سازندگان Resident Evil 4 remake تغییرات بازی نسبت به نسخه اصلی را توضیح میدهند
سازندگان عنوان Resident Evil 4 remake قصد دارند که با اضافه کردن سیستم مخفی کاری، مسیرهای جدید و اختیارات دیگر، تجربه جدیدی نسبت به بازی اصلی برای طرفدارن به ارمغان بیاورند.
در ریمیکهای اخیر Resident Evil، کپکام (Capcom) به خوبی ثابت کرده است که از ایجاد نوآوری و تغییر چه در زمینهی محتوایی و چه در گیمپلی، حراسی ندارد و مشخص است که این روال در ریمیک جدید این سری نیز ادامه پیدا خواهد کرد؛ مانند سیستم جدید دفع حمله با چاقو که تنها بخش کوچکی از این تغییرات محسوب میشود.
آقای یاسوهیرو آمپو (Yasuhiro Ampo)، یکی از کارگردانان Resident Evil 4 remake در یک مصاحبه با وبسایت Game Informer، توضیحاتی پیرامون تغییرات جدید این عنوان نسبت به بازی اصلی دادند. آقای آمپو اعلام کردند که با افزایش اختیارات بازیکنان، قصد دارند جنبههای جدیدی را به گیمپلی بازی اضافه کنند تا ارزش تکرار بازی نزد بازیکنان بالا برود. طبق نظر آقای آمپو، با وجود اینکه عنوان اصلی جنبههای جدیدی را در بخش مبارزات در اختیار بازیکنان قرار داده است اما در بخشهای دیگر انتخابها محدود بودند.
آقای آمپو در این خصوص گفت:
اگر تنها بخش مبارزات را در نظر بگیریم، بازی در ارائه انتخابهای گوناگون به بازیکنان در هنگام جنگیدن بینقص عمل کرده است. اما در سایر بخشها احساس میکنیم که حق اختیار به آن شکل وجود ندارد و به نظرم میتوانیم آنها را بهبود دهیم.
این تصمیم در نهایت منتهی شد به اضافه کردن سیستم مخفی کاری که بخش اندکی از آن را در جریان گیمپلی منتشر شده از سوی کپکام، شاهد بودیم. قابلیت نشستن، مخفیانه به دشمن نزدیک شدن و بیصدا کشتن آنها، قسمتی از این سیستم جدید هستند. همچنین سلاحهای جدیدی نیز مانند کراسبو، اسلحه بیصدا و سلاحهای ویژه دیگری ( که کپکام تاکنون به معرفی آنها نپرداخته است) برای این سیستم مخفی کاری به بازی اضافه خواهند شد.
عنوان Resident Evil 4 Remake در تاریخ ۲۴ مارس سال ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) برای پلتفرمهای پلیاستیشن ۵، پلیاستیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
پر بحثترینها
- پرفروشترین های فروشگاه پلی استیشن در تسخیر ایکس باکس
- حداقل سیستم مورد نیاز Hellblade 2 مشخص شد
- نارضایتی گیمرها از Stellar Blade به دلیل تبلیغات دروغین
- گزارش مالی مایکروسافت: افزایش درآمد ایکس باکس به دلیل خرید Activision Blizzard
- رتبه بندی ۱۰ سریال برتر ژانر آخرالزمانی
- آمار فروش و دانلود عناوین فرست پارتی پلی استیشن فاش شد
- Alan Wake 2 هنوز نتوانسته هزینههای خود را برگرداند
- ممکن است GTA 6 در حمل اسلحهها همانند Red Dead Redemption 2 عمل کند
- ویدیو: بزرگترین بهروزرسانی بازی Starfield منتشر شد؛ اضافه شدن حالت ۶۰ فریم بر ثانیه
- چرا متاکریتیک منبع قابل اتکایی نیست
نظرات
تصمیم گرفتم اخبار اویل ۴ رو نخونم
بس که هایپ بالاست نمی شه صبر کرد
اینجکری یادت می ره بازی قراره بیاد یهو خوشحال می شی
هعی 😑 چه خبر فیل 😒
خیلی برای این بازی لحظه شماری می کنم مطمئن که بازی خیلی خفنی از آب درمیاد مخصوصا مبارزه با کرازر به نظرم این ریمیک بهترین بازی سال ۲۰۲۳ میشه و مثل نسخه اورجینال بازی نمره این ریمیک هم ۹۶ میشه 😉 بیا که منتظریم بیا بیا 👍🏻
امیدوارم مثل ۳ نشه و از ۲ بهتر بشه👍🎈
هرتغییراتی میدین فقط دوتا مد ایدا رو حذف نکنید
مخفی کاری ی سیستم عالیی هس البته در صورتی که نشه رو به رو با گنادو ها فایت داد مث کلیکر های توی لست آف اس که نمیشد رو به رو باهاشون فایت داد
تیم توسعه دهندش توسعه دهنده نسخه دوم پس میشه مطمئن بود به بازی وفادار میمونن
کاش بعد از این ۵ و ۶ هم یه ریمیک و ریبوت اساسی بکنن
۵ می تونه هم ریمیک بشه و هم از یک جنبه یک ریمستر نسل۸ چون هنوز که هنوزه مکانیک های بازی کهنه نشدند و فقط تنها چیز آزار دهنده هوش مصنوعی کاراکتر شیوا هستش.
نظرت رو برای نسخه۶ قبول دارم چون نسخه۶ خیلی روی کوآپ تمرکز کرد و از ریشه های اصلی خودش فاصله گرفت مثلا کی از زامبی هایی که تفنگ به دست دارن خوشش میاد!؟🗿چون خیلی ایده سمی بود.
ولی یک سری از مینی باس فایت ها حق بودند مثلا اون مرحله کلیسا رو من داخل اویل۶ دوست داشتم یا مرحله قطار که باید با اون یارو اسمش رو یادم رفته باید مبارزه می کردیم.
ولی در کل از هر نظر خیلی اکشن عمل کرد و ما شاهد باس فایت مسخره ای در آخر بودیم که تنها یک مگس غول پیکر رو باید با آر پی جی می زدی.خوبه باز کپکام سلاح خنده داری رو برای این باس در نظر نگرفته بود.(مگس کش)
با اینکه دل خوشی از re 6 ندارم ولی بخش کلیسا رو خوب اومدی، خیلی نفسگیر و خوب بود، کلا کمپین لیان حس و حال عجیبی داشت و به نوعی چگونگی یه شیوع وحشتناک رو بخوبی بنمایش میزاشت بین چهارتا کمپین بازی، تنها بخشی بود که به هویت re نزدیکتر بود ولی حضور بانو هلنا هارپر با اینکه مزید روح بود فرح بخش ذات 😍 بعضی از جاهای بازی که نیاز به تنهایی لیان بود برای ترس و اضطراب بیشترو خراب میکرد
لعنت، چرا یهویی هوس کردم بازیش کنم 🙂
😍😍😍
کپکام با ریمیک باکیفیته رزیدنت ایول۲ کاری کرد که مسیر ریمیک سازی هموار بشه
اما متاسفانه بعضی کمپانیهای همیشه سودجو سوار این موج شدن تا بازیایی که به هیچ وجه نیازی به ریمیک نداشت رو ریمیک کنن، چون هم پروسه ساخت راحت تره (برای اینکه معمولا پلات اصلی داستان و لول دیزاین بصورت کلی حفظ میشه و کار به مراتب راحت تره تا اینکه بخوای از صفر یه بازی رو بسازی) و هم از یه ip شناخت شده ای که مخاطب قدیمی داره استفاده میشه
لستو میگه
من فهمیدم
😁😁
اگه مخفی کاریش خیلی بیش از حد باشه ممکنه خطرناک بشه
اون موقع لئون چهره خودش را نمایان می سازد.(هیتمن با کلاه گیس)🗿
😂
وجود مخفی کاری فقط یک حق انتخاب تو گیم پلی نیست و میتونه بطور کلی گیم پلی بازی رو با تغییر مواجه کنه.
از نوع شکست دشمنان و کم کردن تعدادشون گرفته تا تغییر در المان های بقا با حفظ مهمات در اثر کشتن دشمنان با مخفی کاری.
یعنی من میترسم مخفی کاری بجای یک حق انتخاب تو گیم پلی به یک انتخاب عاقلانه ی نیمه اجباری تبدیل بشه.
شما در نظر بگیرید مخصوصاً در درجات سختی بالا کشتن یک زامبی معمولی هم معلوم نبود به چه میزانی از مهمات احتیاج داشته باشه، حال اونکه با مخفی کاری میشه بدون هدر دادن حتی یک گلوله اون زامبی رو کشت! آیا اینجوری انتخاب مخفی کاری تبدیل به یک پیش فرض نمیشه؟؟
البته راهکارهایی هم میشه ایجاد کرد که این اتفاق نیوفته. مثلا زامبی هایی که با مخفی کاری کشته بشن مهماتی اندازه ی اونهایی که تو درگیری و با گلوله کشته میشن هدیه ندن و…
حق گفتی داداش ، این جنبه مخفی کاریش داره کم کم منو میترسونه و یه جورایی اذیتم میکنه میترسم بازی یه جورایی اگه تو این مسئله زیاده روی کنه تبدیل به هیتمن یا اسپلینتر سل بشه و ضربه بدی به بازی بزنه ، بازیی که با نسخه ارجینالش زندگی کردم درست مثل رزیدنت اویل ۳ کلاسیک ،اصلا تحمل اینکه اینم یه رزیدنت اویل ۳ ریمیک دیگه بشه رو ندارم به هیچ وجه
ایشالا که مخفی کاری رو جوری تعبیه کرده باشن که به هسته اصلی بازی ضربه نزنه.
دقیقا همه ما با این عنوان زندگی کردیم تو نسل خودش…
به احتمال زیاد استفاده از چاقو محدود باشه و بعد از کشتن چند نفر به طور مخفیانه بشکنه.
یه چیزی که دقت کردم این بود که توی ۱۲ دقیقه گیم پلی ای که اخیرا منتشر شد یکی از آیتم هایی که لیان بعد از کشتن گانادو ها میگیره اسمش kitchen knife بود و این نشون دهنده تنوع انواع چاقو با ظرفیت های مختلف هست.
این خوبه 👌👍
هرچقدر هم ندن باز وقتی تو حالت مخفی کاری انمی رو میکشی هیچ مهماتی از دست ندادی و همون اندکی هم ک بهت بده دخیره میشه ، مثلا من خودم ایویل ویتن رو شاید نود درصد زامبی هاشو مخفی کاری کشتم ولی حال میداد چون یه عالمه تیر خشاب و … داشتم و میرسیدم به باس قشنگ اش و لاشش میکردم
منم evil within بیشترش رو با مخفی کاری تموم کردم.
ولی اون بازی اصلا از اولم هسته ی اصلی گیم پلیش نیاز به مخفی کاری داشت که لذت بخش هم بود.
یعنی انقدر مهمات و تجهیزات کم بود که حتما باید بخش هایی از بازی رو با مخفی کاری میگذروندی.
ولی نسخه اصلی رزیدنت اویل ۴ هیچ مخفی کاری نداشت اما گیم پلیش فوقالعاده بود. حالا باید دید مخفی کاری چه تغییری توش ایجاد میکنه…
واقعا مخفی کاری برای رزیدنت اویل خیلی بده
فعلا بهتره از پیش قضاوت نکنیم تا ببینیم چطوری پیاده کردن این مخفی کاری رو…
تمام خبر های دور رزیدنت ایول ۴ ریمیک (بهترین رزیدنت ایول)عالیه و موفقیتش رو تضمین شده می دونم .
می ترکونه🌚🍌
تو عمرم واسه هیچ بازی اینقدر هایپ نبودم
عالیه خیلی براش هایپم
بنواز کپکام که داری عالی می نوازی.
همین رویه رو ادامه بدی درس بزرگی به کمپانی های پول پرست میدی.
نمره متا ۹۰ در نظرمه ❤️🔥
یک کلام ختم کلام شاهکار قرن هست😘
یک کلام ختم کلام شاهکار قرن 😘
هایپ یار بالاست و ما را صبری نمانده!!!
بشخصه با اعمال تغییرات کاملا موافقم، ریمیک یعنی همین دیگه نیازی به توضیح نداره که دارن توضیح میدن
اتفاقا این کار باعث میشه نسخه اصلی هم ارزش خودشو حفظ کنه و دو تا عنوان مستقل با دو نوع تجربه متفاوت حول محور یه خط داستانی داشته باشیم که عالیه!!
مطمئنم بعد از تجربه ریمیک هوس تجربه نسخه اصلی هم به سرم میزنه
فک نکنم امثال غیر از استاکر و re 4 remake فرصت تجربه بازی دیگه ای داشته باشم، برنامه ای برای سیر شدن از این دو تا ندارم!!!
امسال*😑
گیمپلی RE4 همینطوریش پیچیده و شاهکار بود حالا با قابلیت مخفی کاری و پری کردن بی نقص تر و شاهکار تر شده
به شخصه امیدوارم ریمیک RE 4 موفق ظاهر بشه تا نسخه های دیگه ی این عنوان مثل Code Veronica هم جای امید برای ریمیکش باقی بمونه
متاسفانه نتونستم رزیدنت اویل۲تجربه کنم و به شدت منتظرش هستم
خواهشا درجه سختی بازی رو روی لجند هم بذارن / جوری که رد کردن هر مرحله آرزوی گیمرا باشه
یعنی فقط رو گیم پلی بهبود دادن؟
طراحی مراحلی اضافه حذف یا تغییر ندادن؟
هرجوری هست امیدواروم گرد خاک کنه(مث نسخه اصلیش)
مثل اینکه سیستم Stealth Kill میکامی از سری Evil Within تأثیر خودشو گذاشته. واقعاً حال میداد من برای یه محیط بزرگ که هفت-هشتتا زامبی با هم بودن، یهربع وقت میگذاشتم تا تکتکشون رو مخفیانه بکشم (هم قسمت اول و هم دوم) و اون انیمیشنهای جذابش هم واقعاً حال میداد. امیدوارم از این سیستم تو سری RE هم استقبال بشه تا تو بازیهای بعدی سری هم نگهش داره.
این بازی خیلی جیگره😍😍
مورد انتظارترین بازی۲۰۲۳