در چهارمین جشنواره : بازی مرگ، کفر خونین ؛ پرواز دوران ؛ زیگزاگ هیولاها ؛ پیشول ؛ پروانه

۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰

در چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران بازی های ” بازی مرگ، کفر خونین ؛ پرواز دوران ؛ زیگزاگ هیولاها ؛ پیشول و پروانه ”  حضور می یابند برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

“بازی مرگ، کفر خونین ” ذات بد جنگ را روایت می کند

داستان” بازی مرگ، کفر خونین “که با هدف نشان دادن ذات بد جنگ ساخته شده در چهارمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران روایت می شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای، این بازی ساخته عماد رحمانی در سبک اکشن متقاضی شرکت در جشنواره چهارم بازی های رایانه ای است.
” بازی مرگ، کفر خونین “سال 93درشرکت رسانه شکوه کویر ساخته شده است ؛ “عماد رحمانی” مدیر پروژه ، “مهدیار جهانگیری” مدیر فنی ، “امیر رضا عابدینی” نویسنده و “عادله رحمانی ” مدیر هنری این بازی هستند.
داستان بازی با ورود نیروهای تروریستی به محل دپو سلاح های شیمیایی ارتش سوریه و خطر حمله آنها به مواضع غیرنظامی داستان «بازی مرگ، کفرخونین» آغاز می شود. بدین ترتیب، سعید و عدنان و عثمان، سه تن از تکاروان برجسته ارتش مامور می شوند تا با ورود مخفیانه به پادگالن تسخیر شده، این تسلیحات را از آنجا خارج کرده و مانع از بروز یک فاجعه انسانی می شوند. مخاطب در این مسیر پر پیچ و خم با انواع مبارزات شوتر، مخفی کاری، ماشین سواری، موتور سواری، تعقیب و گریز در محیط های متنوع شهری و طبیعی با تصویرسازی یک نبرد واقعی رو به رو خواهد بود.
بر اساس اعلام دبیرخانه دائمی جشنواره بازی‌های رایانه ای تهران ، آشنایی با دستاوردهای نوین بازی سازی در ایران، تقدیر از توانمندی و خلاقیت هنرمندان ایرانی، نمایش و سنجش نوآوری های هنرجویان و دانش آموختگان بازی و سرگرمی و دعوت از هنرمندان و متخصصان دیگر عرصه ها برای تقویت و پیشرفت بازی سازی رویکردهای این جشنواره را تشکیل می دهد.
چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه ای تهران به منظور ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی سازی و تقویت تولید ملی، ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری میان جوانان فعال در عرصه بازی های رایانه ای ، مهرماه سال‌جاری برگزار می شود.


 

روایت “پرواز دوران”در چهارمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران
داستان بازی “پرواز دوران”بر اساس زندگی شهید عباس دوران، ساخته شده که در چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران روایت می‌شود.
به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای، بازی رایانه‌ای “پرواز دوران” نخستین بازی شبیه‌ساز نبرد هوایی (Combat Flight Simulator) بوده و متقاضی شرکت در جشنواره چهارم بازی های رایانه ای است.
این بازی در شرکت رسانا شکوه کویر به تهیه کنندگی مرتضی دستخوار، مدیر پروژه و طراح بازی عماد رحمانی ، مدیر هنری اشکان رهگذر، نویسنده بازی نامه امیررضا عابدینی و مدیر فنی مهدیار جهانگیری تولید شده است.
پرواز دوران نخستین شبیه ساز نبرد هوایی ایرانی است که با نگاه به زندگی شهید عباس دوران به تجربه نبرد هوایی در مرزهای جنوبی از جمله: « جزیره خارک، آبادان، پاوه، جزیره مجنون و …» در قالب نبرد هوا به زمین، هواه به هوا و ماموریت های متنوعی نظیر جلوگیری از نفوذ دشمن، پشتیبانی از نیروهای خودی و محافظت از تاسیسات استراتژیک می پردازد. بیش از پانزده دقیقه روایت سینمایی در خلال بازی، تجربه های بی نظیری از دفاع همه جانبه در حفظ مرزهای میهن اسلامی در روزهای نخست جنگ تحمیلی را به مخاطب خود عرضه می کند.
این بازی پیشتر عنوان بهترین بازینامه سومین جشنواره بازی های رایانه ای تهران را کسب کرده است .
چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه ای تهران به منظور ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی سازی و تقویت تولید ملی، ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری میان جوانان فعال در عرصه بازی های رایانه ای، مهرماه سال‌جاری برگزار می شود.


 

“زیگزاگ هیولاها” در سبک ساده وارد چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران شد
“زیگزاگ هیولاها” سال 1393 با مدیریت صادق ملایی ساخته شده که در چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران روایت می‌شود.
به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای، این بازی را صادق ملایی طراحی کرده و علی بیطرف و امید خلفی مدیر هنری، علیرضا طبسی مدیر فنی و علی عباس نیا مدیر صدا و موسیقی آن را بر عهده دارند.
بازی رایانه ای “زیگزاگ هیولاها” در دومین جشنواره ملی دانشجوی بازی ساز سال92 مازندارن شایسته تقدیر در بخش بازی موبایل شده وهمچنین در جشنواره بازیسازان مستقل تهران در سال93 کاندید در 3 بخش جشنواره شده که (نتایج نهایی آن اواخر شهریور ماه اعلام می شود).
این بازی در قالبAndroid در چهارمین جشنواره بازی های رایانه‌ای تهران شرکت کرده است.
“زیگزاگ هیولاها” یک بازی در سبکEndless Runner بوده و بازیکن درتمام بازی درحال فرار از هیولا ها است و با گیم پلی مشخص شده برای بازی باید از هیولا ها جاخالی بدهد. با جمع کردن سکه های داخل بازی می تواند در فروشگاه بازی آیتم های خود را ارتقا دهد. در طول بازی پاورآپ هایی قرار داده شده که بازیکن از آنها برای کسب امتیاز بهتر استفاده می کند تا بتواند با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازد. بازی در مراحل پایانی تولید به سر می برد.
چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه ای تهران به منظور ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی سازی و تقویت تولید ملی، ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری میان جوانان فعال در عرصه بازی های رایانه ای، مهرماه سال‌جاری برگزار می شود.


محافظت از “پیشول” درچهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران
بازی رایانه ای”پیشول” بر اساس محافظت از حیوانی به نام پیشول در برابر هیولاها ساخته شده است که در چهارمین جشنواره بازی های رایانه ای حضور می یابد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این بازی با مدیرت محمد جواد عرشیان در سال 1393 ساخته شده و متقاضی شرکت در جشنواره چهارم بازی های رایانه ای تهران است.
در بازی رایانه ای پیشول کاربر باید با لمس هیولاها و عقب راندن آنها از کاراکتر بازی (پیشول) محافظت کند. این بازی رکوردی است و بازیکن می تواند رکورد خود را در سرور یا بر روی شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارد.
چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران به منظور ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی سازی و تقویت تولید ملی، ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری میان جوانان فعال در عرصه بازی‌های رایانه‌ای، مهرماه سال‌جاری برگزار می‌شود.


ماجراجویی با پروانه در چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران
بازی پروانه؛ میراث نگهبان نور در سال 1393 مرحله تولید را سپری کرده و در چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران حضور می‌یابد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این بازی در سبک ماجرایی- اکشن در موسسه فرهنگی هنری نشریه اندیشه کاظمیون ساخته شده و متقاضی شرکت در جشنواره چهارم بازی های رایانه ای تهران است.
گروه سازنده بازی رایانه ای پروانه را ” سید مهدی دبستانی” مدیر پروژه ، “هادی اسکندی- سید مهدی دبستانی” نویسنده بازی نامه،”هادی اسکندری” طراح بازی، “محمد امین ولی نژاد” مدیر فنی،”سجاد قلیزاده” مدیر هنری و”آرمین بهادری” مدیر صدا و موسیقی تشکیل می دهند.
این بازی «پروانه: میراث نگهبان نور» گریزی است به سرگذشت اهالی گیتیما. نوجوانی به نام «فادیا» متوجه تغییری عجیب در شهر خود «ناریا» می شود. این تغییر تهدیدی خواهد بود برای همه «گیتیما». موجوداتی عجیب سراسر ناریا را تسخیر و بنا بر تخریب آن گذاشته اند. فادیا تمام توان خود را به کار می بندد تا جلوی پیشرفت آنها را بگیرد. اما چیزی که حضور این مهمانان ناخوانده مهمتر است علت حضور آنهاست. چه چیز سبب به وجود آمدن این موجودات شده است؟…
چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه ای تهران به منظور ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، شناخت و حمایت از استعدادهای موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی سازی و تقویت تولید ملی، ایجاد فضای رقابت علمی، فنی، فرهنگی و هنری میان جوانان فعال در عرصه بازی های رایانه ای، مهرماه سال‌جاری برگزار می شود.

0
0

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • مرگ كفر خونين،…
    يني اسم از اين قشنگتر نبود؟؟؟!!!

    0
    0
  • FDM.Pro گفت:

    خدا وکیلی مرگ کفرخونین جزو بازی حساب میاد .
    خواهشن هرکی نقد این بازی رو ندیده بره و ببینه.
    به نظر من این بازی به گیمر های ایرانی فقط و فقط توهین کرده و بس.

    0
    0
  • snake گفت:

    آقای FDM.Pro اگه بازی مرگ کفر خونین رو بازی کرده باشی قو.ه ترین بازی تاریخه چون یه تفنگ داره بازی بازی رو نیم ساعته تموم کردم بازی کلی باگ داره و وووووووووو کلی چیز دیگه واقعا بازی مضخرفی بود No No No Sick Sick

    0
    0
  • mahdi95 گفت:

    ولی پروانه خوبه من گیم پلی شو دیدم و بازی رو خریدم بد نیست ولی در حد حرفه ای یا هم نیست ولی در کل خوب از اب در اومده

    0
    0
  • AMIR-GAMER گفت:

    برید نقد کفر خونین رو تو گیم ایمگ بنگرید می فهمید بدترین بازی رو کره ی زمینه

    0
    0
  • PARHAM-PC گفت:

    کفر خونین چندان جالب نیست ولی پرواز دوران بهتره
    ولی اطمینان دارم که بازیه سال های سیاه از این دو تا بهتر میشه.امیدوارم صداگذاریه خبی روش انجام بدن

    0
    0
  • Gamei گفت:

    کلا تو جو بودنمون هم خوب داستانی شده Grin
    در این که بازی مرگ بازی خیلی خوبی نبود شکی نیست No
    اما هنوز انقدر بد بخت نشدیم که بریم گیم ایمگ و نقدهای اشغال اونجا رو بخونیم Beat Up
    یه عده عقده ای دور هم جمع شدن و واسه منافعشون نقد میزارن Really Pissed
    اصن میدونی مدیرای گیم ایمگ چقدر رفتن خای…مالی کردن واسه پول و تجهیزات؟ Sick Sick Sick

    0
    0
  • hamid0813 گفت:

    واقعابرای بعضیامتاسفم چون تواین شرایط وبی توجهی مسؤلین به بازی های ایرانی میگن چرت اگه همین بازی هارو یوبیسافت یا اکتیوژن ساخته بودمیگفتین به به به حتماحتمامیخرمش ولی چون این بازی ایرانی هستش میگن چرت واقعامتاسفم

    0
    0
  • hamid0813 ممنون !
    دقیقا همینه اسمه که فروش میکنه ! برای مثال همین اساسین مزخرف فقط اولاش خوب بود و بقیش همش تکراری! شاید این یونیتی یه چیزی بشه اما در کل کلیشه شده!
    هرچیز خوبیم داره از پرنس ما برداشته !

    0
    0
  • hamid0813 گفت:

    ممنونtabs
    همین طوره بازی خارجی روفقط برای اسم میخرن الان این نسخه قبلی alienبه اندازه ای مضخرف بودکه گیم اسپات پچ بالابردن گرافیک همین بازی روگذاشت امافقط به خاطراینکه فیلمش هم امده بودخریدند
    Frown

    0
    0
  • Phoenixdev گفت:

    اصلا همه ی این بازیها به کنار این بازی زیگزاگ هیولاه بگو Smile
    بازیش از همه لحاظ حرف نداره
    منتظرم تا زودتر بیاد بازی کنمش
    دست سازندهاش درد نکنه واقعا زحمت کشیدن

    0
    0
  • Blaczsy گفت:

    این پیشولی که میگن اومده ؟ کسی بازیش کرده؟ Question Evil Grin Grin Grin

    0
    0
  • hachback1 گفت:

    امیدوارم یه روزی نه تنها بازی هامون حرفی واسه گفتن داشته باشن بلکه حتی توی بحث کنسول ها هم رشد کنیم

    0
    0
  • mAliri گفت:

    بازی های ایرانی که نتونستند مجوز استیم بگیرند خصوصا در سبک های اکشن ادونچر، خریدنشون تنبل پروریه، حمایت نیست

    بازی مرگ کفر خونین بازی که قبل از تکمیل مراحل تولید عرضه شده
    در واقع بازی نیست یه تیکه باگه

    توی منوی بازی تنظیمات رو با ض تنضیمات نوشته

    دیگه خودتون حدث بزنید چیه

    0
    0
    • Gamei گفت:

      چرا چرت و پرت میگین؟ Really Pissed
      چه ربطی داره مجوز استیم به کیفیت و تنبل پروری ؟ ROTFL ROTFL ROTFL
      مجوز استیم تو ایران با یه جو ساده ممکن میشه ؟ مگه نبود بهترین بازی سال پیش که مثلا ارتش های فرازمینی بود ، بازی چهارم که غیر ایرانی بود ، ده برابر بهتر بود No
      مثل رای دادنامون به بهترین بازیکن جهان و محبوب ترینشون که همیشه یا فرهاد مجیدی میشد یا علی کریمی Grin
      خواهشا یکم فکر کنیم بعد حرف بزنیم
      انقدر بازیسازامون رو تخریب نکنیم
      //
      در مورد بازی مرگ نظری ندارم
      بازی متوسطیه
      اما نه به ضعفی که شما میگین
      بعید میدونم اصن بازی رو دیده باشید، احتمالا اون نقد آشغال گیم ایمگ رو دیدی و نظر میدی
      خوب نیست بچه جون ، خوب نیست اینشکلی قضاوت کنی

      0
      0
      • mAliri گفت:

        داداش ماجرا اینه که من رفتم خریدم بازیو و نصب هم کردم

        من شخصا خیلی تحقیق میکنم ببینم بازی ایرانی خوب اومده یا نه و اگر بازیه یه حداقل استانداردی داشته باشه میخرم بعدهمه‌ی دوستامو خبر میکنم که همچین بازی ساخته شده
        برید بخرید خیلی خوبه
        بعضی وقت ها همایت نخریدنه، که بگیم آقاجان کیفیتو ببر بالا این زیادی پایینه

        من هم پرواز دوران رو خریدم هم مرگ رو
        اون نقدی که میگین رو دیدم ولی باورم نمیشد
        چون اسن نقد نبود، یارو یه حرفاییش درست بودا ولی کلا خیلی بی ادبی صحبت میکرد

        بعد خودم نصبشون کردم و دیدم متاسفانه حقیقت داره (من از این موضوع خوشحال نشدم توجه کنید!!)

        در مورد استیم هم خدمتتون عرض کنم که کلا مجوز استیم یعنی فروش جهانی
        کلا بازی خوب باشه خیلی سر و صدا میکنه و مشهور میشه

        ولی این دوتا بازی عجیب بودن اسن

        اگه دوست دارید بخرید مختارید کاش میتونستم مال خودمو بهتون تقدیم کنم تا خودتون ببینید اوضاع چطوریه

        0
        0
        • mAliri گفت:

          وقتی بازی عرضه‌ی جهانی بشه، درآمد زایی اش هم جهانیه همچنین انتقاداتی هم که بش میشن در سطح جهانیه

          الان هم GameSpot و هم IGN برای گرشاسپ نقد نوشتن و خیلی منصفانه خوبیا و بدیهاشم لیست کردن

          0
          0
          • Gamei گفت:

            داداش خوبم حرف شما درسته Smile
            اینکه عرضه جهانی هی محک خوب برای بازیسازامونه ، قطعا درسته Yes
            و اینکه نقدهای خارجی و اصلا کل فضای اونجا خیلی حرفه ای تر و مخاطباش دقیق تر هستش که شکی نیست Yes ، حرف من بیشتر مربوط به استیم و گرین لایتش بود که فقط با یه جو میشه بهش دست پیدا کرد No No . وگرنه باقیش حق با شماست. Smile

            در مورد بازی مرگ هم نظرمو گفتم ، ایراد داره Smug ، شاید یک دهم بازیهای خوب این شرکت مثل قتل در کوچه های طهران Cute یا گربه قجری Shy نباشه اما منظورم بی ادبی و تخریب هست که خدا رو شکر شما هم با من موافق بودی Wink

            پرواز دوران هم کار خوب و یک دستی بود ، به نظرم میتونست بهتر باشه اما به عنوان اولین بازی هواپیمایی ایرانی اونم با اون داستان خوبش راضی کننده بود Yes

            حالا باید منتظر سالهای سیاه Yes بود
            من تو ITDEMX دیدم بازیرو
            جذاب به نظر میومد
            به خصوص محیط اپن ورد تهران قدیم و لندن
            دوچرخه سواری هم داشت Grin Grin Grin Grin
            بالاخره واسه انیمیت هاشونم فکری کردن و یک ساعت موشن کپچر گرفلته بودن Yes

            در کل امیدوارم بازیسازهای داخلی موفق باشن
            و بتونن برسن به رقیبای خارجیشون Snicker
            چاکریم

            0
            0
  • mAliri گفت:

    من خودم میخوام وارد بازی سازی بشم و بحث حمایت رو کاملا درک میکنم

    برای بررسی بازی ها و دیدن نقدهای حرفه‌ای خیلی وقت میگذارم تا درک کنم مخاطب از یه بازی چه انتظاراتی داره و اسن بازی خوب یعنی چی

    این لینک هم توضیحات خوبی از خلاصه‌ی پدید اومدن یک بازی ویدیویی از سایت wikiHow:

    http://m.wikihow.com/Make-Your-Own-Video-Game

    زبان انگلیسی هست البته ولی اطلاعات خوبی داره

    با تشکر از شما

    0
    0