشید چون از هر طرف ممکن است به شما حمله شود. در انتهای این مسیر جنازه ای را خواهید دید که روی آن Quicksilver Bullets قرار دارد. حالا دیگر وقت آن است که حساب ان همه دشمنی که در وسط خیابان می بینید را برسید و پایین بروید. بهتر است که برگردید به عقب همانجا که اول از پله ها بالا امدید و اکنون از آن پایین بیایید و مسیر خیابان را خیلی ارام دنبال کنید و یکی یکی دشمنان را به سمت خود بکشانید و عقب بروید تا او را کشته و دوباره همین کار را تکرار کنید. تمام آنها را به همین روش بکشید. یکی دو نفر از آنها بابلای پله های سمت چپ می مانند و پایین نمی ایند و یک نفر نیز از روی کالسکه ای که در خیابان است به شما شلیک میکند که باید از پله های چپ بالا بروید و انها را بکشید. در ضمن مراقب سگی که در پشت کالسکه قرار دارد نیز باشید زیرا که سگ ها با این که راحت می میرند ولی اگر از دستتان در بروند و به شما مداوم ضربه بزنند اعصابتان را به هم می ریزند.

۳۵۲۴۶۳۷۴۴

وقتی تمام دشمنان را کشتید به سمت دری که آخر خیابان است و در حال لرزیدن است بروید تا ۲ عدد Blood Vial را بردارید. سپس از پله های چپ خیابان بالا رفته و در اینجا یک Coldblood Dew که ۳۵۰ Blood Echo دارد نیز وجود دارد. مستقیم به جلو بروید تا وارد محوطه بعدی شوید و در اینجا بشکه ها را بشکنید تا Blood Stone Shard بردارید. مستقیم ادامه دهید ونزدیک پله ها ۲ عدد Blood Vial را بردارید. همچنین می توانید در انتهای این بخش به درب خانه ای که از ان صدای خنده های دیوانه وار می اید کوبیده و با انها صحبت کنید. حال از پله های این بخش پایین برویدو دور فواره به ارامی در جهت عقربه های ساعت بچرخید تا در اینجا ۳ Crazed Crow می بینید که می توانید انها را بکشید. در پشت انها می توانید Oil Urn ها را بردارید. حالا وقتش رسیده تا Brick Brute را بکشید که مسئول تمام این سروصداهای محیط است و در حال کوبیدن به دربی که از پشت ان در خیابان ایتم ها را برداشتید و در حال لرزیدن بود، می باشد. به آن سمت فواره بروید تا وی را بیابید. بگذارید او نزدیک شود و ضربه بزند، جاخالی بدهید و سپس از بغل یا از پشت به صورت شارژ شده به وی ضربه بزنید. شجاع باش شکارچی قدرتمند! در مبارزه با وی باید کاملا حواستان به جاخالی دادن جمع باشد. بعد از کشتن وی به سمت دربی که به ان می کوبید بروید و از آنجا Torch و ۴ عدد Molotov Cocktails را بردارید. به سمت فواره بازگردید و تنها جایی که نرفته اید پله هایی است که روبروی پله هایی که اول از آنها پایین امدید قرار دارند. بعد از بالارفتن از قسمت اول پله ها، به سمت راست بروید و در انتهای آن یک Coldblood Dew دیگر بردارید. سپس از سری دوم پله ها بالا بروید و خود را آماده مبارزه ای نسبتا سخت کنید.

carrion crow small

در اینجا باید با چند Henchmen که یکی از آنها رایفل به دست دارد به همراه ۳ سگ دیوانه یا Hound مبارزه نمایید. وقتی همه را کشتید به جستجوی این بخش بپردازید. جسد روی نیمکت دارای ۶ عدد Blood Vial است و اگر بیشتر از ۱۴ تا از انها دارید قبل از برداشتن این ۶ تا از آنها برای پر کردن خط سلامتی خود استفاده کنید زیرا بیش از ۲۰ عدد نمی توانید از این ایتم حمل نمایید.حالا در این منطقه فقط یک راه وجود دارد که شامل تعدادی پله است که باید از آنها بالا بروید. باز هم مبارزه ای سخت. اینجا دو عدد Netherbeast در سمت راستتان قرار دارند. به هیچ وجه هر دو را با هم به مبارزه نکشانید زیرا یکی یکی هم کشتن انهاچندان اسان نیست. برای کشاندن یکی از آنها Molotov یا gunshot کارساز نیست زیرا که هر دوی آنها را به سمت شما می اورد. بگذارید کامل از شما دور شوند و سپس به سمت ان که نزدیکتر است pebble پرتاب کنید تا تنهایی به سمت شما بیاید و با او و سپس بعدی مبارزه کنید.

نکته: اگر این دو Netherbeast برایتان حتی به تنهایی هم سخت بودند، می توانید یک کلک بزنید. به سمت ان دو دویده و از پله هایی که سمت چپ روی پل می بینید  و نزدیک ان یک Henchman قرار دارد سریعا پایین رفته و وارد اتاق تاریک شوید. Henchman که تعقیبتان کرده را بکشید. ۲ نفر دیگر هم در تاریکی اتاق هستند که ان ها را نیز از بین ببرید. حالا بازگردید و می بینید که دو Netherbeast دارند تقلا می کنند ولی نمی توانند از درب اتاق وارد شوند! سلاحتان را به شکل بلند در آورید. از فاصله ای مناسب بایستید و به انها ضربه بزنید تا بمیرند. اگر دیدید انها نیستند مقداری بالا رفته و روی پل سرک بکشید تا شما را ببینند و دوباره بدوید به اتاق بازگردید!

maxresdefault

بعد از کشتن انها دوباره به روی پل بازگردید. روبروی خود در گوشه منطقه ای که دو هیولا حضور داشتند Blood Stone Shard را بردارید. حالا به سمت پله هایی بروید که همان اول قبل مبارزه با ۲ هیولا از انها بالا امدید تا روی پل رسیدید. دقیقا روبروی این پله ها در سمت مقابل پل یک سری پله وجود داردف از انها پایین رفته و بشکه ها را بشکنید تا Blood Stone Shard دیگری پیدا کنید. در سمت روبروی این بخش ۱۰ Pebble می یابید و کمی جلوتر در بخشی که در انتها قرار دارد یک Blood Stone Shard دیگر پیدا خواهید کرد. حالا از اینجا می توانید برای پیدا کردن برخی ایتمهای ارزشمند و یک ست لباس، به یک بخش انتخابی بروید که در زیر این بخش قرار دارد.

netherbeast bloodborne sony

در قسمت بعدی نحوه رسیدن به این منطقه انتخابی و مبارزه با باس Cleric Beast خواهیم پرداخت.

شما می توانید تمامی بخش های این راهنما را در این قسمت مشاهده نمایید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne - بخش چهارم | گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne - بخش چهارم | گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne - بخش چهارم | گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne - بخش چهارم | گیمفا
اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne - بخش چهارم | گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • alas گفت:

    خیلی ممنون منتظر cleric beastهستم،molotov هام تموم شده دیگه وقتی دشمنا رو میکشم مثل دفعه اول molotov نمیده باید خودم بخرم؟

  • mhs gamer گفت:

    سلام آقای آقا بابایی ویدیو رو دیدید؟
    راهنما هاتون خیلی خوبن.بار اول که ادم این بازیارو میره واقعا خیلی گیج میشه ولی این راهنما ها میتونن زمان تموم کردن بازی رو نصف کنن.البته صبر و حوصله زیادی هم می خواد.

  • واقعا عالیه این بخش ها ممنون سعید جان
    قصد خردش رو دارم :inlove: :inlove: :inlove:

  • Alireza_yoo گفت:

    ممنون بابت مقاله بدرد تازه کارا میخوره یه پیشنهاد دارم ک همین بخشایی رو که توی متن مینویسید رو فیلمشو سیو کنید بفرستید خیلی قابل فهم تره فقط یه سوال آقای اقا بابایی chalice dungeon ها با رفتن به نیوگیم پلاس از اول میاد یا درجه سختیش فرق میکنه؟ ممنون میشم جواب بدید

  • mehrdadPS گفت:

    دستتون درد نکنه بابت توضیحات بازی ولی با این روش فکر کنم ۱۰۰ قسمتی باید طول بکشه.
    باسای تو بازی هم واقعا اشک ادمو در می آرن من برم یکم گریه کنم

  • M.mohamadr7 گفت:

    ممنون سعید جان عالی مثل همیشه ایشالا تا بعد امتحان های دانشگاه ها به بحث سیاه چاله ها برسی که ما هم دوباره بریم برا پلات :inlove:

  • rezav8008 گفت:

    خیلی ممنون اقای بابایی ولی اگر اموزش رو در قالب یک فیلم تهیه کنید هم کار شما ساده تر میشه هم ما بیشتر متوجه میشیم :yes:

    • درود بر شما. خیلی متشکرم ازتون. والا گفتم در نظرات قبلی که شرایطش نبود که ویدئویی بذارم رضا جان. اینجوری هم والا اینقدر مو به مو توضیح میبدم که هر کسی می فهمه. باور کنید کار اسونی نیست در کنار مقاله هام یه روز در میون این رو هم بنویسم ولی کاربرامون منتظر بودن و باید انجام بدم.

  • Capitain MT گفت:

    من الان رسیدم به باس اخر
    فقط میتونم بگم به معنای کامل دهنم سرویس شده 😀

  • danny.pc گفت:

    آقا سعید خیلی شرمنده نمی تونم بخونم چون دوست ندارم بازی برام اسپویل شه ولی می دونم مثل همیشه عالی نوشتی و حرفی تو کارت نیست انشاالله پی اس فور رو که تهیه کردم و بلاد رو شروع کردم به مشکلی برخوردم حتما از مقالات علیتون استفاده می کنم

  • alitzzz گفت:

    به به عجب مقاله ای :inlove: واقعا این مقالات خیلی به درد آدم میخوره.مخصوصا اینکه سری سولز و بلادبورن دنیای پیچیده ای دارن.اقای اقابابایی منو صبح به خاطر حرفی که زدم ببخشید کلا شما رو میشناسم هیچ موقع کامنتها رو پاک نمیکنید.حتی یادمه چند وقت پیش با اینکه بعضی از کاربران بهتون توهین کزدن بازم کامنتشون رو پاک نکردین.این مرامتون رو می رسونه.اون کامنت انتقادی ام هم به خاطر این بود که نمیدونم یه نفر از نویسندگان تون احتمالا کامنت اول منو پاک کرده بود که خدا رو شکر شما برگردوندین اش :yes: بررسی نظرات خیلی خیلی عالیه ولی بعضی از نویسندگان و خبرنگاراتون واقعا کامنت آدم رو بی دلیل پاک میکنن(حالا نمیدونم عمدی هست یا سهوی).طرف مثلا یه کامنت خیلی بد و توهین آمیز داده ولی من نه توهینی کردم نه فش دادم ولی کامنت منو پاک کرده.لطفا روی خبرنگاران و نویسندگان تون نظرات کنید و بهشون تذکر بدین.طرف سونی فنها رو عقده ای خطاب کرده کامنتش تایید شده(تو پست انحصاریهای معرفی نشده سونی بعد کامنتش تایید شده).واقعا ببخشید سرتون رو درد آوردم.چون شما‌ به حرف کاربرانتون اهمیت قائل هستین اینا رو گفتم وگرنه نمیگفتم.در نهایت تشکر ویژه از شما بابت زحماتی که برای ما کاربران میکشید :rose:

    • متشکرم علی جان. نظر لطف شماست. انشالله به درد کاربرامون بخوره.
      خواهش میکنم علی جان. مسئله ای نیست. باید یکم صبر کنید. من کامنت رو مگر این که فحش و بی احترامی باشه پاک نمی کنم اصلا ولی شاید خب نباشم که تایید کنم. هر وقت دیدی دارم جواب میدم به همه یعنی هستم و منتشر میکنم نطرات رو توی مقاله. مطمئنا کسی عمدی پاک نمی کنه. در هر حال مسئله ای نیست علی جان. موضوعی بود و رفع شد و تمام شد. تشکر از شما

      • warcraft گفت:

        اقای بابایی من علییییییییییییییی هستم ایشون احسان هستalitzzz اواتارتو بر دار تا کلا تو سایت نیام
        اقای بابایی من اکانت قبلیشو دیدم با اواتار که رایزو مسخره میکرد گذاشت خواهشن همینجا تمومش کنین منو احسان کلا با هم مشکل داریم فقط اواتار رایز نزارین و رایزو مسخره نکنین منم دیگه قول میدم اصلا تو سایت نیام یا بیامم دست از این کارها بر دارم چون به شدت رو بازی رایز حساسم
        بعدشم من با سایت دشمنی ندارم یه عده میان بازیهارو مسخره میکنن و…تو پست ماکروسافت
        من پنج روز نبودم اقای بابایی بعدش این احسان یا همین(alitzzz)چند روز کلا مسخره میکرد منم امروز اعصابم خورد شد اینکارو کردم

  • armin 2020 گفت:

    هر چه قدر تشکر کنم بازم کمه 😀
    سعید جان بدون هیچگونه اغراقی کاملا معلومه که داری این بازی رو کالبد شکافی کنی و انگار ما کاربرا مثل دانشجوهای رشته ی بازی شناسی داریم با اجزای مختلف این بازی آشنا میشیم نام افرادی مثل شما که عاشق کارشون هستن برای همیشه جاودان میمونه
    خیلی ممنون از وقتی که میذاری :inlove:

    • درود بر شما ارمین عزیز. واقعا متشکرم ازتون. با این حمایت ها و لطف شما واقعا اینقدر روحیه میگیرم که هیچ کاری برام سخت نیست که برای شما و گیمفای عزیز انجام بدم. انشالله که به دردتون بخوره این راهنماها.
      ممنونم. اگر هم جاودان بمونه کلا به خاطر شماست و نه هیچ چیز دیگه. تشکر از شما ارمین عزیز

  • Y PS گفت:

    ممنون آقای آقابابایی راهنمای بسیار خوبیه :yes: فقط اگه میشه از قسمتای بعدی طولانی ترش کنید چون خیلی کوتاهه.

  • Sony Fan گفت:

    جناب آقابابایی مثل همیشه عالی بود.خسته نباشید
    دلیل اصلی بنده برای خرید PS4 بلادبورن و God of war بود.
    ۱۰ ساعت تمام رو فقط به جست و جو در سنترال یارنام
    اختصاص دادم. به طوری که کلریک بیست رو همون اولین بار که باهاش مواجه شدم نابودش کردم.(در عوض فادر گسکوین یکم وقت گرفت)
    .این شاهکار هنری همه چیزش کامل بود. از اتمسفر مریضش گرفته تا موسیقی حماسیش و باس فایت های فراموش نشدنیش.
    اینقدر بازی رو بازی کرده بودم که باس های آخر(مرگوس وت و گهرمن) رو بدون یکبار مردن کشتم.
    با معرفی نسخه جدید God of war یکی از خواسته هام برآورده شد و اگر بلادبورن ۲ هم معرفی شه دیگه فوق العادس.

  • pro gamer2017 گفت:

    ممنون آقا سعید.خیلی خوبه فقط یه مقدار کوتاهه.خیلی بهتر میشه اگه یکم طولانی ترش کنین.باس cleric beast و پدر گاسکویین هم دو تا از بهترین باس های بلادبورن هستن.

  • John Shepard گفت:

    کار و مشغله نمیزاشت این بازی رو بگیرم . دیروز خریدمش . الان همین اول های بازیم .از دست اینا که دئم آتیش جمع شدن در رفتم بیخیال این یارو شدم که به در میکوبید . فکر کردم بعدا باید برگردم سراغش :)))
    خلاصه چند دست مردم . تازه داره قلقش دستم میاد
    فقط یه سوال این بازی اگر بمیری مثل دارک سولز Health bar ات کم نمیشه ؟
    سوال بعدی وقتی یه آیتم رو از رو زمین برمیداری وقتی میمیری دفعه بعدی غیب میشه . تو لیست آیتم هام سیو میشه یا کلا از بازی حذف میشه ؟

    • Good Hunter گفت:

      جواب ۱ – نه سلامتیت تو این بازی مثل سولز که با امبرس شعله ور میشدین و بعد از مردن اون از دست میرفت و سلامتیت برمیگشت این بازی اونطور نیست…
      جواب ۲ – خیر اگه آیتمی برداری حتی بلافاصله کشته شید از بین نمیره و هست و اگر زیادم برداشته باشی مثل vials و … به صندوق ذخیره تو هانتر دریم میره فقط چنتا آیتم هست تو بازی که فقط یکی ازش میتونی داشته باشی کلا بقیه رو راحت تا حد تایین شدشون میتونید بردارید و ذخیره کنید و با سوختن از بین نمیرن تنها چیزی که با سوختن از بین میره اون insight هایی هست که برای دعوت کردن old hunter ها استفاده کردین و این مورد سره باس ها آزارتون میده که خریدنی هم نیست ولی قلق جالبی داره که خواستید میگم مخصوص گیر کردن تو باس ها و از دست رفتن bolt و fire و insight و گلوله ها و vials هاست که یک بک آپ از سیوتون با امکانات کامل قبل گیم بگیرید و روی usb بریزید و برید به جنگ باس و وقتی فقیر شدید برگردید از سیوتون برای مقابله با باس از دوباره که این روش بکارم نیومد تا باس لایه آخر dungeon defiled chalice …
      این بازی همه جوره و از هر نظر از سری سولز آسونتره سولز بازا با این گیم مشکلی نخواهند داشت البته با دی ال سی و chalice ها مخصوصا defiled میتونن خودشونو محک بزنن …
      امیدوارم جوابتون رو گرفته باشید

  • bloodborne گفت:

    خسته نباشین اقا سعید میدونم توضیح جز ب جز bloodborne واقعا سخته، ولی اگر واقعا عاشقش باشی احساس خستگی نمیکنی، سربلند وپیروز باشید

  • Aztec گفت:

    اقاى اقابابایى لطفا به مدیر سایت بگویید گروه تگرامى گیمفا را تاسیس کند

  • عالی بود عجب کلکی هستی ها :laugh: :laugh:

  • Good Hunter گفت:

    سلام و عرض ادب دیگر و صد البته خسته نباشیدی دیگر به آقابابایی عزیز …
    و .
    دوستان گفتن سطح سختی در گیم های جدید بعدی در سیاهچاله ها زیاد میشه؟در جواب همانطور که سعید جان هم گفتن خیر سیاهچاله ها بحثشون از داستانی جداس
    در ضمن دیدم دوستان با باس هایی گیر کردن که یکم تعجب کردم
    البته که به اوریجین اولیه و روندی که شما تو ارتقا شخصیتتون پی میگیرین و صلاح هاتون همینطور در بازی و مبارزه ها خیلی مهمه تو نتیجه درگیری ها با باس ها ولی به عنوان کسی تمامی باس های این سری رو چند دور اعم از دی ال سی و تمامی سیاهچاله ها و حتی روت هاشون و سینیستر هاشون رو رد کردم نظر شخصیم اینه که واقعا باس های spider و the one reborn و بای آخر بازی که بعد از درگیری باهاش فیس عوض میکنه و در اون حالت شما دیده کمی دارید و یک همزاد احضار میکنه که بی دقفه به شما حمله میکنه براحتی فقط در این موقع شما ۲دیقه فرار کنید تا بحالت اول برگرده و کارشو تمام کنید صلاحتونم durability بالایی داشته باشه راحت تره ولی بشخصه بهترین صلاح رو saw cleaver میدونم چون سریع هست و با حالت دومش میتونید باس های غول پیکر هم به سر و نقاط حساس و مرتفعشون سریع ضربه بزنید البته ludwig که لازم به تعریف نیست … پس این باسا آسونن .در ضمن spider رو براحتی میشه با از بین بردن ۲دور عنکبوت های کوچک با ضربه از بقل یا پشت بهشون با صلاح پیشنهادیه hunter axe از بین برد و راحت و بی دردسر با خوده باس مبارزه کرد فقط تو فیس دوم مواظب باشید سرشو بالا گرفت فقط در برید …
    شما به این باس ها بگید سخت،البته بنظره بنده شما کلی داستان خواهید داشت با باس های دی ال سی همچنین npc های دشمن تو اون که واقعا از باس قویترن و حرصم رو در مواقعی دراوردن که فقط به دیوار نگاه میکردم یکیشون shark giant که خیلی تکنیک و دمیج و … فوق و العاده ای داره و یه جایی برای بدست اوردن شمشیر lady maria برای گرفتن تروفی کامل کردن سلاح ها دوتا از اونهارو یکجا باید زد و یکیشونم با تاکتیک متفاوت و با سلاح حمله میکنه که رینج بالایی هم داره و در ضمن حرف از npc های سخت غیر باس شد از wolf ها هنوزم متنفرم مخصوصا دو یا سه تاشون وقتی باهم هستن و البته giant lost child تو nightmare frontier که پرتاب های سهمگینی داره و آخ آخ داشت یادم میرفت ،از bloodlicker ها هم تو منطقه castle chainhurst خاطره خوشی ندارم …
    باس های دی ال سی همگی عالی کار شده بودن و البته چالش برانگیز همچنین مناطقش خصوصا خیلی با lady maria حال کردم عالی بود لین شخصیت که عکس دی ال سی هم ایشون هستن در نشیمنگاهشون و همچنین orphan of kos خیلی خوب بود کلا …و البته سخت …
    و و و و البته سخت رو زمانی میفهمید که برای تروفیه پلت برید برای defiled chalice دیگه نمیگم خون دل خوردم اونجا مخصوصا با watch dog of the old lord و amygdala …
    برای کشتن و حتی پیدا کردن brain mensis تو منطقه nightmare of mensis که مبارزه باهاش یه روش خیلی خیلی جالب داره که بهتون یک rune هم میده البته که اینو حتما آقای بابایی با حوصله برامون توضیح میدن …
    بشخصه از بازی لذت نبردم … من باهاش زندگی کردم شاید با معرفی بلاد ۲ و دیدن موفقیتش زنده نمونم … عالی از lore ها تا شخصیت پردازی و گرافیک چه بصری چه هنری شاهکاری از میازاکیه کبیره …
    زیاد شد یکم ولی ایول اگه خوندین دردو دلی بود و همچنین اطلاعاتی صد البته ناچیز …
    ممنون از سعید جان برای تلاششون و دوستان برای ارادتشون …

    • Good Hunter گفت:

      البته بگما منظورم از باس آخر ،آخرین باسی بود که قبل باس های hunter dream ملاقات میکنید گرمن و مون پرنسس که سختیه خاصی ندارن گرمن که راحت با V.A میشه ردش کرد(سوئتفاهم نشه ها میگم راحت اصلا هم راحت نیستن ولی نسبت به اون باس هایی که گفتم جدا راحت حساب میشن)

      • John Shepard گفت:

        ممنون بابت وقتی که گذاشتی و گفتی . البتهالان داشتم بازی میکردم . قبلش رفتم سایت Bloodborne ویکی اطلاعات بدست آوردم . فهمیدم از دست نمیدی و اینجور چیزا . دیدم خیلی نسبت به سری سولز راحت تره با این امکاناتی که میده . مثلا رفتم به Hunter’s dream ویال هام دوباره ۲۰ تا شد. خیلی بازی جالبه . اینو تموم کنم میرم سراغ دارک سولز ۳ 😀

        • Good Hunter گفت:

          خخخخ ممنون آفرین بازیه خوبیه
          ویال هات چون زیادی جمع کردی از صندوق توی خونه توی هانتر دریم سمت راست weapon workshop جایگزین شده توی اینونتوریت همینطوری الکی هم ویال هات پر نمیشه البته …

          • Good Hunter گفت:

            دوستان اگه سوالی در مورد بازی داشتید از لور گرفته تا خوده تروفی پلات این id تلگرامم هست @CLo0oUD خوشحال میشم کمکی کنم گرچه آقای بابایی انصافا دارن سنگ تموم میذارن ولی شاید دوستانی آخرای بازی باشن و یا در تروفی های خاصی گیر کرده باشن …

            • برادر بهترین سلاح Ludwig هست اگر شما میگید saw cleaver بهتره من باید برم بمیرم

            • bloodborne گفت:

              amin lol عزیزم نمیخواد انقد ب ما یاداوری کنی ک بلادبورنو پلات کردی. 😀 شوخی بود. ولی این پیشنهاد شما برای کمک شاید باعث ناراحتی اقا سعید باشه. والا ما ی بار همین کار شما رو کردیم و اسم ی سایت رو اوردیم فقط برای کمک ب دوستان ک البته من از اون بابت از اقا سعید معذرت خواستم. ولی متاسفانه اقا سعید و بعضی از کاربرای غیر حرفه ای سریع شروع کردن به توهین کردن ب بنده. جناب اقای سعید اقا بابایی شما نباید به انتقاد کاربراتون سریع عکس العمل نشون بدید و چون اونا ب شما انتقاد کردن و ازتون تعریف نکردن ببندینشون ب طعنه و موضع بگیرین علیه شون. یقینا همین انتقاداتن ک شروع یک پیشرفت بزرگ هستن. خواهشا ب موضوع یک طرفه نگاه نکنین چون این شما هستی ک باید نظر کاربرا رو جلب کنی ن بلعکس. امیدوارم از این انتقادات بنده ناراحت نشده باشین و امیدوارم ک باز ی سری نیان و بهم توهین کنن چون الکی نیومدم از این مقاله تعریف کنم. سر بلند وپیروز باشید

            • bloodborne گفت:

              Yharnam Hunter عزیز هر سلاح هر لباس هر کدوم از از ایتم ها بسته ب مکان و موقعیت شما کارایی خودشونو دارن. بله شما اگه ludwig رو اپ کنی از بقیه صلاح ها قدرتمند تر میشه.

            • Good Hunter گفت:

              دوستان بنده تمامی سلاح هارو به بالاترین سطح ارتقا دادم و ludwig قویترین ولی cleaver saw بهترین سلاح خواهد بود چون تو مراحلی از defiled شما وان شات میشد برای همین باید خیلی سرع باشید که این سلاح باوجود قدرت زیادش و ضرب قویش سرعت و تیزی بالایی داره البته کل سلاح های بازی عالی هستن ولی من براحتی با این سلاح saw cleaver تمانی باس هارو زدم حتی dlc ها و defiled از جمله سخترین باس های dlc که خوده maria و orphan و ludwig مخصوصا ludwig که خیلی وحشیه که واقعا با سلاح saw cleaver و مانور رفتن سریع عالی میشه کنترلشون کرد و زمینشون زد …

            • Good Hunter گفت:

              دوما از هر نسخه سلاح یه uncanny وجود داره با طرز gem چیدن متفاوت که اونجا هم باز بهترین و کارآمد ترین cleaver saw بود برای من …

  • DarkBlood گفت:

    آقای بابایی بازهم مثله همیشه عالی
    فقط یه مدت بود فکر میکردم شما مثله یه سایته خارجی راهنما هارو میگذارید الان یادم اومد فک کنم اسمش fextra یا filext.. نمیدونم حضور ذهن ندارم اگه میدونید میشه اسم کاملشو بگید
    چون شما خودتون خوره ی darksouls وbloodborne هستید 😉 :rotfl:

  • _mr.shock_2 گفت:

    سلام
    ترفند خاصی برای کشتن Netherbeast بدون سلاح وجود داره؟؟
    چون خودم اول بازی Netherbeast رو با یه شیوه ای کشتم بدون سلاح ک برام عجیب بود 😐

  • saeed rahimi گفت:

    واقعا دمت گرم نوشتن همچین مقاله ای فقط و فقط عشق سعید رو به این سری بازی میرسونه پایدار باشی

  • کسی هست اینجا که demon souls رو تموم کرده باشه، راهنماایی میخوام

  • ٱقای اقا بابایی یه روشی رو اگر خواستید تو تاپیک بعدی اموزش بدین که قبل هر باس یه سیو از بازی داخل فلش ریخته بشه که اگر باس رو باختیم سیو رو از فلش لود کنیم که تمام blood vial و molotov ها برگردن اینجوری خیلی راحت تر و سریع تر میشه پیشرفت کرد

  • MYRON گفت:

    نمیدونم چرا از DLCبازی خوشم نیومد نسبت ب خود بازی تو DLCشاهده خیابون های پر از جنازه و جوب های خون بودیم همراه با دشمنان غول پیکر و هانتر ها و باس هایی که ب معنای واقعی کلمه فناناپذیر طراحی شده بودن DLC رو هر وقت میخواستم برم افسردگی می گرفت بی خیالش می شدم فک کنم چون DLC چیز جدیدی نداشت و همون بازی اصلی بود ولی ورژن سخت ترش نمی تونستم تحملش کنم یا که چی ولی خود بازی خیلی لذت بخش بود برام مخصوصا اون باسی که یه سک گنده بدون سر بود که از گردنش ی مار زده بود بیرون

  • alas گفت:

    @yharnam hunterایول این روش خوبه اگه میشه.

  • Big Boss گفت:

    دوستانی که Bloodborne بازی میکنن آیدیشونو تو پ.خ بفرستن

  • bloodborn گفت:

    سلام اقا سعید احتمال معرفی شدن نسخه دوم بلادبورن چقدر هست وچه سالی ممکنه منتشرشه اطلاعی دارید ممنون؟

  • kamyarsp گفت:

    سلام من تازه شروع کردم در optionگزینه هایی مثل skill .vitalityو…..arcane بصورت تک ارتقا پیدا نمیکنه ؟ باید فقط با confirm همه این گزینه ها رو یکجا ارتقا داد؟؟؟؟؟ ضمنا این زنگ که پدر گاسکویین رو به کمک میاره چطور بدست میاد ؟

  • TiTi گفت:

    سلام چقدر اعصاب خرد کنه راهی نداره وسط بازی بشه chekpoint کرد save بشه؟ اینکه نمیشه کل خیابون میری همه رو می کشی به یه غول میبازی دوباره از اول

اختصاصی گیمفا: راهنمای قدم به قدم و جامع Bloodborne - بخش چهارم | گیمفا