با Phil Spencer در مورد عرضه بازی ها به صورت Digital و Retail.
رئیس استدیو های سرگرمی مایکروسافت، Phil Spencer، در مصاحبه ای نظرش را در مورد روش های فروش در بازار Gaming بیان کرد. او در مورد مزیت ها و عیب های هرکدام از روش های فروش بازی ها صحبت کرد، فروش دیجیتالی در برابر فروش فیزیکی.
Phil Spencer رئییس استدیو های سرگرمی مایکروسافت، اخیرا در مصاحبه ای با OXM نظرش را در مورد شیوه های فروش در بازار Gaming بیان کرد. او گفت که بالا رفتن فروش دیجیتال بازی ها فرصتی را به بازی های متوسطی می دهد که ، زمانی که فروش فیزیکی مورد توجه تر بود، فرصتی برای عرض اندام پیدا نمی کردند. او گفت:
“فروشگاه های دیجیتال یک منجی واقعی برای صنعت بازی هستند، مهم نیست PSN باشد یا XBLA؛ به وسیله این فروشگاه ها دیگر استدیو ها مجبور نیستند که به فروش فیزیکی به عنوان تنها راه برای فروش بازیشان نگاه کنند.
فکر می کنم که شش سال پیش تولید کنندگان متوسطی بودند که همیشه نگران این بودند که بازیشان در پشت جلد Halo , Call of Duty و GTA دیده نشود، راه دیگری هم برای آن دسته از تولید کنندگان برای عرضه بازیشان نبود.
اتفاقات مهمی افتاده است، برای مثال با به وجود آمدن Apple Appstore یا فروشگاه های بی شمار Android، تعداد زیادی بازی های عالی که با بودجه های کم تولید شده اند به فروش های عالی دست پیدا کردند.
او همچنین نظرش را در مورد برنامه فروش بازی های مستقل در شبکه آنلاین Xbox گفت:
این برنامه که ما برای بازی سازارن مستقل داریم را در فروشگاه Sony هم می توان یافت. ما فروشگاه ها را بر روی کنسول ها باز کرده ایم و کنسول ها به زودی همانند دیگر دستگاه های Apple و Android پر از بازی های خلاقانه می شود.
یک قابلیت ویژه کنسول ها این است که می توانید روی آن ها بازی هایی مثل Ryse را بازی کنید، ولی اکثر بازی های PC اینگونه نیستند چونکه شما باید بازی های تک نفره آقلاین را خریداری کنید.
فروشگاه های دیجیتالموفقیت هایی هم به دست آمده، مانند بازی Diablo ولی کار هرکسی نیست. ولی در کنسول قضیه فرق می کند، ما هم می توانیم بازی های AAA با گرافیک فوق العاده را روی کنسول داشته باشیم، هم بازیهای کوچک تر ولی خلاقانه تر. ما باید از هر دو طیف حمایت کنیم و برای موفقیتشان کوشش کنیم.
نظر شما چیست؟
پر بحثترینها
- حداقل سیستم مورد نیاز Hellblade 2 مشخص شد
- منبع داخلی: Xbox کاملاً چند پلتفرمی خواهد شد و رویکردی شبیه به استیم را پیش خواهد گرفت
- ویدیو: بزرگترین بهروزرسانی بازی Starfield منتشر شد؛ اضافه شدن حالت ۶۰ فریم بر ثانیه
- سونی فروش Helldivers 2 را در کشورهای پشتیبانی نشده PSN متوقف کرد
- استیم درخواستهای ریفاند بازی Helldivers 2 را قبول میکند
- چرا متاکریتیک منبع قابل اتکایی نیست
- سیستم مورد نیاز Hellblade 2 مشخص شد
- Helldivers 2 رکورد تعداد نقدهای منفی استیم را در میان بازیهای پولی شکست
- Stellar Blade بالاترین امتیاز کاربران Metacritic در سال ۲۰۲۴ را از آن خود کرد
- مدیرعامل Helldivers 2 از لزوم داشتن حساب کاربری PSN ابراز تاسف کرد
نظرات
ایده بدی نیستش ولی واسه ما تو ایران تثبیته یه چنین ایده ای واقعا هولناکه مخصوصا با این اینترنته ۱۰ مگی ما که از همجا سرعتش بیشتره :laugh: :laugh: :laugh:
:yes:
ولی حداقل تا ۶ سال اینده عملی نمیشه که واسه ما عالی میشه
راهش برای ما مهم نیست
هر راهی باشه که بشه راحت تر بازی و ئزدید بهتره :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:
:inlove: 😀 😀
ئزدید = دزدید 😀 😀 😀
حال میده بازی ۱۲۰۰۰۰ هزاریو ۵۰۰۰ بخری تازه تو هارده کنسولتم بریزی 😎 😀 😀 😀
داداش ۷ تا نظر نظر تو این پست هست که ۵ تاش مال توئه
اسپم نده اینقدر
۱ نظر همشو توش بده بیاد.
ببخشید بابت اسپم :sweat: چرا اینقدر کنسول نسل بعد گرونه چون مثلااگه قیمت دلاریشو به دلار خودمون حساب کنیم قیمتش اینقدر نمیشه ?:-)
اگه سرعت اینترنت خوب باشه و انتقال پول راحت کسی مشکلی نداره .
من با فروش فیزیکی در کشور خودمون موافق ترم ولی در امریکای شمالی و اروپا قضیه برعکس است. :laugh: