اساسین یا تمپلار، مسئله این است | تحلیل نمایش Assassin’s Creed : Rogue در Gamescom 2014 - گیمفا
اساسین یا تمپلار، مسئله این است | تحلیل نمایش Assassin’s Creed : Rogue در Gamescom 2014 - گیمفا
اساسین یا تمپلار، مسئله این است | تحلیل نمایش Assassin’s Creed : Rogue در Gamescom 2014 - گیمفا
اساسین یا تمپلار، مسئله این است | تحلیل نمایش Assassin’s Creed : Rogue در Gamescom 2014 - گیمفا

اساسین یا تمپلار، مسئله این است | تحلیل نمایش Assassin’s Creed : Rogue در Gamescom 2014

محمـد حسین صفری
۱۰:۰۰ ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
اساسین یا تمپلار، مسئله این است | تحلیل نمایش Assassin’s Creed : Rogue در Gamescom 2014 - گیمفا

سال ۲۰۰۷ عنوانی در جریان E3 منتشر شد که شاید هیچ کس فکرش را هم نمی کرد که روزی به یکی از محبوبت ترین، پول ساز ترین و هم چنین جنجالی ترین عناوین دنیای بازی های رایانه ای تبدیل شود. در آن سال، جید ریموند به عنوان مدیر عامل استودیو Ubisoft Montreal عنوانی را با نام Assassin’s Creed معرفی کرد. عنوانی که در دوران قرون وسطی روایت می شد اما مهم ترین نکته ی آن، گیم پلی بدیع و تازه ی آن بود که شامل مبارزات سریع و بالا رفتن از ارتفاعات می شد و همین باعث شد که از همان زمان این عنوان علاقه مندان زیادی را جذب کند.

نسخه ی اول با متای ۸۱ به کار خود پایان داد که برای یک IP نو ظهور بسیار مناسب بود. موفقیت بیش از حد این عنوان چه در فروش و چه در جذب مخاطب باعث شد تا یوبی سافت به سرعت به فکر ساخت نسخه ی دوم باشد. سرانجام در سال ۲۰۰۹ دومین نسخه ی این سری منتشر شد که یک شاهکار به تمام معنا بود. همه ی موارد بازی جز نکات قوت آن بودند. داستانی بی نظیر با یک شیوه ی روایت مناسب که مخاطبان را از نوزادی با شخصیتی به نام اتزیو همراه می کرد تا زمانی که او به کمال می رسید. گیم پلی متحول شده و تکامل یافته ی این نسخه در کنار گرافیک چشم نوازش در آن سال و همین طور موسیقی فوق العاده ای که جسپر کید برای این نسخه نواخت، باعث شد تا نسخه ی دوم این سری به شاهکاری تبدیل شود که تکرار آن بسیار سخت باشد. پس از موفقیت خیره کننده ی نسخه ی دوم، یوبی سافت از شیوه ی قبلی خود یعنی انتشار نسخه های جدید و با کیفیت فاصله گرفت و به عرضه ی نسخه های سالیانه و کم و بیش تکراری روی آورد. Assassin’s Creed : Brotherhood دنباله ای بر نسخه ی دوم بود که در سال ۲۰۱۰ عرضه شد و با اینکه نکات جدیدی برای ارایه دادن نداشت ولی با داشتن داستان جذاب خود و برخی از نکات جدید، توانست موفق ظاهر شود. به اعتقاد بسیاری از طرفداران این سری، دوران افول آن از عرضه ی Assassin’s Creed : Revelations آغاز شد، نسخه ای که جز داستان زیبای خود که به حماسه ی اتزیو و الطایر پایان داد و سلاح جدیدی به نام Hook Blade، دیگر هیچ چیز جدیدی نداشت و متای ۸۰ را کسب کرد. با این حال یوبی سافت هنوز در حال کار بر روی این سری بود که سرانجام نسخه ی سوم این عنوان با انبوهی از هایپ ها و تبلیغات عرضه شد ولی نتیجه ی نهایی چیزی نبود که انتظار می رفت. با اینکه بازی از لحاظ گیم پلی تغییرات بسیار مثبتی داشت و گرافیک آن نیز بهبود یافته بود ولی یکی از مهم ترین بخش های آن یعنی داستان و شخصیت پردازی شخصیت اصلی، کانر کنوی، به هیچ عنوان مورد قبول طرفداران واقع نشد و باعث شد این عنوان متای ۸۵ را کسب کند.

457

Assassin’s Creed Characters

در حالی که انتظار می رفت یوبی سافت به دلیل این افت رضایت کمی به این سری استراحت دهد، به سرعت نسخه ی چهارم این سری با نام Black Flag معرفی شد که از همان ابتدا انبوهی از اعتراضات و انتقادات را به دنبال داشت. کاراکتر اصلی این عنوان ادوارد کنوی بود با  این تفاوت که او تا مراحل پایانی بازی اصلا اساسین نبود و تنها لباس اساسین ها را به تن داشت. از سوی دیگر گیم پلی این عنوان که اکثرا بر روی کشتی و در دریا دنبال می شد، به مرور خسته کننده می شد و باعث ناراحتی طرفداران گشته بود. با این حال این عنوان توانست کم و بیش نظر منتقدان را جلب کند ولی هنوز آن چیزی نبود که طرفداران انتظار داشتند. پس از عرضه ی نسخه ی چهارم نیز مشخص بود که قرار است نسخه ای جدید از این سری که احتمالا نسخه ی پنجم است در سال جاری عرضه شود و شایعات فراوانی نیز در این رابطه منتشر شد تا سرانجام یوبی سافت نسخه ی جدید این سری را با نام Unity معرفی کرد که در کمال تعجب تنها بر روی کنسول های نسل هشتم و PC عرضه می شد و حتی در نام آن نشانی از نسخه ی پنجم دیده نمی شد ولی نمایش های خارق العاده ی آن باعث شده تا طرفداران به این نسخه امید فراوانی داشته باشند. تا مدتی قبل نیز خبری از نسخه ی نسل هفتمی این سری نبود تا اینکه درست چند روز قبل از Gamescom 2014 نسخه ی جدید با نام Assassin’s Creed : Rogue معرفی شد که شاید جنجالی ترین نسخه ی این سری باشد زیرا در آن به جای قرار گرفتن در نقش یک اساسین، کنترل یک تمپلار به دست مخطابان داده می شود.

کاور بازی

کاور بازی

نام : Assassin’s Creed : Rogue

سازنده : Ubisoft Sofia

ناشر : Ubisoft

سبک : اکشن ماجراجویی ، جهان آزاد ، مخفی کاری

پلتفرم ها :  Xbox 360 ، PS3

تاریخ انتشار : ۱۱ نوامبر ۲۰۱۴

یک قهرمان طرد شده

بدون شک جنجالی ترین داستان تمام نسخه های این سری مربوط به این نسخه است. اگر تا پیش از این داستان نسخه های قبلی به ویژه Assassin’s Creed III را به دلیل مرگ دزموند مهم می دانستید، اکنون باید داستان Assassin’s Creed : Rogue را مهم ترین داستان این سری بدانید زیرا علاوه بر اینکه شما را در نقش دشمن همیشگی اساسین ها یعنی یک تمپلار قرار می دهد، قرار است به داستان پر فراز و نشیب خانواده ی کنوی پایان دهد و پیش زمینه ی داستانی عنوان Unity را به وجود آورد. داستان بازی در بازه ی زمانی بین سال های ۱۷۵۲ تا ۱۷۶۱ جریان دارد، سال هایی که یکی از جنگ های مشهور آن دوران یعنی جنگ های هفت ساله جریان داشت و این جنگ ها با داستان بازی ارتباط مهمی دارند بنابراین در ابتدا توضیحی درباره ی این جنگ ها ارایه می دهیم. جنگ های هفت ساله به مجموع درگیری هایی گفته می شود که از سال ۱۷۵۶ تا ۱۷۶۳ میلادی در مناطق آمریکای شمالی، اروپا و آمریکای مرکزی جریان داشت و اکثر قدرت های بزرگ آن زمان در آن شرکت داشتند و با توجه به اقیانوس اطلس که پلی میان آمریکای شمالی و اروپا ایت، اکثر این نبرد ها نبرد های دریایی بوده اند. فرانسه هم که در این جنگ حضور داشت، صدمات اقصادی بسیار شدیدی دید و همین امر باعث شد تا اختلاف طبقاتی در این کشور پر رنگ تر شود و سرانجام به انقلاب مردم منجر شود، به همین دلیل است که داستان این نسخه به عنوان Unity نیز ارتباط دارد.

8

شخصیت اصلی بازی Shay Patrick Cormac نام دارد، فردی که ابتدا عضو فرقه ی اساسین ها است.

شخصیت اصلی بازی Shay Patrick Cormac نام دارد، فردی که ابتدا عضو فرقه ی اساسین ها است. طبق اطلاعات منتشر شده، Shay دو سال ابتدایی در داستان بازی یعنی بازه ی زمانی بین سال های ۱۷۵۲ تا ۱۷۵۴ یک اساسین است و در ابتدای بازی بازیکنان نقش یک اساسین را ایفا می کنند اما وی یک فرد تندخو است که برای اصول اساسین ها احترامی لایق نیست و به دلیل عدم داشتن بصیرت کافی از این فرقه طرد می شود ولی هنگام جدا شدن، به همرزمانش قول می دهد که انتقام سختی از آن ها خواهد گرفت و دلیل نام بازی نیز همین سرکشی وی است. وی برای این انتقام به دشمنان همیشگی اساسین ها یعنی تمپلارها می پیوندد و به این ترتیب حدود ۷ سال از داستان بازی را در نقش یک تمپلار تجربه خواهید کرد، تمپلاری که هدف اصلی وی شکار اساسین ها است. البته با توجه به اینکه او قبل یک اساسین بوده است، از توانایی های ویژه ی آن ها برخوردار است و حتی دارای Hidden Blade است. همان طور که گفته شد قرار است این نسخه شکاف داستانی میان نسخه های سوم و چهارم را از بین ببرد و از این رو، شاهد حضور هیتم کنوی در کنار Shay می باشیم. هیتم کنوی بدون شک یکی از مرموز ترین کاراکتر های این سری است که با اینکه پدرش یعنی ادوارد کنوی، یک اساسین خبره بود اما توسط تمپلار ها آموزش دید و گویا در این نسخه قرار است کنار Shay آموزش های لازم را فرا گیرد و به یک تمپلار قدرتمند بدل شود.خود یوبی سافت گفته است که داستان Shay یک داستان تیره و تاریک است و او که خود روزی از گروه اساسین ها بوده است به شکارچی اساسین ها بدل می شود و از تمامی تجهیزات و مهارت های خود استفاده می کند تا آن ها را نابود کند. در واقع مسیر تاریکی که وی انتخاب می کند سرنوشت فرقه ی اساسین ها را برای همیشه تغییر می دهد. به نظر می رسد شاهد یک داستان فوق العاده جذاب و جنجالی از این نسخه باشیم و باید دید که آیا یوبی سافت واقعا سعی دارد زندگی یک تمپلار را با بازی تحت عنوان Assassin’s Creed نشان دهد یا اینکه سوپرایز های ویژه ای در راه است و در پایان داستان Shay Patrick Cormac دوباره به اساسین ها می پیوندد؟ پاسخ تمامی این سوال های هیجان انگیز با تجربه ی بازی به دست می آید ولی چیزی که مسلم است این است که باز هم شاهد یک داستان عالی دیگر از این سری خواهیم بود.

تکرار در دریا، تکرار در خشکی

گیم پلی Assassin’s Creed : Rogue یک تقلید محض از Black Flag است. این جمله بهترین توصیفی است که می توان با توجه به نمایش های این عنوان داشت. در واقع Assassin’s Creed : Rogue همان Black Flag است و تنها چند تکه یخ و اندکی قابلیت های جدید به آن اضافه شده است. دو تریلر از گیم پلی این عنوان در Gamescom 2014 منتشر شده است که یکی از آن ها مربوط به نبرد های دریایی است و دیگری مربوط به مراحل خشکی که ابتدا نبرد های دریایی را مرور می کنیم. تریلر با صحنه ی پرواز یک عقاب آغاز می شود و مشخص می شود که نمایش بازی مربوط به مناطق شمالی اقیانوس اطلس و نزدیک به قطب است. در واقع ۵  مکان اصلی در بازی وجود دارد که عبارتند از : مناطق شمالی اقیانوس اطلس ، نمایی تازه از شهر نیویورک، شهر Quebec در شرق کانادا، ایالت Alabama در جنوب آمریکا و منطقه ای جدید با نام Appalachian River Valley  که رودخانه ای است که شهر کبک را به ایالت آلاباما متصل می کند. اولین چیزی که با دیدن نمایش متوجه می شوید این است که گرافیک بازی و حتی فیزیک کاراکتر ها کوچک ترین تغییری نسبت به Black Flag نکرده است و بازی همان چیزی است که در Black Flag دیده اید. فضا سازی قطب شمال خوب از کار در آمده است و وجود کوه های یخ زده در اطرف محیط به این امر کمک کرده است. کشتی اصلی Shay در بازی Morrigan نام دارد و نسبت به Jackdaw کوچک تر و ضعیف تر است اما امکانات پیشرفته تری دارد. در همان ابتدای نمایش شاهد درگیری با کشتی های دشمن هستیم که در این نبرد چندین سلاح جدید کشتی مشخص می شوند. بر خلاف Black Flag که توپ های جلوی کشتی مجهز به توپ های زنجیر دار بودند، این بار توپ های جلوی کشتی، توپ هایی آتشین شلیک می کنند. همچنین Morrigan دارای دماغه ی فلزی و قدرتمندی است که در برخورد با کشتی های دیگر آن ها را به شدت تخریب می کند.

3

کشتی اصلی Shay در بازی Morrigan نام دارد و نسبت به Jackdaw کوچک تر و ضعیف تر است اما امکانات پیشرفته تری دارد.

همانند Black Flag توپ های کوچک و آتشین و همچنین توپ های دوربرد و سنگین نیز وجود دارند. یک سلاح جدید در Morrigan به جای شلیک توپ های کوچک وجود دارد که شبیه به ماشین گان است و می تواند همانند مسلسل های امروزی به طور مداوم شلیک کند. بهترین قابلیتی که به Morrigan اضافه شده است است وجود یک مخزن حاوی آتش در پشت آن با نام Burning Oil است که می تواند از طریق لوله کشی که به زیر کشتی و درون آب دارد، در روی آب آتش به وجود بیاورد و کشتی های دشمن را گرفتار کند. همانند Black Flag، در این نسخه نیز قلعه های دریایی برای تصرف کردن وجود دارند. دماغه ی Morrigan علاوه بر صدمه زدن به کشتی های دشمن برای شکست یخ های سطح دریا نیز مناسب است و آن ها را به راحتی از بین می برد. یکی از نکات جالب بازی این است که با شلیک به کوه های یخ و نابود کردن آن ها می توان موج های سهمگینی به وجود آورد که سبب آسیب به کشتی دشمن شود و حتی می توان از کوه های یخ به عنوان یک سپر دفاعی طبیعی در برابر توپ های دشمن استفاده نمود. یکی دیگر از نکات جدید بازی این است که بر خلاف عنوان Black Flag که تنها بازیکن قادر بود وارد عرشه ی کشتی دشمن شود، این بار دشمنان نیز می توانند وارد کشتی شما شوند و سعی کنند که کشتی شما را تصرف کنند. در اینجا شاهد نبرد های تن به تن هستید. سلاح اصلی Shay یک شمشیر بلند و یک خنجر کوتاه است که در کنار آن ها انبوهی از سلاح های جانبی نظیر بمب ها دود زا و Rope Dart نیز وجود دارند. همچنین دو تپانچه کمری و یک اسلحه ی بادی که بسیار شبیه به اسلحه ی Adewale در Freedom Cry عنوان است نیز در اختیار Shay قرار دارد. Shay پس از پرتاب بمب های دودزا یا بمب های حاوی گازهای سمی و خواب آور، نقابی به صورت می زند تا خود تحت تاثیر این موارد قرار نگیرد. انیمیشن های نبرد وی کاملا شبیه به ادوارد است و کوچک ترین تفاوتی در آن ها دیده نمی شود. بر خلاف Black Flag که کاپیتان کشتی های دشمن، تمپلار بودند، این بار دشمنان اصلی اساسین ها هستند و در نتیجه شکست آن ها بسیار دشوار است و باید از سلاح های متنوع این نسخه برای شکست آن ها استفاده کنید. پس از نابودی کشتی دشمن و کشتن کاپیتان آن ها قادرید همانند Black Falg از خدمه باقی مانده برای تعمیر کشتی خود استفاده کنید یا آن ها را به ناوگان Shay منتقل کنید. شکار کردن موجودات دریایی نیز در بازی وجود دارد و این بار شاهد حیوانات قطبی نظیر Narwhal می باشیم که باز هم از پوست و گوشت آن ها می توان برای آپگرید کردن تجهیزات استفاده کرد. آب و هوای پویا در این نسخه نیز وجود دارد ولی  با توجه به حضور در مناطق قطبی، شاهد بارش برف و وزش طوفان های سرد خواهیم بود. مناطق جدیدی به نقشه ی بازی اضافه شده اند که در آن ها یک کشتی نابود شده که در یخ های قطب گرفتار شده، وجود دارد و Shay قادر است بقایای کشتی را برای یافتن گنج و سایر موارد بررسی کند. انیمیشن های بالا رفتن Shay نیز کوچک ترین تفاوتی با ادوارد ندارد و حتی انیمیشن باز کردن در صندوق های گنج نیز دقیقا همانند نسخه ی قبلی است و به طور کلی گویا شما در نقش ادوارد می باشید که تنها لباس یک تمپلار را به تن کرده است. در همین هنگام یکی از نکات جالب بازی نمایان می شود و آن حضور پنگوئن های بامزه قطب شمال است که گویا سازندگان به این نکات ریز توجه ویژه ای داشته اند. البته هنوز مشخص نشده است که پنگوئن ها نیز قابل شکار هستند یا خیر. خرس قطبی نیز در این تریلر نمایش داده می شود و مشخص می شود که قابل شکار است. این نمایش با رسیدن Shay به یک Viewpoint و تماشای صحنه ی زیبای شفق قطبی به پایان می رسد.

دانلود با کیفیت SD

دانلود با کیفیت HD

7

یکی از زیباترین صحنه های موجود در بازی همین شفق های قطبی خواهند بود.

حال نوبت به نمایش دوم که مربوط به مراحل خشکی است می رسد. این نمایش نیز با صحنه ی پرواز یک عقاب آغاز می شود و مشخص می شود که این مرحله در آمریکای شمالی جریان دارد. در این نمایش Shay قصد دارد یک پایگاه کوچک که اساسین ها بر آن تسلط دارند را تصرف کند. در همان ابتدای تریلر و صحنه ی خروج از کشتی شاهد افت فریم هستیم که واقعا جای تعجب دارد چگونه چنین عنوانی که همه ی مواردش کپی از نسخه ی قبلی است، باز هم دارای افت فریم است و سازندگان نتوانسته اند این مسئله را تصحیح کنند. کاربرد سلاح جدید Shay یعنی Air Rilf یا همان تفنگ بادی در اینجا مشخص می شود. این تفنگ دارای برد های دور و نزدیک است و دارای چندین کابرد مختلف است و دارای دو نوع مهمات یعنی گلوله های تخصصی و نارنجک است. در این نمایش، ابتدا یک نارنجک خواب آور شلیک می شود و ۳ نفر از دشمنان که در منطقه ی اثر آن حضور دارند به خواب می روند و سپس یک گلوله تخصصی دیوانه کننده به یک سرباز دیگر شلیک می شود و وی شروع به کشتن سربازان به خواب رفته می کند.

air rilf اسلحه ای جدید و کاربردی در طول بازی است که با داشتن دو نوع گلوله ی اختصاصی و نارنجک نقش مهمی در پیشبرد مراحل بازی دارد

Air Rilf اسلحه ای جدید و کاربردی در طول بازی است که با داشتن دو نوع گلوله ی اختصاصی و نارنجک، نقش مهمی در پیشبرد مراحل بازی دارد.

وجود این اسلحه بسیار کار آمد است و باعث می شود که بتوان بدون درگیری مستقیم، کاری کرد که دشمنان با خود درگیر شوند. Eagle Vision در این نسخه اهمیت بسیار بالایی دارد زیرا دشمنان شما اساسین ها هستند و ممکن است در هر جایی پنهان شده باشند تا شما را به قتل برسانند بنابراین دائما باید محیط را با این قابلیت بررسی کنید. به Eagle Vision یک قابلیت همانند قطب نما اضافه شده است که باعث می شود بتوانید محلی که در آن تهدید یا خطری وجود دارد، شناسایی کنید. Shay به وسیله دو تیر خواب آور، دو سرباز دیگر را نیز از سر راه خود کنار می زند تا به منطقه ای مناسب می رسد که می تواند محیط را بررسی کند. وی سپس با استفاده از یک گلوله اختصاصی دیگر، بشکه ای حاوی گاز دیوانه کننده را منفجر می کند تا تمرکز دشمنان به سوی آن جلب شود. وی سپس یک بشکه ی دیگر که حاوی گاز خوب آور بود را نیز منفجر می کند و به راه خود ادامه می دهد. نکته ی مهمی که در مود این بشکه ها وجود دارد این است که پس پخش شدن گاز داخل آن، این گاز تنها تا منطقه ی مشخصی اثر دارد که به وسیله ی یک دایره در محیط بازی نشان داده می شود. وی سپس یک بشکه ی دیگر حاوی گاز دیوانه کننده را منفجر می کند و باعث می شود که سرباز های دشمن با بکدیگر وارد مبارزه شوند. سپس وی با شلیک به جعبه های مهمات، دشمنان باقی مانده را نیز از بین می برد. همان طور که گفته شد دشمنان شما اساسین ها هستند و می توانند همانند Shay از ارتفاعات بلند بر روی شما پرش کند و شما را به قتل برسانند. در این نمایش نیز Shay مورد حمله ی ناگهانی یک اساسین قرار می گیرد و سپس به دنبال او حرکت می کند. Shay دارای یک قابلیت جدید است و آن هم این است که می تواند در مقابل شلیک های دشمنان ناگهان شیرجه بزند و به نوعی جای خالی بدهد. وی سرانجام موفق می شود اساسین مورد نظر را به قتل برساند و سپس پرچم اساسین ها را پایین می کشد و با سوزاندن آن، این پایگاه در اختیار تمپلار ها قرار می گیرد.

دانلود با کیفیت SD

دانلود با کیفیت HD

دانلود با کیفیت Full HD

2

Assassin’s Creed : Rogue چیز جدیدی برای ارایه کردن ندارد و تنها یک عنوان تکراری است.

مهم ترین نکته ای که از نمایش این عنوان استنباط می شود این است که شما شاهد یک عنوان کاملا تکراری هستید. اگر عناوین گذشته ی این سری تنها با اندکی تکراری بودن مراحل برچسب تکراری می خوردند این عنوان از همین حالا یک بازی تکراری است که حتی بخش چند نفره نیز ندارد تا شما را سرگرم کند و تنها ساخته شده است تا کنسول داران نسل هفتمی نیز یک اساسین در سال جدید تجربه کنند زیرا  بدون شک امسال نسخه ی اصلی این سری Unity است و تمام تمرکز تیم اصلی یوبی سافت روی این نسخه است، به همین دلیل است که ساخت این بازی به استودیو نه چندان مطرح Ubisoft Sofia محول شده است که پیش از این تنها عنوان متوسط و نه چندان خوب Assassin’s Creed III: Liberation را تولید کرده است.

اساسین یا تمپلار، مسئله این است

Assassin’s Creed : Rogue یک عنوان کاملا تکراری است که هیچ چیزی از گیم پلی آن شما را ترغیب نمی کند که پولی برای این عنوان خرج کنید. تنها بخش بازی که ارزش تجربه ی آن را به وجود آورده است داستان متفاوت آن است که قرار است برای اولین بار بازی را از دید یک تمپلار روایت کند که گویا تاثیر مهمی بر شکل گیری داستان Unity دارد. گیم پلی بازی هیچ چیز جدیدی برای ارایه ندارد و همان گیم پلی تکراری نبرد های دریایی را با گرافیکی متوسط شامل می شود که چندان باب میل طرفداران نیست. کاملا مشخص است که یوبی سافت از محبوبیت این سری در بین کنسول داران نسل هفتم سو استفاده کرده است و سعی دارد تا با انتشار یک عنوان تکراری تنها سود خوبی به دست آورد.

10

اساسین یا تمپلار، مسئله این است

…..𝒪𝓊𝓇 𝒟𝓇ℯ𝒶𝓂𝓈Parham

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اساسین یا تمپلار، مسئله این است | تحلیل نمایش Assassin’s Creed : Rogue در Gamescom 2014 - گیمفا
اساسین یا تمپلار، مسئله این است | تحلیل نمایش Assassin’s Creed : Rogue در Gamescom 2014 - گیمفا
اساسین یا تمپلار، مسئله این است | تحلیل نمایش Assassin’s Creed : Rogue در Gamescom 2014 - گیمفا
اساسین یا تمپلار، مسئله این است | تحلیل نمایش Assassin’s Creed : Rogue در Gamescom 2014 - گیمفا
اساسین یا تمپلار، مسئله این است | تحلیل نمایش Assassin’s Creed : Rogue در Gamescom 2014 - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

اساسین یا تمپلار، مسئله این است | تحلیل نمایش Assassin’s Creed : Rogue در Gamescom 2014 - گیمفا
اساسین یا تمپلار، مسئله این است | تحلیل نمایش Assassin’s Creed : Rogue در Gamescom 2014 - گیمفا