Lords of the Fallen: سیزده دقیقه از گیمپلی مقدمه بازی را هماکنون تماشا کنید
استودیوی هکسورکس (Hexworks)، ویدیویی ۱۳ دقیقهای از گیمپلی ابتدایی بازی Lords of the Fallen را منتشر کرده است. با ما همراه باشید.
بازی Lords of the Fallen در تمام مواردی که تاکنون از آن به نمایش در آمده، همچنان امیدوارکننده به نظر میرسد. هکسورکس و CI Games به لطف یک ویدیو گیمپلی جدید که توسط IGN آپلود شده و ۱۳ دقیقهی ابتدایی بازی را نشان میدهد، نگاه جذاب دیگری به این محصول نقش آفرینی و سولزلایک داشتهاند.
تعداد زیادی از جذابترین مکانیکهای Lords of the Fallen در این ویدیو به نمایش گذاشته شدهاند، به خصوص مکانیک دو قلمرویی که بازیکنان را در حال حرکت بین قلمروهای اکسیوم (Axiom) و اومبرال (Umbral) میبیند، که دومی بسیار ترسناکتر از اولی است و هر دو میتوانند دیگری را تحت تاثیر قرار دهند.
البته، ما همچنین شاهد کاربردهای فراوانی برای Umbral Lamp خواهیم بود. در حالی که این ویدیو کمی مبارزه را نیز به نمایش میگذارد، همچنین اجمالی به مکانیکهایی مانند Soulflaying ،Withered Damage و موارد دیگر را ارائه میدهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر ویدیوی زیر را مشاهده کنید.
عنوان Lords of the Fallen در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) برای PS5 ،Xbox Series X/S و PC عرضه میشود.
نظر شما در این باره چیست؟
منبع: GamingBolt
پر بحثترینها
- حداقل سیستم مورد نیاز Hellblade 2 مشخص شد
- نارضایتی گیمرها از Stellar Blade به دلیل تبلیغات دروغین
- منبع داخلی: Xbox کاملاً چند پلتفرمی خواهد شد و رویکردی شبیه به استیم را پیش خواهد گرفت
- ویدیو: بزرگترین بهروزرسانی بازی Starfield منتشر شد؛ اضافه شدن حالت ۶۰ فریم بر ثانیه
- چرا متاکریتیک منبع قابل اتکایی نیست
- Alan Wake 2 هنوز نتوانسته هزینههای خود را برگرداند
- Stellar Blade بالاترین امتیاز کاربران Metacritic در سال ۲۰۲۴ را از آن خود کرد
- بازیهای رایگان ماه مه ۲۰۲۴ پلی استیشن پلاس مشخص شدند
- Stellar Blade نمرات بالایی از کاربران پلی استیشن دریافت کرده است
- پرفروشترین های فروشگاه پلی استیشن در تسخیر ایکس باکس
نظرات
چقدر شبیه بلاد بورنه آخ جون 😃😃😃😃 دمت گرم اقای محمدی
نمیدونم فقط منم یا نه ولی حس میکنم سبک طراحی بازی شباهت بیشتری با عنوان pasacals wager داره تا عناوین سولزبورن. در مورد این باس فایتی هم که نشون دادن از حیث طراحی ایرادی وارد نیست بنظرم ولی از دید تکنیکی همون مشکلی رو داره که فاز اول باس nameless king داشت یعنی از حالت قفل در اومدن دوربین. در کل به نسبت عناوین سولزلایکی که سالیان اخیر منتشر شده امید بیشتری به این عنوان دارم امیدوارم برخلاف نسخه اول نظر منتقدین رو هم جلب کنه.
گیم پلی اش همونطور هست که باید باشه دیگه 😄
بهش میاد گیم خوبی باشه و چیزی هم تا عرضه شدنش نمونده 👌
خود گیمپلیش که جالب میزنه ولی گرافیکش یه مقدار دانگرید نشده نسبت به اون نمایش هایی که تو کنفرانس Unreal Engine 5 نشون میدادن ؟!
چقدر شبیه الدن رینگه 👍👍😐
اولش یاد بلادبورن افتادم
خوبه خوبه خوشم اومد
یه بار یه دوستی حرف جالبی زد ، گفت : در حال حاضر سبک سولز لایک نداریم اسکی سولز داریم.
تا وقتی این بازی ها کوچیک ترین خلاقیتی نشون نمیدن و حتی انیمیشن های مشابه با بازی های فرام سافت ور استفاده میکنن و در اکثر موارد به کیفیت بازی های این استودیو نمیرسن هیچ امیدی به این ساب ژانر نیست.
دقیقا. من خودم سولزبازم ولی دیگه انقد تکراری شدن بازیاش دیگه دوس ندارم پول بابتشون بدم
خیر یک مثال نقض هست که من به شخصه به اندازه ی خود دارک سولز ازش لذت بردم
بازی salt and sanchary
دوبعدیه و خارق العاده است اتمسفرش و مکانیزم هایی داره که خود فرامسافتور هم تو الدن رینگ ازشون استفاده کرده
موسیقیشم فوق العاده است. حتما پیشنهاد میشه دوستان
البته nioh هم خیلی خلاقیت داره و اصلا سبک مخصوص خودشو درست کرد
👍
نمیدونم چرا همچی تکراری بنظر میومد.زیاد نپسندیدم
اصلا چرا ورود به جهان بازی همه شده اسکایریم شروع تو یه جاه پر پیج و خم زدن چند تا انمی و ورود به جهان بازی که مثلا یدفعه جلوه کنه واقعا دفعه اول تو اسکایریم همراه با موسیقی که یکباره عوض میشه مو به تن سیخ میشد ولی اینقدر تکرار شد که دیگه جذاب نیست
تیپش کپی بلادبورنه
عجب چیزیه بازیش فوق العادس
افکت صدا حین برخورد سلاح با جسم دشمن، واقعاً خوب و رضایتبخش نیست و به شدت هم مهمه چون کل بازی باهاش سر و کار داری. انگار داری با گوشکوب میزنی روی میز. از زمانی که گیمپلی بازی رونمایی شد، برام سوال بود چرا به چنین چیز مهمی توجه نکردن و فکر میکردم که برطرف میشه اما انگار نه انگار. همه چیز ظاهر زیبایی داره ولی انیمیشن حین مبارزات، برای یک بازی سولز اونقدری که انتظار میره روون نیستن و روی گیمپلی تاثیر داره.
بنظرم اون چیزی که باید باشه نیست.
یه چیزی هم که این وسط وجود داره sound design بازی اصلا خوب نیست.مثلا صدای critical attack خیلی بده پتانسیل اینو داره کلا جو رو وسط فایت از جدی بودن به طنز عوض کنه
نمیدونم شما هم به کند بودن و سنگین بودن حرکات دقت کردین؟ یه نگاه به روانی حرکات الدن بندازید وبا این مقایسه کنید. انگار بازق سنگین داره اجرا میشه. افکت صدا هم انگار چندان خمخوانی نداره. صداگذاری یه جنبه تعیین کنندهست.
چهقدر بازی های دارک سولز طوری دارن زیاد میشن 😕
موسیقی باس فایت به شدت ضعیف. لحظه ورود باس فایت کاملا بی صدا و عجیب. کیفیت صدای ضربات پایین یا ناموجود.
نرم نبودن حرکات کاراکتر و وجود دیوارهای نامرئی در مکان های نامتعارف. اینا چیزای اساسی ای که تازه توی این ویدیو مشخص و واضحه. قطعا بازی جدا از ایرادات پایه ای که گفتم باگ هم داره که بعد از انتشار مشخص میشه. قشنگ ۶ ماه حداقل لازمه تا این بازی روی نکاتی که گفتم کار کنن اما تاریخ انتشار بازی خیلی نزدیکه. کارشون هم بسیار سخته چون قراره با الدن رینگ مقایسه بشن و کاملا منصفانه هم هست. چون هم رنگ و لعاب رو کاملا ازش کپی کردن هم Ui بازی خیلی یاد آور الدن رینگه.
بلادبورنو ریختن تو دارک سولز
بد نبود سیستم مبارزاتش خیلی تکراری و خسته کنندس و شباهت های خیلی زیادی به بازی های فرام سافت وار داره تقریبا همونه یجور کپی التبه تیر اندازیش بد نبود
گرافیک بازی خوب بود
راه رفتن کاراکتر و دوربین بازی ولی جالب بود
محشره از دست نمیدمش
گیم خوبی به نظر میاد ولی اگه همینطور هی ویدیو پشت ویدیو بدن دیگه چیزی واسه سورپرایز کردن پلیرا نمی مونه تا حالا ۳ ۴ تا از باس ها را لو دادن که کاش این کار رو نمی کردن. دیگه قشنگ دارند گیم خودشونو اسپویل می کنن
دقیقا همون حسی رو بهش دارم که نسبت به نسخه ی اول داشتم. برای من این بازی افتضاحه. همون مشکلی رو هم داره که نسخهی اول بازی داشت؛ وصلهپینهای بودن. شما مثلا به سرعت حرکت کردن و تغییر مسیر نگاه کنید بعد به سرعت مبارزه هم نگاه کنید. کاملا ناهمخوانند. امیدوارم حداقل مشکل دیگهی نسخهی اول یعنی تنوع کم در طراحیهاشون رو رفع کرده باشن این نباشه که ما سی ساعت قرار باشه تو یه محیط تکراری هی بریم و بیایم….