نقشه GTA 6 چقدر بزرگ است؟ - گیمفا
نقشه GTA 6 چقدر بزرگ است؟ - گیمفا
نقشه GTA 6 چقدر بزرگ است؟ - گیمفا
نقشه GTA 6 چقدر بزرگ است؟ - گیمفا

نقشه GTA 6 چقدر بزرگ است؟

علیرضا محمدی
۲۲:۵۱ ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
نقشه GTA 6 چقدر بزرگ است؟ - گیمفا

نقشه GTA 6 قرار است حداقل برای یک دهه دیگر زمین بازی ما باشد؛ اما ایالت لئونیدا (Leonida) چقدر بزرگ است و چگونه با نسخه‌های قبلی مقایسه می‌شود؟

شرکت Rockstar Games تنها اطلاعات کمی در مورد وایس سیتی (Vice City) جدید و بهبود یافته‌ای که بازیکنان در Gtand Theft Auto 6 از آن بازدید خواهند کرد را منتشر کرده. نقشه بازی در ایالت لئونیدا تنظیم می‌شود و وایس سیتی تنها یکی از مکان‌هایی خواهد بود که قهرمانان داستان، یعنی لوسیا (Lucia) و جیسون (Jason)، می‌توانند از آن بازدید کنند. در این نوشته تمام چیزهایی که تاکنون در مورد نقشه Gtand Theft Auto 6 فهمیده‌ایم را با شما عزیزان به اشتراک می‌گذاریم:

اندازه نقشه Gtand Theft Auto 6

بر اساس تخمین‌های اولیه طرفدارانی که سعی در کنار هم قرار دادن نقشه Gtand Theft Auto 6 با استفاده از اسناد لو رفته و فیلم‌های رسمی داشتند، نقشه Gtand Theft Auto 6 دو برابر بزرگتر از Gtand Theft Auto 5 خواهد بود. اگر این محاسبه درست باشد، لئونیدا دارای حدود ۱۶۰ کیلومتر مربع جهان باز قابل کاوش است. این ایالت از فلوریدا (Florida) الهام گرفته شده و وایس سیتی تفسیری از میامی (Miami) امروزی است. در پایین، آخرین تلاش برای نقشه‌برداری لئونیدا را مشاهده می‌کنید که توسط DuPz0r و انجمن نقشه‌برداری Gtand Theft Auto ایجاد شده:

با هر تریلر یا اسکرین‌شات جدیدی که در دسترس قرار می‌گیرد، تصویر بالا دقیق‌تر و کامل‌تر می‌شود. متأسفانه، به نظر می‌رسد که مدت زیادی باید منتظر دومین تریلر Gtand Theft Auto 6 باشیم.

مقایسه اندازه نقشه Gtand Theft Auto 6 و Gtand Theft Auto 5

یکی دیگر از مواردی که توسط انجمن VIMAP ممکن شده، امکان همپوشانی ایالت سن آندریاس (San Andreas) در نقشه Gtand Theft Auto 5 و ایالت لئونیدا در نقشه Gtand Theft Auto 6 است. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، منطقه قابل بازی آینده حداقل دو برابر بزرگتر از نقشه Gtand Theft Auto 5 خواهد بود.

این واقعیت نباید برای طرفداران قدیمی فرنچایز تعجب‌آور باشد؛ زیرا نقشه‌های Gtand Theft Auto معمولاً با هر انتشار بسیار بزرگتر می‌شوند. با این حال، نقشه Gtand Theft Auto 6 تمرکز واضحی بر تراکم و شهرهای قابل کاوش بیشتر دارد. وایس سیتی خود تنها یکی از مکان‌های احتمالی است که بازیکنان می‌توانند از آن بازدید کنند.

این یک پیشرفت قابل توجه نسبت به Gtand Theft Auto 5 خواهد بود که یک شهر بزرگ به نام لس سانتوس را در انتهای جنوبی نقشه نشان می‌داد؛ اما فضای باز زیادی در شمال داشت. ما قبلاً به لطف تریلر Gtand Theft Auto 6 می‌دانیم که محیط‌های طبیعی زیادی نیز برای کاوش وجود دارد؛ مانند مناطقی که از Everglades و باتلاق فلوریدا الهام گرفته شده‌اند.

مقایسه مقیاس نقشه Gtand Theft Auto 6 و Gtand Theft Auto: Vice City

برای درک مقیاس Gtand Theft Auto 6، به مقایسه بازی اورجینال Gtand Theft Auto: Vice City و شهر جدید نگاه کنید:

تصور اینکه تصویر سمت چپ بالا، زمانی یک نقشه کامل از عناوین Grand Theft Auto بوده، در حال حاضر احمقانه به نظر می‌رسد؛ زیرا هم‌اکنون فقط یک بخش کوچک از منطقه قابل بازی در Gtand Theft Auto 6 است. با توجه به آنچه که در پس‌زمینه تصویر نمادین پشت بام در اولین تریلر می‌بینیم، وایس سیتی اکنون آنقدر گسترده است که نمی‌توانیم کل شهر را در افق مشاهده کنیم.

اطلاعات فاش شده در سال ۲۰۲۲ نشان می‌دهند که بازی آینده دارای ساختمان‌های بسیار جذاب‌تری نیز خواهد بود و بسیاری از مکان‌ها دارای فضای داخلی منحصربه‌فرد برای کاوش هستند. به این ترتیب، وایس سیتی نه تنها بزرگ‌تر شده، بلکه تراکم آن بیشتر از هر زمان دیگری احساس می‌شود. به محض کسب اطلاعات بیشتر در مورد نقشه Gtand Theft Auto 6، این مقاله را با جدیدترین اطلاعات Rockstar Games به‌روز خواهیم کرد!

فامیل کوروش کبیرARSHIAAAA𝕀𝕟𝕗𝕖𝕣𝕟𝕠DADDY PARTiSAN人Acker益man人AnimalsDanielM.MTیه گیمر ساده❤GOD OF WAR❤QT#𝗔𝗿𝗶𝗮 𝗛𝗮𝗺𝗶𝗱𝗶𝗮𝗻Old fashion GAMERRezaBarsamRealB-manOverlordNima…..𝒪𝓊𝓇 𝒟𝓇ℯ𝒶𝓂𝓈پیشنروmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نقشه GTA 6 چقدر بزرگ است؟ - گیمفا
نقشه GTA 6 چقدر بزرگ است؟ - گیمفا
نقشه GTA 6 چقدر بزرگ است؟ - گیمفا
نقشه GTA 6 چقدر بزرگ است؟ - گیمفا
نقشه GTA 6 چقدر بزرگ است؟ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نقشه GTA 6 چقدر بزرگ است؟ - گیمفا