اجرای عنوان Shenmue 3 با نرخ فریم ۶۰ بر روی PS4 برای Suzuki سخت است
سازنده افسانهای ژاپنی، Yu Suzuki، تایید کرد که هدف او بر روی نسخه PS4 عنوان Shenmue 3 تمرکز بر روی نرخ فریم ۳۰ است زیرا اجرای این عنوان با فریم ۶۰ نهتنها سخت بلکه باعث میشود که از مقدار جزییات به شدت کم شود. با ما در ادامه همراه باشید.
«برای لحظهای به نرخ فریم ۳۰ فکر کردم زیرا رسیدن به فریم ۶۰ بسیار سخت است، نمیدانم من هنوز مطمئن نیستم.»
Suzuki اشاره کرد که از موتور Unreal Engine 4 برای ساخت آخرین ماجراجویی رویایی خود انتخاب کرده است. از دید ایشان این موتور به خوبی میتواند محیطهای رنگی و بافتهای آن را پردازش کند، Yu Suzuki در این خصوص میگوید:
«آنها بسیار نزدیک به دیدی هستند که من نسبت به جهان Shenmue 3 دارم، موتور Unreal Engine 4 به من اجازه میدهد تا رطوبت و تازگی این جهان به زیباترین شکل ممکن پیاده کنم اگر شما در محیط صحرایی هستید به خوبی میتوانید خشکی موجود در هوای آن را احساس کنید. احساس میکنم که با Unreal Engine 4 میتوانم به خوبی کیفیت بسیار عالی از آب و هوا و فضای زندگی را نشان دهم.»
عنوان Shenmue 3 برای اولین بار در کنفرانس شرکت Sony در E3 2015 به عنوان یک پروژه Kick Starter معرفی شد، خوشبختانه این پروژه بسیار موفق بود و در کل توانست به رقم ۶ میلیون دلار دست پیدا کند!
پر بحثترینها
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- آیا Final Fantasy 7 Rebirth فروش کمی داشته است؟ تحلیلگران پاسخ میدهند
- شایعه: سری Watch Dogs به پایان راه خود رسیده است
- سریال Shōgun همه آن چیزی است که بازی تاج و تخت باید میبود
نظرات
فکر نمی کنم خیلی گرافیک غولی داشته باشه
طبیعتا نباید شصت فریم اوردن خیلی سخت باشه
زیر شصد باشه عجیبه
بشدت منتظر این بازیم
امیدوارم کالکتر ادیشن بازی هم بیاد تا بتونم تهیش کنم :inlove:
یه بازی ژاپنی دیگه که تو ژاپن موفقه و تو آمریکا فروش و متاش گند زده
فقط دوبازی ژاپنی هستند که خوبند و میتونید بهشون بگید ((بازی))
Metal gear solid و Gran Tourismo
در ضمن من فن سونی نیستم pc بازم
تایید لطفا
آخه با گرافیک نسل ۶ عجیبه زیر ۱۰۰ فریم باشه 😕
بازیش چطوریه ?:-)
تو سبک یاکوزاس البته یاکوزا از این الگو برداری کرده قسمتای قبلیش که خوب بودن واسه کنسول دریم کست بودن زمان خودش ترکونده بود.
نسخه های قبلو اصلا بازی نکردم و کلا شناختی از این بازی ندارم…
ولی با نمایش E3 که از این بازی دیدم نباید رسیدن به شصت فریم کار سختی باشه!
نمیتونی پ غلط کردی این همه از ملت پول گرفتی
من همینجا از سونی و مایکروسافت عاجزانه خواهش میکنم واسه نسل بعد یه چیزی بدین بیرون که یه عده هی بهانه نیارن که بگن ۶۰ فریم سخته … انشالا نسل بعد تمام بازی ها ۱۰۸۰ و ۶۰ فریم رو بدون چون چرا اجرا کنن …. البته ظاهرا الان هم این کیفیتو میتونن ارایه بدن .. اما امان از ک.. گ . ش … .ا…..د اگه مث ادم وقت بزارن روش قطعا خروجی یه کیفیت عالی میشه
عجیبه
معمولا بازی هایی که با کیک استارتر ساخته میشن آنچنان گرافیک غولی ندارن که بخواد کنسول قدرتمند سونی رو به چالش بندازه.
باید ببینیم چی میشه