ROG Swift PG248Q ایسوس، نمایشگری برای قهرمان قهرمانان - گیمفا
ROG Swift PG248Q ایسوس، نمایشگری برای قهرمان قهرمانان - گیمفا
ROG Swift PG248Q ایسوس، نمایشگری برای قهرمان قهرمانان - گیمفا
ROG Swift PG248Q ایسوس، نمایشگری برای قهرمان قهرمانان - گیمفا

ROG Swift PG248Q ایسوس، نمایشگری برای قهرمان قهرمانان

سعید مسلمی
۱۱:۱۶ ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
ROG Swift PG248Q ایسوس، نمایشگری برای قهرمان قهرمانان - گیمفا

ایسوس از جدید ترین نمایشگر مخصوص بازی خود با نام ROG Swift PG248Q رونمایی کرد. این نمایشگر که به صورت اختصاصی برای تورنومنت ها و مسابقات رایانه ای طراحی شده نمایشگر رسمی مسابقات ESL ONE Cologne 2016 و The International 2016 می باشد. در ادامه به مشخصات آن بیشتر می پردازیم:

pg248q 3

تصاویر دقیق سریع با نرخ تازه سازی ۱۸۰ هرتز و زمان پاسخگویی ۱ میلی ثانیه

ROG Swift PG248Q با پنل ۲۴ اینچی خود به طور ذاتی از نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز بهره می برد و می تواند تا نرخ تازه سازی۱۸۰ هرتز اورکلاک شود. این فرکانس تازه سازی، بالاترین کیفیت تصویر برای صحنه های سریع در بازی را برای گیمرها به ارمغان آورده و از وقفه یا تار شدن ناخواسته تصویر جلوگیری می کند.

دستاوردی جدید در مسابقات به کمک فناوری NVIDIA

نمایشگر ROG Swift PG248Q از فناوری NVIDIA G-SYNC برای تولید تصویر دقیق، واضح و سریع استفاده می کند. فناوری  G-SYNC نرخ تازی سازی نمایشگر را با کارت گرافیکی سری GeForce® GTX یکسان سازی کرده و از تار شدن و پرش تصویر در خروجی جلوگیری می کند. کاربران می توانند تجربه ای کامل در استفاده از این فناوری موجود در ROG Swift PG248Q با نرخ تازه سازی۱۸۰ هرتز توسط کارت گرافیک های GeForce GTX 1060 به بالا داشته باشند. علاوه بر این، نمایشگر ROG Swift PG248Q با کیت سه بعدی NVIDIA 3D Vision® ۲ کاملاً سازگار است.

فناوری های اختصاصی GamePlus و GameVisual برای بازی

ROG Swift PG248Q از فناوری های مخصوص بازی ایسوس بهره مند است. GamePlus به کاربر امکان می دهد که بسته به سبک بازی، با یک دکمه میانبر، تایمر یا فریم شمار را در نمایشگر ظاهر کند. فناوری GameVisual نیز پروفایل های از پیش بهینه شده را در سبک های مختلف بازی برای گیمر فعال می کند تا متناسب ترین تصویر را برای بهترین تجربه از بازی داشته باشد.

pg248q 2

راهکارهای اتصالاتی متنوع

ROG Swift PG248Q دارای DisplayPort 1.2 و پورت HDMI است. دو پورت USB 3.0 نیز امکان اتصال دستگاه های پرسرعت را محیا می کند.

حفظ سلامت بیشتر با فناوری های کاهش نور اضافه آبی و طراحی ارگونومیک

فناوری Ultra-Low Blue Light ایسوس، نور مضر آبی را حذف می کند و سلامت کاربر را در استفاده طولانی مدت تضمین می کند. همچنین با استفاده از فناوری Flicker-Free، پرش تصویر در این نمایشگر وجود ندارد و چشم کاربر دچار خستگی نمی شود.

pg248q 1

کاربر ROG Swift PG248Q به راحتی می تواند ارتفاع و زاویه نمایشگر را تغییر دهد و یا با اتصال سازگار با نصب بر روی دیوار آن را به محل دلخواه خود نصب کند.

ایسوس با ارزش ترین برند محصولات گیمینگ در آمریکا

به گزارش خبرگزاری Newzoo، شرکت ایسوس به عنوان برند اول در بین PC گیمرها در امریکا شناخته می شود. با توجه به بازه وسیع محصولات مخصوص بازی در دنیای کامپیوتری، ایسوس با کامل ترین سبد کالای گیمینگ توانست در کشورهای مختلف جهان رتبه نخست خود را در تجهیزات مخصوص بازی حفظ کند. با توجه به مقالات منتشر شده در نشریه پرطرفدار Chip و وبسایت Newzoo، ایسوس توانست با اتکا به تنوع محصولات، رقبا را کنار زده و محبوبیت خود را در میان گیمرهای طرفدار PC حفظ کند.

chip

برای اطلاعات بیشتر:

https://newzoo.com/insights/articles/newzoo-launches-monthly-pc-gaming-hardware-tracker/

http://ichip.ru/vybiraem-luchshie-igrovye-brendy.html

برای اطلاع از آخرین اخبار و محصولات جدید ایسوس به کانال رسمی ایسوس در تلگرام بپیوندید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ROG Swift PG248Q ایسوس، نمایشگری برای قهرمان قهرمانان - گیمفا
ROG Swift PG248Q ایسوس، نمایشگری برای قهرمان قهرمانان - گیمفا
ROG Swift PG248Q ایسوس، نمایشگری برای قهرمان قهرمانان - گیمفا
ROG Swift PG248Q ایسوس، نمایشگری برای قهرمان قهرمانان - گیمفا
ROG Swift PG248Q ایسوس، نمایشگری برای قهرمان قهرمانان - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • WALL-E گفت:

    ایسوس با ارزش ترین برند محصولات گیمینگ در آمریکا و خونه ما 😎 😎 😎 😎

    • ArashS گفت:

      ایسوس هر چند توی مادربورد موفق بوده(بعضی وقتا گند هم زده مثلا سری p8 با خیلی از رمهای پیشنهاد شده حتی توسط خود شرکت ایسوس سازگاری نداشت و بورد بعد یکسال دچار نقص فنی میشد-طبق گفته گارانتی آواژنگ) ولی توی زمینه نمایشگر عملکردی درجه سه داشته. اگر یک سری به نظرات در مورد مانیتورهای ایسوس بزنید اون رو بدنامترین مانیتور گرونقیمت پیدا میکنید.
      همین مانیتور مدل ۲۴ اینچ از یک مدل ۲۷ اینچ هست که اگر نظرات رو در موردش ببینید، کلکسیونی از نقص فنی هست که توی یو-تیوب پیدا میکنید: color bleeding پخشیدگی رنگ – دادن هاله آبی – داشتن پیکسل سوخته – مات شدن تصویر(کم شدن درخشندگی). حتی این مشکلات توی خیلی از لپ تاپهای گیمینگ ایسوس هم هست(دیجیکالا-نظرات کابران). برای مانیتوری با این قیمت داشتن چنین مشکلات کنترل کیفیتی QC ، قابل قبول نیست. اکثرا مانیتور تو این رده شرکت بنکیو یا ایسر رو پیشنها دمیدن که اولی گرونتر و کنترل کیفی بهتری داره.
      توی زمینه کیبورد و ماوس هم شرکت ایسوس قابل مقایسه با ریزر و لاجیتک و حتی کوگار نیست . مثلا کیبوردش جای استراحتگاه مچ دست نداره.

      • دوست من!
        آواژنگ در بخش قطعات دقیقاً توزیع کننده یکی از رقبای ایسوس بوده و هست و این بحث مشکل بعد از مدتی کاملاً دروغه!
        یه سرچی کنید متوجه می شین که چیپ ست سندی بریج با رم های با چیپ الپیدا مشکل داشته و این ماجرا مختص به ایسوس نبوده و نیست!
        سری P8 هم یکی از بهترین های دوره خودش بوده
        مخصوصاً مادربوردهای سری P8P67 یا P8Z68 با هر پسوندی…
        درجه سه؟! 😐
        باز یه سرج دیگه به یه سری سروی مثل رنکرز یا مدیاهای معتبر سر بزنین
        برند اول تو زمینه مانیتور های گیمینگه…
        کلاً با جبهه گیری متفاوتتون مشخص که کاملاً کورکورانه و از روی فن بودن دارین الکی تایپ می کنین! :))

        • ArashS گفت:

          من برد p8z77-Vpro داشتم که از رم corsair استفاده میکردم و توی دفترچه برد هم توصیه شده بود. بعد از مدتی چیپست لن خراب شد که بعد از دو هفته به من گفتن تقصیر خودتون بوده که از برند کورسر استفاده کردین!!!!!!!!(به هر حال مجانی چیپست خراب رو درست کردن).
          درمورد مانیتور، خودم میخواستم ایسوس بخرم و به همین خاطر یه سری به بخش نظرات(در درجه اول توی سایتهای انگلیسی زبون و یو-تیب چون این مانیتور توی آمریکا بیشتر فروش رفته و در درجه دوم سایتهای ایرانی مانند دیجیکالا) زدم. این چیزهای که گفتم هم تجربه شخصی من نیست و فقط نظر مصرف کننده هاست که QC ایسوس در زمینه مانیتور خیلی ضعیف هست و مانیتور مشکل دار زیاد روانه بازار میکنن(حتی لپ تاهاشون ممکنه مانیتور مشکل دار داشته باشن).

      • WALL-E گفت:

        شما که یهو از یه برند اینقد بد می گی حتما داری برای برند رقیب کار می کنی

  • Saeed(TIA GO) گفت:

    عالیه ایسوس یدونه باشه من که نصف قطعات کامپوترم با این مارک هستش :yes: :yes: :-* :inlove:

  • mamadii گفت:

    و با ارزش ترین برند در ایران

  • 2K.Firaxis گفت:

    من Giga و MSI رو ترجیح میدم ولى در مورد مانیتور مطمئن نیستم

  • ATAR گفت:

    مانیتور کدوم شرکت تو بازی بهتره ؟

  • Radeon.AMD گفت:

    قیمتش به دلار حدودا چقدره؟

  • SMhR گفت:

    میخوام لپ تاپ گیمینگ بخرم قیمت ۵میلیون به پایین
    باشه به نظرتون چی بخرم؟لطفا بگید…:)

  • poseiidoon گفت:

    تلویزیونهای سامسونگ و ال جی ۴kانقدر دارن ارزون میشن حتی ۵۵ اینچ ….. به شخصه سونی ۴k- 55inch دارم تصویرش فوق عالیه ۱۲۰هرتز در حالت ۴k و ۲۴۰ هرتز در ۱۰۸۰ البته نوشته ۸۰۰ هرتز ولی تحقیق کردم دیدم این اعدادتبلیغاتی هستن و ۲۴۰ فرم/ثانیه درسته
    ضمنا الان مانیتوری که ۴kکا نباشه hdmi2.0–display port 1.3 نداشته باشه به درد نخوره

ROG Swift PG248Q ایسوس، نمایشگری برای قهرمان قهرمانان - گیمفا