سازندگان Redfall به دلایل عدم استفاده از آنریل انجین ۵ اشاره کردند
اخیرا هاروی اسمیت (Harvey Smith)، کارگردان خلاق بازی Redfall، در مصاحبهی اخیر خود در مورد توسعهی این عنوان روی آنریل انجین ۴ توضیحاتی را به اشتراک گذاشت.
هاروی اسمیت، رئیس استودیوی آرکین (Arkane) و کارگردان خلاق بازی Redfall، در مصاحبهای با Wccftech توضیح داد که انتشار آنریل انجین ۵ با برنامهی توسعهی این عنوان مطابقت نداشت و این انجین قدرتمند در میانهی چرخهی تولید بازی در دسترس توسعهدهندگان قرار گرفت.
اسمیت در این باره گفت:
ما در نیمهی راه پروژه ساخت Redfall قرار داشتیم که شرکت اپیک گیمز (Epic Games) آنریل انجین ۵ را در دسترس قرار داد؛ به همین خاطر بازی ما بر اساس آنریل انجین ۴.۲۶ ساخته شده است. اگر زمان بیشتری داشتیم، احتمالا توسعه را با آنریل انجین ۵ پیش میبردیم اما همین که آن را به نسخهی ۴.۲۶ ارتقا دادیم، اقدام بزرگی بود.
توسعهی بازیهای ویدئویی اغلب بسیار چالش برانگیز است و در حالی که شرکت اپیک گیمز تمام تلاش خود را کرد تا انتقال موتور بازیها از آنریل انجین ۴ به آنریل انجین ۵ تا حد امکان برای توسعهدهندگان آسان باشد، به نظر میرسد این تصمیم برای یک بازی در میانهی مسیر توسعه به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد.
بازی Redfall قرار است در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۲ مه ۲۰۲۳) روی پلتفرم رایانههای شخصی و کنسولهای ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه شود.
پر بحثترینها
- جیم رایان: پلی استیشن از قرارداد ۱۰ ساله Call of Duty هیجان زده است
- بازی Hellblade 2 دارای Photo Mode خواهد بود
- تحلیلگر: GTA 6 مهمترین عرضه در تاریخ سرگرمی تا کنون خواهد بود
- واکنش شدید جامعه گیمری به مقاله حاشیهساز IGN پیرامون ریمیک Resident Evil 5
- افشای برخی قابلیتهای PS5 Pro؛ از قدرت ۶۷ ترافلاپسی تا بهبود ۳ برابری ری تریسینگ
- اینسایدر گیمینگ مشخصات فاش شده PS5 Pro را تایید کرد
- ناراحتی طرفداران بابت حذف شدن Bloodborne از رایگیری بهترین بازیهای پلی استیشن
- گزارش: بازی Rise of the Ronin نمیتواند نرخ فریم ۶۰ را حفظ کند
- شایعه: حجم بازی GTA 6 حدود ۲۲۸ گیگابایت خواهد بود
- آیا Rise of the Ronin میتواند بهتر از Ghost of Tsushima ظاهر شود؟
نظرات
دیگه برای تغییر موتور خیلی دیر بود ، تصمیم درستی گرفتن
حالا گرافیک خیلی مهم نی با مرام بازی کیفیت دار لزوما گرافیک بالایی نمیخواد
خیره حاجی ریترنال هم با انریل ۴ ساخته شد
خود آنریل ۴ هم غولیه واسه خودش. حتی سکانس هایی از فیلم ماتریس ۴ رو باهاش ساختن.
چه بگم ای کاش بود
چرا بعضی ها میگن گرافیک ردفال عین گیم های نسل ۷؟
باید بیاد ببینیم چی شده
درست میگن ، برای عوض کردن موتور گرافیکی بازی خیلی دیر بود