تغییرات وبسایت Rockstar ربطی به انتشار تریلر دوم GTA 6 ندارد
تغییرات وبسایت Rockstar ربطی به انتشار تریلر دوم GTA 6 ندارد
تغییرات وبسایت Rockstar ربطی به انتشار تریلر دوم GTA 6 ندارد
تغییرات وبسایت Rockstar ربطی به انتشار تریلر دوم GTA 6 ندارد

تغییرات وبسایت Rockstar ربطی به انتشار تریلر دوم GTA 6 ندارد

علیرضا محمدی
۰۰:۳۹ ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
تغییرات وبسایت Rockstar ربطی به انتشار تریلر دوم GTA 6 ندارد

طرفداران بر این باورند که تغییرات جدید وبسایت Rockstar Games نشان می‌دهد که انتشار دومین تریلر GTA 6 نزدیک‌تر از حد انتظار است.

چند ماه از انتشار اولین تریلر GTA 6 می‌گذرد و طرفداران برای دریافت محتوای بیشتر مشتاق هستند. به طور ناامیدکننده‌ای، شرکت Rockstar Games حداقل تا به اینجای کار، زمانی که صحبت از Grand Theft Auto آینده می‌شود، بسیار سختگیرانه عمل کرده است. آیا تغییر جزئی در وبسایت توسعه‌دهنده می‌تواند کلید انتشار تریلر بعدی باشد؟ برخی از طرفداران مطمئناً معتقدند که چنین خواهد بود؛ اما متأسفانه باید آن‌ها را ناامید کنم.

تریلر بازی Grand Theft Auto 6 در وبسایت Rockstar Games

اگرچه مدتی است که تریلر Grand Theft Auto 6 در وبسایت Rockstar Games ظاهر شده، اما سازنده به تازگی تغییراتی را در صفحه آن ایجاد کرده است. هفته گذشته، متوجه شدیم یک بنر جدید از Grand Theft Auto 6 در سایت قرار گرفته و در بالای لیست بازی‌ها قرار دارد. اکنون، طرفداران انگشت خود را به سمت صفحه ویدیوهای Rockstar Games، جایی که می‌توانید تریلر Grand Theft Auto 6 را پیدا کنید، نشانه رفته‌اند.

تغییرات وبسایت rockstar ربطی به انتشار تریلر دوم gta 6 ندارد

این بخش حتی دارای یک جفت فلش در گوشه است تا به کاربران امکان دهد در صورت آپلود ویدیوهای بیشتر، در میان ویدیوها پیمایش کنند. با این حال، ما باید سریعاً اشاره کنیم که این صفحه به چنین شکلی طراحی شده تا نحوه عملکرد پلی‌لیست سایت را به ما نشان دهد؛ نه اینکه یک اغوا برای محتویات آینده باشد.

برخی از طرفداران مشتاق در ساب‌ردیت Grand Theft Auto 6 (انجمنی که در حال حاضر بیش از ۱ میلیون عضو دارد) معتقدند که این طراحی نشانه‌ای از انتشار قریب‌الوقوع دومین تریلر بازی است. با این حال، یک مشکل کوچک در این نظریه به چشم می‌خورد: «تریلر Grand Theft Auto 6 از دسامبر ۲۰۲۳ (آذر ۱۴۰۲) در صفحه ویدیوها وجود دارد».

علی‌رغم ادعاهایی مبنی بر اینکه افزونه مورد بحث اخیراً در وبسایت شرکت ظاهر شده است، ارجاع متقابل به کد سایت با یک نسخه پشتیبان از دسامبر سال گذشته (آذر ۱۴۰۲) تنها یک حقیقت را نشان می‌دهد: «هیچ تغییری در صفحه ویدیوها که مربوط به Grand Theft Auto 6 باشد، صورت نگرفته است». این نظریه توسط Videotechuk در پلتفرم اجتماعی X (توئیتر سابق) ثابت شد. او حتی یک لینک به نسخه پشتیبان سایت Rockstar Games را ارائه کرده.

بررسی واقعیت: گزارش اخیر تغییر در بخش ویدیوهای وبسایت، در واقع به مورد جدیدی اشاره نمی‌کند؛ بلکه این طراحی از دسامبر ۲۰۲۳ (آذر ۱۴۰۲) وجود داشته است. همانطور که در این اسکرین‌شات نشان داده شده، @logan_mcgeeee وبسایت شرکت را در ماه دسامبر آرشیو کرده و من توانستم کد وبسایت را مقایسه کنم.

آیا دومین تریلر Grand Theft Auto 6 ممکن است به‌زودی منتشر شود؟

هنوز هم کاملاً ممکن است که دومین تریلر Grand Theft Auto 6 به‌زودی از راه برسد؛ حتی با وجود اشتباهات اخیر. اما شخصاً تا پایان سال ۲۰۲۴ انتظار چنین اتفاقی را ندارم. به نظر می‌رسد بسیاری از کاربران بر این باورند که تریلر دوم در ماه می ۲۰۲۴ (اردیبهشت/خرداد ۱۴۰۳) و درست قبل از گزارش مالی بعدی شرکت Take-Two Interactive منتشر خواهد شد. در مقاله‌های قبلی اشاره کردم که رخ دادن این فرضیه با وجود منطقی بودنش، خیلی محتمل نیست.

با این حال، باید بگویم که هم Grand Theft Auto 5 و هم Red Dead Redemption 2 (جدیدترین نسخه‌های اصلی Rockstar Games) هر کدام دومین تریلر خود را یک سال بعد از تریلر رونمایی دریافت کردند. مطمئناً بر اساس تغییرات وبسایت Rockstar Games (به ویژه تغییرات جعلی) چندان امیدوار نیستیم؛ اما همین که اطلاعات بیشتری به دستمان برسد، فوراً شما را در جریان آخرین اخبار قرار خواهیم داد.

GidoraMatin Barkat人Acker益man人M.MTAMOGUSOverlordشومپتِ کته کلههیربدShark GamerخستهSpider-Manazamat bagatovboy gamerMeafanaشادمن 3darck Wolff𝕀𝕟𝕗𝕖𝕣𝕟𝕠کسری نراقیجان قماربازامیرمحمدmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تغییرات وبسایت Rockstar ربطی به انتشار تریلر دوم GTA 6 ندارد
تغییرات وبسایت Rockstar ربطی به انتشار تریلر دوم GTA 6 ندارد
تغییرات وبسایت Rockstar ربطی به انتشار تریلر دوم GTA 6 ندارد
تغییرات وبسایت Rockstar ربطی به انتشار تریلر دوم GTA 6 ندارد
تغییرات وبسایت Rockstar ربطی به انتشار تریلر دوم GTA 6 ندارد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • From Ashes گفت:

    با اینکه خودم فن این سری ام از زمان GTA 3
    GTA 6 دیگه داره میره به سمت overrated شدن نسبت به چیزی که واقعا باید باشه
    دیگه شورش رو در آوردن، یه تغییر ریز تو رابط کاربری سایت هم این همه حاشیه داره؟

    Matin BarkatAMOGUSAlastor♕گیمری عادیarminGhostsnowgirlشومپتِ کته کلهShark Gamermore
    • Ashix گفت:

      همین الانشم overrated ترین بازی تاریخ جی تی ایه.
      بازی شاهکاره. ولی دیگه قرار نیست یچیز عجیب غریب باشه که. شاهکاره و تمام.

      Matin BarkatAMOGUSAlastorگیمری عادیشادمن 3Meafana
    • logical man گفت:

      کلا به دلیل محبوبیت خیلی بالا و تاخیر ۱۰ ساله و انتشار بازی های این شرکت با تاخیر های ۵ ساله کاملا طبیعی هست که این حجم از حاشیه برای پیش بیاد چون همه میدونیم راکستار چقدر به جزئیات و گرافیک اثرش اهمیت میده . اینکه شما رو مختون میره این موضوع هم طبیعی هست کلا یسری ها وقتی میبینن یه موضوع زیاد بلد میشه منزجر کننده جلوه میده و بهش لقب اورریتد میدن . اما باهاش کنار بیا و انقدر سعی کن رو مخت نباشه . من خودم هیچ کدوم از سری جی تی ای هارو زیاد پلی ندادم و هیچ علاقه ای هم بهشون نداشتم تا اینکه رد دد رو پلی دادم و به قدرت این شرکت پی بردم که چقدر از رقباش جلو هست تو بعضی از زمینه ها و مخصوصاً ساخت یه جهان پویا . و الان به شدت این بازی برام مهمه فقط چون دوست دارم ببینم چقدر جهان بازی و گرافیکش میتونه جذاب باشه .

      Matin Barkatوزغ ( آنتی لگبت)شادمن 3arminGhostsnowgirlMeafanaShark Gamer
      • حرف شما درسته ولی بعضی ها واقعا دارن شورش رو درمیارن.
        مثل اونایی که امضا جمع کرده بودن که ما نمیخوایم ۲۰۲۴ داشته باشیم و مستقیما از ۲۰۲۳ بریم به ۲۰۲۵ که راکستار gta vi رو بده(آخه یکی نبود به اونا بگه که راکستار ۲۰۲۳ تریلر رو داده و تاریخ انتشار زده ۲۰۲۵ یعنی بازی هنوز صد در صد آماده نیست و میخواد تو ۲۰۲۴ روی بازی کار کنه تا صد در صد آماده بشه. الآن ۲۰۲۴ نباشه و مستقیم بریم به ۲۰۲۵، راکستار یا بازی رو تاخیر میزنه و میندازه به ۲۰۲۶ یا ناقص عرضش میکنه)
        یا یه خبر اومده بود که یه عده از طرفدارا انقدر تریلر بازی رو دیدن که تعداد سوراخ های دری که لوسیا اول تریلر داره ازش بیرون رو نگاه میکنه رو شمردن و تعدادش رو میدونن. خب الآن این شکلی دارن شورش رو واقعا در میارن و یه جورایی حال‌بهم‌زنش میکنن.
        من بهترین بازی‌های عمرم گاد۲ و سایلنت‌هیل۲ هستن و جفتشون رو به یه اندازه دوست دارم. وقتی ۲۰۲۲ تریلر اولیه سایلنت‌هیل۲ ریمیک اومد واقعا ذوق‌زده شده بودم. انقدر خوشحال بودم که به بچه‌های دانشگاه و به بچه‌های سرکار شیرینی دادم ولی من فقط دوبار تریلر اولیه رو دیدم و تموم؛ هیچ کار دیگه ای نکردم جز منتظر بودن برای عرضه بازی.
        درسته gta vi یه بازی خیلی مهمه و شاید اصلا مهم‌ترین و مورد انتظارترین بازی باشه. اونایی که گیمر نیستن هم الآن خیلی‌هاشون منتظر gta vi هستن چه برسه به ما که گیمریم؛ ولی بازم با همه اینا دلیل نمیشه که انقدر شورش رو دربیارن و برای کوچیک‌ترین چیزی، انقدر هیاهو درست بشه

        Matin BarkatImmortal_guardianLove Game
    • Hbk291 گفت:

      وقتی بازیو الکی تاخیر بزنی مردم هایپ میشن

  • Kratos گفت:

    ردد ۲ بعد از یه سال کامل تریلر دومشو دادن با اینکه تریلر اولش خیلی خیلی کم چیزی رو نشون داد برخلاف gta 6 که خوب نشون دادن تو تریلر

    Matin Barkatگیمری عادی
  • Dastan گفت:

    فکر کنم جناب محمدی کل روز دنبال یه خبر از GTA هست که آخر شب بزاره!!!
    دمش گرم

    Matin BarkatImmortal_guardian
  • راکستار ثابت کرده که مسیر از قبل مشخص شده خودش رو میره و به حرف بقیه توجهی نمیکنه، وقتی بازی های اخیرش فاصله تریلر اول دوم یکسال بوده، این بازی هم فاصله تریلر اول و دومش یکسال خواهد بود و شاید بیشتر پس طرفدارا الکی به دلشون صابون نزنن

    Matin BarkatKratosگیمری عادیOverlordJUST mesnowgirlشومپتِ کته کلهShark GamerSpider-Manboy gamermore
  • Pop_Star گفت:

    راک استار یه حرکتی میزنه،طرفداران پاره میشن🤣

    Matin Barkatگیمری عادیOverlordsnowgirlSpider-ManBombsamskylordگرگ غرب وحشیS Ghost of Sparta
  • نهایت ۹ ماه مونده تا انتشار هرکار میخوان بکنید بکنید اصلا گیمپلی ندید

    Matin BarkatDirtyomnic
  • پو گفت:

    بس کنید خداوکیلی چند روزی بود از خبر های جی تی ای ۶ راحت بودیم،
    الان در و در شایعه های چرت پرت میاد بیرون و بعد تکذیب میشه و بدتر از همه اینه که سایت این چیزای مسخره رو پوشش میده

    Matin Barkatگیمری عادی
  • Master Chief گفت:

    این خبر چرا باید تگ پلیستیشن بخوره مگه بازی ساخته سونی یا انحصاری اونه ؟

    Ashixامیر رضاMeafana
    • Ashix گفت:

      محض اطلاع بگم که تگ ایکس باکسم داره و اینکه
      یه آدم چقد می‌تونه فن‌بوی باشه؟ که بیاد به تگ هم گیر بده؟ حالا چون تو صفحه اصلی دوتا تگ نمیزارن و یکی میزارن و چون مخاطب های پلی استیشن زیادتره تگی که نشون میده پلی استیشن هست ولی ایکس باکسم هست اگه پست رو باز کنی.

  • AMIR 007 گفت:

    هشدار❌❌ این شوخی هست جدی نگیرید 😉
    راکستار : امروز تولد سگ یکی از کارکنان ما هست و امروز دو سالش میشود و من برای ایشون به مناسبت تولدش یک لباس ابریشم با طرح شماره ۲ گرفتم ، مبارکش باشه .
    فردای همان روز
    طرفداران: وای وای وای وای ، راکستار به طور خیلی خیلی خیلی غیر مستقیم اشاره کرد تریلر دوم جی تی ای شیش قراره تا پایان همین ماه عرضه شه
    مدگل : همینطور که شما دیدید ، راکستار چرا باید برای سگ یکی از کارکنانش لباس بخرد اون هم نه یک سگ معمولی ، یک سگ پا کوتاه برای سگ پا کوتاه . این حتما به همون سگ داخل ساحل تو تریلر اول اشاره دارد که قدم زنان همراه صاحبش به سمت ما می آمد و الان تولدش شده هست و راکستار میخواست به طور غیر مستقیم به بگوید که تریلر دوم دارد منتشر میشود .
    آیا فرقه ایلومیناتی یا فرامسون در این کار دست دارند پارت بعد درباره رئیس راکستار گیمز صحبت میکنیم که شاید خودش سر دسته این فرقه باشد ، عجیب نشد ؟
    # مدگل

    Matin BarkatJoel Morganگیمری عادیOverlordReyam- (نه به Woke)امیر رضا
  • mamamax گفت:

    احتمالا اول پاییز موعد تریلر نهایی باشه.

  • خسته گفت:

    راکستار :بابا منظوری نداشتیم ولی به هر حال حرفتون برامون مهم نی

    Matin Barkatگیمری عادی
  • طرفداران دیگه شورشو درآوردن
    راکستار چپ میره راست میاد : “طرفداران متوجه شده اند که راکستار بی دلیل راه نمیرود”
    کم مونده راکستار بگه: “بابا بگیرید بشینید سرجاتون کم چرت و پرت ببافید تا بازیو بدیم دیگه”
    به خدا اگر همین طرفدارها همشون بازیو بخرن. فقط دنبال حاشیه درست کردن هستند. همین حاشیه سازی ها، الکی بازی رو بیش از حد هایپ میکنه. بعد که طرفداران میبینن اونی نبود که میخواستن، حالا شروع میکنن به ۲۴ ساعتی هیت دادن بازی

    Matin Barkatگیمری عادیامیر رضاarminODE
  • دوستان خیلی میبخشید اسپم.
    گفتم شاید اینجا جواب بگیرم میبخشید. یه prohect zomboid میخوام واسه رفیقم هدیه بخرم تو استیم ولی ارور میده. میخواستم ریجن استیمم رو عوض کنم ولی رفیقم میگه از سال ۲۰۲۰ دیگه نمیشه. واقعا نمیشه کاریش کرد ریجنمو بزارم آلمان؟

    • نه ریجن ها لاک شده.خودت نمیتونی عوض کنی.باید از طریق ویزا کارت و مستر کارت عوض کنی که دردسر و خطر بن داره.از یکی از سایت ها تغییر ریجن بخر.خودشون برات اوکی میکنن.باید ریجنت با کسی که میخوای بهش بازی گیفت کنی یکی باشه.ریجن هم الان فقط و فقط اوکراین بخر از سایت ها.باقی ریجن ها از نظر قیمت بازی ها گرون ترن.

تغییرات وبسایت Rockstar ربطی به انتشار تریلر دوم GTA 6 ندارد