نقدهای ضعیف Redfall، این بازی و Forspoken را به ترند شبکههای مجازی تبدیل کرد
ناکامی غیرقابل انکار دو بازی مورد انتظار Redfall و Forspoken، موجب شد تا بازیبازان این عناوین را به ترند شبکههای مجازی در چند روز گذشته تبدیل کنند.
پس از انتشار نقدها و نمرات Redfall و بهدست آمدن میانگین نمرات ۶۲ برای این بازی در وبسایت متاکریتیک، در چند روز گذشته عنوان انحصاری ناموفق ایکس باکس به همراه بازی انحصاری جنجالبرانگیز پلی استیشن یعنی Forspoken، در فضای مجازی بر سرزبانها افتاده و به اصطلاح ترند شدهاند. اگرچه مابین اثر اخیر استودیو آرکین (Arkane Studios) و لومینوس پروداکشن (Luminous Productions) فاصلهای تقریباً چهار ماهه وجود دارد اما انتظارات بازیبازان و هیجانی که دو پلتفرمِ بزرگِ دنیای بازیها حول این دو عنوان پدید آورده بودند، باعث شدند تا مخاطبان آنها را مورد مقایسه و تمسخر قرار دهند.
این اتفاقات همیشه بستر مفرح و البته طعنهآمیزی برای لطیفهها و شوخیهای گوناگون فراهم میآورند اما جدا از اینها، یکی از اشاره شدهترین موارد در روزهای اخیر، مشکلات عملکردی Redfall هستند. در حالی که Forspoken تا این اندازه از مشکلات فنی رنج نمیبرد، بسیاری از افراد اعتقاد دارند که شاید بهتر بود مایکروسافت و آرکین برای مدتی بازی خود را تاخیر میزدند تا بازخوردها و نمرات بازی، تحت تاثیر این موضوع، بارِ منفی بیشتری نگیرند.
علاوه بر این، هواداران پلی استیشن یا شاید هم افراد بیطرف، بر این باورند که درست است که Forspoken نیز مانند Redfall از جهان کمجزئیات و داستانی فراموش نشدنی رنج میبرد اما دستکم با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا میشود. این موضوع از این حیث جنجالبرانگیز است که تبلیغات پیش از عرضه Redfall خبر از نرخ فریم هدف بالای ۶۰ میدادند اما بعدها آرکین اعلام کرد که بازیکنان این عنوان، در روز عرضه تنها میتوانند در حالت ۳۰ فریم بر ثانیه آن را تجربه کنند.
خیلی از مخاطبین نیز اعتقاد دارند که شاید بهتر بود هر دو بازی با تاخیر مواجه میشدند و توسعهدهندگان وقت بیشتری روی آنها میگذاشتند اما عدهای دیگر بر این باورند که عقب افتان تاریخ انتشار، نمیتوانست تاثیر بخصوصی روی نتیجه نهایی داشته باشد.
Redfall هماکنون روی پلتفرمهای ایکس باکس سری ایکس/اس، رایانههای شخصی و سرویس گیم پس در دسترس قرار دارد. Forspoken نیز که تا کمتر از یک ماه دیگر بسته الحاقی In Tanta We Trust برای آن منتشر خواهد شد، روی پلتفرمهای پلی استیشن ۵ و PC قابلبازی است.
پر بحثترینها
- اینترگلکتیک، کانکورد، ناتی داگ؛ در اتاق فکر سونی چه میگذرد؟
- گزارش: طراحی سختافزار پلی استیشن ۶ برخلاف نسل بعدی ایکس باکس، به پایان رسید
- حساب توییتر پلی استیشن باعث ترند شدن دوباره Bloodborne Remake شده است
- یوشیدا: Horizon Forbidden West در حد انتظارم نفروخت
- یوشیدا: اگر خواهان بازی های انحصاری جدید PS5 هستید، بهتر است از ریمسترها حمایت کنید
- شایعه: اطلاعات فاش شده از GTA 6 توسط کاربری که ادعا میکند چندین ساعت از گیمپلی را دیده است
نظرات
نظرسنجی
کدوم بولشت تره؟
ردفال (👍)
فوراسپوکن (👎)
گزینه سوم
هر دو :)))
فوراسپوکن رو حداقل می شه مسخره کرد و بهش خندید .
ولی رد فال نه 🙂 تا این حد بده.
تازه اگه گیم های قبلی آرکین هم تجربه کرده باشه طرف بیشتر حرص می خوره
فورسپوکن از ردفال هیلی بهتره
هم متاش هم گیم پلیش
ردفال هر روز داره متاش کمتر میشه
نسخه پیسی ان متاش شده ۵۹ این دیگع ته بدیه
اونجوری بخوایم بگیم ته بدی هنوز دست سونی هست با پورت درخشان tlou روی pc
فشار نخور خودت داری میگی پورتتتتتتتتتت نه گیم کامل بعدشم نمره اصلی ps5 ثبت میشه برای tlou باگاشم بعد اپدیت ها رفع میشه اما شاهکاری بنام ردفال ( زارت ) باگ فقط یکی از مشکلاشه
اون بدتره اون رو مهمترین استدیوی سونی ساخته و پورت کرده شش ماه هم تازه تاخیر زده، فشاری هم به من وارد نیست حتی فن ماکرو نیستم ولی وضع تاکسیک فن بیس سونی منو مجبور میکنه کامنت بدم، اگه تاریخچه کامنتام رو چک کنی جایی که فن بیس ماکرو سم بوده علیه اونا هم حرف زدم
مهم ترین استدیو سونی سانتا مونیکاعه و ناتی داگ هم تجربه ای تو پورت ندارع و * تکرار کامنت قبلیم
پورت نه گیم کامل؟ این حرفت یعنی چی نمیفهمم یعنی بازی نبود پورت بود چه فرقی داره عزیزم؟
گیم کامل توصیف بدی بود منظورم نسخه اصلیه که رو ps5 بود خیلی بازیا رو پورت پیسی مشکل داشتن مثل بتمن آرکام نایت که شاهکار بود چرا کسی ایراد نگرفت ؟! نبایدم میگرفت بهتره بگم چرا فقط به لست ایراد میگرفت ردفال تو هردو پلتفرم داغون بود هم پیسی هم ایکس باکس که پلتفرم اصلیشه با آپدیت فقط مشکلات جزئی مثل باگاش رفع میشه هوش مصنوعی داغون و …. چطور درست میکنن؟! لستو ولی باگاش با آپدیت رفع میشه درکل منظورم اینه لست فقط پورتش رو پیسی بد بود که حلم میشه ولی ردفال به هیچ وجه
سلام
هیچ کدومو بازی نکردم و نمیکنم و نظری هم ندارم
راستش ریپلای کردم تا خدمتت سلامی رسونده باشم
موفق باشی
رد فال قطعا بدتره ، از همه نظر ،چون از صاحب یک پلتفرم ریلیز شده ،نه از یک شرکت تردپارتی …
موفقیت های فای راش هم پس به مایکرو میرسه
الان باز می گن نه نه قبل خرید بتسدا در حال ساخت بوده و موفقیتشون به مایکرو نمیرسه
خوب پس چرا شکست ردفال به مایکرو میرسه اونم قبل خرید در حال ساخت بوده
اینم در نظر داشته باش:
🟣 به نظر میرسد حتی ایکس باکس هم به موفقیت ردفال امیدی نداشته است!
🔸طبق گفته های یک خرده فروش بازی های رایانه ای در شهر لیون فرانسه (که به گفته خود با کارکنان شعبه اصلی آرکین در ارتباط بوده)، ماکروسافت و ایکس باکس امیدی به ردفال نداشتند و ترجیح دادند هرچه سریعتر از شر توسعه آن خلاص شوند.
🔹گویا ماکروسافت در نظر داشته تا با عرضه زودهنگام ردفال، جلوی اتلاف وقت و سرمایه بیشتر استودیو را بگیرد. بالاخره “جلوی ضرر را از هر کجا بگیری منفعت است”
🔸وی همچنین اشاره کرده که هم اکنون آرکین لیون (تیم سازنده Deathloop) در حال توسعه یک عنوان بسیار جاه طلبانه است.
*موفقیت های فای راش هم پس به مایکرو میرسه*
مگه کسی چیزی گفته 🤔
قطعا موفقیت های فای به ایکس باکس میرسه …
اگه من بگم استارفیلد به خاطر های فای راش موفق میشه میشم فن بوی
اما اگه شما بگین استارفیلد به خاطر ردفال شکست می خوره میشین آدم منطقی
یک بام و دو هوا
حسن جان کِی و کجا همچین حرفی زدم ،عزیز ؟!
من کِی گفتم استارفیلد خراب میکنه ،یا مثلا موفقیت های فای به ایکس باکس مربوط نیست !
دقیقا قبل از اومدن ردفال من برای موفقیتش امیدوار بودم ، جواب اون احمق هایی هم که میگن موفقیت یا عدم موفقیت بازیهای زیرمجموعه ایکس باکس به اون ربطی نداره رو میدم و دادم .
این داوشمون معلوم نیست با کی کار داره
درواقع ربطی نداره، استارفیلد هم موفق بشه بازم ربط زیادی به اکس باکس نداره، اولین بازی ایی که از بتزدا به اکس باکس ربط داره ایندینا جونزه حداقل از بین اونایی معرفی شدن.
یه مقایسه کن بازی های که تو سبک خودشون هستند
اکثرا بازی های که تو سبک Redfall هستند همشون متاشون زرد هستن ,
همچین سبکی نگیر و نگیر داره , اگر متای بازی هم پایین باشه ولی آپدیت خوب بدی میتونه گیمرا رو جذب کنه
جفتش🤝
قطعا ردفال ولی چیزی از ارزش های فوراسپوکن کم نمیشه
هردو یه اندازه بولشتن و یه لکه ننگین بر تاریخ استدیو سازندشون هستن
writing فورسپوکن بدتره ولی ردفال دردش بیشتره چون از استودیوی خیلی خوبی ریلیز شده.
قاعدتا شتفال
مثلا قرار بود این گیم ناجی ایکس باکس باشه💚
ردفال حقیقتا منو خیلی ناامید کرد
ازش انتظار یه تجربه لذت بخش مثل Borderlands رو داشتم
فوربیدن وست (ریپلای)
فوربیدن وست رو با این آشغالا مقایسه نکن درسته خیلی جو دادن و حالا به طرز عجیبی که ما کاری نداریم بش متا دادن اما قطعاً ۱۰هیچ این آشغالارو می زنه
بخش اکس باکس واقعا ضعیف و ناامید کننده عمل کرده…
من موندم اگر این دو سه تا انحصاری نام دار و خوبشون و بتسدا نبود این نسل با چه برنامه ای پیش میخواستند برند با توجه به اینکه همین الانشم هم بتسدا رو دارن و کلی شرکت خوب اما دریغ از عملکرد درست و لانچ خوب…
الان قراره یه لشکر سهام دار بریزن بگن وای دیدید بازی بد ما بهتر از بازی بد شما ها بود وای چه افتخاری
فکر کن انقدر بد باشی که ترند شی!
باید کنترل کیفی هر دو عنوان رو اخراج کرد ، …
هر دو عنوان داغون بودن ، هر دو عنوان هم کلی تبلیغ فوق حرفه ایی داشتن
استودیوی سازنده فورسپوکن که کلاً منحل شد
منحل نشد با Square Enix ادغام شد
سازندگان فوراسپوکن کنکل شدن کلا😂👌🏻
نه کنسل نشدن که هیچ خریده شدن و در استدیوهای مختلف اسکوئر پخش شدن تا تجربیات درخشانشون رو انتقال بدن
یه چیز هست این وسط نشد نگم ، ایکس باکس فن ها به طور کلی همه قبول کردن که رد فال داغونه و چیز خاصی تو حمایت ازش نمیبینیم …
اما ما تو ایران پدیده ایی داریم که به پیامبر فن بوی های سونی تبدیل شده و از قضا میگه فوراسپوکن شاهکاره و رسانه ها کوبیدنش 🤣🤣🤣🤣
(قبل از هر واکنش سمی که بخواین بدین ،لازمه که بگم میدونم فوراسپوکن از زیر مجموعه ی سونی استودیوز ریلیز نشده و ساختش صرفا به اسکوئرانیکس مربوطه ) اینو من میدونم اما پیامبر فن بوی های سونی نمیدونه و چون انحصاری بوده و حق تبلیغات رو برعهده داشته ،بدون چون چرا دفاع میکنه !
شاید باور نکنی ولی هردو کنسول فن بوی دارن بستگی داره تو بخوای کدوم طرف ببنی! هردو پلتفرم فن بوی و ادم های تاکزیک دارن , خیلی ها بودن تو توییتر میگفتن من رد فال زدم خیلی بازی خوبی بود چند روز دیگه میادش بیرون همه میزنین لذت میبیرن بعد بازی اومد بیرون برایه اینکه عکس خودش جلو دیگران سیو کنه گفت رد فال ضعیفه. نامش هم colteastwood هستش
همین داستان برای سونی هم هستش !!! همونجور گفتم هردو پلتفرم فن بوی و تاکزیک خودشون دارن بستگی داره تو کدوم طرف نگا کنی الان خیلی ها هم میگن رد فال خوبه مثله کسایی که میگن فوراسپکن خوبه.
باااید سری سولز ازش الهام بگیره
من نمیدونم
اگه نگیره قسمت بعدو تحریم میکنیم 😂
تنها انتقادی که ازش دارم همینه
من میگم همیشه ۲ سال قبل از عرضه بازی یه تریلر گیمپلی مثلا ۲۰ دقیقه بدن , که سازنده ها بفهمند بازیشون خوب بوده یا ایرادشون چی هستش, یه گیمری که ۱۰ سال سابقه داشته باشه روی تریلر تشخیص میده بازی خوبه یا بده
اصلا نسخه بتا بدن واکنش ها سنجیده بشه
Dastan@ ببین اون چیزی که میگی برای خیلی از بازی ها هست مثلا میان بتا یا آلفای بازی رو میزارن که گیمرا تجربه کنند و ببینن اگر مشکل داره حل کنن دوم اینکه یک شغلی هست اونور به اسم تستری یعنی تست میکنن این واسه همه چیز صدق میکنه مثل مثلا غذا که قبل از اینکه عرضه بشه یا بدنش به مشتری مشکلاتش رو بفهمن خب این دلیل هم هست.
.
.
اینکه میگی دوسال قبل از عرضه بازی گیم پلی بازی رو بدن بیرون شدنی نیست اولا اینکه سازنده میاد همیشه بهترین قسمت گیم پلی بازی رو میزاره که مشکلات نداره هیچوقت نمیان خودشون رو خراب کنند دوما تو این دو سال قبل از عرضه بیکار که نمیشینن کلی رو بازی کار میکنن و حجیم تر میشه وقتی اینطور بشه مشکلاتش هم بیشتر میشه مثلا خیلیا میگن ماتریکس بدون مشکل رو سری اس اجرا شد در صورتی که اون یک نسخه دمو بود و حجمی هم نداشت اگر بازی کامل بود مشکلاتش میزد بیرون از طرفی خیلی از مشکلات بازی هستن که قبل از عرضه شناسایی نمیشن زمانی مشخص میشن که عرضه بشن چون همه کنسول ها یکی نیستن مثلا بازی که تو PS4 من اجرا میشه مشکلات کمتری داره تا بازی که تو PS4 تو اجرا میشه.
امید وارم بازی های بعدی مثل این دو نشه
کمپانی هایه الان جدیدا یاد گرفتن یک بازی رو خیلی بد میدن بیرون بعد ها با پتچ و دی ال سی و اپدیت و…. بازی رو تازه بر میگردونن به جوری که باید بازی عرضه میشد در روز انتشار , نمیدونم دولوپر ها تنبل شدن و میخوان راحت از ملت دزدی کنن یا واقعا انقدر براشون سخته یک بازی خوب زدن !
فوراسپکن , رد فال , لست اف اس (pc) , سایبرپانک , و یک عالمه بازی دیگه لامصب شما که میگین بازی گلد شد و… خودتون میزنین این باگ ها رو نمیبینین به چه امیدی این بازی هارو میدن بیرون.
جوری که فک میکنن میگن بازی رو میدیم بیرون اگه ملت صداشون در اومد سریع اپدیت و … میدیم بازی رو درست میکنیم اگه ملت چیزی نگفتن دممون گرم ملت چاپیدیم!
فارغ از مشکلات اصلی که دوتا بازی دارن، جفتشون اگر یک تاخیر دوسه ماهه میخوردن حداقل سازنده هاشون میتونستن مشکلات فنیشون رو حل کنند ردفال هم میتونست به صورت ۶۰ فریم عرضه بشه، سازندگان تو نسل نهم نسبت به نسل هشتم خیلی تنبل شدن نسل قبل اگر بازیی هم مشکل داشت اشکالاتش مثلا مربوط به رکن های اصلی یک بازی بود مثل داستان کلیشه ای، گیم پلی فاقد نوآوردی، شخصیت پردازی ضعیف بود اما الان مشکلات فنی بازی های انقدر زیاد شده که اگرم یک بازی گیم پلی داستان و گرافیک عالی هم داشته باشه دیگه اصلا دیده نمیشه و نمیشه لذت کامل برد از بازی
دقیقا
با اینکه کنسول های نسل نهمی سخت افزار های قوی تری دارن عجیبه
من مثلا توی God 2018 اصلا باگ ندیدم اما موقع بازی گناروک روی فایو چندتا باگ ناجور دیدم
Ali_px@ بخاطر اینکه رگناروک رو دو تا کنسول عرضه شد و موتور پایش هم رو PS4 بوده من خودمم زمان عرضش رو PS4 تجربش کردم یکسری باگ های جزئی دیدم ازش مثلا وقتی که هدست وصل میکردم کرش میکرد و بعضی از دشمنان تو صحنه های شلوغ تو دیوار گیرمیکردن ولی خب جوری نبود که به ادامه بازی لطمه بخوره در کل توصیه میکنم هربازی عرضه میشه چه انحصاری باشه چه ترد پارتی صبرکنین با آپدیتاش بازی کنین، در مورد نسخه ۲۰۱۸ منم همینطور هیچ مشکل فنی ندیدم دریغ از یک دونه باگ اونم بخاطر اینکه رو یک پلتفرم بود، یک دلیل خیلی مهم دیگه هم این وسط هست که قبلا بهش اشاره نکرده بودم یعنی الان یهویی به ذهنم اومد راجع به کنسولا منظورمه نه PC اونم اینه که هنوز اول نسلیم خب دوست من یعنی سازنده ها اونطور که باید با سخت افزار کنسول های نسل نهم کامل آشنایی پیدا نکردن مخصوصا استودیوهای تردپارتی در مورد رگناروک هم اول نسل منتشر شده خب اما اگر دقت بکنی نسخه ۲۰۱۸ آخر نسل عرضه شد دلیل اینکه مشکلات فنی نداشت بخاطر این بود که سانتا مونیکا دیگه کامل به سخت افزار PS4 آشنا شده بود یا ناتی داگ با دلست دو حتی یکدونه باگ هم تو این دو بازی من ندیدم یعنی اگر رگناروک ۲۰۲۸ عرضه میشد هیچ مشکل فنی نداشت هرچند الانم نداره ها گفتم که مشکلات جزئی داشت منظور اگر اون موقع عرضع میشد دیگه بی نقص بود پس این خیلی دلیل مهمیه درواقع کار استودیوهای تردپارتی خیلی سخت تر از استودیوهای فرست پارتی هست گواهش هم مشکلات بیشتره بازی های تردپارتی نسبت به فرست پارتیهاس چرا چون استودیوهای فرست پارتی تمرکزشون رو یک کنسوله اما استودیوهای تردپارتی علاوه بر PS4/PS5/XboxOne/Series X & S باید رو PC هم عرضه کنند یعنی رو ۶ تا سخت افزار چون خیلیا هنوز رو نسل هشتم هم میدن حالا اگر فقط نسل نهم رو بخوایم حساب کنیم رو ۴ تا سخت افزار باید تمرکز کنن خب این خیلی سخته براشون همونطور که اول نسل هستیم باید صبرکنیم و زمان بدیم بهشون
البته بگم من رگناروک رو روی فایو تجربه کردم
اما در کل حرف های شما کاملا منطقی و صحیح بود
ممنون از توضیحی که دادی
Ali_px@ دیدم اول کامنتت رو که گفتی رو فایو تجربش کردی واسه همین گفتم موتور پایش رو فور بود در نتیجه رو فایو مشکلاتش بیشتر بود
.
قربونت عزیزدل 🔥❤️
جوئل جان تنبل نشدن بازی ها روز به روز دارن با گرافیک بیشتر و محیط بزرگتر و پر جزئیات تری شکل میگیرن و همین باعث میشه پروسه ساخت بازی ها سنگین طولانی بشه من حالا بازی سازی نکردم ولی با گیم میکر یه حرکت هایی زدم و یه چیزایی بلدم همینطور یکی دوتا ویدیو از محیط های بازی دیدم وقتی یه بازی ادونچر میشه و توش شما میتونی گشت و گذار اگه اوپن ورلد هم باشه که دیگه بدتر پدر سازنده در میاد ببین بازی های خطی رو اگه دقت کرده باشی ساختمون یا مسیر شخصیت بازی مشخص و داخل مثلا خونه یا مسیری که مشخص شده رو نمیخواد کاری براش بکنن ولی وقتی بازی قدرت جستجو به مخاطب میده سازنده مجبوره بیاد بابت تک تک مکان هایی که قابل سرچ طراحی داشته باشه مدل سازی کنه بعد بیاد اون مدل هارو توی بازی بیاره بعد طراحی بیاد روی موتور بازی سازی اجراش کنه سایه و نور محیط و هزار تا کار دیگه بکنه اونم با گرافیک امروزی که مو رو از ماست میکشن بیرون اما بازی خطی یه مسیر مشخص طراحی میکنن و میرن نیازی نیست خیلی وقت بزارن فقط محیطی که با دوربین بازی میشه دید رو طراحی میکنن و جزئیات میدن واسه همینم بازی های خطی معمولا زودتر ساخته میشن حالا فارق از این چیزایی که گفتم ۲ تا مسئله دیگه هم در استدیو بازی سازی ملاکه اول سرمایه گذار ها دوم نحوه مدیریت سرمایه گذار ها استدیو هارو تحت فشار میزارن چون سود پولشونو میخوان اونام ترمال سریع جمع میکنن و مدیریت نا درست باعث میشه تیم های یه استدیو بازی سازی هماهنگ و سینک باهم نرن جلو مثلا هر بازی قبل ریلیز حداقل ۱۰ تا تستر بازی در زمینه ها و بخش های مختلف اول تستش میکنن بعد گلد میشه که ریلیز کنن ولی اینجوری که از رد فال و فور اسپوکن خبر اومده اینا انگار زوری و هول هولی ریلیز شدن و تاخیر دوباره اشون انگار ضرر بیشتری داشته تا عرضه زود تر از موعد برای همینم این مشکلات رو دارن حالا خیلی مسائل دیگه هم هست که نمیگنجه تو یه کامنت
فرشاد@ تا حدودی با حرفات موافقم بله با ساخت بازی آشنا هستم خودمم با یونیتی کار کردم میدونم چقدر مشکله درسته ساخت بازی ها به مراتب سختر شده ولی عزیز من همه اینایی که شما گفتی فقط یک نوع توجیه میتونه باشه که سازنده ها به همین بهانه ها خودشون رو توجیه میکنن چرا که ما بازی های بزرگی داریم که همچین مشکلات فنی ندارن مثل ریمیک اویل چهار یا از طرفی یک سری بازیهای کوچیک داریم که گرافیک شاخی نمیخوان مثل همین The Last Case of Benedict Fox آیا این بازی به نظر شما چه گرافیک شاخی داره که وقت نکنن به مشکلات فنی بازی برسن، یا ردفال یا فوراسپوکن که نام بردی هرچقدرم که از لحاظ گیم پلی، داستان و… مشکل داشته باشه کم کاری سازنده ها رو توجیه نمیکنه واسه بهینه نکردن، میدونی مشکل اساسی کار کجاست دوست من مشکل اساسی اینه که اولا میدونی که سلیقه گیمرا عوض شده نمیتونیم انکار کنیم که اکثر گیمرای جدید اولویت اولشون شده گرافیک اینو که دیگه قبول داری؟ حالا سازنده ها هم متوجه این موضوع هستن واسه همینه که به جای اینکه باطن بازی رو آچارکشی کنند رو ظاهر بازی میکنند ما توقع گرافیک شاخی نداریم اون سازنده هایی که گرافیک شاخ واسه ما تدارک میبینن رو بقیه رکن های بازی هم کار میکنند و یک اثر عالی تحویل میدن بدون مشکلات فنی دمشون هم گرم، اما سازنده هایی مثل آرکین (Redfall)، مثل لومینوس (Forspoken)، ریسپاون (Star wars Jedi Survivar) مندفیش (Atomic Heart) امگا فورس (Wild Heart) مشکلات فنی این هارو شما نگاه کن کسی از این استودیوها گرافیک شاخ نمیخواد با پر از مشکلات فنی بازی بدون مشکل مبخواد آدم وقتی توان یک کاری رو نداره خب مجبور نیست انجام بده الان شما نگاه بکن تقریبا همه بازی های نسل نهم دارن با مشکلات و ناقص عرضه میشن بزرگ و کوچیک هم نداره و به قول خودشون آپدیت بازی رو کامل میکنن خب نباید بزارن این رویکرد شکل بگیره باید حل بشه این موضوع بله بخشی از حرفای شما هم درسته میبینی مقصر اینا مدیریت اشتباه و دخالت های ناشر هست ولی دیگه همشون که اینطور نیستن اون گیمر بدبختی که داره ۷۰ دلار میده حقشه بازی رو کامل تحویل بگیره و لذت ببره
فوراسپوکن دوبار کشته شد
یه بار وقتی نقداش اومد یه بار وقتی نقد ردفال اومد😂
حداقل Redfall تو گیمپس هستش و میشه با رفیقت بازی کردن
احسنت
درسته بازی مال نسل شیشه، ولی قشنگ همینی که گفتیه داستان، ایشالا سونی فناهم بتونن اشغالاشونو day one برن
حتیآشغالاشونم نمیتونن برن باید وایسن سر ماه حقوق بگیرن کلیشو بدن forspoken شاهکارو تجربه کنن
و شایدم تا تولدشون باید وایسن، نمیدونم اینو دیگه سن یه متغیره توی این معادله
معادله ی سرعت رسیدن ایستگاه فن به آشغالاشون
نه داداش کسی رو ps پول بازی اشغال نمیده که سازنده تشویق نشه دوباره بره اشغال بسازه 😂
ببین سازنده میسازه عزیز من، knack ها و babylons fall ها و forspoken ها تکرار میشن، رو ایکس باکسم همینه، در کل اتفاقات نچندان خوبی توی صنعت گیم داره میوفته که نگران کنندس