تصاویر تازه فیلم Furiosa - گیمفا
تصاویر تازه فیلم Furiosa - گیمفا
تصاویر تازه فیلم Furiosa - گیمفا
تصاویر تازه فیلم Furiosa - گیمفا

تصاویر تازه فیلم Furiosa

علی محمدپناه
۱۱:۰۰ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
فیلم furiosa

به تازگی تصاویری از فیلم مورد انتظار Furiosa با بازی آنیا تیلور جوی و کریس همسورث منتشر شده است.

فیلم Furiosa: A Mad Max Saga پیش‌درآمدی برای فیلم Mad Max: Fury Road به شمار می‌رود و قرار است داستان خاستگاه شخصیت فیوریوسا را روایت کند. حالا نیز تصاویری از این اثر سینمایی توسط مجله امپایر منتشر شده که شخصیت اصلی این فیلم را به نمایش در می‌آورد.

با اینکه در فیلم اصلی شارلیز ترون نقش شخصیت فیوریوسا را بازی کرده بود اما در این اثر سینمایی تازه آنیا تیلور جوی این نقش را به تصویر می‌کشد. همانند فیلم قبلی نیز سکان کارگردانی این اثر سینمایی در دستان جورج میلر است. کریس همسورث نیز نقش شخصیت شرور داستان به نام دمنتوس را به نمایش در می‌آورد.

تصاویر تازه منتشر شده از فیلم «فیوریوسا» توسط مجله امپایر نیم نگاهی از این اثر سینمایی و آشفتگی درون آن را ارائه می‌دهد. این نسخه از مجله امپایر همچنین شامل مصاحبه‌هایی با آنیا تیلور جوی، کریس همسورث و همچنین کارگردان جورج میلر است.

فیلم «فیوریوسا» قرار است در تاریخ ۲۴ ماه مه سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران شود.

منبع: collider

BADMAN.Hbk291

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تصاویر تازه فیلم Furiosa - گیمفا
تصاویر تازه فیلم Furiosa - گیمفا
تصاویر تازه فیلم Furiosa - گیمفا
تصاویر تازه فیلم Furiosa - گیمفا
تصاویر تازه فیلم Furiosa - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Hbk291 گفت:

    الان یه سری توی یوتیوب فشاری میشن که چرا شخصیتش جذاب نیست 🗿

  • leftovers گفت:

    امیدوارم مث قسمت اولش نفس گیر باشه

  • هوپ گفت:

    اسمش مردان ایکسه ولی یه زن از همه قوی تره.اسم:مردان سیاه پوش هست ولی یه زن رییسشونه و همکار یکی از دو به اصطلاح مرد سیاه پوش زنه.اسمش مد مکسه ولی باز یه زن جای مکس رو گرفته تازه اسم زنه خشمه لقبش هم امپراطور. خشم امپراطور زن. چه میشه گفت.تو آخرین سری فیلم مثلا مردان ایکس دارک فینکس هم تیر خلاص رو زدن شخصیت جین که قدرتمندترین شخصیت کل کهکشانهاست و البته زن هم هست چپ و راست دیالوگهایی مثل این داشت:چرا اسم این گروه مردان ایکسه چارلز؟ وقتی همه کارها رو زنها میکنن.((البته با داد و فریاد)).اینم یه نقل قولی هست که هشت سال پیش تو همین سایت نوشته بودم وقتی uncharted 4 منتشر شد.:ناتان دریک به تنهایی یک لشکر تا دندون مسلح رو به راحتی شکست میده یا یه باند مافیایی و مخفی رو آدمهایی که دو برابرش جثه دارن رو میتونه شکست بده اون به تنهایی یک ژنرال کارکشته که اکسیر جاودانگی رو خورده رو هم میتونه شکست بده ولی با برادرش دست به یکی میکنن و با یک((((((زن)))))) به اسم نادین تن به تن که البته دو به یک میجنگن و نادین زن هر دوشون رو شوت میکنه هوا.چون زنه هیچ توضیح دیگه ای هم نداشت بازی که چرا اینجوری شد.البته این نوع توهین و تحقیر مردان که خیلی آماتورانه از جانب هالیود و رسانه پمپاژ میشد و میشه ذهن من رو مشغول میکرد که چرا اینقدر تابلو عمل میکنن چرا داد همه رو در میارن چرا حاضرن میلیاردها ضرر کنن ولی دست از این توهین و مسخره بازی زن و رنگین پوست و رنگین کمان دست برندارن.؟؟؟؟؟؟؟؟؟بعد راز کشف شد جواب به سال ۲۰۱۱ برمیگرده به جنبش وال استریت .زمانی که ۹۹ درصد میرفت که بر علیه ۱ درصد سوپر میلیاردر انقلاب کنه.پس رسانه تحت کنترل یک درصد شروع به کار کرد و همه رو به جون هم انداخت نه غیر عمدی عامدانه اینکار رو میکنن تا همه درگیر زن و سیاه و سفید و رنگین کمان و از این حرفها بشن . وگرنه نه مشکلات زنها نه سیاه ها و نه اقلیتها با این توهین و تحقیر دیگران حل شده فقط خشم و نفرت مردم از همه دیگه بیشتر و بیشتر شده و به راستی تفرقه بینداز و حکومت کن

    کاظم حقیقیesmaaiel_63
    • esmaaiel_63 گفت:

      اولاً ترجمه X-Men نمیشه مردان ایکس. میشه “افراد ایکس” و ترجمه Men in Black هم میشه “افراد سیاهپوش” نه مردان سیاهپوش.
      کلمه انگلیسی Man بجزء معنی “مرد” به معنی: “انسان، بشر، فرد، آدم” هست. و جمعش (Men) به معنی: “مردان، انسانها، بشریت، افراد، آدمیان” هست.

      ثانیاً در این فیلم هیچ زنی جای شخصیت Max رو نگرفته. این فیلم پیش-درآمدی بر فیلم Mad Max: Fury Road و اسپین-آفی درباره جوانی شخصیت Imperator Furiosa هست که در فیلم قبلی نقشش رو Charlize Theron ایفاء کرده بود. اسم فیلم هم Furiosa: A Mad Max Saga (فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه) هستش.

      nobodyبهنام
      • هوپ گفت:

        خوب اینها رو الان چرا به من آموزش میدی؟؟ برو به نویسنده دارک فینکس بگو که چرا اون دیالوگ رو میگه که چرا اسم این گروه مردان ایکسه وقتی همه کاره زنها هستن.برو انگلیسی بهشون یاد بده.به دد پول هم که میگفت برای اینکه جنسیتی نباشه به اسم گروه بگیم ایکس فورس نه ایکس من به اون هم بگو. رفتی اونورا به رییس جمهور کانادا هم یه سری بزن به اون هم یاد بده .خبر دارین که چی گفته جناب ترودو:به جای استفاده از کلمه mankind از کلمه peoplekind استفاده کنیم تا ضرورتا مردانه نباشه.شوخی نمیکنم تو یوتیوب هست که تو جمع زنها و خبرنگاران این حرف رو زده.در فیلم مد مکس جاده خشمگین هم فیوررسا از شخصیت مثلا اصلی مکس نقشش برجسته تر و مهمتر بود اصلا داستان رو اون و عمل اون شکل گرفت و ادامه پیدا کرد تا جایی که خدا رو شکست دادن و جای خدا نشست و مکس صرفا یک شخصیت کمکی محسوب میشد الان هم که اسم فیوررسا رو به اسم فیلم اضافه کردن .لابد سری بعدی اسمش میشه:mad furiosa and little max

        esmaaiel_63
        • esmaaiel_63 گفت:

          فیلم اسپین-آف شخصیت Imperator Furiosa هست. میخواستی اسمش رو چی بذارن؟؟؟؟ … لابد اگه تو بودی اسم فیلم رو میذاشتی:
          The story of that girl with an iron hand in Mad Max Fury Road (داستان اون دختر دست آهنی در مکس دیوانه جاده خشم) :)))))
          طبیعی هست اسم شخصیتی رو که داستان درباره اش هست رو بذارن رو فیلم. نمونه اش سریالهای اسپین-آف جنگ ستارگان:
          Andor
          Ahsoka
          The Mandalorian
          Obi-Wan Kenobi
          The Book of Boba Fett

          آقای “جاستین ترودو” درباره کلمه Human نظری ندارن؟ :))))))

          • هوپ گفت:

            مثل اینکه تو خوندن متون مشکلات داری. هر کی فیلم رو دیده باشه میدونه شخصیت مکس در متن اصلی فیلم و قلب و هسته داستان نیست داستان و روایت داستان رو شخصیت مکس نیست شخصیت اصلی فیوررسا هست اون یه تصمیمی گرفته و یه اهدافی داره و شخصیت مکس فقط داره بهش کمک میکنه نه اینکه فیوررسا به مکس و اهدافش کمک کنه.مکس شخصیت ثانویه هست.درست مثل شخصیت بی اسم و رسم شاهزاده ایران تو نسخه ۲۰۰۸ که به الیکا کمک میکرد و کار و اهداف اون رو پیش میبرد .اسم این اثر مد مکس جاده خشمگین بود که همه کاره اش فیوررسا بود.حالا با این جدیده که اصلا جای حرفی نمیمونه.آقای ترودو همین پریروز به من گفت بعضی ها خوابن بیدار هم نخواهند شد نفهمیدم دقیقا منظورش چیه

            esmaaiel_63
    • بهنام گفت:

      شما نگاه نکن.زورت که نکردن.شبکه های استانی برنامه هایی مناسب برای شما آماده کرده و البته آموزنده مناسب با افکار شما

      esmaaiel_63
    • Rhaenyra گفت:

      یکی دیگه از دوستان پاسخ شما رو کامل دادن ولی فقط این که Imperator با Emperor فرق داره و منظور لقب فرمانده های بزرگ زمان جمهوری روم هستش و بعد این لقب برای قیصر های روم ها یا همون امپراطوران روم هم به کار میرفت (چیزی شبیه به فرمانده بزرگ یا فرمانده کل تا حدی) توی فیلم اول هم هم مشخصه که Immortal Joe یه جنگ سالار بزرگه که فیوریسا یکی از فرمانده های زیر دستشه.
      شما هم انگار شبکه ها و فیلم های روسی و کره شمالی برای شما مناسبتره تا ساخته های نظام سرمایه داری

      • هوپ گفت:

        استاد من اون قسمت اول حرفتون رو متوجه نشدم که چه ربطی داشت که امپراطور و از این حرفها .ما یه عالمه اصطلاح داریم که در گذشته یه معنایی داشته بعد در طول تاریخ معناش دگرگون تر یا کاملتر یا هر چیز دیگه ای شده.خوب حالا منظورت این هست که چی؟فیوررسا معنی اش امپراطور نبوده؟منظور از ایمورتال جو همون خداست.خدا در دین مسیحیت پدر محسوب میشه یک پدر آسمانی از تثلیث پدر. پسر. روح القدس . و واسه همین همه افراد دور ورش بهش میگفتن پدر .پدری که در یک دژ بزرگ سر به فلک کشیده ساکنه و روزی آدمهای بدبخت رو که همون آب بود رو هرازگاهی براشون نازل میکرد.واژه ایمورتال که میشه جاودان اون هم در حالی که خود جو و اطرافیانش همه پیر و مریض و داغون بودن کنایه ای از این بود که دوران مسیحیت و پدریت و مرد بودن و کلا دین تمام شده و عصر زن خدا امپراطور شروع شده واسه همین در پایان فیلم مکس که مثلا شخصیت اول داستان بود جو جاودان رو نمیکشه فیوررسا اینکار رو میکنه بعد هم جنازه جو رو به همه نشون میدن و جلو چشم همگان فیوررسا از آسانسور که سوارش شده بود به آرامی بالا میره یعنی خدای جدید جوان زن در جایگاه خدا پیر قدیمی قرار میگیره.البته سربازان جان بر کف جو جاودان هم که دیگه خیلی تابلو بودن هر وقت میخواستن به دشمن حمله انتحاری بکنن میگفتن witness me شاهد باش که همون شهید خودمونه میدونی چرا؟چون معادل کلمه شهادت در انگلیسی وجود نداره واسه همین این رو میگفتن که دقیق باشه.تا بگن دین وحشی و داعشی ظالمانه و بی ارزش نسبت به جان هست و البته شستشوی مغزی و صد البته ضد زن هست هست ولی ما به هدایت فیورسای زن حلش میکنیم و حلش کردن. حرف من اینه حداقل بفهم از چی دفاع میکنتی بعد یقه جر بده و متلک بپرون

        • Rhaenyra گفت:

          داداش مطمعنی ما فیلممو دیدی؟ شما اول گفتی به فیروسا میگن امپراطور که اصلا معلوم شد منعی کلمه این نبوده بعدشم فیلم اصلا هیچ اشاره ایی به مسیحیت نداره و افراد زیر دست جو موقع مرگ حرف از رانندگی تا بیکران در والهالا میزنن کجاش دقیقا به مسیحیت ربط داره؟ توی انگلیسی معادل دقیق وجود داره برای کلمه شهید که میشه martyr اون سکانس کشتن امورتال جو هم اگه فقط یکبار فیلم رو دیده باشی تام هاردی اون سکانس داشت از دست پسر جو در میرفت و اصلا نرسیده بود به ماشین جلویی که بخواد جو رو بکشه (فقط هم پسر جو اونو تو فیلم با کلمه پدر صدا میکنه بقیه بهش همون اسم خودو میگن)

          • هوپ گفت:

            آبجی اول یه کم آرومتر بنویس که این همه غلط املایی نداشته باشی که جمله اولت اصلا معلوم نیست چی نوشتی بعدش کجا معلوم شد معنی کلمه امپراطور نیست ؟؟Imperator یک کلمه ماقبل میلادی هست که معنی امپراطور نمیداده ولی الان معنیش امپراطوره.اینکه این فیلم اشاره ای به مسیحیت نداره دیگه توضیح دادم نفهمیدی مشکل خودته فیلم که نمیتونه علنی فریاد بزنه بگه حرفش رو .اونهایی که قراره بدونن میدونن چیه جریان.کلمه martyr میشه شهید استاد؟؟؟؟؟معنی یک کلمه از ریشه اون کلمه برداشت میشه نه اون چیزی که تو زیرنویس فیلمها بنویسن .ریشه martyr از myth یعنی اسطوره میاد یعنی وقتی میگن طرف martyr هست یعنی شخصیتی اسطوره ای شده نه شهید.شهید از شهود میاد یعنی کسی که میبیند کسی که بینا شده است یعنی با شهادت به حقیقت بینا شده است که به انگلیسی نزدیکترین کلمه میشهwitness. همونطور که میگفتن witness me یعنی شاهد باش که دارم شهید میشم و به بهشتیان ((والهالا)) میپیوندم.

تصاویر تازه فیلم Furiosa - گیمفا