خلاصه نقد و بررسی‌های ایکس‌باکس وان اس - گیمفا
خلاصه نقد و بررسی‌های ایکس‌باکس وان اس - گیمفا
خلاصه نقد و بررسی‌های ایکس‌باکس وان اس - گیمفا
خلاصه نقد و بررسی‌های ایکس‌باکس وان اس - گیمفا

خلاصه نقد و بررسی‌های ایکس‌باکس وان اس

آرش سعادتمند
۱۲:۴۷ ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
خلاصه نقد و بررسی‌های ایکس‌باکس وان اس - گیمفا

کنسول ایکس‌باکس وان اس هم اکنون در بازار عرضه شده است. با گیمفا در ادامه مطلب همراه باشید تا خلاصه‌ای از مهمترین نقد‌های بررسی‌های انجام شده توسط منتقدین را مرور کنید.

این دستگاه ۳۰۰ دلاری برخلاف نسخه اصلی، قابلیت اجرای رزولوشن ۴K را دارد، از ۲ ترابایت هارد دیسک بهره می‌برد، ۴۰ درصد کوچکتر است و از HDR نیز پشتیبانی می‌کند. طراحی کنترل ایکس‌باکس وان نیز برای نسخه اس تغییر کرده است. نکته جالب توجه در مشخصات ایکس‌باکس وان اس، منبع تغذیه آن می‌باشد که در خود کنسول جا سازی شده و دیگر به صورت جداگانه نیست.

خلاصه مشخصات بدین شرح است:

نام دستگاه: ایکس‌باکس وان اس

سازنده: مایکروسافت

قیمت: ۳۰۰ دلار برای ۵۰۰ گیگابایت – ۳۵۰ دلار برای ۱ ترابایت – ۴۰۰ دلار برای ۲ ترابایت

زمان عرضه: مدل ۲ ترابایتی هم اکنون موجود است – مدل‌های ۵۰۰ گیگابایتی و ۱ ترابایتی در ۲۳ اوت مصادف با ۱ شهریور عرضه خواهند شد

حال نظر شما را به مرور نقد و بررسی‌ها پیرامون این کنسول جذاب جلب می‌کنیم:

Gamespot

اگر در خرید ایکس‌باکس وان مردد بودید، صبر کردید تا باگ‌ها رفع شوند یا اینکه بازی به اندازه کافی برای آن در دسترس قرار گیرد، ایکس‌باکس وان اس شروعی بسیار خوب خواهد بود. باریک است، تنها مدلی می‌باشد که دارای ۲ ترابایت حافظه بوده، قیمت منصفانه‌ای دارد و قابلیت‌های ویدئویی که اشاره شده بود را ارائه می‌کند. اگر هیچ یک از این موارد برایتان مهم نیستند و فقط می‌خواهید که بازی‌های ایکس‌باکس وان را تجربه کنید پس من به شما خرید ایکس‌باکس وان اصلی را به جای مدل اس پیشنهاد می‌کنم. مدل ۵۰۰ گیگابایتی این دستگاه ۲۵۰ دلار قیمت دارد که ۵۰ دلار ارزانتر است.

CNET – ۸٫۳

در اکثر شرایط خیر، شما نیازی نیست که ایکس‌باکس وان اس بخرید. اگر در حال حاضر صاحب یک ایکس‌باکس وان هستید و منتظرید ببینید که ایکس‌باکس اسکورپیو چه چیزی را ارائه می‌کند، پیشنهاد خرید این دستگاه سخت است. اگر قصد وارد شدن به فضای ایکس‌باکس وان را دارید، مایل نیستید که یک سال تا آمدن ایکس‌باکس اسکورپیو صبر کنید و می‌خواهید که یک تلویزیون ۴K را هم بخرید، ایکس‌باکس وان اس احتمالا خرید مناسبی برایتان خواهد بود. اگر تلویزیون ۴K در آینده شما جایی ندارد، شاید بخواهید که سراغ ایکس‌باکس وان اصلی بروید.

Engadget

تا زمانی که یک صفحه نمایش خوب نداشته و تمایلی هم به تهیه آن ندارید، دلیلی برای ارتقا از ایکس‌باکس وان فعلی شما وجود ندارد. تنها مزیتی که شامل حالتان می‌شود، فضای بیشتر است که برخی مدل‌های ایکس‌باکس هم همین الان دارای ۲ ترابایت حافظه هستند. با این وجود اگر تلویزیون شما توانایی پشتیبانی از محتویات رزولوشن بالا را دارد، چیزهای زیادی هم وجود دارد که می‌توان به آنها علاقه‌مند شد. دلیل واضح و قطعی در حال حاضر وجود ندارد اما اگر در خانه یک پخش کننده الترا اچ‌دی بلو ری ندارید، از خرید خود ناامید نخواهید شد. اس همان ایکس‌باکس وانی است که شما می‌شناسید اما برای آینده طراحی شده شده.

The Verge – ۸٫۱

این کنسول برای آن دسته از مردمانی است که نمی‌توانند صبر پیشه کنند. شاید شما نمی‌توانید برای بلوری با کیفیت ۴K صبر کنید یا شاید هم تلویزیون دارای HDR شما بدون تجربه بازی‌های HDR بی ارزش است. یا شاید نمی‌توانید صبر کنید تا از شر آن جعبه سیاه زشت زیر میز تلویزیون خود خلاص شوید. اگر امکان دارد، پس صبر کنید اگر هم نه، با خرید ایکس‌باکس وان اس خوشحال خواهید شد.

Eurogamer

ظاهری تازه که شما را از شر آن جعبه فاجعه مشابه ست-تاپ باکس خلاص می‌کند را با نسخه‌ای بهبود یافته از کنترلی که قبلا هم بسیار خوب بود ترکیب کنید و میبینید که ایکس‌باکس وان اس تغییرات سخت افزاری بسیار خوبی را دریافت کرده است. صرف نظر از اینکه کمی سر و صدای بیشتری دارد، ارتقا قابل توجه در تمامی زمینه‌ها نسبت به کنسول اولیه صورت گرفته است. این هنوز هم یک ایکس‌باکس وان است پس دنبال تغییرات بسیار عظیمی در سخت افزار نباشید اما شاید بهترین تغییراتی است که تاکنون در یک کنسول اعمال شده.

 

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

خلاصه نقد و بررسی‌های ایکس‌باکس وان اس - گیمفا
خلاصه نقد و بررسی‌های ایکس‌باکس وان اس - گیمفا
خلاصه نقد و بررسی‌های ایکس‌باکس وان اس - گیمفا
خلاصه نقد و بررسی‌های ایکس‌باکس وان اس - گیمفا
خلاصه نقد و بررسی‌های ایکس‌باکس وان اس - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • خب صحبت های جالبی بود و طبق اطلاعاتی که دیشب مایکروسافت از کنسول وان اس منتشر کرد این کنسول از لحاظ سخت افزاری یه مقدار اندک از اکس باکس معمولی قوی تر هست و احتمالا بازی ها روش از این به بعد دیگه ۱۰۸۰ کامل بیان و HDR هم که داره خرید این کنسول در حال حاضر بهترین گزینه هست هم قیمت پایینی داره و هم یه مقدار نسبت وان معمولی ارتقا داده شده

    • SajjadPo گفت:

      معمولا نسل های قبلی نسخه‌های اسلیم به هیچ وجه به طور متوسط اجازه تغییر سخت افزار رو نداشتند.حتی سوپر اسلیم ها!
      پس اینو نمیشه مدل اسلیم یا اس کامل فرض کرد چون که حتی ذره‌ایی هم قویتر باشه یعنی یک کنسول جدید هست .
      اگه بخواهیم پلی استیشن ۳ اسلیم و پلی استیشن ۳ فت مقایسه کنیم حتی ذره ایی به جز کوچک شدن نداشتند در سخت افزار. اینو میشه گفت نیمه اسلیم هست
      هر کسی یه جوری فکر میکنه برا این موضوع

    • ........ گفت:

      ببخشید تفاوت hdr با معمولی چیه؟ کسی میدونه؟

    • GTA V 22 گفت:

      جعبه جدید خوش اومدی :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    • هرکسی گفت:

      ایشالا تابستون اینده یک عدد ایکس باکس میگیرم حالا بستگی داره اس یااسکور پیو ولی فک کنم اس قیمتش خوبه

    • marcus.finex گفت:

      ایکس باکس اس تغیرات جزئی داشته که بد نیست به اون ها اشاره بشه
      کوچک شدن فضای کنسول به میزان ۴۰ درصد
      تغیر پهنای حافظه eSRAM از ۲۰۴ به ۲۱۹ گیگابایت در ثانیه
      پشتیبانی از HDMI 2.0 و HDCP 2.2
      ارتقای وضوح تصویر، از Upscaling یا ارتقای وضوح تصویر ۱۰۸۰p به ۴K UHD
      کنترلر باز طراحی شده و اضافه شدن رابط بلوتوث و جک ۳٫۵
      ایکس باکس اس با فناوری ۱۶ نانومتری تولید میشه بر خلاف کنسول قبلی که با فناوری ۲۸ نانومتری تولید می شد
      دکودر سخت افزاری برای HEVC، کدک سخت افزاری برای Blu-ray UHD با HDR

  • بار اول تو تاریخ هست که سخت افزار و تو کنسول اسلیم افزارش مى دن الان ایکس باکس دار ها دوتا کنسول رقیب براشیت اومده و این براى طرفداراى مایکروسافت زیاد خوب نیست.

  • RPG.MahyaR گفت:

    اگه اینو اول نسل میداد ماکروسافت شاید خییییلی از چیزا عوض میشد

    • SajjadPo گفت:

      مایکروسافت ترسید که مشکلات فن های و سیستم خنک کنندگی X360 هنوز هم دامنش رو بگیره. این کنسول رو اون قدر ضمخت(طرحی اش را نمیکوبم . وجداً به هیچ وجه ! حتی اگه د.یجی کالا رو نگاه کنید اون هم میگه ضمخت) ساخت که از لحاظ ظاهری صدمه بخوره و از لحاظ داخلی هم که خب ضعیف تر بود در GPU ولی CPU اش قویتر از پلی استیشن ۴ هست. منبع هم دارم خواستید میدم بهتون.
      مهم اینکه GPU قوی باشه تو بازی ها تا خروجی بهتر بده.
      اینو اول می داد پلی استیشن ۴ رقیب قدرتمندی پیدا میکرد

  • Snake Forever گفت:

    یه سوال به نظرتونم وایسم ps4 neo بیاد تا بخرم یا همین ps4 امعمولی از این به بعد کفایت می کنه و بازی های روز براش میاد؟

  • Rafa Bane گفت:

    عقرب کجایی؟؟؟نه دقیقا کجایی اره؟؟؟ من و xboxم میشینم پشت پنجره تا صدای پای عقرب بیاد 😀 😀 😀

  • Sky-hawk گفت:

    این کنسول رو سه سال پیش باید میداد دست مردم بقول یورو گیمر اون جعبه سیاه فاجعه رو بده تحویلمون همش هم بخاطر تمرکز بیهوده روی کینکت

  • متاپرست گفت:

    این “وان اس” مطمئنا برای همه مخصوصا کسانی که PS4 دارن و می خوان بازی های انحصاری اکس باکس رو تجربه کنن، گزینه خوبیه :yes:
    هم شیک و مجلسیه و هم این که قدری بهبود عملکرد داره نسبت به “وان”. من که دوست دارم باندل گیرزش رو بخرم :laugh: البته اکه پول باشه :pain:
    انصافا باندل های اکس باکس طراحیشون فوق العادس :yes: :rotfl:

  • همه ی نقد ها و بررسی های سایتا اشاره به این دارد که این کنسول رو نخرید.نمیدونم به نظره من هم با همین ایکس باکس وان بازی کتید تا اسکوربیو بیاد.
    کسایی ه که ندارند ایکس باکس وان به نظرم اس بگیرند خیلی بهتره.

    • ULTRON گفت:

      داداش فازت چیه 😐
      میگم فن بوی میگه نه
      کجا گفتن نخرید
      گفتن اگر کسایی که وان ندارند و میخوان اکس باکس لگیرند
      اکس باکس s گزینه خوبیه
      کسایی که وان دارند و منتظرند اسکورپو بیاد همون منتظر بمونن
      بهتره
      کسایی هم که TV4K ندارند و نمیخوان بخرن هم این کنسول پیشنهاد
      خوبیه
      تو هیچ نقدی نگفت این کنسول رو نخرین

  • HannaH گفت:

    امیدوارم حالا که همه سایت هاى بزرگ نظر چندین ماه پیش من رو تایید کردن، بتونم ادامه حرفم رو بزنم.
    اشنباه مایکروسافت، داشتن همزمان سه کنسول توى بازار هست. در واقع مى شد به راحتى تا اسکورپیو صبر کنه. در حال حاظر این کنسول فقط هزینه مضاعف روى بخش تولید و بازاریابى کنسولش هست. حالا هم دارنده هاى نسخه قبلى دلچرکین هستن، هم کسى علاقه اى به خرید این یکى نداره، هم اسکورپیو با هزینه هاى بالاش دست مایکروسافت رو براى مقابله با پلى استیشن ۵ سونى مى بنده.
    در مقابل سونى کنسولى رو داره مى ده که از نسخه اس قویتره و هم هزیینه هاى اسکورپیو رو نداره. به جاش تو این زمان یک سال و نیمه فرصت داره روى تحقیقات نسخه بعدى پلى استیشن کار کنه، و در حالیکه با هر مفهومى اسکورپیو میان نسل به حساب مى یاد، سونى یه کنسول نسل بعدى داره.

    • متاپرست گفت:

      ۱■ احتمال این که وان رو بسازه کمه، چون تا همین حالا برای خالی کردن انبارا کلی تخفیف داده
      ۲□ اگه مایکرو می خواست فقط با همین وان پیش بره و تا اومدن اسکورپیو ملت رو منتظر بذاره کلی ضرر می کرد و بیشتر عقب می افتاد پس لازم بود بین این فاصله رو “اس”پر کنه
      ۳■ “وان اس”رو نباید یک کنسول جدا بدونیم، چون پدیده اسلیم نسل هاست بوده و کسی هم به عنوان کنسول جدا روش حساب باز نکرده
      ۴□ اگه نئو نتونه تا اون حد قوی باشه که نیاز های گیمرها رو تامین کنه پس قائله رو باخته مخصوصا که اسکورپیو با شعار قوی ترین کنسول داره خودش رو معرفی می کنه
      ۵■ همین وان/پی اس ۴ نیاز خیلی ها رو تا پایان نسل تامین می کنه پس دلیل برای نگرانی نیست

    • شما با چه منبعی به اسکورپیو میان نسلی میگین توی مایکروسافت اشنا دارین :evilgrin: این کنسول غیر از قدرت GPU که توضیح دادن هنوز هیچگونه اطلاعاتی ازش نیومده شایعه ها درباره این کنسول داغه شما ۱ درصد احتمال بده این کنسول قابل ارتقا باشه شما یک درصد احتمال بده اصلا این کنسول بر مبنای پردازش ابری ساخته شده باشه دقیقا همون کاری که مایکروسافت میخواد با کرک داون۳ بکنه یعنی قدرتی برابر با ۲۰ تا اکس باکس وان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! اگر این کنسول بخواد بر پایه پردازش ابری بره دیگه محدودیتی نداره یعنی خودتون تصور کنین حتی اگر تصور کنیم کنسول اسکورپیو تنها فقط یک کنسول عادی هست طبق صحبت های چند روز پیش این کنسول برای اجرای ۴K ساخته شده و افرادی همانند تاد هاوارد-راد فرگوسن-مایکل ایبارا دارن از قدرتی بدون فدا کردن حرف میزنن یعنی …….. پس من در صحبت های شما غیر از تعصب بی جا چیز دیگه ای نمیبینم

      • متاپرست گفت:

        ببخشید “هانای عزیز” شاید حرفام توهین آمیز باشه اما شما هم متعصب هستید و هم فوق العاده از خود راضی:struggle:
        وگرنه چه دلیلی داره برای تایید نظرای خودتون بگید:
        “حالا که همه سایت هاى بزرگ نظر چندین ماه پیش من رو تایید کردن”

        • پیشبینی های خانوم هانا خیلی عجیب و در عین حال ماورایی هست حدود ۱ سال پیش ایشون بارها گفتن مایکروسافت برند اکس باکس رو میفروشه خب دیدیم مایکروسافت اومد و دوتا کنسول با نام های “وان اس” و “اسکورپیو” معرفی کرد. بعد باز ایشون گفتن توم ریدر چون انحصاری زمانی شده روی PS4 , PC خوب نمیفروشه بعد اسکوئرانیکس اعلام کرد اتفاقا توم ریدر روی PC فروشش عالی بوده از اون مهم تر جاست کاز و توم ریدر طبق گزارش مالی این کمپانی جزو پرفروش ترین بازی هاش بوده حالا اینکه ایشون گفتن روی PS4 خوب نمیفروشه باید منتظر موند بعد ایشون گفتن وان اس هم موفق نمیشه که خب همین دیروز خبر اومد تنها توی روز اول انبارشون خالی شده توی بریتانیا و تازه مدل ۲ ترابایت به غیر از تازه مدل های ارزان تر الانم که میگن اسکورپیو موفق نمیشه حالا یکسال دیگه مشخص میشه که حرفشون درست بوده یا باز……

          • متاپرست گفت:

            مایکروسافت عزیز
            این طور قاطعانه نظر دادن باعث تاسفه، ایشون بهتر به جای غوطه ور شدن در رویاهاشون و بازگو کردن اون ها به این حالت شرم آور؛ مثل بقیه ما از خوندن اخبار لذت ببرن :yes: 🙂
            مطمئنا حذف شدن هر کدام از کنسول ها به ضرر تمامی گیمرها تمام خواهد شد :-/

            • ایشون معتقد بودند آنچارتد ۴ شکست میخوره و متاش کمتر از ۸۰ میشه 😐

            • من بارها گفتم وجود این دو کمپانی به نفع گیمرهاست اگر روزی مایکروسافت بره کنار مطمئنن به ضرر گیمرهاست چون دیگه رقابتی نیس و اگر رقابت نباشه که دیگه هیچی نمیدونم چرا ما نمیخوایم تعصب ها رو کنار بذاریم هیچ کدوم از ما از سونی یا مایکروسافت حقوق دریافت نمیکنیم قرار نیس از سهام شرکت هاشون چیزی به ما برسه چه خوب که وقتی میایم توی یک سایت که همه ما به اخبارش علاقه مندیم و از همه مهم تر همه گیمر هستیم حداقل تعصب رو بذاریم کنار و تخصصی بحث کنیم نه همین طوری هرچی خواستیم بگیم فقط برای فن بازی و… ارزش یک سایت به کاربرهاش هست که در چه سطحی باهم بحث میکنن اگر بیایم بگیم اقا “به این دلیل یا ان دلیل سونی و مایکروسافت اشتباه کردن” خب این میشه منطقی بیایم حداقل بحث ها رو با منبع -با ذکر دلیل یا ….. انجام بدیم

            • جناب شرلوک من کجا گفتم متای انچارتد کمتر از فلان عدد میشه؟ من اصلا درباره متا بحث نمیکنم

            • جناب شرلوک منتظر جواب شما برای تهمتی که به من زدین هستم این کار شما گناه بزرگی محسوب میشه که به دیگران تهمت بزنیم و بعد غیب بشیم

            • داداش یکم یواش، هانا اینو گفت :\
              من که به شما جسارت نمی کنم:(

            • محمد رضا دادا چرا جوش میزنی منظورش با شما نبود که 😀

            • نه اخه ارمان جان من خیلی تلاش کردم توی سایت خیلی از دوستان تغییر کنن و حداقل درست بحث کنن و فن بازی رو کنار بذارن اگه خودم بیام همچین حرفی بزنم که دیگه هیچی

            • HannaH گفت:

              @sherlock
              من شاید گفته باشم متا زیر ٩٠ مى شه (وابسته به حجم هایپ قبل از انتشار که منتقدها رو فرارى مى ده) ولى بالاخره نفهمیدم فن متعصب سونى هستم یا مخالفش؟
              @microsoft
              من هنوز هم معتقدم برند ایکس باکس فروخته مى شه. شاید اون زمان مایکرو در حالیکه همه منتظر فروش برندش بودن، مسیرش رو تغییر داد اما به عقیده شخصى من، توهمم یا تصورات باطل ام مایکروسافت با اسکورپیو هم نمى تونه از این شرایط فعلى خارج بشه. شاید مایکروسافت بتونه با زیر فشار گذاشتن استیم با تغییرات ویندوز ١٠، تو بخش PC بتونه استورش رو بالا بکشه (کما اینکه مدیر اپیک گیمز هفته پیش در موردش حرف زده بود. متاسفانه نمى شه توى سایت لینک داد) اما توى بخش کنسولى، حفره هاى زیادى براى پر کردن دادره. از واقعیت مجازى (فکر نمى کنم واقعیت افزوده کار خیلى حیلى بزرگترى از نسل بعدى موبایل ها با هزینه بسیار پایین تر بکنه) گرفته، تا بخش استودیوهاى فرست پارتى (منصفانه به سبک هایى که استودیوهاى مایکروسافت کاورشون مى کنن نگاه کن) و البته بخش بازاریابى نگاه بکنى، والبته روند رو به رشد شرکت هاى خدماتى مثل آمازات، هولو یا نت فلیکس که با هزینه هاى کمتر از این بازار پول بیشترى در مى یارن و همه علاقه مند به شوار شدن به قطار فروش بازى، بدون صرف هزینه اولیه تحقیقات هستن، باید در مورد سرنوشت کنسول مایکرو صبر کرد (اصلا بحث کنسول قابل ارتقا رو کنار بگذار، قبلاً یکى اش ساخته شده بهش مى گن PC).

            • میگم خانوم هانا باز جای شکرش باقی هست که پیشبینی های شما از دم همه اشتباه درمیاد چون اگه درست درمیامد که الان دیگه فن مایکروسافتی وجود نداشت از این بابت خدارو شکر میکنم نکته بعدی هم همین طور که گفتم نظرات شما چون برپایه تعصب هست ارزشی نداره و دیگه توی این چند سال کامنت هاتون حداقل برای من اثبات شده که برچه اساس هست حالا انشاالله شاید یه روزی مایکروسافت برند اکس باکس رو فروخت تا شما حداقل یکی از پیشبینی هاتون درست دربیاد موفق باشید

            • متاپرست گفت:

              hanna
              منو صدا زدی :beauty:

          • عاقا من که گفتم این رو کی گفته 😐

          • ShahinSky گفت:

            یکی میاد نظرشو درست یا غلط میگه ایا این درسته بیاین با منفی و کامنتای گوهربار و پر از توهیین و کناایه از خجالتش دربیاین؟
            تا حالا یک کامنت بی معنی و فن بازی از هانا ندیدم حالا نمیدونم نظر دادن راجب مایکرو کلا مشکل داره یا فن بازیه شماها بیش از حده!
            بنظرم هر دو
            از معدود کاربراییه که نظرش واقعا نظره نه مثل مثلا خودت همون حرفای قبلی رو با جابجا کردن کلمات توی پست بعدی هم مینویسی، منظورم اینه ک جهت اعلام حضور نظر نمیده، احترام به نظر نمیزارید حداقل حرفای روشنفکرانه دیگه ننویسید

    • IRIS گفت:

      دوستان ایکس باکسی (برادرا و خواهران) 😉 موفقیتو تبریک می گم .
      اما درباره این دوستمون از جناح دشمن خانم هانا ایشون فن دیگه چی می تونه بگه لطفا دوستان زیاد از فن بازیا ناراحت نشن از موفقیتمون لذت ببرید من که حسابی سر حال امدم با این خبر .
      دوستمون هانا فن سر سخت ps و بازیای ژاپنی هست . از اواتارش میباره تفکرش . اما من به شخصه دوست دارم این افرادو (در حد دشمن 😎 ) چون اصلا حاضر نیست کوتا بیاد این نماد یه فن واقعی هست
      به افتخار ایشون تعظیم می کنم :yes:

    • joule گفت:

      “ا هر مفهومى اسکورپیو میان نسل به حساب مى یاد”
      شما که از من زبانتون بهتره این حرف CEO شرکت AMD هستش اینو میشه برام ترجمه کنید؟
      Microsoft also announced their “next-generation” game console code named Project Scorpio for the 217 holidays
      اینم لینک حرفهای کامل ایشون
      http://gamingbolt.com/amd-reveals-that-xbox-one-scorpio-was-one-of-its-design-wins#COCMzOMxopcjrvtS.99

      • دیگه بدتر.یعنی کنسول نسل نهمی یک شرکت از کنسول نسل هشتمی یه شرکت فقط نیم ترافلاپس قوی تره؟این فاجعه است.ببین کنسول نسل نهمی سونی دیگه چی میشه 😯

        • احسان جان دیگه نسلی نیست باور کن با کاری که سونی و مایکرو کردن دیگه نسل نیست من حاضرم همینجا بهت قول بدم بعد از گذشت ۴ سال کنسول جدید مایکرو دوباره معرفی میشه دیگه اون عمره ۱۰ ساله کنسول ها تموم شد الان ببین اگر امسال سونی نئو رو عرضه کنه دقیقا بعد از ۳ سال کنسول جدید رو معرفی میکنه یعنی دیگه اون معنای سنتی نسل از بین میره

          • سونی و نینتندو هیچ وقت سعی نکردن مفهوم سنتی نسل رو از بین ببرن فقط مایکروسافت و شخص اسپنسر از این لفظ استفاده کرده.مایکروسافت به تنهایی نمی تونه چنین کاری بکنه.اگه بکنه به ضرر خودش تموم میشه چون ده ها سال چنین قانونی پا برجا مونده و‌ اگه بیاد چنین کاری بکنه مردم و خریداران نسبت بهش بی اعتماد میشن.ضمنا به خاطر زود زود عرضه کردن کنسول با این کار سودش از بخش کنسول بسیار کم و‌ هزینه تحقیق و‌ساختش‌ و ضررش بسیار‌زیاد میشه.این کار عملا یعنی خودکشی!

            • احسان جان اگه سونی و نینتندو قصد این کار رو ندارن پس نئو و NX چی هستن؟ خب اگر حرفت درست باشه پس سونی بعد از عرضه نئو حداقل تا ۵ سال دیگه نباید PS5 رو معرفی کنه چون طبق گفته سونی هدفشون بالابردن عمر نسل هست و نئو هم تازه هنوز امسال میاد پس اگر حرف شما درست باشه ما بعد از نئو تا حداقل۵ سال نباید از سونی کنسول جدید ببینیم درسته؟

            • Nx که همه میگن کنسول نسل نهمی نینتندو هست نئو هم به گفته ی سونی میان نسلی هست و مکمل فور هست نه اینکه بیاد جایگزینش بشه.به نظرم بله حدود چار پنچ سال دیگه سونی نسل نهمش و ps5 رو معرفی می کنه داداش.اگه نسل ها برداشته بشه اولین کسانی که ضررش رو میبینن من و شما هستیم.پس دعا‌ کن این اتفاق نیوفته.هر سال باید برای خرید کنسول با این وضع مملکت هزینه کنیم.تازه وقتی اینجا بیاد خودت میدونی که به لطف دلال ها حداقل تا یه سال‌ قیمتش چندین برابر میشه و تا بیایم صبر کنیم که قیمت اش پایین بیاد اون یکی اومده

            • من از اول هم با این کار کمپانی ها مشکل داشتم چرا که دقیقا ما ضرر میکنیم ولی چاره ای نیست اگه این اتفاق بیفته ببین احسان جان من که نمیگم نئو نسل۹ هست اصلا به همین علت میگم دیگه این ها نسل رو کنار میذارن ببین همین سونی رو در نظر بگیر سال ۲۰۱۳ کنسول PS4 بعد ۲۰۱۶ میشه نئو بعد مطمئنم دوباره ۲۰۱۹ میشه PS5 دوباره بعد از ۳ سال دوباره باز PS5 نئو و… و این چرخه دقیقا برای کنسول های مایکروسافت هم تکرار میشه اگر طبق حرف شما سونی PS5 رو سال ۲۰۲۰ معرفی کنه باشه من قبول میکنم که سونی هدفش پول نیست ولی اگه سونی سال ۲۰۱۸ یا ۲۰۱۹ کنسول جدید معرفی کرد قبول کن هدف همشون پول هست و عمر نسل ها میشه ۳ ساله دقیقا مثل همین الان

  • God of war گفت:

    من ک میگم همین معمولیا حالا حالا جواب میده
    حالا میخواد ps4باشه یاxbox one

  • Pourya gamer گفت:

    نمیدونم چرا از مهمترین ویژگی یک کنسول بازی که اونم چگونگی اجرای بازی است اصلا حرفی نزدند مثلا کیفیت اچ دی ار بازی ها در چه حد است یا اینکه نرخ فریم بازی ها اصلا فرقی کرده است ، خیلی دوست دارم بدونم مشکل فول اچ دی در این کنسول بازی حل میشه یا نه.

    • بله از لحاظ سخت افزاری یکمی از وان معمولی قوی تر هست و توی بررسی های دیجیتال فاندری مثلا یه بازی اگه روی وان با نرخ ۵۸ فریم اجرا میشه توی وان اس ۶۰ فریم هست و تفاوت در حد ثابت نگه داشتن نرخ فریم هست درباره رزولوشن باید صبر کرد ولی احتمالا بازی ها راحت تر روش ۱۰۸۰ بشن

  • یه سوال ذهن منو مشغول کرده
    ممکنه بازی های نسل ۹ برای اسکورپیو بیاد ولی وان معمولی نه :struggle: :struggle: :struggle:

  • آقا من الان برام مهم نیست این اکس باکس وان اس مثلا ۲تا فریم بیشتر و بهتر نشون میده 😐 برای من این مهمه که اکس باکس وان اس قوی تره یا پی اس فور نئو. کسی هست جواب منو بده :hypnotized: ?:-)

  • Farhadn گفت:

    الان سوالی که برا من پیش اومده اینه که تفاوت اس و معمولی فقط وقتیه ک با tv 4k یا hdr باشه یا در حالت معمولم کیفیت تصویر اس بهتره??? ?:-) ?:-) ?:-)

    • برای قابلیت HDR که باید TV شما ۴K باشه ولی وان اس یکسری بهبود نسبت به وان معمولی داره مثلا نرخ فریم بهتری میده

      • Farhadn گفت:

        الان این یکم فریم ریت بهتر ارزش پولی که باباتش باید بیشتر دادو داره???
        چون با اومدن این کنسول وان معمولی ارزون بشه احتمالا حتی اگه نشه هم بازم ارزونتره
        این کنسول احتمالا باید ۲ تومن قیمتش باشه تقریبا اندازه باندل الیت
        منم الان موندم این بهتره یا باندل الیت با قیمت تقریبا یکسان

        • ببین درحد چند فریم بهتر هست همین تازه توی خیلی از بازی ها هم کاملا یکسان هستن و فرقی ندارن چون سخت افزار کلی که تغییر نکرده فقط یکسری بهبود جزئی داشته درنهایت به نطر من چون شما تازه مبخوای اکس باکس بگیری همین وان اس رو بگیر چون هم جمع و جور تره و هم اگه روزیTV4K خریدی از قابلیت HDR میتونی استفاده کنی و بلاخره به صورت جزئی قوی تره پیشنهاد من وان اس هست

          • Farhadn گفت:

            داداش من خیلی کار کنم کنسولو بخرم tv پیشکش من یکی که حالا حالا ها سر و کاری به ۴k ندارم
            سال دیگه که اسکورپیو اومد چی???نامردا به فاصله یه سال کنسول میدن ادم مثه خر تو گل میمونه چیکار کنه
            ینی دمت گرم تو همه پستای ماکرو کامنت نذاشته جواب ادمو میدی

          • ولا اسکورپیو که حتما حداقل برای سال اول TV 4K میخواد ولی خب بعد از یکسال ممکنه سازنده ها روی همون ۱۰۸۰ تمرکز کنن درنهایت به نظر من درحال حاضر فقط وان اس بخر مطمئنن توی بازی ها نرخ فریم با ثبات تری داره و کلا چون جدید اومده خب بهبود سخت افزار هم هرچند اندک داره و خلاصه اگر نظر منو میخوای فقط وان اس بخر تا سال دیگه هم خدابزرگه برای اسکورپیو حتما باید TV 4Kداشته باشی

            • cv گفت:

              نمیشه گفت حتما TV 4K نیازه
              PS4NEO تنظیمات گرافیکی وارد دنیای کنسول ها خواهد کرد سونی با بتای NIOH این کار شروع کرده میشه رزولوشن پایین آورد فریم و گرافیک بهتری داشت یا رزولوشن بالا برد و به ۳۰ فریم قناعت کرد
              مسلما افرادی زیادی دوست دارن
              به جای ۴K mediumو ۱۰۸۰p با حداکثر جزئیات بازی کنن
              صددرصد اسکورپیو هم از این قاعده پیروی خواهد کرد

خلاصه نقد و بررسی‌های ایکس‌باکس وان اس - گیمفا