چگونه از طریق معاملات طلا درآمد دلاری داشته باشیم؟ - گیمفا
چگونه از طریق معاملات طلا درآمد دلاری داشته باشیم؟ - گیمفا
چگونه از طریق معاملات طلا درآمد دلاری داشته باشیم؟ - گیمفا
چگونه از طریق معاملات طلا درآمد دلاری داشته باشیم؟ - گیمفا

چگونه از طریق معاملات طلا درآمد دلاری داشته باشیم؟

پست گیمفا
۱۸:۵۵ ۱۴۰۲/۰۳/۱۷
چگونه از طریق معاملات طلا درآمد دلاری داشته باشیم؟ - گیمفا

در دنیای اینترنت و تکنولوژی که همه چیز دستخوش تغییرات عظیمی شده است، راه‌های افزایش درآمد نیز تغییرات بسیار زیادی را به چشم دیده است. امروزه بسیاری از مردم در نقاط مختلف دنیا در حال افزایش راه‌های درآمد و همچنین تلاش برای دستیابی به درآمد دلاری هستند. یکی از محبوب‌ترین این روش‌ها، فعالیت در بازار فارکس است.

بازار فارکس یکی از بزرگترین بازارهای مالی جهان است. در این بازار، ارزهای مختلف و طیف وسیعی از نمادها و شاخص‌های جهانی به صورت آنلاین خرید و فروش می‌شوند. تریلیون‌ها دلار از ارزها مختلف در این بازار روزانه معامله می‌شوند که این بازار را به یکی از پرتلاطم‌ترین بازارهای مالی جهان تبدیل کرده است.

یکی از جذابیت‌های این بازار، این است که تقریباً در هر ساعت از شبانه‌روز، فرصت خرید و فروش وجود دارد. با توجه به این که بازار فارکس در سراسر جهان فعالیت دارد، معاملات در این بازار در طول شبانه‌روز صورت می‌گیرد و این باعث می‌شود که افراد بتوانند به صورت ۲۴ ساعته در این بازار معامله کنند.

همچنین، با توجه به این که در این بازار ارز، معاملات به صورت آنلاین و با استفاده از پلتفرم‌های تجاری انجام می‌شود، سرمایه‌گذاران می‌توانند به راحتی و با کمترین هزینه‌ها معاملات خود را انجام دهند. این امکان برای سرمایه‌گذاران شخصی و همچنین شرکت‌های بزرگ به یکی از جذابیت‌های این بازار تبدیل شده است.

علاوه بر این، با توجه به حجم بالای معاملات در این بازار، فرصت‌های سودآوری وجود دارد که در بسیاری از موارد قابلیت انجام معاملات با مقدار کمتری سرمایه را نیز برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند. این باعث می‌شود که سرمایه‌گذاران با سرمایه کمتر نیز بتوانند در این بازار معامله کنند و سود خوبی را از سرمایه خود به دست آورند.

در نهایت، با توجه به وجود فرصت‌های مختلف در این بازار، سرمایه‌گذاران می‌توانند تجربه‌ی یک بازار پویا و تحت تاثیر عوامل مختلف را به دست آورند. این باعث می‌شود که سرمایه‌گذاران بتوانند با بررسی و پیش‌بینی درست اتفاقات اقتصادی، سود خوبی را از حضور در این بازار به دست آورند.

یکی از اولین نیازهای افراد برای ورود به این بازار، یافتن و ثبت نام در یک بروکر فارکس است تا از طریق آن به انجام معاملات و همچنین درآمد دلاری نزدیک شوند. یکی از بروکرهای مطمئن و با سابقه مناسب، آمارکتس نام دارد که در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت.

اعتبار بروکر آمارکتس

اعتبار یک بروکر فارکس بسیار مهم است زیرا این صنعت به دلیل وجود بیش از حد معاملات با سرمایه‌های بزرگ، هنوز هم با چالش‌های امنیتی روبرو است. برای مثال، بروکرهایی که از تأمین مالی ناشناخته استفاده می کنند یا از پروتکل‌های امنیتی نامناسب استفاده می‌کنند، ممکن است خطراتی برای معامله گران خود ایجاد کنند.

اهمیت اعتبار بروکر فارکس برای معامله گران این است که انتخاب یک بروکر با اعتبار کافی می‌تواند به معامله گران کمک کند تا از سرقت سرمایه‌هایشان در پلتفرم‌های معاملاتی، جلوگیری کنند. همچنین، بروکرهایی با اعتبار قوی عموماً پلتفرم‌های معاملاتی پیشرفته و ابزارهای مدیریت ریسک را ارائه می‌دهند که به معامله گران کمک می‌کند تا موقعیت خود را مدیریت کنند و درآمد بیشتری به دست آورند.

امارکتس توسط هیچ نهاد نظارتی معتبری رگوله نشده است. این بروکر دو مجوز سطح ۳ فارکس را دارد. بروکر AMarkets ثبت شده توسط سازمان خدمات مالی (FSA)، Services Authority ،Saint Vincent با شماره ثبت ۲۲۵۶۷ و BC سال ۲۰۱۵ می‌باشد.

این مجوز را نمی‌توان رگولاتوری محسوب کرد، زیرا FSA هیچگونه نظارتی بر فعالیت بروکرهای فارکس ندارد. در زیر می‌توانید تصویر مجوز FSASVG این بروکر را مشاهده کنید. AMarkets عضو کمیسیون مالی می‌باشد که یک سازمان مستقل جهت حل اختلافات میان معامله‌گران و بروکرها است. منافع کلیه مشتریان AMarkets توسط صندوق جبران خسارت Financial Commission تا سقف ۲۰۰۰۰ یورو در هر ادعا محفوظ است.

چگونه از طریق معاملات طلا درآمد دلاری داشته باشیم؟ - گیمفا

نمادهای قابل معامله در بروکر آمارکتس

نمادهای موجود در یک بروکر فارکس برای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا کمبود و یا کامل نبودن این نمادها می‌تواند به نارضایتی مشتریان و همچنین کوچ آنان به پلتفرم‌های دیگر منجر شود که این موضوع برای یک بروکر اتفاق خوبی نیست.

نمادهای موجود در بروکر آمارکتس عبارتند از: فارکس: ۴۴ جفت ارز فارکس

فلزات: ۷ فلز شامل طلا ، نقره، مس، روی، آلومینیوم، روی و پلاتینیوم

کالا: ۱۸ کالا شامل نفت خام و نفت برنت، گاز ، گندم، سویا و …

شاخص‌: ۱۷ شاخص از جمله شاخص داوجونز، نزدک و شاخص بورس های ژاپن، آلمان، انگلیس ، ایتالیا، چین، روسیه و همچنین شاخص دلار

سهام: ۴۳۳ سهم شرکت های بزرگ دنیا از جمله تسلا، اپل ، گوگل ، آمازون، BOA و …

کریپتوکارنسی: ۲۷ رمز ارز شامل بیتکوین، اتریوم، لایتکوین، دش، بیتکوین کش، ریپل، ترون، ایاس، مونرو، پولکا، کاردانو، اتریوم کلاسیک و…

اوراق قرضه: امکان معامله اوراق قرضه آمریکا و آلمان

این طیف وسیع از نمادهای موجود در این بروکر می‌تواند نیاز هر مشتری را برآورده کند.

روش‌های واریز و برداشت در بروکر آمارکتس

روش‌های واریز و برداشت در هر بروکر باید به گونه‌ای باشد که هر کاربر از هر نقطه‌ای در دنیا بتواند به آسانی و در کمترین زمان ممکن واریز و برداشت‌های خود را انجام دهد و مشکل خاصی در این فرایند نداشته باشد.

خوشبختانه روش‌های واریز و برداشت در بروکر آمارکتس مناسب و قابل قبول است. برخی از محبوب‌ترین این روش‌ها عبارتند از:

واریز ریالی مستقیم

ریالی تاپ چنج

اسکریل

پرفکت مانی

بیت کوین، تتر و سایر رمزارزها

هر فرد بایستی با توجه به نیازها و دانش خود، بهترین راه را برای انجام واریز و برداشت‌های خود انتخاب کند.

چگونه از طریق معاملات طلا درآمد دلاری داشته باشیم؟ - گیمفا

جمع بندی

در این مقاله بروکر آمارکتس برای شما عزیزان مورد بررسی قرار گرفت تا آشنایی کاملی با این بروکر پیدا کنید.

بروکر آمارکتس سابقه فعالیت مناسبی دارد و توانسته با فراهم کردن سطح مناسبی از خدمات، تنوع قابل قبول در واریز و برداشت، لوریج معاملاتی مناسب و عدم سخت‌گیری‌های زیاد در قبال کاربران ایرانی رضایت درصد زیادی از مشتریان در سراسر دنیا را جلب کند.

کاربران بایستی با توجه به توانایی‌های معاملاتی خود و همچنین نیاز به یک بروکر بین‌المللی بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند.

Reza.HHaj_HosseinRedDevilsHuntersaeed KhCaptain VankokپیشنروmeysambSoWuup

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

چگونه از طریق معاملات طلا درآمد دلاری داشته باشیم؟ - گیمفا
چگونه از طریق معاملات طلا درآمد دلاری داشته باشیم؟ - گیمفا
چگونه از طریق معاملات طلا درآمد دلاری داشته باشیم؟ - گیمفا
چگونه از طریق معاملات طلا درآمد دلاری داشته باشیم؟ - گیمفا
چگونه از طریق معاملات طلا درآمد دلاری داشته باشیم؟ - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • چگونه از طریق معاملات طلا درآمد دلاری داشته باشیم؟



    این راه اگه بساز و پول درار بود خودت اینجا نبودی تبلیغ کنی
    درحال پارو بودی

    هادی صفائیUNCLE ARTHURbutcher of blavikenHaj_HosseinKRATOS THE GREATS Ghost of Sparta77KratosOldman1973more
    • کل نت پر شده از پکیج های درآمد دلاری از چه و چه و چه , همشونم ۹۰% آف خوردن و تضمین شده هستن , مشتریشم یه سری آدم بیچاره و ناامید هستن که جذب تبلیغات میشن , لعنتی کجا بودیم و به کجا رسیدیم

      . -.UNCLE ARTHURbutcher of blaviken77KratosOldman1973Κύρος ο Μέγας
    • حقیقتا وارد شدن به بازارهای مالی جهانی و کرپتوکارنسی ها و یه معدود راههای دیگه جزو آخرین راه های درآمد دلاری باقی مونده تو این مملکت هر کسی هم میاد تبلیغ کنه یا میخواد ازش سو استفاده کنه یا مردم رو گول بزنه و پیاده شون کنه …!
      چیزی رو که به همه نمیگن یا اینکه خیلیا خبر ندارن اینه که بیش از ۹۰ درصد کسایی که وارد این بازارها میشن بازنده ان و فقط در باغ سبز رو نشون عامه ی مردم میدن !!!
      حالا از یه طرف وارد شدن فله ای مردم به سیستم کلاهبرداری بورس داخلی و بعدش کریپتوکارنسی و ارزهای دیجیتال و شتکوین بازار باعث شده هر کسی از پشت هر سنگ و بوته ای دراومده بیاد بشه تحلیلگر بازارهای ارز دیجیتال و بورس داخلی و ارواح عمه اشون و به خیالشون تریدر !!!!!!!
      البته ناگفته نماند مرد چهار تخ….ه میخواد که کسی وارد بازار فارکس بشه و با بزرگانی مثه دویچه بانک و جی پی مورگان و یه دو جین موسسات بزرگ مالی و بانک های کله گنده و افراد نخبه و نابغه از همه جای دنیا دربیفته …و فارکس هم کلا با همه ی بازارهای مالی دیگه فرق داره …
      ولی در کل بهتون میگم که نیاین اگه هم تحقیق کردین و تصمیم گرفتین که در هر صورت وارد این بازارها بشین نهایتا وارد کریپتو ها و ارزهای دیجیتال بشین …
      فارکس جای هر کسی نیست و اگه هم خیلی تریدر و معامله گر خوبی شدید یا هیچی نشدید با تاکید فراوان بگید که ارز دیجیتال کار می‌کنید نه فارکس !!!
      تریدرهای فارکس تریدرهای جی پی مورگان و چارلز اسکواب هستن نه چهار تا تریدر شلوارک پوش !!!

      . -.RedDevilsHunterMMDهادی صفائیΚύρος ο Μέγας
    • 😂😂مثل اون یوتوبر هایی که میگن چطوری بازدید بگیریم

      Κύρος ο Μέγας
  • گیمفا چن ماه بعد=
    چگونه از ماتریکس فرار کنیم؟

    . -.Reza.HMMDagomonUNCLE ARTHURsilent-manدکتر گیمفاHaj_Hossein𝐊𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐟 𝐬𝐨𝐮𝐥𝐬77more
  • Mãhdīær گفت:

    ۲۵ سال هست که نمیتونم بخندم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    MMDagomonjustgamexbHaj_HosseinRedDevilsHunter77KratosCaptain Vankok
  • Whatever گفت:

    دلار در حال محو شدن هست اینا بازم دنبال دلار میگردن

    VaasReza.H
چگونه از طریق معاملات طلا درآمد دلاری داشته باشیم؟ - گیمفا