سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل - گیمفا
سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل - گیمفا
سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل - گیمفا
سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل - گیمفا

سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل

پست گیمفا
۲۳:۵۹ ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل - گیمفا

در فصل جدید کالاف دیوتی موبایل تغییرات زیادی در تجهیزات، نقشه، بتل رویال و … به وجود آمده است که می تواند برای شما بسیار لذت بخش باشد. شما در طول بازی این امکان را خواهید داشت تا از انواع تجهیزات و امکانات این بازی در جهت پیشرفت و مجهز نمودن خود استفاده کنید. برای دسترسی به این تجهیزات لازم است که به خرید سی پی کالاف دیوتی اقدام کنید که پول درون برنامه ای این بازی پرطرفدار است. در این مطلب به معرفی بخش های مختلف سیزن جدید بازی کالاف می پردازیم.

ویژگی ‌های سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل

ویژگی برجسته سیزن جدید بازی کالاف دیوتی موبایل، وجود مپ ها، شخصیت ‌ها و سلاح ‌هایی می باشد که احتمالا در بخش ‌های قبلی این بازی، آن‌ ها را مشاهده کردید. از نمونه آن، شخصیت‌ هایی مثل دیوید میسون، اسنیک، کاپیتان پرایس و مپ ‌هایی مانند Crash ، Killhouse ، Cross Fire  می باشند. ویژگی دیگر این نسخه، صداگذاری عالی، گرافیک بسیار باکیفیت و گیم‌ پلی اعتیاد آور و روان آن است. به صورتی که آن را از رقیبان کاملا متمایز می ‌کند. کنترل‌ ها مثل نشانه گیری، حرکت دادن شخصیت بازی و شلیک کردن هم در این نسخه نسبت به رقبا، خوش دست تر و راحت تر است.

در بازی کالاف دیوتی، امکانات شخصی‌ سازی گوناگونی گنجانده شده است. وجود کاراکترها، سلاح ‌ها و اسکین ‌های مختلف فقط بخشی از ماجرا است. همچنین Perk ها یعنی همان توانمندی‌ های خاصی که شما می توانید به کاراکتر دلخواه خود اضافه کنید، نیز به عنوان ویژگی خاص سری بازی ‌های کالاف در دسترس شما هستند. بازی در مقایسه با فصل‌ های اول تغییرات بسیار زیادی دارد و محتوای متنوع هر نسخه به آن اضافه شده است. از کراس اوور گرفته تا سفر به نسخه‌ های مختلف کالاف دیوتی، همه جز آپدیت هایی بوده که تا کنون منتشر شده و همگی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و نسبت به گذشته بازی را در سطح بالاتری از گرافیک و گیم‌ پلی قرار داده است.

ویژگی های سیزن جدید کالاف دیوتی به صورت خلاصه عبارتند از:

  • اضافه شدن تایر هایی جدید به بخش بتل پس بازی
  • بازگشت حالت کلاسیک زامبی و همچنین Undead siege
  • بتل پس جدید Graveyard Shift Pass
  • اضافه شدن اسلحه تهاجمی و جدید CX-9
  • مود و حالت جدید مولتی پلیر با نام Patrol
  • اضافه شدن رویداد تازه به رنگ بازی
  • رفع باگ ها و بهینه سازی نقشه ساحلی
  • سه رویداد جدید فصلی
  • اضافه شدن سه اپراتور جدید به بازی
  • چالش ‌های تازه روزانه، هفتگی و ماهیانه
  • تم جدید بازی به مناسبت روز هالووین
  • آپدیت شدن محتویات در فروشگاه کالاف دیوتی
  • بلوپرینت و اسکین های جدید برای بعضی از اسلحه‌ ها
  • تغییرات در نقشه Hedocina  و Standoff
سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل - گیمفا

· پادشاهی وحشت و ترس به مناسبت هالووین

در فصل جدید بازی کالاف، پادشاهی وحشت هر جایی را فرا گرفته و قرار است که یک هوش مصنوعی که از جهان آخر الزمان می آید، دنیای بازی را در نابودی و سیاهی فرو برده و همه چیز را خراب کند. در اینجا شما باید به عنوان ماموران ویژه، به ندای وظیفه خود گوش داده و اجازه ندهید که وضعیت آشفته دنیا که قبل از این به وسیله اطلس به این روز افتاده بود، بدتر بشود و برای افراد بی گناه، همه چیز به اتمام برسد. پس از دانلود فصل جدید کالاف دیوتی موبایل، که در واقع آخرین آپدیت این بازی نیز به حساب می آید، به این عنوان، محتویات بسیار زیادی اضافه شده که تمامی آن ها برای گیمر ها جذاب و سرگرم کننده می باشد.

· نقشه جدید کلان شهر کوروهانا

هیجان انگیزترین و جالب ترین مورد اضافه شده به سیزن جدید بازی کالاف دیوتی، نقشه چند نفره جدید و اصلی Kurohana Metropolis می باشد. این نقشه جدید در منطقه ای آینده ‌نگر، در بخش مرکزی شهر با آسمان ‌خراش ‌های زیبا و نورهای نئون طراحی شده است. این مپ، دارای تعداد زیادی از فضا های داخلی و گوشه‌ ها است که برای مبارزات شاتگان و نزدیک، آن را بسیار ایده‌ آل می ‌کند. نقشه جدیدKurohana Metropolis  از حالت های گوناگونی حالت های گوناگون زیر پشتیبانی می کند:

  • Domination
  • Hardpoint
  • Team Deathmatch
  • Headquarters

· سلاح جدید آرگوس

از دیگر مواردی که به سیزن جدید بازی کالاف دیوتی موبایل اضافه شده است، یک تفنگ شاتگان جدید اهرمی با نام آرگوس می باشد. این سلاح علاوه بر کاربرد در نبرد های نزدیک، جهت هدف گیری یک انتخاب نیز، قابل اعتماد است. همچنین شما می توانید در طول این بازی لذت بخش، از اسلحه ها و تجهیزاتی دیگر مثل لباس های مختلف و … استفاده کنید. برای انجام این امر در ابتدا باید پول درون برنامه ای بازی یعنی سی پی را خریداری کنید. شما می توانید برای خرید سی پی کالاف دیوتی، به سایت های معتبر مراجعه نمایید.

سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل - گیمفا

· نارنجک جدید خوشه ای

نسخه جدید و آپدیت شده کالاف دیوتی موبایل، همچنین از یک نارنجک کشنده جدید با نامCluster Granade  برخوردار است که به نارنجک فراگ بسیار شباهت دارد. البته در زمانی که این نارنجک خوشه ای پرتاب می شود، به مواد منفجره بسیار کوچکتر تقسیم می گردد که در ناحیه وسیع تری پخش شده و موجب هرج و مرج و آسیب بیشتر می شود. نارنجک خوشه ای Cluster Granade در سیزن جدید بازی کالاف، به صورت رایگان، در دسترس می باشد.

· تنظیمات کالاف دیوتی موبایل

در سیزن جدید بازی کالاف دیوتی موبایل در قسمت تنظیمات هم تحولاتی ایجاد شده است. در حقیقت تغییرات این بخش در راستای سود رسانی به گیمر می باشد. به این منظور که سعی شده تا زمینه راحتی جهت بازی او فراهم شود. از مسائلی که برای بازیکنان بسیار مهم است، محل چینش دکمه ها بر روی صفحه این بازی می باشد. در واقع هر اندازه که این چینش با نحوه قرار گرفتن انگشتان گیمر، سازگاری داشته باشد، بهتر هم می شود. در سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل، بازیکنان این امکان را دارند که از میان دو نوع چینش دکمه ای متفاوت فراهم شده، یکی را که به نظرشان بهتر و هماهنگ تر است، انتخاب نمایند. بنابراین شما با دو نوع مختلف تنظیم ذخیره شده در این بازی روبرو هستید. یعنی می توانید در هر جا که خواستید، به سرعت، چینش را تغییر دهید. البته لازم به ذکر است که باید در ابتدا و قبل از شروع بازی، هر دو نمونه چینش را تنظیم و سپس ذخیره کنید. این می تواند برای شما راهکاری بسیار کارآمد باشد.

 

· بازی کنید جایزه بگیرید

در تمامی نسخه های جدید بازی کالاف، با انجام یک سری مراحل، می توانید پاداش هایی را دریافت کنید. در سیزن جدید بازی کالاف دیوتی موبایل هم، برخی از بخش ها اضافه شده است که در صورت بازی آن ها، شما می توانید پاداش بگیرید. جوایز در نظر گرفته شده برای این بخش ها، بسیار جالب و منحصر به فرد است و انجام این قسمت ها، برای بازیکن ها، کاملا اختیاری می باشد. بنابراین اگر خواهان دریافت جوایز مخصوص این قسمت از بازی هستید، باید مراحل آن را انجام دهید. البته همواره توصیه می شود که این جوایز را از دست ندهید زیرا در راستای پیشرفت و ارتقا سطح شما، می تواند بسیار کمک کننده باشد.

سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل - گیمفا

جمع بندی

در آخر باید گفت که این بازی به صورتی طراحی شده است که هم بازیکنان تازه وارد و هم گیمر های حرفه ای، بتوانند مسابقات چند نفره را در قسمت های مختلف در کنار یکدیگر تجربه کنند. لازم به ذکر است با توجه به محبوبیت این بازی، کمپانی کالاف دیوتی موبایل تلاش کرده است که  کرد در عناوین اکشن و بتل رویال استاندارد های جدیدی را به گوشی ‌های موبایل اضافه کند. این شرکت در این راستا بسیار موفق بوده و هر اندازه که به جلوتر و نسخه های جدیدتر می رویم، محدودیت های این بازی کمتر شده است. شما می توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از سایت

جاویدم人Acker益man人Benyaminollieboy gamerنمی دونم𝑀ꫀꫝ𝒹ⅈPop_Star_Alex_

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل - گیمفا
سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل - گیمفا
سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل - گیمفا
سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل - گیمفا
سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

سیزن جدید کالاف دیوتی موبایل - گیمفا