نقدها و نمرات Redfall منتشر شدند - گیمفا
نقدها و نمرات Redfall منتشر شدند - گیمفا
نقدها و نمرات Redfall منتشر شدند - گیمفا
نقدها و نمرات Redfall منتشر شدند - گیمفا

نقدها و نمرات Redfall منتشر شدند

محمد حسین کریمی
۰۴:۰۴ ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
نقدها و نمرات Redfall منتشر شدند - گیمفا

به همراه انتشار بازی Redfall، نقدها و نمرات این عنوان انحصاری ایکس باکس نیز از سوی وبسایت‌های معتبر منتشر شدند.

گیمفا دقایقی پیش همراه با پایان امبارگوی بازی، نقد و بررسی Redfall را منتشر کرد که بخش نتیجه‌گیری آن را در ادامه مطالعه می‌کنید:

Gamefa 5/10

قطعا، ایده‌ مبارزه با خون‌آشام‌ها در قالب یک محیط با طراحی هنرندانه وعده‌ای بسیار جذاب بود، اما متاسفانه حتی با وجود تبلیغ‌های گسترده، ردفال نمی‌تواند پاسخ‌گوی انتظار ۲ ساله‌ طرفداران باشد و به یک تجربه‌ یک‌بار مصرف و فراموش‌شدنی تبدیل می‌شود. مشکلات فنی متعدد، نبود نوآوری و همچنین گیم‌پلی منسوخ شده از مواردی هستند که حسابی ذوق بازیکن را کور می‌کنند. در حال حاضر، شاید وجود بازی روی گیم‌پس بتواند تنها دلیلی باشد که تجربه این عنوان را توجیه و شما را برای مدت کوتاهی سرگرم کند.

محمدرضا نوروزی

در ادامه خلاصه‌ای از نقد و بررسی سایر وبسایت‌های گیمینگ را مطالعه می‌کنید:

We Got This Covered 9/10

با یک جهان آزاد غنی و زیبا، تعداد زیادی سلاح و دشمنان متنوع، Redfall شما را شگفت‌زده می‌کند. پلیرها از تجربۀ آخرین شاهکار آرکین پشیمان نخواهند شد.

PCGamesN 7/10

تا زمانی که هوش‌مصنوعی مفتضح که همه چیز را بدون منطق جلوه می‌دهد برای شما مهم نباشد، Redfall یک بازی کوآپ اکشن خوب است، اما فکر کردن به پتانسیل‌های موجود من را کمی ناراحت می‌کند.

Metro GameCentral 6/10

شاهد ادغام سبک ایمرسیو سیم و کوآپ چهار نفره با تم خون‌آشامی و قالب شوتر اول شخص هستیم که یک گان‌پلی جذاب دارد، اما شامل نبوغ در چالش‌هایش نمی‌شود.

GamesRadar 5/10

در نهایت، Redfall به سطح استانداردهای همیشگی آرکین دست پیدا نمی‌کند. این عنوان شتاب‌زده، ناتمام و ناراضی‌کننده است.

Gamespot 4/10

بازی Redfall هنوز آمادۀ عرضه نبود. باگ‌های موجود در این عنوان چرخۀ اکتشاف در جهان اثر به همراه دوستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و حتی خود این چرخه شامل المان‌هایی می‌شود که به شکل ضعیفی اعمال شده‌اند. نمی‌دانم که آیا آرکین تصمیم گرفت تا یک شوتر با المان‌های لوت بسازد یا به این استودیو دستور دادند تا چنین اثری را خلق کند، اما چیزی که می‌دانم این است که یکی از بهترین استودیوهای بازیسازی جهان ناگهان اثری ضعیف را ارائه داد.

نقدها و نمرات Redfall منتشر شدند - گیمفا
میانگین نمرات بازی در وبسایت متاکریتیک
نقدها و نمرات Redfall منتشر شدند - گیمفا
میانگین نمرات بازی در وبسایت اوپن‌کریتیک

بازی Redfall هم‌اکنون در دسترس دارندگان ایکس باکس سری ایکس/اس و PC قرار دارد.

HajEsiPARASITE EVE 2‌nobodyA SlashAMIR WAZOWSKIDaniyal BleszinskiArcix™ツ`هادی صفائیMohammad Ali PSI1100موز سخنگو🅹🄰🆅🄰🅳 6҉ 2҉Max22Black SwordsmanVisible 6-tigh manگیمری عادیوایکینگ کپنهاگEAGAMERSpider-Manmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

نقدها و نمرات Redfall منتشر شدند - گیمفا
نقدها و نمرات Redfall منتشر شدند - گیمفا
نقدها و نمرات Redfall منتشر شدند - گیمفا
نقدها و نمرات Redfall منتشر شدند - گیمفا
نقدها و نمرات Redfall منتشر شدند - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • لازمه پیام بدم یا نه ؟! چون قرار بود دعوا کنیم ،

    jonathan reid (Penitent one)شادمن 3Max22Skyrim : The Elder Scrolls VSpider-Mank_04Tin TinMr Hill93arminRoyalknightmore
  • ALIREZA0111 گفت:

    فاجعس
    فکر میکردم ۷۰ ۷۵ بشه
    قشنگ خواستن دوران کرک داون ۳ و سی اف سیوز رو زنده کنن

    ÆMIRIÆLIبهزاد سالمیهادی صفائیuntitled gamerMax22Black SwordsmanEAGAMERSpider-Manگیمری عادیk_04more
  • Kratos گفت:

    اینم از رد فال که هی رد فال رد فال میکردن

    ÆMIRIÆLIبهزاد سالمیArcix™ツ`Mohammad Ali PSIMax22لئوناردو داوینچیEAGAMERSpider-Manگیمری عادیk_04more
  • We Got This Covered مشخصه که یه پول قلمبه خوب گرفته حلالش واقعا.🗿

    HajEsiبهزاد سالمیMohammad Ali PSIMax22Black SwordsmanEAGAMERSpider-Manگیمری عادیk_04Nimamore
  • https://www.uplooder.net/img/image/12/084d439d3a41e4e3c31971df129ec8d5/6574564356.JPG
    روز برگزاری xbox developer direct، قبل از خبر اتصال دائمی اینترنت یا نرخ فریم ۳۰، با توجه به فوتیجی که منتشر میشه تا ساختار بازی دستت بیاد، گفتم به دلیل آرت دایرکشن بدون خلاقیت و تکراری و گیم‌پلی منسوخ، «یک عقبگرد کامل» برای آرکین محسوب میشه. همونایی که دیسلایک کردن یا جانانه دفاع میکردن الان میگن از قبل مشخص بود، از قبل مشخص نبود صد درصد. از قبل اکثریت به این بازی امید داشتن، یا با لیک نمره ۴ تغییر عقیده دادن یا با یه سری شایعه دیگه. اما بخش قابل توجه‌ای بررسی‌ها به تک تک این نکات اشاره دارن. پیشنهاد میدم این پست رو از دست ندین، ایشالا ازش برای کامنت‌های هفته هم استفاده میکنیم :دی :
    https://gamefa.com/907315/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-redfall-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE-12-%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A8%DB%8C%D9%87%D8%B4%D8%AA-%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF-%D8%B4%D8%AF/

    Rondaبهزاد سالمیDark Fantasyهادی صفائیDaniyal BleszinskiMax22Black SwordsmanKingforsSkyrim : The Elder Scrolls Vوایکینگ کپنهاگmore
  • Hamed گفت:

    We Got This Covered 9/10

    (((با یک جهان آزاد غنی و زیبا، تعداد زیادی سلاح و دشمنان متنوع، Redfall شما را شگفت‌زده می‌کند. پلیرها از تجربۀ آخرین شاهکار آرکین پشیمان نخواهند شد))) شاهکار؟ نمیدونم چرا این نقد منو یاد یکی از فن بوی های تعصبی ایکس باکس میندازه
    .
    .
    انتظار میرفت ضعیف عمل کنه ولی نه انقدر دیگه که بره قاطی باقالیا در کل تاخیر زدن هم هیچ مشکلی رو حل نمیکرد چون بازی از هسته مشکل داره گیم پلی منسوخ شده و فاقد نوآوری درست مثل Suicide Squad: Kill the Justice League، بازی ۶ سال در دست توسعه بوده پس چیکار میکردن این بازی سازا تو اون استودیو آیا این گرافیک و این گیم پلی نشونه یک بازی شیش سالس؟ حتی نتونستند بازی رو ۶۰ فریم عرضه کنند به قول بعضی از دوستان پول بینهایت مایکروسافت هم گویا دردی رو دوا نکرده واقعا جای تاسف داره

    بهزاد سالمیDark FantasyMohammad Ali PSIarminMax22Black SwordsmanEAGAMERوایکینگ کپنهاگگیمری عادیk_04more
  • 🤘Mohsenj74 گفت:

    اگر بازی موفقی میشد مرحمی موقت بود بر زخم قرار داد اکتیویژن اما الان بیشتر نمک به روی زخم شد ..

    بهزاد سالمیمحمدDark Fantasyهادی صفائیuntitled gamerMax22Black SwordsmanEAGAMERگیمری عادیk_04more
  • Sepehr گفت:

    داشتم یه دقیقه فکر می کردم اگه سونی بتسدا رو خریده بود چی می شد بازی آشغالی مثل ردفال از استودیو ارکین بیرون میومد؟ بدون هیچ شکی نه چون سونی مدیریت خیلی خوبی روی استودیو هاش داره و اینه فرق اصلی بین سونی و ماکرو مهم نیست ایکس باکس چند تا استودیو یا ناشر بخره وقتی نمیتونه از اون ها بازی خوبی استخراج کنه چه ارزشی داره؟

    بهزاد سالمیuntitled gamerbiomaxکاربر شماره 85Max22Black SwordsmanEAGAMERhalkerAgha Pouriaگیمری عادیmore
    • Hamed گفت:

      Sepehr@ ببین دوست من اگر سونی بتسدا رو میخرید مطمئن باش نمیزاشت اصلا این بازی عرضه بشه سریع لغوش میکرد یا هم با یک تاخیر یکی دوساله بازی رو حداقل به یک حالت ایده آل میرسوند و نمیزاشت به اعتبار خودش لطمه بخوره اما مایکروسافت تمام فکر و ذکرش شده گیم پس فقط چسبیده به گیم پس فکرمیکرد این بازی کمکی میکنه به این سرویس داره کیفیت بازیارو فدای کمیت سرویسش کنه از طرفی باید به این نکته هم دقت کرد این بازی شیش سال در دست ساخت بوده کلی هزینه شده براش نمیشد لغوش کرد یا باید لغو میشد که میشد ضرر یا باید تاخیر یکی دوساله میخورد که بازی حداقل به حالت ایده آل میرسید که بازم نمیشد چون زیاد از حد تاخیر خورده بود و صدای همه درمیومد یا هم باید عرضه میشد که آبرو ببره و اعتبار رو بیاره پایین که مایکروسافت سومی رو انتخاب کرد با این فرمونی که مایکروسافت داره جلو میره خدا به داد استارفیلد برسه.
      .
      .
      .
      اما در مورد خرید استودیوها به این خاطره که سونی اگر استودیویی میخره با برنامه میخره از چند سال قبل برنامه ریزی میکنه خیلیا فکرمیکنن وقتی خبرش میاد که سونی استودیو Firewalk رو خرید یعنی همون لحظه از جیبش پول در آورد که آقا ما شما رو میخریم در صورتی که اینطور نیست سونی اگر استودیویی رو میخره سال ها زیر ذره بین میزارش که ببینه آیا ارزش خرید داره آیا واقعا استعدادش رو دارن بعد میخرن نمونش بانجی که سال های با سونی همکاری داشته سونی میدونست بانجی بدون نیرو با استعدادش بدردنمیخوره واسه همین پول بیشتر داد که بمونن سرکارشون یا همین استودیو فایرواک هم هرمن هالست هم خود رییس این استودیو گفتن سال ها با هم همکاری داشتن سونی استودیوهای تو اوج رو میخره.
      .
      .
      .
      اما مایکروسافت برعکسه الان همین بتسدا رو بخاطر مشکلات مالیشون خرید پول همه چیز نیست هنر و خلاقیت مهمه استیو جابز فقید خالق اپل میگفت مایکروسافت فقط پول داره اما خلاقیت نداره شما برو دوتا فیلم بیوگرافی که برای استیو جابز ساختن رو ببین مایکروسافت رو میشناسی مایکروسافت درسته تو بحث نرم افزار کسیه واسه خودش اما تو بحث بازیسازی فرسنگ ها با سونی و نینتندو فاصله داره نمونش همینه که به جای خلق آیپی با استودیوهای خودش میره ناشرهارو با لقمه های آمادشون میخره، ضعف مایکروسافت نداشتن خلاقیت و مدیریته، الان باز خیلیا میگن این بازی قبل از خرید بتسدا بوده و دخلی به مایکروسافت نداره ولی اگر موفق میشد میگفتن بخاطر مایکروسافت بوده، جالبه قبل از عرضه بازی خبری اومد تو همین گیمفا یک اینسایدری اومد گفتش که وضع توسعه بازیهای ردفال و استارفیلد خیلی خرابه و باید تاخیر بخورن حتما، مثل اینکه مایکروسافت فقط زورش به استارفیلد رسید و تاخیر زد ردفال قربانی شد هرچند با این وضعیتی که این داشت اگر تاخیر هم میخورد فایده نداشت چون از هسته مشکل داره بازی.

      jonathan reid (Penitent one)بهزاد سالمیمحمدuntitled gamerbiomaxarminکاربر شماره 85Young boyMax22Black Swordsmanmore
      • Dastan گفت:

        توی ده سال اخیر سونی هیچ استودیو رو تاسیس نکرده فقط خریده یا از زمان قدیم باهاش بوده
        ولی مایکروسافت حداقل ۵ تا استودیو از ۰ تاسیس کرده و بعد بازی اولشون متاشون بالا ۸۰ شده , بعد میگید مایکروسافت خلاقیت نداره , استودیوهای که دارن به بزرگترین استودیو های گیمینگ تبدیل میشن ,
        ایراد مایکروسافت این بود که استودیو ها رو مثل سونی نمیخرید , مایکروسافت یه دو سه سالی هست روی آورده بیاد استودیو بخره ,
        کاری که قبلا باید انجام میداد ,
        مثلا رسپاوون رو گزاشت EA بخره !!!

        HajEsiگیمری عادیonlyps5Sepehr
    • Mahdi Sam گفت:

      راستش رو بخوای هنوز باید مولتی‌های سونی رو ببینیم تا تصمیم بگیریم

      untitled gamerYoung boyMax22Black SwordsmanTomSepehrk_04HannaHTin TinMr Hill93more
    • ردفال از دوهزار و هفده در دست ساخت بوده، اوالا که کنسل کردنش کلی هزینه و وقت رو هدر میداد، دوم اینکه اگر خبر میومد مایکروسافت یه بازی از آرکین رو کنسل کرده دیگه نمیگفتین دمش گرم حتما بازی ضعیف بوده، میگفتین بیا مایکرو نیومده دخالت توو کار بتزدا سافتورکس رو شروع کرده و میخواد با دخالت هاش گتد بزنه و از این حرفها، مستقل هم میزاره میگید چرا دخالت نکرد، هر کاری بکنه شما ایراد خواهی گرفت شک نکن.

      محمدMax22Tomهیولا (زنده باد هدَفِ والا 🥷)Sepehrگیمری عادیk_04HannaHTin TinMr Hill93more
      • onlyps5 گفت:

        پسر خوب ردفالو خود مایکرو و شخص شخیص فیل اسپنسر با اون هیجان و هایپ مسخره توی شوکیس ش معرفی کرد یادت نیست ؟ قشنگ از واژه انحصاری هم برای هایپ بیشتر استفاده کرد . چرا اینقدر چرت و پرت میگی مایکرو مبتونست اصلا معرفیش نکنه و بدون اینکه کسی از وجود این زباله خبردار بشه کنسلش کنه برو مصاحبه هفته قبل شوهی یوشیدا گوش کن تا فرق مایکرو و سونی بدونی شوهی یوشیدا میگفت ما ترسی از کنسل کردن بازیها نداریم و بازیهای زیادی چه در مرحله ایده پردازی چه در اواسط پروژه کنسل کردیم نسل قبل هم ساکرپانچ و هم سانتامونیکا یه بازی کنسلی داشتن که تا اواسط پروژه هم پیش رفته بودن تازه این دو تا لیک شدن معلوم نیست سونی چه بازیهای ضعیف دیگه ایی کنسل کرده ولی مایکرو جونت فقط میخواد یه شت روز عرضه بزاره گیم پس که بگه ما هم بازی داریم مفت باشه کوفت باشه

        بهزاد سالمیHameduntitled gamerگیمری عادیbiomaxSepehrarmin
  • kian1990 گفت:

    ی اشغال دیگه اومد رو گیم پس
    خدای نمی خواید متوجه بشید دیگه؟
    داره بهتون توهین میشه

    بهزاد سالمیuntitled gamerbiomaxMohammad Ali PSIکفشدوزک تنهاMax22KRATOS THE GREATEAGAMERhalkerSepehrmore
  • نقد گیم اسپات چه جالبه !
    یه چیزی که دوست دارم بگم و برم دیگه ،اینکه خوب شد که تاخیرش نزدن تا تکمیل تر بشه ، با همین مشکلات عرضه کردنش ،خیلی خوبه ، من اینکار رو اتفاقا پیشرفت میدونم ، فرض کنین ۶ ماه تاخیر میزدن که اشکالات رو درست کنن و یک بازی بی ایراد توخالی تحویل میگرفتیم که باز، دقیقا همینجایی که الان هستیم قرار میگرفتیم !

    بهزاد سالمیChris redfieldSepehrگیمری عادیNimalul-booksorenaAhmad_bk
    • lost گفت:

      اینو ک کلی تاخیر زدن .این بازی قرار بود ۲۰۲۱ بیاد .مثلا تاخیر زدن ک یچیز درست حسابی بدن

      بهزاد سالمیمحمدlul-bookMax22halkerSepehrگیمری عادیLove Game
    • Hasan0930 گفت:

      دقیقا
      مشکلات این بازی جوریه که باید به جای ۶ ماه سه سال تاخیر می زدن تا همه چیش درست بشه حتی بازی به خاطر گرافیکش باید ریبوت تکسچر بشه
      پس همون بهتر که عرضه اش کردن
      چون مشکلات با ۶ ماه برطرف نمی شد
      یک عالمه مشکل داره بازی
      همین بهتر اون ۶ ماه دیگه رو برن رو پری دو کار کنن تا این بازی

      Black SwordsmanSepehrگیمری عادیlul-bookArtin_GamearÆMıř ĤªSŚÅŊPØØŔsorena
  • کامنتهای من رو تو بحث هورایزن بخون ، هیچ وقت به بازی ایراد نگرفتم و نمیگیرم ، چون انجامش ندادم

    من فقط مشکلم با الوی و لگبت شدن اونه و میتونم به زعم خودم اون ایراد رو بگیرم …

    هورایزن به جزء شخصیت الوی که نمیپسندمش ، یک بازی کامل بی ایراد و دارای جهانی زیبا، با داستانی کامل و قابل بازی برای یک بار تجربه هست و این موضوعات اون رو قطعا از ردفال متمایز میکنه …

    اما ردفال خود بازی مشکل داره ،حالا که میگی المان … داره ! اون که میشه نور الی نور 🤣🤣🤣🤣

    Javad.StarbiomaxMincraftمحمدامین حیدریEAGAMERگیمری عادیNimaRoyalknight𝒜𝓂𝒾𝓇𝒵𝒶𝓇ℯ𝒾Leroxmore
  • Dastan گفت:

    من سر این قضیه بحث نکردم گفتمم همشون یکی هستند و زیر نظر گولوبالیست جهانی هستند

    lul-bookDARKGAMERMax22TomHannaHk_04Tin TinMr Hill93اربابAQUARIUSmore
    • DARKGAMER گفت:

      بیا پایین جعبه فن بدبخت که این بازی رو از موفقیت هاتون حساب میکنید بعد اونوقت فور اسپوکن ۷۰ میگیره مسخره ش میکنید مال خودتون ۶۰ گرفت دیگه مقاومت نکنن قبول کن باخت رو مایکروسافت باخت و دیگه هم به سونی نمی‌رسه. سونی روح بخش و عامل موفقیت ویدیو گیم مایکروسافت روح آزار و عامل شکست و بدبختی ویدیو گیم

      HajEsiبهزاد سالمی
    • DARKGAMER گفت:

      از نوشتنت مشخصه بچه سالی تو از اونایی که بدرد نخور بودن بازی ردفال رو به ایلومیناتی ربط میدی و میگی دلیل اینکه ردفال بازی بدی شد چون کار ایلومیناتی بود 😂 و دلیل شکست مایکروسافت تو خرید اکتیویژن باز هم کار ایلومیناتی بود و کلا هر بدبختی که سر مایکروسافت میاد کار ایلومیناتیه از نظر تو ( بچه سال ) البته تعجبی هم نداره چون بیشتر نمیگم همه ولی بیشتر جعبه فنا بچه سال هایی بودن که تا دیروز میگفتن ردفال سونی رو نابود می‌کنه و میگفتن امسال سال مایکروسافته در صورتی که حتی یک ذره هم تحقیق کنید میفهمید امسال سونی دو برابر مایکرو میخواد بازی عرضه کنه و تازه همین بازی ردفال هم که یک شکست بود عملا مایکروسافت امسال هم شکست خورد و دیگه حتی نمیتونه تو رقابت به سونی نزدیک بشه ولی خب شما سهام دار های بچه سال که تعدادتون هم خیلی زیاده نمی‌تونید اینو قبول کنید چون فقط یه پولی دادید بهتون بازی مفتی میده دلیل نمیشه که بتونه با سونی رقابت کنه یا اصلا به مخاطب خاص اهمیت میده مایکروسافت گیم پس رو راه انداخت چون میدونست با اشغال هایی مثل ردفال حتی حاضر نیستن مردم مجانی اونو از رو گیم پس نصب کنند چه برسه که به بخرنش

      Hamedonlyps5
  • sorena گفت:

    اوه این ببین!.
    بازی Redfall هنوز آمادۀ عرضه نبود. باگ‌های موجود در این عنوان چرخۀ اکتشاف در جهان اثر به همراه دوستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
    یعنی قبل تأخیر چی بوده که با تأخیر هم درست نشده!.
    نمی‌دانم که آیا آرکین تصمیم گرفت تا یک شوتر با المان‌های لوت بسازد یا به این استودیو دستور دادند تا چنین اثری را خلق کند.
    دستور دادند! این سومین باره بتسدا داره این کار رو می‌کنه و هر سه تاش منجر به شکست شده! کاش جای این یه ادامه برای prey رو می‌ساخت اون واقعا عالی بود.
    دوستان این آرکین سازنده دث لوپ و دیسانورد نیستا اشتباه نگیرید. و البته امیدوارم به اونا چنین دستوراتی داده نشه!

    Sepehrk_04Mr Hill93lul-bookRoyalknightNight_hunter_110Mr~MisTerClara
  • HannaH گفت:

    بازی واضحا امتیاز خوبی نیاورده اما اگر گیم پلی سرگرم کننده باشه و چون در واقعیت رایگان محسوب می شه، احتمالا بتونه مدتی گیمرها رو تا بازی بزرگ بعدی سگرم کنه.
    اما صرفا نظر شخصی درباره افت مداوم بازی های آرکین توی نقد: آرکین نیاز واقعی به یک بازنگری توی تولیداتش داره. Dishonored اولی بدون کوچکترین شکی شاهکار بود. از همه نظر. داستان، آرت، موسیقی و ممتر از همه مکانیک های گیم پلی. Dishonored دومی تقریبا همان مکانیک ها بود با شخصیت جدید که لذت بخش بود و تکرار موفقیت. Prey بازی جدیدی بود که دیده نشد و با Wolfenstein: Youngblood بسیار متوسط ادامه پیدا کرد. نتیجه این شد که به جای ادامه Dishonored، تمام مکانیک های بازی همراه با کمی از Prey (مثل چرخه اسلحه) تبدیل شد به Deathloop و تجربه ای تکراری، صرفا با گرافیک پانک و چرخه زمان که اصلا کافی نبود. حالا هم Redfall همان مکانیک ها رو تبدیل کرده به نسخه چند نفره.
    به نظر من آرکین یک تنفس به خودش بده و بعد یا دنباله رسمی Dishonored رو بسازه یا یک ایده کاملا جدید، حتی بدون نوآوری اما غیرتکراری.

    GoodHunterمحمدMax22Souls fanهیولا (زنده باد هدَفِ والا 🥷)Sepehrk_04Mr Hill93lul-bookRoyalknightmore
    • sorena گفت:

      تا جایی که می‌دونم آرکین دو شعبه داره که این شعبه اش همونه که قبلاً prey رو ساخته.(prey واقعا یکی از اندریتد ترین بازی های نسل قبل در کنار درایور کلاب بود برام) درواقع زمانی که دث لوپ اومد این بازی درحال ساخت بود. بلینک، فالوت۷۶ و حالا رد فال مقصر بتسدا هست. استودیو هاش(جز سازندگان الدر آنلاین) اصلا با بازی آنلاین سازگار نیستن اما پا فشاری می‌کنه.

      بهزاد سالمیگیمری عادیDream in Red (Playstation T)lul-bookArtin_GamearASSADullahMr~MisTerHannaH
      • HannaH گفت:

        مطمینا انتظارات ناشر دلیل نابودی آثار سینمایی و بازی هاست، اما انداختن همه چیز گردن بتزدا هم صحیح نیست. بتزدا رو به ورشکستگی بود، چون مدیریت و انتظاراتش از اول غلط بود، الان مدیریت جدیدی هست که باید این شرایط رو مدیریت کنه. باید دید تکلیف استارفیلد به کجا می رسه تا عیار مدیریتی مایکروسافت توی بخش گیمینگ به کجا می رسه.

        Max22هیولا (زنده باد هدَفِ والا 🥷)lul-bookHamedsorena
        • sorena گفت:

          بحران مدیریت بتسدا از اواخر نسل هفتم شروع شده بود. اما مقداری هم طمع داره و خیلی دلشون میخواست یه بازی آنلاین موفق داشته باشن. وگرنه تا به حال بیشتر بازی هاشون دست کم تو راضی کردن مخاطبان و منتقدان عملکرد خوبی داشتن از دیسانورد ۲ تا دووم اترنال تا دث لوپ و این اواخر ،های فای راش. به ایده ها هم انصافا فرصت میده مثل گوست وایر و غیره منتها این وسط به بیراهه هم رفتن مثل فال اوت ۷۶ که بتسدا آستین ساخت و از اول معلوم بود ماست رو ریختن تو قیمه. اینم آخری که آرکین آستین ساخته و دوباره همون اش و همون کاسه. این یکی رو یه مقدار نگاه کردم و چندتا نقدش رو خوندیم طوری هست که دو راه بیشتر نداشته یا باید کنسل میشد یا همینه که هست!!! درواقع مثل بازی راک استادی که داره میسازه اگر دو سال هم تاخیر میخورد تا هسته بازی تغییر نمی کرد همین میشد که هست. اوایل بخاطر اندریتد بودن prey فکر میکردم یه فرصت به رد فال هم میدم(انتظار خاصی ازش نداشتم کامنت هام هست ) اما چیزی که دیدم و خواندم اصلا ارزش دانلود برام نداره.
          درکل از شکست چنین بازی هایی نباید ناراحت شد هرچی بیشتر شکست بخورند و هرچی بازی های تک نفره موفق تر ظاهر بشن به نفع ما گیمر های قدیمی تر هست که عموماً سمت این مدل بازی ها نمی ریم.

          HannaHonlyps5Dream in Red (Playstation T)lul-bookThunderDoomAlifz
    • big joke گفت:

      داداش تو نمونه بارز یک ایرانی هستی ( امید الکی داری)
      و صبر زیاد

      بهزاد سالمیGoodHunterمحمدMax22Sepehrگیمری عادیk_04lul-bookجعبه خالیKRATOS THE GREAT
  • نمرش حتی از چیزیم که فکر میکردم با اختلاف کمتر شد افتضاح جدید ماکرو

    Hamedهادی صفائیlul-bookYoung boyMax22Black Swordsmanگیمری عادیk_04Love Game
  • Ali_px گفت:

    به قول یکی از بچه های گروه
    شتفال😂😂😂

    بهزاد سالمیهادی صفائیJaber-shamsMax22Black Swordsmanگیمری عادیk_04Tin TinAlifzLove Gamemore
  • حالم از گرافیک بهم خورد ، اصلا ی وضعی بود ، این گرافیک رو آخرین بار توی فارکرای ۲ دیدم و اصلا فکر نمی‌کردم بعد این همه سال ی عقب گرد کنم 🫤🫤🫤 حقیقتا به گرافیک و فیزیک خیلی بیشتر از بقیه چیزا اهمیت میدم چون زبان که خوب بلد نیستم و چیز خاصی از داستان نمی‌فهمم و تکراری یا منسوخ شدن گیم پلی هم زیاد برام مهم نیست اما گرافیک خیلی مهمه برام که خب این خراب کرد حسابی ( حتی Aim assist هم ندارع ) اگه به خاطر دوستم نبود حذف میکردم ☹️☹️☹️

    بهزاد سالمیlul-bookJaber-shamsMax22RoyalknightTomهیولا (زنده باد هدَفِ والا 🥷)گیمری عادی
  • ThunderDoom گفت:

    تخمه ها رو بیارید
    قراره لبامون حسابی خشک شه🤣

    بهزاد سالمیMax22گیمری عادیNimaLove Gamelul-bookUNCLE ARTHURDĥeebvj⁷Ukl
  • MIRAS گفت:

    نمبدونم چرا آنقدر رو این بازی تبلیغات کردن و مانور دادن
    اسپنسر کنار نسخه پس فایو نسخه ایکس باکسم کنسل میکرد بهتر بود

    HajEsiبهزاد سالمیRazielMehdi_MorganAMIREMax22Black SwordsmanSepehrگیمری عادیNimamore
  • دو سال برای عرضه یک انحصاری AAA از ایکس باکس صبر کنی که تهش همچین زباله‌ای عرضه بشه! متاسف برای خودم که برای نسل نهم ایکس باکس رو انتخاب کردم و حقیقتا استارفیلد آخرین شانسیه که به این کنسول میدم!

    HajEsiبهزاد سالمیهادی صفائیbiomaxJaber-shamsکفشدوزک تنهاMax22Black SwordsmanGrandmasterمحمدامین حیدریmore
    • lost گفت:

      تا ایکس باکس گرونع بفروش
      ولی قبلش حتما صبر کن استارفیلدو بازی کنی

      Young boyMax22RoyalknightMr Hill93lul-book
    • Joker گفت:

      لامصب اونم دیر میاد کلی باید صبر کنیم تا starfild

      بهزاد سالمیMax22گیمری عادیk_04lul-bookxbox.home
    • xbox.home گفت:

      سوال اینجاست آیا فقط استارفیلد اونم با متای بر فرض ۹۰ به بالا ارزش نگه داری ایکس باکسو داره؟ یا بعد از لذت بردن از این بازی باید کوچ کرد به پلتفرمی با انحصاری های متنوع و جذاب تر؟

      بهزاد سالمیlul-bookJaber-shamsکفشدوزک تنهاYoung boyMax22siavashhalkerSepehrAgha Pouriamore
    • god of war گفت:

      حالا سونی هم برای ما پشت هم شاهگار عرضه نکرده
      اگه گاد اف وار رو فاکتور بگیریم توی ۳ سال یک بازی در حد بازی هاش در سال ۲۰۲۰ منتشر نکرده
      ریترنال و رچت و هورایزن خوب بودن ولی چیزی نیست که شما به خاطرش گیم پس و امکانات ایکس باکس رو بی خیال شی (نظر شخصی)
      امید وارم در ادامه هر دو مثل نسل قبل بشن مخصوصا سونی گه انتظارم ازش بیشتر از این هاست

      GoodHunterbiomaxRazielکفشدوزک تنهاMax22Black SwordsmanGrandmasterهیولا (زنده باد هدَفِ والا 🥷)SepehrAgha Pouriamore
      • A,,sh گفت:

        بنظر من سونی دیگه هیچوقت نمیتونه بازیی به کیفیت لست ۲ بسازه مگر لست ۳:) ۲۰۲۰ برا سونی تکرار نشدنیه

        Jaber-shamsMax22GrandmasterAgha Pouriaگیمری عادیk_04NimaTin Tinlul-bookAQUARIUSmore
        • god of war گفت:

          وقتی انچ ۲ رو بازی کردم همچین چیزی می گفتم
          بعدش لست رو بازی کردم اینو گفتم
          بعدش لست ۲ رو بازی کردم ولی این بار دیگه اینو نمی گم
          ضمن اینکه به نظرم گاد اف وار امسال برای من یک بازی با کیفیت لست اف اس بود و لذت یکسانی بردم

          GoodHunterJaber-shamsMax22گیمری عادیk_04Tin TinMr Hill93lul-bookA,,shYoung boymore
        • هیچی ۲۰۱۸ نمیشه چه واسه سونی چه کل مدیوم سرگرمی
          مخصوصا سونی که تو مدیوم پویا نمایی با انیمیشن اسکار بی نظیر Spiderman into the spider verse و در صنعت گیم عناوینی چون ریبوت GOW 2018 و ساخت آی پی جدید اسپایدرمن
          سال ۲۰۱۸ برای من از هر لحاظ واقعا رویایی بود مثلش واسه‌ام تکرار نمیشه ، ولی به لحاظ گیمینگ ۲۰۱۰ واسه‌ام بی نظیر بود مخصوصا به لطف گاد ۳

          lul-bookJaber-shamsarminAMIREYoung boyMax22Black SwordsmanAbolfazlSepehrگیمری عادیmore
          • A,,sh گفت:

            فقط از لحاظ گیم منظورم نبود چون سال ۲۰۲۰ سونی ps5 هم لانچ کرد با گیمای خفن که رکورد پر فروش ترین لانچ یه کنسول تو تاریخ رو ps5 همون سال ثبت کرد خیلیه تو ۱ سال هم انحصاریایی مثل گوست اف سوشیما دریمز لست ۲ و ریمیک فاینال فانتسی برای ps4 داشته باشی هم یه کنسول جدید لانچ کنی که از همون روز اول بازیایی مثل دیمن سولز و استرو پلی روم و مایلز مورالز در دسترست باشن وگرنه ۲۰۱۸ هم خدا بود

            lul-bookگیمری عادیarminABDVD(تا درودی دیگر ، بدرود گیمفای عزیز)
      • دوست عزیز خواهشا برای دلداری دادن به دوستان ایکس فن دیگه خود زنی نکن من هردو پلت فرمو دارم الان واقعا منظورت از امکانات ایکس باکس و گیم پس چی بود خداییش ؟ دسته ی سه نسل قبل ایکس باکس یا عدم عرضه یه اثر تریپل ای درخور روی گیم پس ، الان واقعا یه ساله هیچ گیم خوبی نیومده روی گیم پس در حالی که ماه به ماه یه اثر با کیفیت حداقل روی پلاس میاد بازی هایی مثل ریترنال و هورایزن که شما دوست عزیز سونی فن با لست ۲ و گاد مقایسشون میکنی و مفت روی پلاس میزنی واسه یه ایکس باکس فن و مشترک گیم پس قشنگ ترین خوابیه که میتونه ببینه .

        بهزاد سالمیGoodHunterbiomaxکفشدوزک تنهاMax22siavashSepehrگیمری عادیk_04arminmore
        • god of war گفت:

          منظورم عرضه بازی ها‌در روز عرضه روی سرویس ارزون ماکرو بود
          همین امسال رو ببینید پلگ تیل و اتومیک هارت روز عرضه روی گیم پس هستن
          من اصلا انحصاری مقایسه نکردم عزیز من ک
          دارم از خدمات و قابلیت های ایکس باکس صحبت می‌کنم

          بهزاد سالمیlul-bookNashvilleThunderDoomonlyps5LegionPs5
          • پلگ تیل رو فاکتور میگیرم ولی اتمیک هارت واقعا بد بود بازی اصلا پولیش نبود و سر همین بیشتر از ۲۵۰ گیگ تا الان آپدیت رو تحمل کردم واسه این بازی هنوز پاکش نکردم و گاهی اوقات بازی میکنم الان که ۷۰ درصد گیم رو رفتم به شدت خسته کننده شده بازی ببین به قول خود شما تموم پوینت مثبت اکوسیستم ایکس باکس گیم پسه و عرضه ی دی وان بازی های فرست پارتی و بعضا بازی ترد پارتی که مایکرو باهاشون قرارداد میبنده بازیهای ترد پارتی که معلوم نیست چیا قراره بیاد در آینده و اصلا چقدر روند ادامه داریه چیزی که میشه ازش اطمینان کامل داشت عرضه فرست پارتی های خود مایکرو هست که اونم با این سطح داره ارائه میشه که خیلی بده خیلی بد .

            بهزاد سالمیگیمری عادیgod of wararmin
      • Hamed گفت:

        god of war@ دوستان و همراهان همیشگی یک کامنت کاملا منطقی پیدا کردم از کاربر عزیزمون god of war پیشنهاد میکنم همگی بخونید ایکس باکس یک کنترلر نسل نهمی به نام دوالسنس داره که بی نهایت قابلیت های منحصر به فرد داره، کنسول ایکس باکس SSD پرسرعت داره، از تکنولوژی کراکن بهره میبره، معماری راحت تری واسه ساخت بازی داره و از همه مهمتر اینکه بازی ها بهینه سازی بهتری نسبت به کنسول رقیب دارن، سرویس پلاس رو داره که بازی های مستقل رو میتونید روز عرضه تجربه کنید و همینطور انحصاری های با کیفیتش رو بعد چند وقت رو این سرویس تجربه کنید، هرسال هم انحصاری شاهکار و با کیفیت داره ولی از اون طرف پلی استیشن چی داره هیچی یک کنترلر داره که چهار نسله هنوزه که هنوزه باتری قلمی میخوره، کنسولش فقط رو کاغذ قدرتمندتره، بهینه سازی بازی رو کنسولش بدتر از کنسول رقیبه، یک سرویس گیم پس داره که فقط تنها قابلیتش نسبت به رقیب اینه که بازی های انحصاری و یه سری از بازی های تردپارتی رو میشه روز عرضع تجربه کرد اونم با قیمت پایین همین که اونم چه بازی هایی ردفال، های آن لایف، کراس فایر، اسکورن و… واقعا آدم مگه دیوانس ایکس باکس رو با این همه قابلیتش نگه داره مگه ریترنال، رچت و هورایزن چین که آدم نگهشون داره اما بیخیاله سرویس گیم پس و امکانات پلی استیشن بشه من که رفتم پلی استیشن بخرم (نظر شخصی)😉

        بهزاد سالمیSepehrگیمری عادیonlyps5armin
        • god of war گفت:

          سلام
          دوست من فکر کنم اشتباه گرفتی
          بنده قصد ترول شرکت مورد علاقه ام رو نداشتم
          حرفم اینه که ما همیشه در ۳ سال ابتدایی نسل حداقل یک بازی داشتیم که تنها همون برای خرید پلی استیشن کافی بوده باشه(گاد اف وار رو فاکتور بگیر)
          حرف بنده نه درباره دسته هست نه درباره ssd و حتی بهینه سازی
          شما به کاتالوگ بازی های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ سونی نگاه کن و بعدش با ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ مقایسه کن
          ضمن اینکه عرضه گیم روز عرضه در سرویس برای هر گیمری جذابه و منم گیمر هستم دیگه
          من هم هورایزن رو خریدم هم گاد و هم رچت و ریترنال البته دیسک اخری رو پس دادم
          پس من مشتری هستم دیگه اجازه دارم انتقاد کنم
          تا زمانی که سانتا و ناتی داگ برای پلی استیشن بازی بسازن انتخاب اول من با اختلاف زیاد پلی استیشن هست ولی اجازه دارم که ویژگی های کنسول مقابل رو هم بررسی کنم و در جایی انتقاد کنم

          بهزاد سالمیگیمری عادیonlyps5
          • Hamed گفت:

            god of war@ سلام عزیز ببین من نگفتم شما داری ترول میکنی اگر به اول کامنتم دقت بکنی نوشتم کامنتت غیر منطقیه در مورد بازی های سونی اول نسل قبل هم تا دوسه سال اول غیر از دلست ریمستر، اینفیموس سکند سان، درایوکلاب لیتل بیگ پلنت ۳ و… زیاد بازی نداشت تا زمانی که بلادبورن اومد و… شما میگی کاتالوگ ۲۰۱۸ & 2019 & 2020 رو مقایسه کن با ۲۰۲۱ & 2022 & 2023 یعنی آخر نسل قبل سونی رو با اول نسل الان مقایسه کنم؟ خب به نظر خودت منطقیه؟ خب طبیعیه آخر نسل همیشه بازی ها به مرور بیشتر و با کیفیت تر میشن بخاطر اینکه بیشتر با سخت افزار PS5 آشنا میشن ما هنوز تازه شروع نسلیم هرچند همین الانشم سونی کم نذاشته، اسپایدرمن مایلز مورالز، دیمون سولز ریمیک، رچت، ریترنال، سک بوی، هورایزن، گرن توریسمو، دلست ریمیک، رگناروک دیگه چی میخوای شما؟ تازه بازی های مستقل هم هستن کنا، سیفو، استری، تانیک، سیزن فیوچر، رولردرام و…تازه این بازی هارو با وجود پورت انحصاریاش رو پیسی عرضه کرده و این قابل تحسینه که پورت بازیاش رو پیسی وقتش رو نگرفته و این همه بازی عرضه کرده، در مورد قابلیت های ایکس باکس هم عزیزدل دیگه داری زیادی اغراق کنی تنها برتری ایکس باکس نسبت به سونی بازی هایی که روز عرضه میان رو سرویسش که از ده تا پنج تاش قابل قبول باشن بله قابلیت خوبیه اما به شرطی که ارزشش رو داشته باشه و بازیاش با کیفیت باشن هرچیزی که ارزون باشه و به قول معروف مفت باشع دلیل بر این نیست کیفیت داشته باشه حالا بازم با این تفاسیر به قول خودت هنوزم به شرکت و پلتفرم مورد علاقت انتقاد داری؟

            گیمری عادی
    • اگه خواستی ایکس باکست رو بفروشی دایرکت بده، ۳ تومن نقد میخرم (بشرط سالم و در حد نو بودن دستگاه)

      lul-bookJaber-shamsk_04Young boyMax22onlyps5UNCLE ARTHUR
  • Arshia.1 گفت:

    حیف اعتمادی که به اون شعبه آرکین کردیم. خدایی بد عمل کرد کاش حداقل تا ۷۰ میومد

    lul-bookMax22Nashvilleگیمری عادیDĥeebvj⁷Ukl
  • Love Game گفت:

    تنها چیزی که به نظرم می‌تونست بازی رو نجات بده قابلیت های کارکترا بود که همونم تو تریلر ها فقط یکی دو تارو هی اسپم میدادن

    Max22Black SwordsmanSepehrگیمری عادیk_04lul-book
  • Love Game گفت:

    به عنوان ی pc پلیر حتی: تخمه خوب سمت شما چنده؟

    Max22Nashvilleگیمری عادی𝒜𝓂𝒾𝓇𝒵𝒶𝓇ℯ𝒾
  • اولین نشانه ها از نابود شدن بتسدا به زیر دست ماکروسافت وضعیت استارفیلد رو خدا بخیر کنه اینجاست که ارزش کار cma و جیم رایان کبیر برا لغو کردن خرید اکتیویژن بیشتر معلوم میشه وقتی ماکروسافت نمیتونه ایپی ها و بازیای خودشو درست مدیریت کنه احتمالا ایپی های اکتیویژنم نابود میکرد مثل هیلو،لغو کردن این خرید بزرگترین خدمت به صنعت گیم بود ماکروسافت با سری اس به اندازه کافی باعث عقبگرد بازی ساز ها و صنعت گیم شده بود

    HamedbiomaxJaber-shamsYoung boyMax22siavashhalkerSepehrگیمری عادیAgha Pouriamore
    • بعد جالبیش اینه بعضی ها انتظار داشتن در صورت تایید قرارداد وضعیت مدیریتی و کیفیت بازی های ABK بهتر بشه چون دست مایکروسافت میفته(تو سایت همسایه هم یه مقاله همینطوری نوشتن). خب یکی نیست به اینا بگه که اگه مایکروسافت بیل زن بود اول باغچه ی خودش رو بیل میزد. تو بحث مدیریتی بخش ایکس باکسش مونده و بازی های خودش کیفیت لازم رو ندارن(جز فورتزا) بعد بیاد وضع اکتیویژن رو بهتر کنه. به جای اینکه بیاین چیزایی رو بگین که خودتون هم میدونین اتفاق نمیفتن، بیاین واقعیت رو بگین که آقا ما میخوایم بازی های ABK رو روی گیمپس با قیمت کمتر بازی کنیم و کمتر پول خرید بازی بدیم؛ نه اینکه بیاین این حرفا رو بزنین که میدونین هم اتفاق نمیفته

      Hamedlul-bookYoung boyMax22Sepehr
  • big joke گفت:

    از اولم معلوم بود این شکلی میشه گیم پلی بازیو ببینی ، میفهمی که از اون بازیاست که بعد یک ساعت تکراری میشه و حال ادمو بهم میزنه درست مثل بازی گاتهام نایتس

    HamedMax22Sepehrگیمری عادیlul-bookarminRoyalknightکفشدوزک تنها
  • Clara گفت:

    یاد جمله معروف easy allies افتادم که میگفت crackdown 3 بازی بدی س اما مبلغی هم به خاطر ش پرداخت نمیکنید ( اشاره به گیمپس ) پس هرگاه خواستید دکمه دانلود میزنید و در نهایت پاکش میکنید

    ذات سرویس همینه چه پلاس چه گیمپس بازی که روز عرضه بخواد بیاد رو سرویس یعنی پلیر حاضر نبوده به خاطر ش ۷۰ دلار بده ؛ یعنی بازی ارزش ۷۰ دلار نداره ، کیفیت مورد نظر نداره
    بازی که ۷۰ دلار قیمتشه محکومه که کیفیت ش درجه ۱ باشه وگرنه کسی بازی رو نمیخره و پول ساخت بازی سوخت میشه
    کاشکی وقتی دفعه بعد که ذوق داشتیم داریم به جای ۷۰ دلار ، ۱۵ دلار پول بازی رو میدیم ،فکر کنیم واقعا همون بازی ۷۰ دلاری رو داریم تحویل میگیریم یا نه….

    GoodHunterمحمدHameduntitled gamerbiomaxMax22siavashSepehrگیمری عادیk_04more
    • مسئله همینه
      همه هم میگن چرا سونی مثل مایکروسافت بازیاش رو روز عرضه روی سرویسش نمیزاره. چرا بزاره
      بزاره که ضرر بکنه. بزاره که کیفیت بازی بیاد پایین. بزاره که بازیاش مثل ردفال بشن. آقا بیاد ۷۰ دلار بگیره ولی یه بازی درست درمون به من بده نه اینکه روی سرویس بزاره بعد آشغال تحویلم بده.
      یکی از دوستام حرف قشنگی در این مورد زد. گفت سونی و مایکروسافت مثل دو تا ماساژور میمونن. سونی ماساژ میده و گرون میگیره ولی مایکروسافت ماساژ میده و ارزون میگیره
      یعنی من شاید در سال ۲ ۳ بار پیش سونی برم برای ماساژ ولی هر ماه بتونم پیش مایکروسافت برم؛ اما ترجیح میدم سالی ۲ ۳ بار پیش سونی برم ولی هر ماه پیش مایکروسافت نرم. چون سونی تو همون ۲ ۳ بار جوری من رو ماساژ میده که خستگی از تنم در میاد و کلی لذت میبرم و آخر سر با لذت پولشو میدم چون سونی عالی ماساژم داده ولی مایکروسافت درسته اگه پیشش برم هر ماه ماساژم میده ولی انقدر بد اینکار رو میکنه که نه تنها خستگی از تنم نمیره بلکه بیشتر خسته میشم و آخر سر هم همون پول کم رو با عصبانیت بهش میدم.
      پس ترجیح میدم سالی ۲ ۳ بار ماساژ برم ولی ماساژ درست حسابی که در آخر سر هم بگم ارزش پولی که دادم رو داشت هر چند که زیاد بود

      GoodHunterfarshadxHamedlul-bookonlyps5biomaxarminClarak_04Max22
  • Mahdi Sam گفت:

    حقشه، سزای کسی که استدیوی سینگل‌پلیر ساز رو مجبور به ساخت مولتی می‌کنه همینه

    silent-manuntitled gamerMax22TomSepehrگیمری عادیlul-bookABDVD(تا درودی دیگر ، بدرود گیمفای عزیز)ThunderDoom
  • Hasan0930 گفت:

    این پروژه رو مایکرو باید کنسل می کرد
    الان دو سال بود که روی پری کار کرده بودن بهترم بود این طوری

    Max22Sepehrگیمری عادیJokerrgj1221𝒜𝓂𝒾𝓇𝒵𝒶𝓇ℯ𝒾lul-book
    • Hamed گفت:

      Hasan0930@ دوست عزیز خیلی داری به این قضیه ساده نگاه میکنی اونطوریام که فکرمیکنی نیست این بازی شیش سال در دست ساخت بوده کلی نیرو، وقت و هزینه کردن براش کلی هزینه تبلیغات کردن براش شما ظاهر قضیه رو میبینی اما کلی زحمت پاش رفته به این آسونیا نیست که لغو کنن چرا اگر بازی تو مرحله آلفا یا بتا بود میگفتیم آره زود لغوش کنن اما این بازی بارها تاخیر خورده بود دیگه آماده عرضه بود یعنی اگر لغوش هم میکردن در اصل قضیه هیچ توفیری نمیکرد یعنی دو سر سوخت بود چون صدای همه اونایی که منتظرش بودن درمیومد و باز هم اعتبار آرکین و مایکروسافت پایین میومد خیلیا کامنت میزارن مشکلات بازی با آپدیت حل میشه اینطور نیست مشکلات این بازی چیزی نیست که بشه با آپدیتو چمیدونم پچ ۶۰ فریمی حلش کرد بازی از ریشه مشکل داره بازی ایده خوبی داره ها اما نتونستن درست پیادش کنند و از پتانسیلش استفاده کنند

  • نه داداش ۲۰۲۳ سال ماکروسافته🤡🤡🤡

    HajEsiuntitled gamerbiomaxJaber-shamsMax22Young boysiavashTomSepehrگیمری عادیmore
  • KENOBI گفت:

    از بازی کو اپی که نیاز به اتصال دائم داره و سی فریمه چه انتظار دیگه ای میرفت (خودم به بازی امیدوار بودم تا اون گیم پلیش لو رفت و انگار شوتر نسل شیشه)

    HamedMax22Sepehrگیمری عادیk_04lul-book
  • 🤘SABER🤘 گفت:

    بفرما اینم از ارکین اشغال به تمام معنا دقت داشته باشید ارکین ثابت شده هستش

    Max22Sepehrگیمری عادیk_04lul-bookDĥeebvj⁷Ukl
  • A,,sh گفت:

    کلا بتسدا ۳ تا گیم تریپل a تو نسل ۹ داده بعد خریده شدنش که فقط ردفال انحصاری بود و خراب کرد دث لوپ و گوست وایر که انحصاری زمانی سونی بودن خوب بودن خوشم میاد سونی میدونه رو کدوم بازیا دست بذاره😅

    biomaxJaber-shamsMax22Tomگیمری عادیSepehrk_04NimaTin TinLove Gamemore
    • sorena گفت:

      گوست وایر واقعا درحقش کم لطفی شده. من خیلی بازی نمی‌کنم و عمومآ بازی ها رو خیلی طول میدم تا تموم کنم اما گوست وایر خیلی برام جذاب بود و سه شب مدام نشستم پاش و تمومش کردم. انصافا لیاقت ۸ رو داره. کانسپت کلی بازی کاملا برام تازگی داشت و ایده های گیم پلیش جالب بودن. اگر استودیو مقداری وقت بیشتر برای پر کردن جهان بازی و شخصیت پردازی قوی تر برای آنتاگونیست بازی میداشت قطعا نتیجه‌ی بهتری حاصل میشد. از نظر تکراری شدن بازی هم یکم اغراق شده ، نه این که بازی مدام چیزی برای رو کردن داشته باشه اما اینطور هم نبود که بگیم اوه ۲۰ ساعت گذشته اما همه چیز مثل دو ساعت اول هست!

      silent-manگیمری عادیTin Tinlul-bookDream in Red (Playstation T).LegionPs5xbox.homeLu Bu
  • Ahmad_bk گفت:

    هی چی شد منو بگو که از دو روز قبل زدم دانلود و بعد از ۵ دقیقه بازی پشیمون شدم مث سگ

    Jaber-shamsMax22Royalknightگیمری عادیSepehrlul-bookSami 227
  • Vahid گفت:

    سلام و عرض ادب _ من اخباری دریافت کردم که قصد خرید xbox از این همه ناشر درجه ۱ دنیا به نابودی کشوندن صنعت گیم هستش خوب انگار خبر داره کمکم روی واقعیش رو نشون میده و با انتشار بازی red fall ، من نمیتونم بیشتر از این خبر رو باز کنم ولی در کل دوستان اگر روزی صنعت گیم رو به نابودی رفت اسم xbox قطعا در ردیف اول خائنین خواهد بود

    Jaber-shamsMax22Young boyRoyalknightگیمری عادیlul-bookVahid
  • SirAmir گفت:

    این چی بود دیگه بی ابرومون کردی

    lul-bookJaber-shamsMax22گیمری عادیSepehr
  • SirAmir گفت:

    با این وضعیت استارفیلد اخرین سنگر تو این جنگ لعنتیه

    lul-bookJaber-shamsMax22S4LEHTomگیمری عادیSepehrThunderDoomUNCLE ARTHUR
  • farshadx گفت:

    نمیدونم چه اسراری بوده حتمآ انلاین و کواپ باشه
    اگر روی این بخش تمرکز نمیکردن وقت بیشتری برای بهینه سازی و محتوا داشتن
    از اخباری که ازش میومد معلوم بود چی میشه ولی دیگه ۶۰ واقعآ کمه
    تنها جای شکرش اینه که استین بود نه شعبه اصلی ارکین
    به نظرم یه درس خوب بگیرن از این اتفاق

    HajEsiGoodHunterهادی صفائیuntitled gamerKingforsbiomaxJaber-shamsYoung boyMax22siavashmore
  • من گفتم حالا اگه بخواد گند بزنه فوق فوقش ۷۳ شه
    شد ۶۳😐🗿
    با عرض تبریک به اون دوستانی که میگفتن حالا بذار بازی بیاد نمرات بعد قضاوت کن تحویل بگیرید(آرکین که خراب کرد تنها امیدم به بتسدا هست ببینیم استارفیلد چه میشه) (دقت کردید که خود بازی مشکلات زیادی داره حالا بهش قفل دنوو آنلاین بودن و ۳۰ فریم بودن رو اضافه کنید

    untitled gamerMax22TomSepehrگیمری عادیk_04Nimalul-bookکفشدوزک تنها
  • مبارک جعبه و سیب زمینی فنا
    انشاالله به خوبی ازش استفاده کنید

    HajEsiGoodHunterHameduntitled gamerYoung boyMax22RoyalknightTomگیمری عادیk_04more
  • Niyou7 گفت:

    تو کامنتای قبلی گفتم به این بازی امیدی نیست…
    متاسفانه آرکین بعد dishonored 1 رو به پایین عمل کرد

    Max22Sepehrگیمری عادیlul-bookLove GameUNCLE ARTHUR
  • Mr Hill93 گفت:

    آرکین بدون مایکروسافت
    دیسآنرد ۱ متای بازی ۸۹
    دیسآنرد ۲ متای بازی ۸۸
    آرکین با مایکروسافت اولین بازی تحت مالکیتشون متای بازی ۶۳ 😂😂😂😂😂😂😂

    Hameduntitled gamerJaber-shamsarminYoung boyMax22siavashTomSepehrگیمری عادیmore
  • ۶۳ 😂😐 پرتاب شدم 🤣
    بتسدا هم تاریخ سازی کرد به لطف مایکروسافت، اسن سابقه نداشته یه بازیش اینجوری نمیره البالویی بیاره

    untitled gamerJaber-shamsYoung boyMax22Sepehrگیمری عادیk_04NimaTin Tinlul-bookmore
  • xbox.home گفت:

    زین پس بجای واژه ایکس باکس از رید باکس استفاده کنیم
    هم برازندشه هم متخصص اینه که شرکت ها رو بخره و گند بزنه توشون

    Hameduntitled gamerJaber-shamsYoung boyکفشدوزک تنهاMax22siavashTomگیمری عادیk_04more
  • Homayoun گفت:

    به به بلاخره نمرات ریدفال هم منتشر شدن همونطور که از یه فرست پارتی ایکس انتظار میرفت
    فاجعه بلیدینگ ایج کرکداون و استیت اف دیکی تکرار شد
    ولی خودمونیما سونی یه چیزی میدونست اینو انحصاری زمانی نکرد بجاش دثلوپ رو ورداشت

    HajEsiGoodHunterHameduntitled gamerTomJaber-shamsLord of bestMax22siavashگیمری عادیmore
  • lastofus گفت:

    اقا تسلیت میگم به همه سیب زمینی خوراش …. حیف شد

    GoodHunterMax22Sepehrگیمری عادیk_04Mr Hill93lul-bookRoyalknight.xbox.homemore
  • حتی ارزش پلی دادن روی گیم پس رایگان رو هم نداره . هشتک نصب نکنید و حذف کنید این زباله رو

    RondaHameduntitled gamerArcix™ツ`Mohammad Ali PSIYoung boyMax22Skyrim : The Elder Scrolls Vلئوناردو داوینچیEAGAMERmore
  • Alan Wake گفت:

    🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦

    GoodHunterMax22
  • فقط نمره ۹از ۱۰ خدا وکیلی چرا و اینم از ردفال گیم فرا شاهکار فقط ردفال 🗿😂
    از موقعی که ۳۰FPS و اتصال دائم به نت تایید شد معلوم بود با چی طرفیم

    Hameduntitled gamerTomMax22RoyalknightSepehrگیمری عادیk_04Nima
  • Peyman گفت:

    یعنی حتی اگه سری ایکس نصف پی اس هم قیمت داشته باشه بازم پی اس میگیزم به خاطر فرست پارتی های بی نظیرش…
    حتما این نمره پایینم سونی پول داده که این باشه ..

    GoodHunterHameduntitled gamerJaber-shamsYoung boyکفشدوزک تنهاMax22RoyalknightsiavashTommore
  • این مدیرای مایکروسافت تو بخش ایکس باکسو چرا نمیندازن بیرون
    گندشو دراوردن دیگ
    یه کمپانی با این عظمت نمیتونه دوتا مدیر درست درمون بزاره بالاسر کار که این استودیوها به این خوبی رو گند نزنن توش ؟
    بسه دیگ‌ آخه

    Hameduntitled gamerJaber-shamsYoung boyMax22RoyalknightSepehrگیمری عادی
  • mionel گفت:

    الان یسری میان میگن سونی پول داده که متا ۶۳ شده 😂😂

    HamedKingforsJaber-shamsYoung boyکفشدوزک تنهاMax22siavashSepehrگیمری عادیk_04more
  • Jesse Rentier گفت:

    هر دم از این باغ بری میرسد!
    اون از اتصال دائمی به اینترنت برا بخش کمپین ، اون از ۳۰فریم بودنش و حالا اینم شاهکار آخرش تو متا گرفتن!
    ترو خدا اجازه بدین به فن بویای ایکس باکس که مارو دو سال با این زخم کردن فحش بدم ://

    HamedMax22Sepehrگیمری عادیk_04NimaRoyalknight
نقدها و نمرات Redfall منتشر شدند - گیمفا