موب بازی l شماره چهارم - گیمفا
موب بازی l شماره چهارم - گیمفا
موب بازی l شماره چهارم - گیمفا
موب بازی l شماره چهارم - گیمفا

موب بازی l شماره چهارم

نوید زهره وندی
۲۰:۳۳ ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
موب بازی l شماره سوم

با قسمت چهارم از موب بازی در خدمت شما هستیم. طی دو هفته ای که گذشت، بازی های کم و محدودی برای ویندوز فون، آندروید و سیستم عامل ios منتشر شد. طبق سنت هر قسمت از این مقاله، ما به بررسی ۵ بازی  عرضه شده و صد البته جالب موبایل می پردازیم. با ما همراه باشید.

Asphalt 8: Airborne

پلتفرم : اندروید / IOS

موب بازی l شماره سوم

اگر علاقه مند به بازی های موبایل باشید و در بسیاری از مواقع ترجیح می دهید با موبایل بازی کنید، بی شک حتی برای یک بار هم که شده باید نام آسفالت به گوشتان آشنا بیاید. یکی از بهترین سری بازی های ریسینگ موبایل، که تجربه ی فرح بخش و جدیدی را برای شما رقم می زند. کلا هر ذهنیتی که از مسابقات ریسینگ و اتومبیل رانی در ذهنتان دارید، بیرون بریزید و فقط به فکر این بازی باشید. Airborn که نام نسخه ی جدید از این سری است، همانند نسخه هشتم شگفت انگیز است. چیزی کم و کسر ندارد، و همه چیز برای رساندن شما به رویاهایتان مهیاست. شرکت گیم لافت طی یک اقدام جالب، Asphalt 8: Airborne را یک بسته ی الحاقی محسوب می شود را معرفی کرد. قبل از انتشار این بازیریال قرار بر این بود که infinity جایگزین Airborne باشد، اما به دلایلی تغییر کرد. در این نسخه، گرافیک بازی بهبود یافته، با اتومبیل های جدید روبرو خواهید بود که می توانید در جاده های جدید به طور انلاین با دوستانتان مسابقه دهید.  از ویژگی های جدید این نسخه می توان به اضافه شدن جدیدترین مدل کارخانه ی فرای یعنی LaFerrari ، ماشین Pagani Huayra و Lykan HyperSport  اشاره کرد. علاوه بر این، قابلیت Daily Bonus نیز در بازی جایگذاری شده که روزانه می توانید هدایا و امتیازهای ویژه ای را دریافت کنید.

لینک دانلود از App Store

لینک دانلود از Google play

Zombie Toss

پلتفرم : اندروید / IOS

موب بازی l شماره سوم

حتما شما هم با بازی بسیار جالب fruit ninja آشنا هستید. در نینجا فروت، می بایست هر چه در توان دارید برای خرد کردن میوه ها بگذارید. اما دیگر از این بازی خسته نشده اید؟ ایا دوست دارید این بار زامبی های چندش آور را تکه تکه کنید؟ اگر جوابتان مثبت است، Zombie Toss یک عنوان مهیج برای شما خواهد بود. شخصیت اصلی بازی یک آشپز است که با ساطور خود، از جان خویش محافظت کرده و زامبی ها را تکه تکه می کند. زامبی های با مزه و متنوعی در بازی حضور دارند که تکه تکه کردن آن ها خالی از لذت نیست. یک از چالش برانگیز ترین دشمنان شما، زامبی پلیس است که یک زره همراه خود دارد. اگر خطا کنید با کمک زره خود، ضربه شما را بلاک می کند. هم چنین به تعداد زامبی هایی که از دست شما فرار می کنند، به میزانی از دمیج شما کاسته می شود و اگر در بازی شکست خوردید، می توانید با کمک چسب زخم، بازی را ادامه دهید، اما اگر چسبی نداشته باشید، خواهید مرد. همانند نینجا فروت، اگر ۳ زامبی یا تعداد بالاتر را همزمان خرد کنید، امتیاز ویژه برای شما محسوب می شود. به ازای هر مرحله ای که می گذرانید، امتیاز دریافت می کند که خود به سه دسته تقسیم می شوند: دندان های طلایی، کلید ها و اسکناس ها. با خرج کردن این جوایز، می توانید ساطور خود را با یک سلاح سرد دیگر عوض کنید. در داخل بازی یک دکمه نیز وجود دارد، که نیروی شماست. لازم به ذکر است، شما اجازه عوض کردن نیروی خود را نیز دارید که کمی خرج دارد.

لینک دانلود از App Store 

لینک دانلود از Google play 

Rayman Fiesta Run

پلتفرم : اندروید / IOS / windows phone

اگر هر چقدر هم که بازی های بزرگ و سه بعدی در جریان باشند و به هر نحوی ما را سرگرم کنند، باز هم نمی توان از بازی پلتفرمر چشم پوشی کرد. یکی از بهترین پلتفرمر های گیم، بازی Rayman است. عنوانی که با رنگ بندی ها و طراحی های چشم نواز محیط خود، همان چیزی را در این سبک به ما هدیه داد که انتظارش را می کشیدیم. طبق سنت یوبی سافت، با انتشار نسخه ی جدید از هر فرانچی خود به خصوص همین بازی، عنوانی را نیز برای smartphone ها می سازد. با منتشر شدن Rayman Legend، نسخه ی جدیدی از ریمن نیز برای موبایل با نام Fiesta run منتشر شد. همه چیز در این بازی از هر لحاظی که بخواهید عالی کار شده است. در این نسخه، سیستم به طور خودکار راه می رود و شما مسئولیت پرش، ضربه و موارد دیگر مثل پرواز را دارید. در طول هر مرحله، باید ۱۰۰ شاپرک جمع کرده و در این صورت مرحله های مختلفی برای شما باز می شوند. به همین روند که در بازی پیش روی می کنید، کارکترهای دیگر نیز ازاد می شوند و در این حالت، وظیفه شما صرف هزینه ( شاپرک ها) برای به دست گرفتن اختیار آن هاست. مطمئن باشید هیچ وقت از انجام این بازی پشیمان نخواهید شد.

لینک دانلود از App store

لینک دانلود از Google play 

لینک دانلود از windows phone 

A Ride Into The Mountains

موب بازی l شماره سوم

پلتفرم : IOS  / اندروید

این بازی با بازی های دیگر فرق دارد. داستان باز حول یک دختر کمان دار است که در راه خود با بیگانگان دست و پنجه نرم کرده و باید به کمان خود، حساب همه ی آن ها را برسد. شاید در همان نگاه های اول، با خود بگویید که چه بازی مزخرفی. یا وقتی که تصاویر بازی را مشاهده کردید، صد در صد از گرافیک بازی انتقاد می کنید. اما همه این ها قبل از تجربه ی a ride است. درست که بازی گرافیک مدرنی ندارد، اما گیم پلی را داراست که جدا کم نظیر است. در بازی این دختر جوان، باید زه کمان را کشیده و تیراندازی کند. چیزی که بازی را بسیار سخت می کند باد هایی که هستند که از هر جهت می وزند. برای حل این چالش، زمانی در نظر گرفته شده که نحوه ی برخورد و مسیر تیر را نشان می دهد. هم چنین با حرکت صفحه قادر به جا به جایی اسب خود هستید.

لینک دانلود از App Store  

لینک دانلود از Google play

Feed me oil 2

موب بازی l شماره سوم

پلتفرم : IOS / اندروید

اگر اهل بازی های فکری هستید در حال حاضر Feed me oil می تواند بهترین گزینه برای شما باشید. در این بازی که مراحل زیادی داراست، می بایست با وسایلی که سیستم در اختیار شما قرار می دهد، روغن های سیاه را به مخزنی هدایت کرده و آن را پر کنید. شاید مراحل ابتدایی بازی کمی اسان باشند، اما هر چه قدر که به جلو حرکت می کنید کارتان سخت تر از قبل خواهد شد. هم چنین می بایست طرحی را پیاده کنید که از حداقل ابزار استفاده کرده باشید. در این حالت ۳ ستاره شما کاملا پر می شود.

لینک دانلود از App Store 

لینک دانلود از Google play

موفق باشید …

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

موب بازی l شماره چهارم - گیمفا
موب بازی l شماره چهارم - گیمفا
موب بازی l شماره چهارم - گیمفا
موب بازی l شماره چهارم - گیمفا
موب بازی l شماره چهارم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

موب بازی l شماره چهارم - گیمفا