ویدئو گیم پلی بازی ایرانی “ارتش های فرازمینی” را اینجا HD مشاهده کنید (بروزرسانی شد) - گیمفا
ویدئو گیم پلی بازی ایرانی “ارتش های فرازمینی” را اینجا HD مشاهده کنید (بروزرسانی شد) - گیمفا
ویدئو گیم پلی بازی ایرانی “ارتش های فرازمینی” را اینجا HD مشاهده کنید (بروزرسانی شد) - گیمفا
ویدئو گیم پلی بازی ایرانی “ارتش های فرازمینی” را اینجا HD مشاهده کنید (بروزرسانی شد) - گیمفا

ویدئو گیم پلی بازی ایرانی “ارتش های فرازمینی” را اینجا HD مشاهده کنید (بروزرسانی شد)

دانیال نوروزی
۱۰:۵۰ ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
ویدئو گیم پلی بازی ایرانی “ارتش های فرازمینی” را اینجا HD مشاهده کنید (بروزرسانی شد) - گیمفا

مطمئنا این روزها تعداد زیادی از شما که به نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران رفتید،با ویدئوی گیم پلی بازی ارتشهای فرازمینی مواجه شدید و از کیفیت بالایی که این بازی نسبت به دیگر بازی های ایرانی داره مطلع شدید.در ادامه ی مطلب میتوانید این تریلر گیم پلی رو که از روند بازی به طور مستقیم گرفته شده،با کیفیت HD مشاهده و دانلود کنید.

بروزرسانی : شما میتوانید از این پس برای کسب اطلاعات اختصاصی و کلی از بازی ارتشهای فرازمینی،به وب سایت اصلی این بازی مراجعه کنید.

[jwplayer mediaid=”101509″]

دانلود ویدئو گیم پلی HD 1080p

دانلود ویدئو گیم پلی SD

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

ویدئو گیم پلی بازی ایرانی “ارتش های فرازمینی” را اینجا HD مشاهده کنید (بروزرسانی شد) - گیمفا
ویدئو گیم پلی بازی ایرانی “ارتش های فرازمینی” را اینجا HD مشاهده کنید (بروزرسانی شد) - گیمفا
ویدئو گیم پلی بازی ایرانی “ارتش های فرازمینی” را اینجا HD مشاهده کنید (بروزرسانی شد) - گیمفا
ویدئو گیم پلی بازی ایرانی “ارتش های فرازمینی” را اینجا HD مشاهده کنید (بروزرسانی شد) - گیمفا
ویدئو گیم پلی بازی ایرانی “ارتش های فرازمینی” را اینجا HD مشاهده کنید (بروزرسانی شد) - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Fr@nklin گفت:

    دمشون گرم که با پشتوانه هیچی با این علاقه بازی درست میکنن :yes: :yes: :yes: 🙂

  • peyman3 گفت:

    هرچه که بود مشخص بود بچه ها زحمت کشیدن و شکی نیست این نسخه نهایی نیست و بهتر میشه ایول دارین :yes: 🙂

  • بهزاد گفت:

    یکی از بزرگترین ایراد ما ایرانی ها جوگیریه ! و الان هم میبینیم که یک نظر درست درمون که از رو اندیشه زده شده باشه نیست !
    بله ! درک میکنم . به خاطر جو منفی که قبلا بعد از انتشار بازی های ایرانی میفتاد الان کاربران سعی میکنن که از بازی تعریف کنن و به نوعی به بلوغ رسیدن خودشون رو در نظر دادن نشون بدن( یا اینکه به نظرشون این بازی واقعا یه بازی با استاندارد بالاست!!!) . اما مشکل اینجاست که این راه ما رو به پوچی میبره و لاغیر

    این بازی همونقدر سوژه ی سخره میشه که بازی عربی Unearthed شد !

    اول اینم بگم که بله . تبریک میگم تا حالا بهترین بازی ایرانی از هر لحاظ از هر لحاظ بوده. شکی توش نیست .
    اینم بگم که من خودم تو یه گروه طراحی وب هستم که چندین پروژه که برای اولین بار در ایران اجرا میشده رو کار کردیم و میدونم چه زحمتی پای اولین ها کشیده میشه و دست مریزاد دارن . پوستشون کنده شده توی کار.

    اما آیا بهتر نبود ” تکراری ترین داستان بازی های کامپیوتری در تاریخ ” رو سوژه ی بازیشون نکنن . یا یک فضای بومی تر رو طراحی میکردن . یه شخصیت پردازی که بویی از پرشیا و ایران و ایرانی برده باشه میشد ؟
    دیدین که یوبی سافت چه داستان های وحشتناک عالی از تاریخ ایران کشیده بیرون ؟
    بعضی ها الان میگن بازی بین المللی هست . اما هر جای دنیا مردم فرهنگ و سلیقه ی خاص خود را در هنر خود نشون میدن . بازی های روسی که بین المللی هستند با ۵ دقیقه بازی کردن میفهمین که این بازی روسی هست.
    این همه وقتی که برای نکات فنی گذاشتن ۳ روز واسه فکر کردن واسه ایننا میذاشتن کافی بود.

    واسه بین المللی کار کردن هم هر هنری اول باید برای مرز و بوم خودش کار شه و بعد به جاهای دیگه برسه . و این یه توهم شیرین هست برای هر اولینی .
    مثل رپر های ما که همشون اول انگلیسی میخوندن و فکر میکردن در حد بین المللی هستن و یواش یواش فهمیدن که هیچی نیستن و باید از زبون و فرهنگ خودشون شروع کنن.

    البته زود هست که این چیزا برای ایرانی ها جا بیفته . چندین سال طول میکشه تا به اینها برسن.

    اگه بخوام فنی نقد کنم این تریلر رو یه صد خطی میشه .از دوبله و کارگردانی هنریش گرفته تا…. اول فک کردم یه مد از کرایسیس هست این بازی !! :rotfl:
    بازم خسته نباشین . از ارزش رحمت هایی که پاش کشیده شده کم نمیشه با این نقدا.

    • داداش با این تکنولوژِی هایی که دست ایرانه (البته حمایت نیست) میخوای بیان برات RYSE ولی این دفعه در مورد کوروش کبیر بسازن…

      شما طراحی سایت بلدی فکر کردی همه چیز شد…
      خیلی ها تو ایران با Dream weaver میتونن طراحی سایت کنن البته کار شما هم سخته من حرفی ندارم چون خودم چند بار برای این کار تلاش کردم ولی آخه خدا خیریت بده الان تو این دوره زمونه با این حمایت ها یه برنامه ناب برای طراحی سایت پیدا کردن آسون تره یا یه انجین خیلی شاخ؟؟؟ خدایی بگو خرج کدوم بیشتره…( این مثال رو زدم چون میدونم بلد بودی و درک میکنی)خیلی برنامه ی کار آمد و خوب برای طراحی سایت هست مثل Flash و Fireworks( برای طراحی های داخلی)و…تازه اگر سر از ++c سر در بیاری که چه بهتر و کد های جاوا هم باید بلد باشی…

      ولی فرض کن اینا میومدن انجین کرای انجین ۳ رو میخریدن…آخه اینا میتونن اون قدر پول خرج کنن اصلا اون قدر پول دارن؟؟؟

      این سبک رو درست کردن چون تو این سبک میتونستن خیلی بهتر کار کنن کاملا مطمئن باش مسخره هم نمیشه چون من هم نظرات خارجی هارو در مورد این بازی تو Game spot خوندم هم تو فروم Epic games، مردم نظرات خیلی خوبی داده بودن….

      • بهزاد گفت:

        اگه شما نوشته منو خوندی لپ مطلب من این بود که این گروه زوم شدن رو قضیه ی فنی بازی سازی . و من اصن حرفی از نکات فنی بازی مثل گرافیک نزدم.چرا ؟ چون حرفی برا گفتن وجود نداره . از نظر گرافیک حتی انیمیشن شخصیت ها خیلی بیشتر از انتظار کار کردن بچه ها

        اتفاقن خوب شد در مورد طراحی وب گفتین .وقتی که ما شروع میکنیم به ساختن یک سایت که اولین بارشه مثلن یک سایت شبکه ی اجتماعی که کارخودمون بود حدود دوماه یا بیشتر فقط صرف فکر کردن هدف سازی و از همه مهمتر بومی سازی و تحلیلش صرف میشه و فقط یک ماه پیاده سازیه اولیه اون انجام میشه ( اصولن تو دنیا اینطوریه . حالا بعضی ها تمپلیت میسازن و … بماند!)

        الان قضیه گیم هم همینه . من از این حرص میخورم که بازی سازی ما هیچ ریشه ای تو این مملکت نداره. از وجود سازنده هاش نمیاد . مثل سینمای ما که هیچ وقت سینمای ایران نشد . مثل موزیک پاپ ما که یونانی و ترکی و امریکای جنوبی شد ولی موزیک ایرانی نشد.

        خداییش حیف این همه انرژی و زحمت نیست که فقط صرف کوپ زدن از کرایسیس شده .داستانش منو به خنده میندازه این بازی از بس تکراری و غربیه . بابا اونا اخرازمان واسشون یه جور دیگست واسه ما یه جور دیگه . ایرانیا یه اقلیت به فضا و ادم فضایی علاقه دارن اکثریت این موضوع رو دوست ندارن . مثال بارزش HALO که ببین تو امریکا طرفداراش از سر و کول هم بالا میرن ولی تو ایران غریبه این بازی. ( به خاطر آدم فضایی که در فرهنگ آمریکا وجود داره و اونم به خاطر تبلیغات ناسا برای دریافت بودجه یا دروغ هایی که دولت برای پنهان کردن ازمایشات جنگنده هاش در رسانه ها به مردم میگفت و مردم باور کردن اینو . اونا پدرانشون عاشق سیاره و ادم فضاییین ولی ما پدرانمون این چیزارو نمیدونن چیه اصن )

        در عوض سوژه های خیلی عمیق تری تو فرهنگمون داریم.
        خلاصه که مساله اصن امکانات نیست. یاد یه دوستی افتادم فیلم ساز بود میگفت امکانات نداریم فیلم بسازیم. گوشیمو انداختم جلوش گفتم بیا برو فیلم بگیر. هر وقت میزانسن و تدوین و کارگردانی یاد گرفتی من همه خرج فیلمتو میدم.
        به قول معروف نقد خیلی راحت تر از خلق ه . حرفش اسونه ولی در عمل کار سختیه.

        حداقل این بازی این بود که یه اعتماد به نفسی به بقیه میده که میتونن بازی در حد aaa بسازن . فقط خدا کنه الگو نشه این بی جسارتی توی داستان و محتوا

        • اشتباه من و شما هم همینجاست…

          شما میگی باید ریشه در فرهنگ ایرانی داشته باشه خب درست…
          ولی تو فرهنگ ایرانی خودموم هم میدونید که یا باید تاریخی باشه یا در مورد جنگ عراق…

          که در مورد جنگ عراق این قدر بازی ساختن که شورشو در اوردن آمریکا این قدر بازی در مورد ویتنام نساخت که اینا در مورد جنگ عراق ساختن…

          ریشه های تاریخی هم باید H&S باشه یعنی به قول خودمون بازی شمشیری باشه…

          که تکنولوژی خیلی بیشتری نیازه که اگر حمایت باشه که نیست این مورد هم برطرف میشه….

          گرشاسپ مثال خوبی میتونه باشه داستان و حتی گیم پلی خوبی داره ولی گرافیک نداره چون رو گرافیک این جور بازی ها کار کردن سخته و به پول نیاز داره….

          گروه سازنده ی این بازی هم میخواسته بازی رو با گرافیک خوب ارائه بده این سبک رو درست کرده و چون نمیخواسته جنگ عراق رو بیاره وسط این استان رو ارئه داده بنده میگم دست خودشون نبوده تقریبا مجبور بودن…

    • Sadon Grohiik گفت:

      درمورد شخصیت پردازی واقعا درست میگین به نظرم حتی قیافه ی شخصیت ها هم به ایرانیا نمیخوره.داستان هم کاملا درست گفتین ضعیف هست خصوصا که من بارها و بارها گفتم که بازی های فضایی که امریکا می سازه آمریکا رو ناجی جهان معرفی می کنه ولی این بازی میگه ما فقط ناجی خودمون هستیم.

      • بهزاد گفت:

        داداش من بهزاد هستم .
        خیلی خوشحال شدم که دوستان و بچه های گیم فا عکس العمل منطقی نشون دادن به این نقدا. یه سالی هم هست گیمفا رو هر روز میخوندم ولی تا حالا نظر نداده بودم.

        البته بیشتر بحث ما جهتش به کل بازی سازی تو ایران رفت و این نقدا متوجه فقط این بازی نیست. ولی در کل منم که بیشتر نشستم فک کردم دیدم نمیشه به این دوستان خرده گرفت. این ها چند تا بچه ی با استعداد هستند که شاید سن شون به سی هم نرسه .

        این حرکت ها اصولا باید توسط نخبه های با تجربه ( برگشت به ریشه ها توی سنین بالاتر توی انسان رخ میده) انجام بگیره .قاعدن بنیاد بازی های رایانه ای. توی ممالک دیگه اون بالای بالای هرم یه آدم نخبه و پخته رو میزارن که تمام این مفاهیم رو درک کرده و از اون بالا به جوون تر ها و پایینی ها (( جهت )) میده . دقت کنین جهت میده نه اینکه نفی و نهی کنه.

        همین ترکیه که یه روز صنعت فیلم سازیش ناصر ملک مطیعی رو از ایران غرض میکرد دوتا چیز یاد بگیره الان سریالاش روح ایرانی ها رو قبضه کرده. به خاطر اون رده بالاییشون هست که حواسشون به همه چی هست و ارزش ها رو درست جا انداختن توی فیلمسازا( خیلی هاشون از آلمان برگشتن به ترکیه و دارن خدمت میکنن)

        البته به این معنی نیست که ماهم دست به سینه بشینیم و کاری نکنیم.مطمن باشین توانش تو خود ماها جوونا هست.

        در مورد این که بعضیها میگن از بازی و نرم افزار ایرانی باید حمایت کرد هر چی باشه. تروخدا کورکورانه اینکارو نکنین . الان مارکت اندروید ایرانی رو نگاه کنین .

        به خدا من عرق شرم میریزه از صورتم. پرفروش ترینش برنامه ی :sweat: :sweat: :sweat: :sweat: :sweat: :sweat: :sweat: :sweat: “لطیفه و جوک” هست که هر هفته آپدیت میشه و هزار تومن قیمتشه !هر هفته با جوک های جدید!!!!
        اون یکی چند تا عکسه خطای چشم هست ! که هفتصد تومن پولشه
        اون یکی هواپیمای آتاری هست که قبلن توسط یه دولوپر خارجی پخش شده بود و نمیدونم اینجا طرف داره پولی میفروشه و جالبه که اونجا هم همه میگن باید حمایت کرد .

        البته هر کی وسعش میرسه بخره این بازی رو (مخصوصا اگه ۵۰۰میلیون خرجش باشه!)

  • از بچه هایی که ایراد میگیرن خیلی بدم مید…

    بابا جون چرا نمیفهمید برای اولین بازی آمریکا هم نمیتونست همچین بازی بسازه دوما این بازی براش ۷۰ میلیون خرج شده اگر این بچه ها از حمایت هایی که کمپانی های پول دار مثل سونی و یوبی و EA که برای استیدیو های خودشون خرج میکنن برخوردار بود که الان یه چیز فراتر این این حرفا میدیم…

    تازه این با انجین UDK ساخته شده نمیگم انجین بدیه ولی این قدر آزاد بود که تو نمایشگاه برای فروش گذاشته بودنش…این بازی با فراستبایت یا کرای انجین ۳ ساخته نشده بود که…

    تنها ایراد بازی صدا گذاری بود که به محیط نمیخورد اون هم به خاطر کمبود امکانات بود…
    در کل همه چیزش عالی بود حتی در بعضی اوقات میشه با بازی های خارجی مقایسش کرد من که میگم گرافیکش از این فولفن جدیده بیشتر بود…

    • عزیز اتقاقا این مساله ی ترویج فرهنگ تو بازی های ایرانی خیلی هم مهمه که تو کمتر بازی ایرانی ای پیش میاد و تو این بازی هم همینطوره … داستانش به ایران ربط داره ولی هیچی از فرهنگ بازی دیده نشده …
      من حرف این دوست عزیزمونو قبول دارم و منم جو گیر شدم چون از لحاظ فنی بازی خوبی بود … در ضمن برزیل و یه تیم برزیلی هستن که اولین بازیشون متای بالای ۸۰ یا بالاتر گرفت … اسم بازی Papo & Yo …. به زودی نقدش میاد رو سایت … امیدوارم نقدشو بخونی تا به این نتیجه برسی که مقوله ی مهمیو اشاره کردن … من تو نقدمم به این نکته ی فرهنگ سازی اشاره کردم و امیدوارم بازیسازا به گوششون برسه …
      از لحاظ فنی هم نمیشه با بازی های مستقل خرده گرفت چون مستقلن و با کمترین امکانات ساخته میشن ، حالا در کنار این ضعف ها فرهنگ سازی و نشون دادن گوشه هایی از ایرانی بودن یه بازی نه زحمت میخواد نه امکانات …. فکر و ایده می خواد که سازنده ها باید به خرج بدن …
      من با mushroomhead موافقم ولی شما دارین در مورد بخش فنی صحبت میکنین که هم امکانات می خواد هم سرمایه و ایراد گرفتن از بخش فنی درست نیست و کسی هم این کارو نکرد …..
      در آخر هم از شما و هم mushroomhead می خوام که نقد بازی Papo & Yo رو بخونن … و اگه تونستین بازیو تجربه کنین … چون تیم سازنده ی این بازی هم مستقل و با تعداد کم و امکانات کمی بودن .

  • crysis گفت:

    بعضی از دوستان میگن صداگذاری شخصیت ها جالب نبود
    ولی از دوبلورهای صدا و سیما در این بازی استفاده شده
    البته باید یکم با حس تر حرف بزنند :yes:

  • Son Of Rome گفت:

    دوستان
    من خودم با برنامه نویسش صحبت کردم !
    چرا میگید ۷۰ تومن یا ۳۰ تومن ؟
    گفت ۵۰۰ خرج شده ! که ۱۰۰ اش رو بنیاد داده ! شخصا ازش پرسیدم و گفت ! گفتم ریسک نیست ؟ گفت چرا دیگه حتی ۱ هزار تومنی هم جیبمون نرفته ! خوب این ۵۰۰ تومن جیب کی رفته ؟ !!!!
    خرجش بالا بوده اما از نظر بازی ایرانی خوبه
    ولی صداگذاری اصلا خوب نیست
    ترکیدن اون سفینه رو دیدید ؟ خیلی مصنوعی بود !
    اگر این بهترین صحنه باشه …. چی بگم !

  • بابا حالا نمیدونم چند نفر و چقدر خرج شده اما بازیش عالی نمیگم کریسیس ۳ رو گذاشته جیبش اما چون بازی ایرانی بد جا افتاده که ضعیفن من خودم به شخصه دنبال اینم یه ایراد ازشون بیگرم هرچی هم باشه.
    اما خدایی با امکانات و شرایط این بازی عالی. :yes:

  • iman0013 گفت:

    سایت p30day بازی Saints Row 4 رو واسه دانلود گذاشته.

  • Sadon Grohiik گفت:

    خوب چنتا نکته رو که بعد از دیدن این تریلر به ذهنم رسید
    اول همونطور که دوستان اشاره کردن افت فریم توی قسمت هایی از بازی وجود داشت
    دوم بازهم دوستان اشاره کردند نمیدونم این ویدیو روی چه درجه سختی بازی گرفته شده ولی اگه آخرین درجه سختی باشه واقعا هوش مصنوعی خیلی ضعیف هست امیدوارم تغییر کنه در آینده.
    سوم اینکه اینقدری هم که دوستان جوگیر شدند انقلابی نیستش تنها چیز انقلابیش گرافیک بازی هستش که خیلی بهتر از عناوین ایرانی کار شده به نظر من بازی که میتونه توی گیم پلی انقلابی باشه یک بازی RPG یا حداقل اپن ورد هستش نه داستان های خطی.
    چهارم صداگزاری شخصیت هارو نمیشه چندان ایرادی بهش وارد کرد بلاخاره عنوان مستقل هستش.
    پنجم یه سری ریزه کاری های کوچک رعایت نشده مثلا به نظرم تیر های اسلحه چندان “فضایی” به نظر نمیرسند نمیدونم تونستم منظورمو درست برسونم یا نه.
    ششم اون دوستی که گفتند از کسانی که ایراد میگیرن خیلی بدم میاد اونا هم از شما بدشون میاد با این اوصاف شما باید از IGN Gamespot و حتی خود گیمفا و تمام وبسایت های نقد بازی هم بدتون بیاد و در اصل این نقد و ایراده که باعث پیشرفت میشه نه تعریف و تمجید.

  • مرتضی گفت:

    llordrun
    هق با شماست ولی از بازی ایرانی نباید ایراد گرفت باید همایت کرد.

  • مرتضی گفت:

    حق با شماست ولی از بازی ایرانی نباید ایراد گرفت باید همایت کرد.

  • مرتضی گفت:

    llordrun
    حق با شماست ولی از بازی ایرانی نباید ایراد گرفت باید حمایت کرد.

  • خوب درکل بازی خوبیه صداشون هم خیلی ضایع نیست (بیشتر آدمو یاد فیلم هندی میندازه) :rotfl: :rotfl:
    گرافیک کله ی یارو آدم کچله از همه جا بهتره :rotfl: :rotfl:
    بارون_-_ و انفجار و..
    بدکی نیست 😕

  • Black One گفت:

    عـالی بود…شک نکنید میترکونه
    همه چـیز عالی بود..فقط اگه هوش مصنوعی دشمنا بهتر بشه عالیه..با یه بازی ایرانی شاهکار طرفیم :yes: :yes: :inlove: :inlove:

  • Son Of Rome گفت:

    هوش مصنوعی ضعیفه
    تیر اندازی اگر ببینین به یک جسم انقدر تیر زدن جای تیر زیاد شده روی هوا جای تیر افتاده !
    یک موردی هم هست چرا همه تا مارو میبینن مارو میزنن و اصلا با یارمون کاری ندارن ؟
    چرا یارامون تیر میزنن دشمن نمیمیره ؟ 😮

  • shahrum021 گفت:

    بهترین بازیه ساخته شده ایرانی تا بحال همین بازیه :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

  • PARSA0123 گفت:

    بازیه خیلی خوبه گرافیکش هم خیلی خوب بوده :yes: :yes: :yes:

  • Pepe the Frog گفت:

    متاسفانه اینا از اون ور بوم میوفتن!
    بازی نکات مثبت زیادی داره و از مهم تر گرافیک قابل قبول که به لطف UDK بهش رسیدن و حداقل ایرانی رو از بازی راضی نگه میداره.
    ولی همینطور که دوستمون بالا گفتن داستان کلیشه ای و تکراری با یه سری عناصر تقلیدی! چیزی که هرزگاهی تویه بازی ها میبینیم. شرم آوره که تاریخ به این قنی داشته باشیم و همچین تولیداتی چه در فیلم(مختار 😐 ) و چه بازی که مثالش زیاده.
    البته کار اول این استدیو و نباید سختگیری کرد اما اگر به جای FPS سوم شخص کار میکردن بیشتر موفق میشد. درسته GoW رو برای PC شبیه سازی میکردن اما بهتر از Halo بود 🙂
    درکل موفق باشن

  • pink floyd گفت:

    اقا جون اینجا نمیشه بازی رو نقد کرد.. از یه طرف یارو میخواد بازی رو مقایسه کنه! سبک سنگین کنه.. نمیتونه.. چرا؟ چون میگن چرا این ایراد رو میگیری ؟ مگه نمیدونی اینجا ایرانه و امکانات نیست!

    پس هر چی درست کردن باید بگیم به به ! چون بودجه نیست و …. پس همین از سرمون زیاده!

    با اون دوستمون موافقم..هیچی نداشته باشیم .. یه داستان درست درمون که میتونیم برای بازی بنویسیم
    من هم فکر کردم یه مود از کرایسیس ۲ هست … اخه ما که یارانه ها رو روزی که میریزن دستگاه های خود پرداز هنگ میکنن(از تعدد مراجعه).. بریم زره نانوسویت بپوشیم با فضایی ها بجنگیم :rotfl: ..این چه سوژه ایه :silly:

  • farbod.music گفت:

    صدای شلیک تفنگا خوب نبود-ولی صدای گویندگان خوبو قابل قبول بود :yes:

  • saeed14313 گفت:

    :no: :no:
    :rotfl: :rotfl:

    گرافیک ضاغارت

    جزئیاتی تو بازی نبود که بخاد پردازش بشه
    یه منطقه پر از مستطیل و یه مشت سرباز و سفینه

    خداییش انتظار بیشتری داشتم ازش
    امیدوارم موقع عرضه موفق بشه و بهتر

  • hoji_psg گفت:

    بله !
    سازنده های بزرگ هم در قدم اول نیومدن شوتر اول شخص با پوسته Killzone تحول بدن . مثل یه پله میمونه باید بری . و هر قدم یه تجربه است .
    .
    اومیدوارم بازی ساز ها اینو به خوبی بفهمن .

    عیب های بازی =
    سبک بودن “صدای” صلاح ها .
    حوش مصنوعی بسیار ضعیف
    استفاده از موزیک بسیار تکراری و دل سرد کننده
    شخصیت ها
    جو جنگ .

    افتخار میکنم که بازی ایرانی اینجورش میبینم و اومیدوارم از لحاظ فنی خوب کار کرده باشن .

    ممنون راسپانا .

  • saeed14313 گفت:

    انشاالله که موفق بشه

    استعداد رو داریم ولی باید بیشتر بها بدن

  • AngEvil گفت:

    سلام

    من نمایش ایم بازیو داخل نمایشگاه همراه با پسر خالم دیدم و واقعا حیرت زده شدم :chic: بهش لغب بازی نسل بعدی ایرانی رو میدم چون میدونم لایقشه :blush:

  • varlok گفت:

    از بقیه بازی های که ساختن یه سروگردن بالاتره 😉 😉 :yes: عالی عالی نیست 😕
    ممنون :yes:

  • حتما میگیرمش بازیه خوبیه نسبت به بقیه بازیای ایرانی :yes: ممنون.

  • majid majid گفت:

    هنوز زوده از فرش بریم به ارش همون فرشمونو تو دنیا اول بمونه مردیه

  • Gemar گفت:

    میتونم بگم برای شروع خیلی خوبه :yes: :yes: :yes: :yes: 😎 🙂

  • Omib91 گفت:

    آقا منم اینو دان کردم و باید بگم در کمال تعجب دهنم از تعجب باز موند!!!! :yawn:
    ها؟؟

  • justcobra11 گفت:

    چرا اول تریلر انقدر افت فزیم داشت؟انتظاراتم بیشتر بود گرافیک واقعا افتضاح بود

  • قیافرو…=)) بادمجون جلوت بایسی لنگ بندازه…

  • mehrangamer گفت:

    بازیه خیلی عالیه خسته نباشید و خدا قوت به سازندگان
    ولی نمی دونم چرا این دوستان هی فاز مرده و منفی میخوان بدن و میخوان بگن که ما هم اره(یعنی میخوان بگن ما منتقدیم و کارشناس و گیمر کهنه کار)در جواب اینها باید بگم این بازی اصلا تقلید نیست خوب بازیهای بزرگی مثل crysis-kill zone-halo در یک نگاه خیلی به هم شباهت دارن ولی بازیشون می کنین می فهمید خیلی با هم فرق دارن این بازی هم شما یک تریلر ۳ دقیقه ای دیدید پس الکی نظر ندین
    بدش هم میگین این همه مملکت ما فرهنگ و … داره درست ولی من میدونم منظور شما چیه منظورتون کوروش و … است که ایا به نظر شما یه سری از افراد میزارن هم چین بازیی ساخته بشه؟
    بعدشم اصلا نیازی نیست جهره کرکتر ها ایرانی بشه چون یه بازی براینکه بین المللی بشه نباید از قیافه یک کشور استفاده بشه تازه هم بخوان ایرانی کنن افتضاح میشه باید یه دیش داشه تنشون کنن 😀 یه شال به کمر 😀 یه تفنگ به دست داداش من نمیشه اینطور
    بعد هم میگین یه داستان قوی خوب درسته سرمایه نداره داستان قوی ولی به اجرا در آوردن اون بازی در قالب یک بازی ویدیویی به نظرتون کار راحتی است>؟
    یکم عاقلانه فکر کنین و انقدر روحیه از این سازندگان قیور نگیرین :inlove:

  • از بازی ایرانی خوشم نمیادبگو خب :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

  • شوخی بود ولی باید بازی یرای ایکس باکس بزنن صدا گذاری عالی بود :inlove: :inlove: :inlove: :chic: :chic: :chic: :chic:

  • pink floyd گفت:

    شروع سینمایی بازی یعنی ثانیه ۰.۱۱۱۱ با افت فریم شروع شد :pain: ….. خدا به خیر کنه :sweat:

  • justcobra11 گفت:

    خوبی عزیز؟کل ۲۰ ثانیه ی سینمایک بازی افت فریم و لگ های وحشتناک بود شما به این میگی ۱ ثانیه؟خدا شفات بده

  • radical گفت:

    یه جورایی انگا بازی تیک داره گیر میکنه مال خود بازیه یا ویدئو؟

  • mehrangamer گفت:

    بابا چرا الکی حرف میزنین ایشالله خدا به شما توضیح بده مگه نشنیدین سازنده ارتش فرازمینی گفت بر روی یک سیستم ضعیف بازی اجرا شده بود :reallyangry:

  • justcobra11 گفت:

    اره دیگه بلد نبودن درست pulish کنن بهونه میارن.سیستم ضعیف؟باشه ما هم باور کردیم

  • ps4 vs x1 گفت:

    بازی خوبیه و ایرانیا با این بازی ثابت میکنن که میتونن حرفی برای گفتن در صنعت گیم داشته باشند با این که اشکالاتی داشت ولی برای شروع خوبه

    به امید روزی که صنعت گیم ایران چنان پیشرفتی داشته باشه که از سوی شرکت های بزرگی چون یوبی , EA , sony و… درخواست همکاری داشته باشند

  • alireza23 گفت:

    سلام

    به نظر من برای شروع خوب بود

    انشاءالله موفق بشن :laugh:

  • parsagh گفت:

    اقا برای چی به این بدبختا گیر میدین؟؟؟؟این که گرافیکش عالی بود صدای خشاب عوض کردن اسلحه ها هم عالی بود گیم پلیش هم عالی بود خیلی بازی توپی هست خدا کنه واسه ایکس باکسش هم بیاد من که خیلی منتظرشم
    باورم نمیشد سازندش ایرانی باشه
    اونایی که میگن سرمایه نداره
    پ ن پ میخوای اندازه gta v خرجش کنن؟؟؟
    من خودم اولین نفری هستم که بیاد سفارش میدم البته اگه ایکس باکسش بیاد!

  • comandood گفت:

    باری شروع خوبه ولی ایا این توان واقعی ایرانه 😀 😀 😀 😀

  • comandood گفت:

    ببخشید فقط زمان انتشار بازی رو هم بنویسید

ویدئو گیم پلی بازی ایرانی “ارتش های فرازمینی” را اینجا HD مشاهده کنید (بروزرسانی شد) - گیمفا