نقدها و نمرات فیلم ترسناک Longlegs

علی محمدپناه
۱۹:۳۸ ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
فیلم Longlegs

فیلم Longlegs اثری در ژانر وحشت و معمایی به شمار می‌رود که توانسته نمرات بسیار خوبی را از منتقدان دریافت کند.

فیلم «لنگ‌درازها» اثری سینمایی به نویسندگی و کارگردانی آز پرکینز به شمار می‌رود که فیلمی در ژانر معمایی و ترسناک است و داستان یک مأمور اف‌بی‌آی را دنبال می‌کند که باید با حل برخی سرنخ‌ها جلوی قاتلی سریالی را بگیرد. نقش این مأمور اف‌بی‌آی را نیز مایکا مونرو ایفا می‌کند و در مقابل وی نیز نیکلاس کیج نقش لنگ‌درازها را به تصویر می‌کشد.

منتقدان بر این باور هستند که فیلم «لنگ‌درازها» یک وحشت شیطانی است که به طور موثر ترس و وحشت را القا می‌کند و این در حالی است که از اجرایی کابوس‌آور از نیکلاس کیج بهره می‌برد و فضایی نگران‌کننده و دلهره‌آور دارد.

تاکنون در وب سایت راتن تومیتوز ۱۱۰ نقد برای فیلم «لنگ‌درازها» منتشر شده که امتیاز ۹۰ درصد را برای آن به ارمغان آورده است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۷۸ از صد برای این فیلم ثبت شده که بر اساس ۴۳ نقد منتشر شده برای آن در این وب سایت است. نظر برخی از منتقدان برتر جهانی را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

نظر منتقدان درباره فیلم Longlegs

  • راتن تومیتوز | ۱۱۰ نقد – امتیاز ۹۰ درصد
  • متاکریتیک | ۴۳ نقد – امتیاز ۷۸ از صد
فیلم Longlegs

«۹۰/۱۰۰ Screen Daily | منتقد: تیم گریرسون»

فیلم‌های ترسناک بی‌شماری هستند که حسی از ترس و وحشت را ایجاد می‌کنند اما تعداد اندکی از آن‌ها هستند که توانستند ترس و وحشت را همانند فیلم «لنگ‌درازها» و تا این حد ارتقا بدهند.

«۸۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: دیوید رونی»

داستان این اثر سینمایی از نویسنده و کارگردان آزگود پرکینز بسیار شبیه به داستان فیلم The Silence of the Lambs است که در آن، یک مأمور تازه‌کار اف‌بی‌آی به دنبال آن است تا جلوی قاتلی سریالی را بگیرد. با این حال، این اثر سینمایی حس و حال عجیب خودش را دارد و تجربه تاریک و دلهره‌آوری را برای مخاطبان رقم می‌زند.

«۸۰/۱۰۰ Empire | منتقد: سوفی بوچر»

این اثر سینمایی معجونی دلهره‌آور و ترسناک است که با اجرایی قابل‌توجه از نیکلاس کیج همراه است و همچنین استعداد بازیگری مایکا مونرو را به نمایش می‌گذارد. مطمئنا با دقت در تاریکی شیطانی این اثر می‌توانید تجربه ترسناک منحصربه‌فردی داشته باشید.

«۷۵/۱۰۰ Entertainment Weekly | منتقد: جردن هافمن»

آنچه که از همه بیشتر تأثیرگذار است، این است که چطور آزگود پرکینز اجزای ساده داستان را جمع‌آوری می‌کند و آن‌ها را به چنین فیلم دلهره‌آوری تبدیل می‌کند. این فیلم قطعا یک سر و گردن از بقیه فیلم‌ها بالاتر است.

«۷۰/۱۰۰ IGN | منتقد: کتی ریف»

گاهی اوقات احساس می‌کنید که فیلم «لنگ‌درازها» شبیه به فیلمی است که قبلا دیده‌اید و تنها حسی شیطانی به آن اضافه شده است. این هم یک نقطه قوت و هم نقطه ضعف است و این اثر ترسناک توانسته حس آشنایی و غریبگی را به شکلی سوررئال با هم ترکیب کند.

«۷۰/۱۰۰ Collider | منتقد: راس بونیم»

کمی طول می‌کشد تا فیلم «لنگ‌درازها» ما را با سبک وحشت خودش آشنا کند اما وقتی این کار را انجام می‌دهد، سخت است که تحت تأثیر آن قرار نگرفت.

«۴۰/۱۰۰ The Guardian | منتقد: بنجامین لی»

این اولین تجربه فیلم‌سازی آز پرکینز نیست اما بزرگترین فیلم وی و در نهایت ناشیانه‌ترین اشتباه وی است، فیلمی که مجموعه‌ای از ایده‌های بد را گردهم می‌آورد و نمی‌تواند آن را به یک کلیت منسجم تبدیل کند.

boy gamerCambyses The ThirdnimaDARKSIRENYasinBADMANAhmad_bk1100Joel Morgan

ایرانیکارت

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید