سازنده Metroid Dread نظری در مورد توسعه دنباله‌ی این بازی ندارد - گیمفا
سازنده Metroid Dread نظری در مورد توسعه دنباله‌ی این بازی ندارد - گیمفا
سازنده Metroid Dread نظری در مورد توسعه دنباله‌ی این بازی ندارد - گیمفا
سازنده Metroid Dread نظری در مورد توسعه دنباله‌ی این بازی ندارد - گیمفا

سازنده Metroid Dread نظری در مورد توسعه دنباله‌ی این بازی ندارد

نوید رزاقی
۲۳:۵۵ ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
سازنده Metroid Dread نظری در مورد توسعه دنباله‌ی این بازی ندارد - گیمفا

انریک آلوارز (Enric Álvarez)، مدیرعامل MercurySteam، تمایلی به صحبت در مورد اینکه آیا این استودیو در حال توسعه یک بازی دیگر Metroid است یا خیر، ندارد.

به عنوان توسعه‌دهنده Metroid: Samus Returns و Metroid Dread، استودیو‌ی اسپانیایی MercurySteam ثابت کرده که می‌تواند انتظارات بالایی را که راجع به یک نسخه دوبعدی Metroid وجود دارد، برآورده کند. با توجه به اینکه هر دو بازی Metroid این استودیو، مخصوصاً Metroid Dread، هم از نظر منتقدان و هم از نظر تجاری موفق بوده‌اند، جای تعجب نیست که گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد اینکه آیا این استودیو در آینده هم با نینتندو روی نسخه جدیدی از فرنچایز Metroid کار خواهد کرد یا خیر، وجود دارد.

در این مورد، خود MercurySteam هم تمایلی به اظهار نظر ندارد. انریک آلوارز اخیراً در صحبت با Gamereactor، وقتی از او پرسیده شد که آیا دنباله‌ای برای Metrid Dread در دست ساخت است یا خیر، تمایلی چندانی به صحبت نداشت:

خب، در مورد پروژه‌هایی که امروز انجام می‌دهیم، چیزی نمی‌توانم بگویم. بنابراین فکر می‌کنم «نظری ندارم» یک پاسخ ساده و کافی است.

با این وجود، هنوز در دست توسعه بودن نسخه‌ای از سری Metroid توسط این استودیو‌ی اسپانیایی، تایید یا تکذیب نشده و با موفقیت پیشین این استودیو در توسعه عناوین این فرنچایز، بعید نیست که شاهد همکاری دوباره MercurySteam و نینتندو برای توسعه دنباله‌ی بازی Metroid Dread باشیم.

Metroid Dread بالغ بر ۲.۹ میلیون نسخه روی نینتندو سوییچ فروخته و جالب اینجاست که یوشیو ساکاموتو (Yoshio Sakamoto)، تهیه کننده سری Metroid، در موارد متعددی اذعان داشته که اگرچه Dread به گونه‌ای جمع‌بندی نسخه‌های دوبعدی سری است، لزوماً آخرین نسخه دوبعدی آن نخواهد بود.

در حال حاضر، MercurySteam مشغول توسعه یک RPG اکشن و سوم شخص است که در جهانی فانتزی و تاریک روایت می‌شود و توسط ۵۰۵ گیمز منتشر خواهد شد.

ᴘᴏʀɪCharlie Chaplinv-alkalineDARKSIRENاپوزوسیون گیمفاA.OffmeysambDark Fantasy

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سازنده Metroid Dread نظری در مورد توسعه دنباله‌ی این بازی ندارد - گیمفا
سازنده Metroid Dread نظری در مورد توسعه دنباله‌ی این بازی ندارد - گیمفا
سازنده Metroid Dread نظری در مورد توسعه دنباله‌ی این بازی ندارد - گیمفا
سازنده Metroid Dread نظری در مورد توسعه دنباله‌ی این بازی ندارد - گیمفا
سازنده Metroid Dread نظری در مورد توسعه دنباله‌ی این بازی ندارد - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • Reza گفت:

    سطح جدیدی از خبر رو شاهدیم😂
    فلانی نظری نداره
    ب گیمفا ایراد نگرفتم ، ب منبعای اصلی گرفتم

    Charlie ChaplinPop_StarAnnyA.Off
  • Emmat گفت:

    خود Dread فقط ۱۶ سال بود که توی ذهن تهیه کننده گیر کرده بود ، امیدوارم یک DK دو بعدی جدید ساخته بشه ، رترو ای خدابیامرز که حالا حالا سر متروید پرایم ۴ گیر کرده :^)
    نکته جالب ، مدیر عامل نینتندو معادل ۲ میلیون دلار حقوق گرفته ، بعد مدیر عامل EA دو میلیون با ۳۶ میلیون کمکی دریافت کرده :^)

    Charlie ChaplinAnnyA.Off
  • من که به شخصه امیدوارم که نینتندو یه دستی به عنوان های قبلی این فرنچایز بکشه و اونا رو با گرافیک بهبود یافته و یا محتوای اضافی به Switch اضافه کنه. هنوز هم که هنوزه عنوان سوپرمتروید بنظرم بهترین مترویدوانیا هستش و عملا درکنار Castlevania SotN در این ژانر پادشاهی میکنن. Fusion و ‌Zero Mission هم خیلی خوب هستن. بنظرم اگه اینا رو در غالب یک کالکشن (چیزی شبیه به متال گیر که امسال میاد) عرضه کنه که عالی و پرفروش میشه.

    Charlie ChaplinA.Off
    • A.Off گفت:

      بنظرم ارزش این عنوان ها بیشتر از یک کالکشنه دیگه جز اولین مترویدونیایی های تاریخن بنظرم نینتندو می تونه اون ها رو ریمیک کنه و کنترول های بهتری به بازی اضافه کنه اما خیلی بعیده افراد مهم نینتندو بار ها گفتن علاقه به ریمیک عناوین گذشته نینتندو ندارن چون گیم پلی منسوخ شده ای دارن البته من این حرف رو راجب زلدا های قبلی قبول دارم واقعا نینتندو با هر نسخه از این مجموعه قشنگ بازی قبلی رو از نظر گیم پلی واقعا منسوخ و قدیمی میکنه

      Charlie ChaplinManny Calavera
      • درمورد زلدا نظری ندارم چونکه نسخه های قدیمی زلدا رو بازی نکردم هنوز. و عنوانهای شاهکاری هم داره قبل از سال ۲۰۰۰ که نیاز دارن ریمیک بشه. چیزی شبیه Link’s Awakening
        ولی واقعا بنظرم مترویدهای گذشته نیازی به ریمیک ندارن. همین چند هفته پیش هم سوپر متروید رو بازی کردم و از هرلحاظ معرکه بود. توی سه روز تمومش کردم و تماما من رو درگیر خودش کرد. Zero Mission هم که ریمیک نسخه اول هستش و مثل Fusion بنظرم نیازی به ریمیک نداره و گیم‌‌پلی و لول دیزاین فوق‌العاده هستش. ریمیک نسخه دوم هم که فقط برای ۳ds عرضه شده بود و نسبتا مدرن هستش. یه کالکشن بنظرم کافی میتونه باشه. چیزی شبیه به کاری که با متروید پرایم دارن انجام میدن.
        ولی خب با عرضه Super Mario RPG Remake در چندماه آینده و تبع موفقیت بزرگش، میشه حدس زد که نینتندو سیاستش رو در قبال آیپی های گذشته خودش عوض کنه. و خوشبختانه کم هم شاهکار نداره از اون دوران

        Charlie ChaplinA.Off
        • A.Off گفت:

          عالی بود
          اما من دوست دارم طراحی متروید ها مدرن تر بشن چیزی که تو metroid Dread بود واقعا یه لول دیگه میشه راجب متروید پرایم واقعا اصلا ریمستر نیست خیلی تغییر بصری داشته و اونطور که میگن کنترولر های خیلی بهتری داره واقعا دوست دارم یه بار سری پرایم رو تجربه کنم!
          برای زلدا ها link’s awakening و a link to the past جز محدود زلدا هایی هستن که میشه ریمکشون کرد و تنها از نظر ظاهری و طراحی کنترولر ها تغییر کرد link’s awakening هم شاهکاری از نظر داستان و معما بود اما اگه نینتندو روزی قصد ریمیک عناوین زلدا رو داشته باشه من واقعا واقعا دلم می خواد link between worlds رو ریمیک کنن! واقعا هم جاش روی سوییچه چون تنها برای ۳DS اومده و خود ۳ds با اینکه محبوب بود اما باید قبول کرد خیلی نفروخت ولی مطمئنم ریمیک link between worlds خیلی خوب فروش میکنه چون واقعا گیم پلی خاص تری از باقی زلدا ها داره بخاطر همین میشه ریمکش کرد وگرنه نسخه های سه بعدی زلدا اصلا نمیشه ازشون ریمیک ساخت همین الان با وجود totk بازی botw گیم پلی منسوخ شده ای بخودش گرفته! :-\ واقعا کسی نباید تجربه اولش totk باشه چون دیگه هیچ وقت از botw حتا با وجود شاهکار و بی همتا بودنش لذت نمی بره
          اما واقعا باید قبول کرد نمیشه همه بازی های گذشته نینتندو رو ریمیک کرد

          Charlie ChaplinManny Calavera
  • A.Off گفت:

    اینکه نظری ندارن به این معنی نیست که دیگه خبری از نسخه دو بعدی متروید نیست (-:
    Metroid Dread بشدت خوش ساخته شاید به اندازه باقی متروید های دو بعدی نوآوری و شگفت انگیز نیست اما یکی از بهترین هاست و یکی از خوش ساخت ترین بازی های سوییچه حرکات شخصیت اصلی ” سمومس” فوق‌العاده نرم و رونه! و طراحی بصری بی نظیری داره
    من که از متروید دوبعدی بیشتر از یک نسخه سه بعدی استقبال می کنم (-:

    Manny Calavera
  • یکی از دلایلی که عاشق نینتندو ام همینه …
    اگه ایده و چیزی جدیدی برا ارائه نداشته باشن ، نمیرن سراغ ساخت دنباله برای یه بازی …
    مثل بعضی‌ها آب نمیریزن تو فرنچایز که فقط باد کنه و الکی کش بیاد تا به‌زور ادامه بدن مجموعه رو و الکی بازی جدید بسازن …
    ( اهم اهم یوبیسافت اهم اهم )

    Charlie ChaplinManny CalaveraA.Off
سازنده Metroid Dread نظری در مورد توسعه دنباله‌ی این بازی ندارد - گیمفا