Gamescom 2014: عنوان Silent Hills حاصل یک همکاری است - گیمفا
Gamescom 2014: عنوان Silent Hills حاصل یک همکاری است - گیمفا
Gamescom 2014: عنوان Silent Hills حاصل یک همکاری است - گیمفا
Gamescom 2014: عنوان Silent Hills حاصل یک همکاری است - گیمفا

Gamescom 2014: عنوان Silent Hills حاصل یک همکاری است

محمد صادق شجاعی
۰۸:۰۷ ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
Gamescom 2014: عنوان Silent Hills حاصل یک همکاری است - گیمفا

Silent Hill جدید حاصل همکاری خالق Metal Gear Solid، استاد Hideo Kojima و کارگردان فیلمهای ترسناک Guillermo del Toro است.

این بازی که نام Silent Hills برای آن گذاشته شده، با حضور Norman Reedus – بازیگر نقش Daryl Dixon در سریال Walking Dead –  در نقش اصلی،  همراه خواهند بود. این خبر بوسیله یک پایان غافلگیر کننده در تریلر P.T، که روز سه شنبه بر روی PlayStation Store برای PS4 منتشر،  و تریلر مرموز Sony در کنفرانس Gamescom، تایید شده است.

این کشف توسط یکی از کاربران Twitch انجام شده است. در پایان تریلر P.T، این عنوان، با همکاری Kojima و del Toro، رونمایی شده. تصویر Reedus، حضور او در بازی را تایید می کند. Silent Hills، با موتور اختصاصی Kojima Productions، یعنی Fox Engine در حال ساخت است. قدرت این موتور را در Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، مشاهده کرده اید. اطلاعات بیشتری از بازی منتشر نشده است، اما پیامی در پایان مبنی بر “این بازی یک تیزر است، و هیچگونه ارتباطی به عنوان اصلی ندارد.” آمده است.

Silent Hill، یکی از فرانچایزهای محبوب و قابل احترام، با کنسول PSone کار خود را آغاز کرد. اما به دلیل عناوین ضعیف عرضه شده در چند سال اخیر، شهرت خود را از دست داده است.

آخرین بازی Silent Hill عرضه شده، اسپین اف منتشر شده در سال ۲۰۱۲ به نام Silent Hill: Book of Memories، برای PS Vita، است. این بازی از دید ایزومتریک و حالت چند نفره بهره می برد. ویژگی چند نفره باعث دور شدن گیم پلی از سبک ترس و بقا سنتی است.

آخرین عنوان اصلی در این سری، Silent Hill Downpour است، که بر روی PS3 و Xbox 360 به بازار عرضه شده. بازی بازخوردهای ضد و نقیضی دریافت کرده است.

کمتر از دو سال قبل، Kojima بوسیله پستی در تو.ییتر علاقه اش نسبت به ساخت یک عنوان Silent Hill با Fox Engine، را ابراز کرد. Kojima در اکتبر ۲۰۱۲ گفته است:

فیلم Silent Hill، که از Murashu گرفته ام، به عنوان دنباله بعدی منتشر می شود. اگر Silent Hill را با FOX engine بسازیم،مطمئنا ترسناک خواهد بود.

Silent Hill در محیط بسته ای در جریان است، و به کنش کامل نیازی ندارد، بهمین دلیل ما می توانیم بر روی کیفیت گرافیک تمرکز کنیم. لازم نیست که دشمنان پر تعداد یا سریع باشند. تنها ترسناک بودن گرافیکی و حضور لازم است. به عنوان خالقی که در حال ساخت بازی اکشن در جهان باز هستم، ساخت چنین عنوانی جذاب است. امیدوارم این بازی با FOX engine ساخته شود.

Konami برنامه خاصی برای Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain در نظر گرفته است. در تاریخ ۱۳ اگوست، Hideo Kojima به سوالات پیرامون این بازی پاسخ خواهد داد.

Kojima گیمپلی جدیدی از بازی را در شوکیس “قابلیت های قابل توجه FOX Engine، ساخته شده توسط Kojima Productions و غیره” به نمایش خواهد گذاشت.

احتمال دارد بخش “غیره” اطلاعاتی درباره Silent Hills را در برگیرد. این برنامه یک ساعته به مجری گریGeoff Keighley و در Twitch.tv پخش خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

Gamescom 2014: عنوان Silent Hills حاصل یک همکاری است - گیمفا
Gamescom 2014: عنوان Silent Hills حاصل یک همکاری است - گیمفا
Gamescom 2014: عنوان Silent Hills حاصل یک همکاری است - گیمفا
Gamescom 2014: عنوان Silent Hills حاصل یک همکاری است - گیمفا
Gamescom 2014: عنوان Silent Hills حاصل یک همکاری است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Gamescom 2014: عنوان Silent Hills حاصل یک همکاری است - گیمفا