موب بازی l شماره پنجم - گیمفا
موب بازی l شماره پنجم - گیمفا
موب بازی l شماره پنجم - گیمفا
موب بازی l شماره پنجم - گیمفا

موب بازی l شماره پنجم

نوید زهره وندی
۱۷:۳۳ ۱۳۹۳/۰۱/۰۲
موب بازی l شماره پنجم

با قسمت بعدی از سری مقالات موب بازی در خدمت شما کاربران عزیز هستیم. امیدوارم سال ۹۲ به خوبی سال های گذشته، برای شما رقم خورده باشه و امیدوارم سال جدید نیز به خوبی برای همگان سپری شود. در پنجمین قسمت از این مقاله، به بررسی ۵ بازی موبایل خواهیم پرداخت. در این شماره، برای هر یک از این عناوین نیز، از ۵ نمره، به آن ها امتیاز داده می شود. با ما همراه شوید.

موب بازی l شماره پنجم

Microtrip

عنوان: Microtrip

پلتفرم: IOS

ارزش: ۵/۴

اگر دنبال یک بازی هستید که بتواند در همان لحظات اول شما را مجذوب خود کند، Microtrip گزینه ی بسیار مناسبی خواهد بود. همان طور که بار ها و بار ها ثابت شده، عناوین مختصر توانسته اند، جایگاه خود را بین عموم باز کنند و به موفقیتی بزرگ برسند. در این بازی شما می بایست، با حرکت دادن ایفون و یا ایپد خود، یک گلوله ی نرم و انعطاف پذیر را یاری کنید تا بتواند، گوی های سفید رنگی را بخورد و فرصت زنده ماندن پیدا کند. اگر زمانی بگذرد که شما هیچ گلوله ای نخورید، این توپ کوچولو، از بین خواهد رفت. برای این که شما با چالش روبرو شوید، اجسام ژله مانندی در راه شما وجود دارند و مانع حرکت شما می شوند. همین امر باعث می شود که زمان شما هدر رفته و برای پیدا کردن یک گلوله دست و پای خود را گم کنید. همین طور گلوله های تیزی نیز در راه شما قرار دارند که اگر با آن ها برخوردی داشته باشید، مقدار بسیاری از دمیج یا همان زمان شما را از بین می برند. همین طور، حباب هایی در پیش روی شما گمارده شده است که اگر آن ها را بخورید بزرگ می شوید و می توانید همه چیز را از جمله گلوله های تیز را خرد کنید. البته شاید شانس برای سیستم باشد و شما کوچکتر از قبل شوید. از ویژگی های گرافیکی این بازی، رنگ بندی بسیار زیبا و جالب محیط آن است که چشم را نوازش می دهد. همین حالا می گویم این بازی را اصلا از دست ندهید .

لینک دانلود از App store

موب بازی l شماره پنجم

Frontline Commando2

عنوان: Frontline Commando2

پلتفرم: IOS / ANDROID

ارزش: ۵/۴.۵

سبک شوتر نظامی، از پر و پا قرص ترین سبک های عرصه بازی های ویدیویی است. خیلی ها از انجام لذت برده و هیچ سبکی را به شوتر ترجیح نمی دهند. اما این مورد درباره ی بازی های موبایل صدق نمی کند. دلیل آن هم، سختی بازی کردن با تاچ اسکرین است. بسیار مشکل است اگر بخواهید با یک انگشت راه بروید و با یک انگشت نشانه گیری کرده و تیر اندازی کنید. بنابراین تا حدودی سازندگان بازی های موبایل، ویژگی های جالبی را برای حل این مشکل ارائه می دهند. Frontline Commando 2 یکی از بهترین بازی های شوتر است  که لذت خاصی را با خود به همراه دارد. شما در نفش یکی از کماندو های زبردست قرار دارید که می بایست دشمن را نابود کنید. سازندگان برای این که بازی روانی را به بازار عرضه کنند، دکمه های مختلفی برای کار های لازم تعبیه کرده اند. اگر بخواهید کاور گیری خود را عوض کنید، اگر بخواهید تیر بزنید و اگر بخواهید به یارانتان دستور دهید، همگی با دکمه های مختلف انجام می شود. دشمنان نیز مانند شما، کاور گیری خود را عوض می کنند، بسیاری از آن ها به طرفتان نارنجک و یا آر پی جی شلیک کرده و شما می بایست جای خود را به سرعت عوض کنید. همین طور، ارتقای سلاح ها و خرید اسلحه های گوناگون از ویژگی جالب این بازیست. هر چه قدر که به جلوتر پیش روی می کنید، می توانید تا حداکثر ۳ یار با خود همراه سازید و به آن ها دستور دهید. هنگام نشانه گیری، سرعت بازی روی حالت Slow motion می رود تا تیر اندازی اسان شود.

لینک دانلود از App store

لینک دانلود از Google Play

موب بازی l شماره پنجم

Mincraft

عنوان: Mincraft

پلتفرم: IOS / ANDRIOD

ارزش : ۴.۵

یکی از انحصاری های جالب و صد البته پر از نوآوری مایکروسافت که بعدا از حالت انحصاری بیرون آمد. در این بازی، شما در نقش آدمک های پیکسلی قرار دارید که توانایی ساختن هر چیزی را در دنیای ماینکرفتی خود دارند. شاید ابتدا گرافیک بازی تو ذوقتان بزند، اما بعد از مدتی سرگرم شدن با گیم پلی جذاب آن، به کلی این موضوع را فراموش خواهید کرد. در بازی دو حالت وجود دارد. یکی حالت مقاومت و پایداری و دیگری معمولی. در حالت اول، شما باید در دنیایی پر از زامبی، عنکبوت، مار و چیز های دیگر زنده بمانید و با حفاری و خراب کردن پیکسل، برای خود مصالح جمع آوری کرده و قلمروی خود را با آن ها بسیازید. در محیط کاوش کنید، پیکسل جمع آوری کنید. برای خود لباس بدوزید و حدود قلمروی زامبی ها را نیز مشخص کنید. حالت دوم، باید قلمروی خود را ساخته و عظمت خود را در ساختن یک محیط مجازی به نمایش بگذارید. بسیاری از مصالح در ابتدای بازی در اختیار شما قرار داده شده است. اگر از افرادی هستید که فکر می کنید خلاقیت خوبی در ساختن دارید، به هیچ وجه این عنوان را از دست ندهید.

لینک دانلود App store

لینک دانلود Google Play

موب بازی l شماره پنجم

Roll back home

عنوان: Roll back home

پلتفرم : IOS

ارزش : ۵/۳.۵

حتما شما نیز بازی معروف توپ را در گوشی های نوکیا به یاد دارید. در بسیاری از مواقع این بازی، ما را سرگرم خود کرد. حال نسخه ی مدرن این بازی با گرافیکی سیاه و سفید وارد بازار شده است. در این بازی شما در نقش یک توپ قرار دارید که بایستی راه خود را پیدا کند. در این مسیر همانند توپ نوکیا، چاله ها و اشیای تیز وجود دارد و اگر به آن ها برخورد کنید، از بین می روید. همین طور می توانید با تنظیم کردن گیم پلی پرش، یا با تکان دادن صفحه و یا با لمس کردن، پرش کنید. چیزی که در این بازی شاید ازار دهنده باشد و یا برای بعضی ها اصلا نکته ی منفی نباشد، گرافیک آن است. طراحی بازی مانند، نقاشی های کودکان در هر صفحه است که با ورق زدن به خود حالتی متحرک می گرفتند. به همین علت، شاید گاهی اوقات سرعت فریم بازی ازار دهنده باشد.

لینک دانلود از App store

موب بازی l شماره پنجم

Bike race pro

عنوان: Bike race pro

پلتفرم : IOS / ANDROID

ارزش : ۵/۴

اگر عاشق موتور سیکلت و راندن آن هستید، یکی از بهترین گزینه های ممکن Bike race pro می تواند باشد. شما نقش یک موتور سوار بدلکار را ایفا می کنید که حرکات نمایشی انجام می دهد. با استفاده از مانع هایی که در راه شما وجود دارند، شما می بایست به نحو احسن و با سرعت آن ها را پشت سر گذاشته و به خط پایان برسید. در مراحل ابتدایی بازی، روند بسیار آسان طی می شود اما با پیشرفت در مراحل، امان از روزگار شما بریده می شود. همین طور نیز شما می توانید موتور سیکلت های جدیدی را خریداری کنید ( با پول واقعی ). اگر نیز مایل هستید با دوستانتان به بازی بپردازید و مهارت های خود را نمایش دهید، قسمت مولتی پلیر را انتخاب کنید.

لینک دانلود از App store

لینک دانلود از Google Play

موفق باشید …

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

موب بازی l شماره پنجم - گیمفا
موب بازی l شماره پنجم - گیمفا
موب بازی l شماره پنجم - گیمفا
موب بازی l شماره پنجم - گیمفا
موب بازی l شماره پنجم - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

موب بازی l شماره پنجم - گیمفا