تمدید سریال True Detective برای فصل ۵ - گیمفا
تمدید سریال True Detective برای فصل ۵ - گیمفا
تمدید سریال True Detective برای فصل ۵ - گیمفا
تمدید سریال True Detective برای فصل ۵ - گیمفا

تمدید سریال True Detective برای فصل ۵

ایلیا عسگری
۱۰:۰۰ ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
تمدید سریال True Detective برای فصل ۵ - گیمفا

به نظر می‌رسد که برخلاف انتقادات بینندگان، شبکه HBO از عملکرد فصل چهارم True Detective رضایت داشته و آن را برای فصل ۵ تمدید کرده است.

طی هفته‌های گذشته شاهد پخش فصل چهارم مجموعه تلویزیونی جنایی True Detective (کاراگاه حقیقی) از سوی شبکه HBO بودیم. فصلی که برای نخستین‌بار کاراگاهی زن را در قامت شخصیت‌های اصلی داستان قرار داده و از بازیگرانی نظیر جودی فاستر و کالی ریس بهره برده است که علی‌رغم دریافت نمرات جالب توجهی از سوی منتقدین اما در کسب نظر مثبت بینندگانش چندان موفق عمل نکرده و با انتقادات متعددی روبرو بوده است.

با این حال به نظر می‌رسد که شبکه HBO از عملکرد فصل چهارم این سریال رضایت کامل داشته و قرارداد جدیدی را با خالق آن یعنی ایسا لوپز به ثبت رسانده که منجر به تولید فصل پنجم خواهد شد. البته که مشخص نیست فصل پنجم ارتباطی با وقایع Night Country خواهد داشت یا خیر!

نکته اینجاست که حتی خالق قدیمی این مجموعه یعنی نیک پیزولاتو نیز به وضعیت فصل چهارم اعتراض داشته و واکنش تندی بروز داده است. مسئله‌ای که چندان مورد توجه شبکه HBO واقع نشده و آن‌ها طی قراردادی با ایسا لوپز نه تنها سریال کاراگاه حقیقی را برای فصل پنجم تمدید نموده‌اند، بلکه او ساخت آثار جدید و متعدد دیگری را برای این شبکه تلویزیونی بر عهده گرفته است.

منبع: ددلاین

ARSHIAAAAبهنامBatman Arkham knightSquestionOld fashion GAMERCatalyst

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تمدید سریال True Detective برای فصل ۵ - گیمفا
تمدید سریال True Detective برای فصل ۵ - گیمفا
تمدید سریال True Detective برای فصل ۵ - گیمفا
تمدید سریال True Detective برای فصل ۵ - گیمفا
تمدید سریال True Detective برای فصل ۵ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • V گفت:

    دیروز چند قسمت از فصل ۴ رو دیدم، نمیدونم یه حسی بدی بهم دست میداد، حفره های داستانی خالی توش زیاد بود، چیز های ووک‌ و فمنیستی توش بیداد می‌کرد! توش یه جورایی مرد هارو داشتن عقب‌افتاده نشون میدادن، نمیدونم چرا هر فیلمی که جدید میاد اینجوری میشه! جودی فاستر بازیگری خوبی داره ولی اون زن سیاه پوسته اصلا! یه فمنیست به تمام معنا

    Green FireARSHIAAAALeroxBatman Arkham knightUNESISMSquestion
  • DOTA_2 گفت:

    فصل اخر چرت محض پنج قسمت درگیر مسائل خاله زنک قسمت اخر حل شدن معما در بیست دیقه

    Green FireBatman Arkham knightHanibal(درانتظار فصل۴ هانیبال)V
  • generalD4 گفت:

    خعب بعد چند ماه وارد حسابم شدم تا یه گوشمالی به این سیزن ۴ سریال بدم
    نمره ای که من بدم به این سیزن ۲/۱۰
    این سیزن تمامو کمال درحاله سوی استفاده از نام سیزن ۱ سریال هست برای تبلیق فمنیسم .
    افتضاحی که اینا ساختن تو قسمت اخر سریال که زباله بتمام معنا بود این قسمت مشهود .
    بازی بددده جودی فاستر که اصلا انگار به زور اوردنش این نقشو بازی کنه .
    بخام از معضلات این سریال بگم خیلی از حوصله خارجه تنها نکته مثبت بخام بگم فیلم برداری محیطی خوب و باکیفیت .
    از سیزن۲ هم ضعیف تر هست که سیزن۲ خودش افتضاح بود ، سیزن ۳ فقط میتونه خیلی کم به شاهکار فصل اول نزدیک باشه .

    Green FireBatman Arkham knightHanibal(درانتظار فصل۴ هانیبال)UNESISMSquestionOld fashion GAMERV
  • من حتی نمی‌دونستم فصل سومی از این سریال وجود داره! فصل اول که خیلی حال کردم مثل اکثریت مخاطبان و با همون شوق رفتم سراغ فصل دوم که دیگه فقط چون دو سه قسمت اول رو دیدم ادامه‌ دادم. اون موقع که من سریال رو گرفتم فقط همین دو فصل بود تازه اکثرا از فصل دوم خیلی بدشون می اومد اون وقت عقل سلیم حکم نمیکنه بهتره این سریال رو بدون اون زوج عالی فصل اول و اون فضا و ساختار داستانی مناسب دیگه ادامه ندن؟ تا کی باید شاهد زن های میانسال مستقل غیر زیبای فمینیست و همجنس فلان و این قبیل مزخرفات باشیم؟ باشه آقا هرکسی حقی داره منم میگم هیچکس حق نداره کسیو به خاطر گرایشات و عقایدش زندانی کنه یا هرگونه آزاری برسونه ، اما مگه این قبیل افراد چند درصد جهان رو تشکیل میدن که کل فیلم و سریال ها راجع به این ها است؟!

    VBatman Arkham knightUNESISM
  • حتی منم که اهمیت نمی‌دادم واقعا حالم بهم خورد . سریال از فصل اول شاهکارش رسیده به این اشغالای عوضی . جودی فاستر دیگه زمانش تموم شده باید بره نقش مامان بزرگا و بازی کنه . اون نیمه سرخپوست نیمه کاکاسیاه که اصلا نمی‌دونم برای چی تو سریال بود همش دیونه بازی راه نینداخته و از همه چی ناراضی بود صورتش هم که همش سوراخ سوراخ بود . اگه کلا نبودش فصل ۴ قابل تحمل تر میشد . بابا ماهرشالا علی تو فصل سه عالی بازی کرد و شخصیت پردازیش هم عالی بود . به نظرم بهتره دوباره مایو مکانهی و وودی هارلسون برگردن و داستان اونا رو ادامه بدن .

    VBatman Arkham knight
  • HannaH گفت:

    ۸۹ درصد رضایت بینندگان در گوگل، ۸/۹ امتیاز کاربران در IMDB، ۷۸ درصد در روتن تومیتوز و سریال جنایی شماره یک پربیننده (همین امشب در گوگل) کجاش معنی انتقاد بینندگان رو می ده.
    اگر منظور از این جمله کامنت گذارهای سایت هستن که ارتباطی با جمعیت جهان ندارن و احتمالا در بهترین حالت بخشی از ۱۱ درصدی از مردم جهان هستن که سریال رو دوست نداشتن. و چرا وقتی کارگردانی اینقدر موفق هست، نباید پروژه های بیشتری بگیره؟
    و اما واقعا چندتا کامنت و لایک بیشتر، ارزش انتشار کامنت های منسوخ و سراسر توهین نژادی (کابر بتمن حتی نمی دونه که اونی که با لفظ توهین آمیز نژادی خطابش کرده ساکن اصلی آلاسکا هست و اونجا سفیدپوست نیستن یا اولد فشن گیمر حتی زحمت نکشیده خودش رو توی آینه نگاه کنه قبل لز کامنت گذاشتن) رو داره؟ واقعا برای رسانه ای با قدمت این سایت این کامنت ها خجالت آورن.

    LeroxGreen FireVبهنام
    • بهنام گفت:

      متاسفانه جامعه ای که به نصف جمعیتش نگاه تحقیر آمیز و از بالا به پایین داره به حق وضعیتش اینه و باید ناله کنه

      HannaH
    • V گفت:

      این فصل اگه همشون مرد بود بازم همچین حرفی میزدی؟ البته نه ببخشید از یه فمنیست نباید توقع درک داشته باشیم!! سریال کلش حفره داستانی داره، آخرش هم توی ۱۰ دقیقه کل فصل و راز حل میشه! مسائل فمنیستی توش و استفاده از ووک توش داره بیداد میکنه. البته خوب بایدم اینجوری دفاع بکنی چون همشون زن هستن ! خیلی خوشحال شدم تیک آبی رو گرفتن ! حالا دکمه ات رو بزن برو توی گروه های ای کیو زیر ۵۰ فمنیستیت‌ و بگو مرد ها احمق هستن!

      LeroxGreen Fire
    • V گفت:

      اینم اضافه بکنم، کل اون امتیازات و نمرات که گرفته برای همون فصل اولشه! اگه همین فصل رو یه سریال جداگونه‌ و مستقل میکردن عمرا همین نمره ایی می‌گرفت! البته منتقد بدبخت از ترس این که نرن توی اکانتش فحش بهش بدن سر نمره کم دادن و بهش تهمت این که تو نژاد پرست و زن ستیزی و باید از زن ها دفاع بکنی و فیلمی که توش زن فمنیست داشت رو باید نمره بالا بدی!!! واقعا باید گریه کرد به این وضعیت!

      LeroxnobodyGreen Fire
    • nobody گفت:

      آمار ارایه شده بیانگر کل سریال کاراگاهان حقیقیه؛ نه به طور مشخص فصل چهارم.
      لطفا مغلطه نکنید.

      V
  • a.d گفت:

    اصلا فصل چهارم نمیشه با فصل اول مقایسه کرد میشه گفت فقط ساخته شده بود برای تحمیل تفکرات فمنیستی .
    فقط به خاطر شاهکار فصل اول و اسم جودی فاستر نگاه کردم،فصل چهارم از فصل دوم هم بدتر بود.
    جودی فاسترم که بازیش اونطور که توقع داشتم نبود .

    Green FireV
تمدید سریال True Detective برای فصل ۵ - گیمفا