مایکروسافت در صدد خرید کمپانی نتفلیکس - گیمفا
مایکروسافت در صدد خرید کمپانی نتفلیکس - گیمفا
مایکروسافت در صدد خرید کمپانی نتفلیکس - گیمفا
مایکروسافت در صدد خرید کمپانی نتفلیکس - گیمفا

مایکروسافت در صدد خرید کمپانی نتفلیکس

ایلیا عسگری
۲۳:۵۰ ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
مایکروسافت در صدد خرید کمپانی نتفلیکس - گیمفا

به نظر می‌رسد که جاه‌طلبی‌های ساتیا نادلا بسیار فراتر از تصاحب اکتیویژن بلیزارد بوده و حتی کمپانی نتفلیکس را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

با وجود این که هنوز خرید کمپانی اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت به هیچ قطعیتی نرسیده است اما گویا این غول تکنولوژی، در زمینه خریدهای خود فعلاً قصد توقف نداشته و آن‌ها برای تصاحب کمپانی بزرگ نتفلیکس دندان تیز کرده‌اند. اتفاقی که قطعاً با واکنش‌های مختلفی در سراسر جهان مواجه خواهد شد.

پس از آن که ساتیا نادلا به جایگاه مدیر عاملی مایکروسافت دست پیدا کرده است، این کمپانی دست به خریدهای بسیار گران‌قیمت و پر سر و صدایی زده که اکثریت تمرکز آن‌ها در بخش بازی‌های ویدیویی و گسترش تیم‌های بازی‌سازی و عناوین انحصاریشان بوده است.

از خریدهای بزرگ این کمپانی زیر نظر نادلا می‌توان به تصاحب شرکت سازنده Minecraft به قیمت ۲.۵ میلیارد دلار، خرید LinkedIn به قیمت ۲۶ میلیارد دلار، سرمایه‌گذاری بر روی هوش مصنوعی Nuance به قیمت ۲۰ میلیارد دلار و پرداخت مبلغ ۷.۵ میلیارد دلار برای تصاحب کمپانی بتزدا اشاره کرد. در همین حین که این مطلب نوشته شده است نیز آن‌ها برای تصاحب اکتیویژن بلیزارد به قیمت حدودی ۶۹ میلیارد دلار اقدام کرده‌اند که فعلاً پروسه حقوقی آن در حال انجام می‌باشد.

با وجود این که کمپانی مایکروسافت در حال مبارزه برای تصاحب حق فرنچایزی همچون Call of Duty می‌باشد که باعث نگرانی سازمان‌های نظارتی اروپا و آمریکا شده و حتی می‌تواند خرید اکتیویژن بلیزارد را منتفی نماید اما آن‌ها گزینه دیگری را روی میز دارند که می‌تواند خرید بعدی آن‌ها لقب بگیرد.

غول سرویس استریمی جهان یعنی نتفلیکس که تاکنون رابطه نزدیک و خوبی با مایکروسافت داشته است، به یکی از گزینه‌های آن‌ها برای تصاحب بدل گشته است. این دو کمپانی نه تنها برای ارائه یک سرویس اشتراکی جدید با یکدیگر همکاری دارند، بلکه برد اسمیت که یکی از روسای کمپانی مایکروسافت می‌باشد نیز جزوی از تیم هیئت مدیره نتفلیکس محسوب می‌شود.

از سوی دیگر نیز کمپانی نتفلیکس در کنار ساخت و پخش صدها فیلم و سریال در طول سال، برای ورود به حوزه بازی‌های ویدیویی نیز برنامه بزرگی داشته و تاکنون استودیوهای بازی‌سازی مختلفی را خریداری کرده‌ است. تصاحب آن‌ها توسط مایکروسافت نه تنها می‌تواند سرویسی همچون گیم‌پس را به طریقی مختلف گسترش دهد، بلکه باعث خواهد شد تا بازی‌های مایکروسافت از طریق نتفلیکس وارد حوزه‌های سینما یا تلویزیون نیز بشوند؛ برعکس این موضوع نیز صادق بوده و نتفلیکس می‌تواند اقتباس‌های مختلفی از آثار خود را به وسیله استودیوهای بی‌شمار مایکروسافت وارد حوزه بازی‌های ویدیویی نماید.

با توجه به جایگاه فعلی نتفلیکس در بازار سهام و ارزش سالیانه آن‌ها، کمپانی مایکروسافت برای تصاحب آن‌ها باید صدها میلیارد دلار را پرداخت نماید؛ مبلغی که شامل حق بیمه نیز خواهد شد.

البته که این خرید منوط به روشن شدن تکلیف خرید ۶۹ میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد خواهد بود. زیرا کارشناسان اعتقاد دارند که این خرید می‌تواند کفه ترازو را به شدت برای مایکروسافت سنگین کرده و عملاً صنعت بازی‌های ویدیویی را به سوی تک‌قطبی شدن منتهی نماید. با این حال واضح است که جاه‌طلبی‌های ساتیا نادلا تمامی نداشته و آن‌ها گزینه‌های متعددی را برای اضافه کردن به زیرمجموعه‌های خود در نظر گرفته‌اند که باعث شده تا سال ۲۰۲۳ به زمانی حیاتی برای این کمپانی بدل گردد.

منبع: Reuters

خستهThe Beast Masterدروازه بان جهنم🌚🗿🤝AghaMojtabaDaniyal BleszinskiDota2armanBahadorOnly Xboxاپوزوسیون گیمفاHitasepPeymanجول دوست داشتنیAhmad_bkfarshidmahdi12345کاکاسنگیRezag1Amir :))MMYKINGmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

مایکروسافت در صدد خرید کمپانی نتفلیکس - گیمفا
مایکروسافت در صدد خرید کمپانی نتفلیکس - گیمفا
مایکروسافت در صدد خرید کمپانی نتفلیکس - گیمفا
مایکروسافت در صدد خرید کمپانی نتفلیکس - گیمفا
مایکروسافت در صدد خرید کمپانی نتفلیکس - گیمفا
مایکروسافت در صدد خرید کمپانی نتفلیکس - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • mamad1166 گفت:

    تک قطب ؟؟؟؟؟
    مایکروسافت و اکتیویژن روی هم شاید ۲۰ درصد گردش مالی گیم رو هم نداشته باشن چطور تک قطبی ایجاد کنن من هنوز متوجه نشدم !!!

    دروازه بان جهنم🌚🗿🤝Dota2BahadorBrainiac(خداحافظ)Sherdamsk🏴Mr.𝖈𝖔𝖘𝖒𝖎𝖈🏴محمدAhmad_bkHitasepکاکاسنگیmore
  • مترسک گفت:

    این جوابی برای تایید خرید اکتیویژن عمو ساتیا قبلا هم گفتن اینقدرر ریلکس و مطمعن حرف زده از تایید خربد که بدون نگرانی باید این خرید رو از همین الان جشن بگیریم تا تایید نهاییش به امید خرید نتفلیکس این خرید هم خیلییی برا مایکروسافت مفید خواهد بود کلی از هزینه هاشو کم میکنه مثلا بخواد در اینده فیلم یا سریالی از فرانچایز های انحصاریش بسازه با کمترین هزینه میتونه در سطح جهان اراعه کنه و سود کلانی ببره از طریق همین نتفلیکس برو که خوب پیش میری سونی فن های عزیز قبل اینکه بخواین حرف پرورش و این داستانا بزنین یادتون بیاد که کرانچی رول رو سونی خرید پس این حرف چیپ رو نزنید و تبریک بگید

    Dota2Microsoft fan boyHitasepمحمدmahdi12345کاکاسنگیGamerگیمری عادیSherdamskAmir :))more
  • yennefer گفت:

    کاربر لایت یاگامی که اینجا با نام Wounds فعالیت میکنی یادته گفتی این خرید غیرممکنه؟ بیا تحویل بگیر

    GenesisDota2WotanBrainiac(خداحافظ)HitasepA.k_RockEspressoامیر حسینNeon93Ali 0zademore
    • Wounds گفت:

      والا اون زمان که من تو ز… بودم صفحش اینقدر باگ میخورد بهش می گفتیم باگجی از بچه های تحریریه هم فقط با محمد صادق یه سلام علیکی داشتم با اسم کوتلس(kootls یه همچین چیزی دقیق املاش یادم نیست) فعالیت میکرد الانم نمیدونم باشه یا نه اون موقع تیم مکس پین بودیم اون اواخر هم تازه مرتضوی اضافه شده بود که با اونم اوکی بودم .این بنده خدا رو هم نمی شناسم هیچ وقت اونجا با همچین اسمی فعالیت نباشم اگه می خواستمم نمی شد چون قانونا وقتی عضو میشدی نام و نام خانوادگی و یه عکس سه در چهار تحویل می دادی نه همچین چیزی که نوشی.
      درمورد این خرید هم من چند بار فقط نوشتم اگه تائید نشه عزا می گیرید شام غریبان میشه براتون.هیچ وقت هم ننوشتم وای به این دلیل به آن دلیل تائید نمیشه چون برام مهم نیست چون اون تتمه تایم پلی که اگه گیر بیارم یا دارم الدن رینگ بازی میکنم یا بقیه سولز لایک ها کمی هم هک اند اساس و ایندی .بازی های اکتیویژن بلیزارد هیچ جایی تو برنامه من ندارن که حالا خربدنش برام مهم باشه یا نه

      ah1372Dota2Master bladeWotan...Eternal...Brainiac(خداحافظ)AliRezaTlou part 2 game of the centuryLone wolfNeon93
    • Sony Home گفت:

      سونی فنا هر چی میگن آخرش برعکس میشه

      .HitasepTlou part 2 game of the centuryمحمدگیمری عادیکاکاسنگیNeon93GamerAbolfazl
  • قابل توجه سهامداران مایکروسافت و سونی 😂جنگو شروع کنید

    AghaMojtabaDota2Brainiac(خداحافظ)🏴Mr.𝖈𝖔𝖘𝖒𝖎𝖈🏴کریتوس بزرگ(😐میشناسیم)گیمری عادیfarshidکاکاسنگیGamerAbolfazlmore
  • Emmat گفت:

    خرید نتفلیکس هیچ تغییر در روند مایکروسافت نامیده مهم سایز خرید نیست مهم این هست که چقدر میتونی از این خرید استفاده کنی ، مقایسه بین تعداد استودیو هم این روند رو نشون میده ، سیاست های بد رو میتونید توی موجانگ ببنید ، از اون طرف این نوع سیاست ها توی نتفلیکس هم هست.

    محمدگیمری عادیSherdamskMaster bladeKratosهادی صفائیTlou part 2 game of the centuryNobodyChris redfieldبهزاد سالمیmore
    • Sony Home گفت:

      موجانگ داره با هر آپدیت ماینکرفت رو بهتر می‌کنه
      دو سال پیش ماینکرفت دانجنز رو داد که عالی بود
      الان هم داره ماینکرفت لجندز رو میده

      کدوم سیاست بد؟

      AghaMojtabaWotanBrainiac(خداحافظ).Microsoft fan boyHitasepTlou part 2 game of the centuryNeon93Abolfazlگیمری عادیmore
      • Emmat گفت:

        سیاست بد که بعد از خرید موجانگ زیاد هست اما مهمترین مورد بی اهمیت بودن نسبت به جامعه بازی هست ، جامعه ماین کرافت جزو قویترین جامعه های بازی هست برای مثال هم یوتیوبر ها ماین کرافت بیشتر از چنل رسمی ماین کرافت دنبال کنند داره اما اگه خواستی برو سر بزن به وبسایت ثبت گزارش باگ های ماین کرافت تا ببینی واقعا چه خبر هست .

        Wotan.
    • Genesis گفت:

      نتفلیکس مگه بازی سازه اخه ! هیچ ربطی به دنیای گیمینگ نداره چند تا بیانیه هم داده برا خودشون خوبه فقط که گفتن میخوام بازی سازی رو شروع کنیم

      Hitasep
    • Hitasep گفت:

      ماینکرفت بعد خرید ماکروسافت خیلی معروف تر شد
      حالا درسته آپدیت آخری جالب نبود ولی ماکروسافت خیلی خیلی به ماینکرفت و موجانگ کمک کرد
      ناچ یه چیزایی میخواست اضافه کنه که میشد شبیه این مود های موبایل
      میخواست تخته و میخ و کریستال و اینجور چیزا اضافه کنه چیزی که با دی ان ای ماینکرفت جور نبود
      من ماینکرفت بعد ماکروسافت رو خیلی دوست دارم

      Sherdamsk
  • Shark Gamer گفت:

    وای چه شود فرض کنید نتفلیکس با گیم پس ادغام بشه دیگه قدرتمندترین و بی رقیب ترین سرویس دنیا میشه.دیگه پلی استیشن پلاس باید جمع کنه بره چون هیمن الانشم در مقابل گیم پس هیچه

    Brainiac(خداحافظ)شبح گیمفا 👣Microsoft fan boyمحمدAmir :))Neon93mohammad reza gamercrashاپوزوسیون گیمفااسپنسر راستگوmore
    • john117 گفت:

      همه میگن اگه رقابت از بین بره به ضرر همست شما میگی پلاس جمع کنه بره؟.برعکس امیدوار باشیم پلاس اونقدر رشد کنه تا ناظرین اجازه رشد به گیمپس بدن وگرنه جلو رشد گیمپس رو میگیرن تا رقابت حفظ بشه

      HitasephalkerLone wolfTlou part 2 game of the centuryمحمدmahdi12345گیمری عادی
      • I'm Predator گفت:

        ناظران کوچکترین غلطی نمیتونن بکنن در مورد گسترش گیم پس
        مگه وقتی اندیودیا بالای ۸۰ درصد بازار کارت های گرافیک رو در اختیار گرفته هیچ کدوم از این ارگان ها تونستن غلطی بکنن که بخوان جلوی گیم پس رو بگیرن ؟

        Hitasep
  • داری دستی یه ۱۰۰ تایی به ما بده 😓🥲

    AbolfazlAghaMojtabaBrainiac(خداحافظ)farshidگیمری عادیNeon93mohammad reza gamerAli 0zadeLone wolfDream in Red (Playstation T)more
  • Abolfazl گفت:

    شکم مایکروسافت ته نداره 😂😂😂

    Brainiac(خداحافظ)Hitasepmahdi12345DARKSIRENگیمری عادیAmir :))امیر حسینNeon93mohammad reza gamerAli 0zademore
  • Sony Home گفت:

    جوووووووونم مایکروسافت 🤩🤩🤩💪😎
    لامصب اصلا پولش تموم نمیشه
    فکر کن اشتراک گیمپس رو با اشتراک نتفلیکس merge کنه
    راحت آمار کاربرای گیمپس میره بالای ۴۰۰ میلیون
    گیمای اکتیویژن و بلیزارد مخصوصا کالاف هم که روز عرضه روش
    برای همیشه بی رقیب مبشه
    این تازه شروع خرید های مایکروسافت هست
    خبر ندارید که مایکروسافت تا ۲۰۳۰ چه خرید هایی انجام خواهد داد
    مایکروسافت هدفش یکه تازی و بی رقیب بودن تو متاورس و کلاد و سرویس های اشتراکی هست که داره با بهترین سیاست ممکن جلو میره

    Hitasepگیمری عادیMMYKINGAbolfazlNeon93mohammad reza gamerAli 0zadeاسپنسر راستگوMaster bladeTlou part 2 game of the centurymore
  • Sony Home گفت:

    این همه می‌گفتیم مایکروسافت با خرید نتفلیکس یا دیزنی قراره وارد بازار فیلم و سریال بشه سونی فنا دیسلایک میدادن
    حکمت خدا رو ببین بازم حرفمون درست از آب دراومد

    سونی فنا آماده باشید قراره همین خبر های خریده شدن توسط مایکروسافت رو برای کمپانی هایی یوبیسافت و EA و تیک تو و کپکام هم بشنوید

    سونی هنوز اون روی مایکروسافت رو ندیده
    به پایان سلام کن سونی✋

    Hitasepscorpionesگیمری عادیAmir :))john117MMYKINGNeon93mohammad reza gamerAli 0zadeاسپنسر راستگوmore
  • Sony Home گفت:

    جالبه بدونید سهام مایکروسافت از بازار فیلم و سریال صفر هست یعنی این خرید بدون هیچ مشکلی تایید میشه حتی زودتر از خرید اکتیویژن و بلیزارد و حتی بررسی هم احتیاج نداره

    Hitasepگیمری عادیNeon93Ali 0zadeاسپنسر راستگوزمین 52Master bladeTlou part 2 game of the centuryChris redfieldShark Gamermore
  • Sony Home گفت:

    این خرید به نفع همه سینما و سریال دوستان هم هست مثل خرید های قبلی مایکروسافت

    نتفلیکس خیلی سال هست که افت کرده بود و مایکروسافت نشون داده نمیشه کیفیت حرف اول رو براش میزنه و هیچوقت از فمنیست حمایت نمیکنه

    در نتیجه با خریده شدن نتفلیکس، این کمپانی توسط مایکروسافت یک دست و روی درست حسابی رو سرش کشیده میشه و بعد از اون آثار و فیلم و سریال های با کیفیت منتشر میکنه و دیگه خبری از فمنیست در آثارش نخواهد بود

    بهترین خبر ممکن برای هر انسان واقعی

    Hitasepخستهred-eyed Banished Knightگیمری عادیAmir :))Neon93Ali 0zadeDarkmoonاسپنسر راستگوزمین 52more
  • Ada گفت:

    امیدوارم هر چیزی که میخره باهاش محتوای درست حسابی بسازه نه مثل آمازون و … تبدیل بشه به سطل زباله ی پول چاپ کن

    Hitasepهادی صفائیBrainiac(خداحافظ)Adamahdi12345گیمری عادیMMYKINGmohammad reza gamerزمین 52Master blademore
  • جاننننن///؟؟؟
    احتمالا این خبر دروغه وگرنه نتفلکیس خیلی بزرگه….ازونا لقمه هاس که خفه می کنه

    Hitasepred-eyed Banished Knightزمین 52XERXESگیمری عادی
  • Alex گفت:

    نمیدونم چرا بعد از خوندن خبر یاد اون اساتیدی افتادم که میگفتن مایکروسافت پرورش میده نمیخره 😂
    آمازون و اپل با تمامی کیفیت پایینشون توی بعضی از سریال هاشون یه بار دست به انجام همچین کارایی نزدن
    تو هر زمینه ای هم اومدن خودشون دست به کار شدن
    اونوقت مایکرو میخواد یه شبه راه صد ساله رو تو همه چیز طی کنه
    اون از گوشی و نوکیا
    اون از بتسدا و اکتیویژن تو گیم
    این هم از این تو سرویس های اشتراکی
    پ.ن: جالبه ۹۹ درصد کسایی که به این پست لایک دادن یا دارن بالا پایین میپرن همونایی بودن که وقتی اسم نتفلیکس میومد پیف پیف میکردن الان یهو شد شاهکار ساز قرن 🤣

    red-eyed Banished Knighthalker...Eternal....AliRezaMicrosoft fan boyTlou part 2 game of the centuryHitasepLone wolfABDVD(تا درودی دیگر ، بدرود گیمفای عزیز)more
    • مترسک گفت:

      دوست عزیز یه سوال دارم اینهمه پول رو مایکروسافت از کجاش اورده ؟؟؟ همین جواب همه سوالاتته موفقیتی که داشته اونو به این همه پول رسونده که میتونه خرید کنه پس این حرف شما کاملا اشتباهه مایکروسافت خیلیییی وقت پیش به اووج موفقیتش رسیده که به این جایگاه بالا رسیده شما یه جور حرف میزنی انگار مایکروسافت هیچی نداره فقط پول داره همین پول حاصل سالهااا زحمت و ریاصت کشیدنش بوده از شیر مادر هم حلالتره این پول چون زحمتشو کشیده موفقیت داشته تو کاراش

      Hitasepred-eyed Banished KnightLone wolf.Microsoft fan boyزمین 52
    • Hasan0930 گفت:

      اینکه مایکرو گیم منتشر نمی کنه من خوشحالم
      چون عجله ای در انتشار بازیهاشون ندارن و این کیفیت نهایی بازی رو افزایش میده
      مشخصه فهمیدن که باید به سازنده وقت داد و از طرفی این همه جو منفی برای عدم انتشار بازی رو دارن تحمل می کنن فقط به خاطر این که به بازیساز ها وقت کافی داده باشن تا بازی هاشونو آماده کنن
      این نشون دهنده اینه که مایکرو راه ساختن بازی های شاهکار رو فهمیده
      الان ۵ ساله سر اوود صبر کردن
      ۵ سال سر هلبلید دو
      ۴ و نیم سال سر کانتراباند
      و هکذا بقیه بازیها
      این معلوم می کنه که حرفای گیم شو مبتنی بر اینکه مایکرو به خاطر گیم پس مجبوره بازیهاشو سریع سریع رو گیم پس منتشر کنه و وقت کافی به سازنده نمیده از پایه اشتباهه
      لذا به خرید اکتی علاقه مندم چون میدونم مایکرو تا حالا ثابت کرده عجله ای در انتشار کالاف دیوتی نخواهد داشت و این باعث میشه دیگه کالافای تکراری نبینیم

      Hitasep...Eternal...
    • Hitasep گفت:

      یه چیزی من اضافه میکنم وقتی اطاع نداری نظر نده حرف زدن بلد نیستی حرف نزدن چی
      اپل آمازون گوگل و متا خرید های بسیار زیاد و بزرگی انجام دادن
      و سر همین قضیه ftc بهشون گیر داد و یه جلسه هم برگذار کردن و سران این شرکتا اومدن و اونجا جواب پس دادن
      ماکروسافت کم نخریده کم هم پرورش نداده
      نمونه پلی گراند که چه فورزا هایی ساخت و الانم با تیم دومش متشکل از اعضای سابق راکستار و راکستدی و ناتی داگ و رمدی سیدی پراچکت و گوریلا گیمز و نینجا تیوری و بایوور و یویسافت و Lionhed داره رو فیبل کار می‌کنه
      یا ابدسدین که چه ار پی جی ها و چه نقش آفرینی هایی ساخت
      یا موجانگ که چقدر بهتر شد
      و یا نینجا تیوری که چقدر مشکل مالی داشت سر هلبلید هفت بار داشت پروژشون لغو میشد و دو بارم میخواستن تعطیل کنن بعد ماکروسافت خیلی راحت و سریع رفتن سراغ پروژه بعدی تازه دارن یه بازی ترسناک هم میسازن
      وقتی اطلاعات نداری نظر نده

      ...Eternal...
    • اینم از اکتیویژن و بتزدا رو متوجه نمیشم؟بتزدا که داره عین چی بازی میسازه اکتیویژن هم که هنوز نیومده تو استودیو های مایکروسافت این هم از این تو سرویس های اشتراکی هم چرت و پرتی بیش نبود اینهمه گیم خفن داره گیمپس واقعا حالت رو درک نمیکنم

      Hitasep
  • عین داستان حیات وحش شده
    هر کی هر چی میتونرو داره میبلعه
    الان به اون مرحله‌ای رسیدیم که گوریل داره سوسمار میخوره
    هیچ ربطی بهم ندارن اما انگار قرار ربط پیدا کنن
    مایکرو دید سونی شروع به ساخت فیلم و سریال از آثار خودش کرد
    مثل دنیای گیم تصمیم گرفت یه قطب بزرگ توو سرویس پخش فیلمو سریالو خریداری کنه

    یاد حرف اون بنده خدا افتادم که زمان تاسیس گیمپس اعلام کرد ما در نظر داریم نتفلیکس دنیای گیم بشیم

    Hitasepred-eyed Banished KnightMR.BADGUY.Tlou part 2 game of the centuryXERXESfarshidmahdi12345گیمری عادیزمین 52
  • . گفت:

    احتمال لغوش وجود داره که مهم ترینش پیشتازی نتفلیکس تو زمینه استریم فیلم و سریاله و از انطرف مایکرو گیمپسو داره که اگه با هم ادغام بشن اونو رسما به بی رقیب ترین سرویس تمام مدیوم ها تبدیل میکنه

    Hitasep...Eternal...Microsoft fan boyTlou part 2 game of the centuryگیمری عادیزمین 52
  • Zabi گفت:

    چار روز دیگه کلا سه تا کمپانی تو دنیا می مونه، تنسنت، امبریسر گروپ، و مایکروسافت

    Hitasep.Tlou part 2 game of the century
  • Fel lord گفت:

    کل این مقاله بر اساس پیش بینی (غیر ممکن)‌‌خبرگزاری رویترز در سال ۲۰۲۳ هست و در واقع یه کلیک بیت بود.

    HitasepBrainiac(خداحافظ)..گیمری عادی
  • ghost گفت:

    ببینیم واسه خرید نتفیلیکس چه شکایتی میکنن…

    Microsoft fan boyTlou part 2 game of the centuryزمین 52
  • AQUARIUS گفت:

    خبر خوشحال کننده ایه. مایکروسافت اگر بره طرف نتفلیکس بهتر از اینه که بره ناشرهای گیم رو بخره و نابودشون کنه. دیگه یوبی و سیدی پرجکت و… در امان میمونن. اینجوری پولشو خرج نتفلیکس میکنه و از اونجایی که مایکرسافت استاد کند زدن به بخش های سرگرمیه اینجوری گندش گردن نتفلیکس رو میگیره و شرش از ناشرهای گیم دور میمونه

    FarshidmcyenneferMicrosoft fan boyTlou part 2 game of the centuryHitasepmahdi12345گیمری عادیAbolfazlزمین 52
    • ربطی نداره پول مایکروسافت تمومی نداره تنها چیزی که میتونه جلوشو بگیره اینه که سازمان های نظارتی سر همین خرید اکتیویژن بلیزارد جلوشو بگیرن اونوقت دیگه سهام اکتیویژن بلیزارد سقوط آزاد میکنه و اکتیویژن بلیزارد درس عبرتی برای سایر کمپانی ها میشه که تحت هیچ شرایطی وارد معامله فروش خودشون به مایکروسافت نشن

      Hitasep...Eternal...
  • Cm Punk گفت:

    امیدوارم نت فلیکس اصلا وارد دنیای گیم نشه به اندازه کافی گند زدن به فیلم و سریال حوصله به گند کشیدن دنیای گیم رو نداریم

    HitasepTlou part 2 game of the centuryAbolfazlگیمری عادیزمین 52
  • مایکروسافت بیا ایرانو بخر ما قبول میکنیم

    Hitasep
  • من و یه تعدادی از دوستانم داریم رو یک انیمیشن کار میکنیم ، اگر مایکروسافت قصد خریدمون رو نداره ، ادامه بدیم 🤔

    داداش داری اشتب میزنی ها 😐
    نت فلیکس اصلا نه به درد مایکرو میخوره و نه مایکرو باید وارد این مدیوم بشه !!
    مایکرو امپراطوری خودش رو داره، مدیریت بهتر تو این حوزه واجب تر از وارد شدن به حوزه های دیگه س ….

    البته یک مطالبی هست که نمیشه ،تو اون تردید داشت ، بحث ،بحث پلتفرم و آینده ویندوزه …. اپل به صورت موذیانه ایی داره اذیت میکنه …. خیلی چیزا

    Hitasepred-eyed Banished Knight
  • Hitasep گفت:

    آخه نتفیلیکس آدمه میخوای بخری
    برو وانر رو بخر

  • کجای این کارها جاه طلبانه است که نویسنده ۲ بار نوشته جاه طلبانه؟تا وقتی که وضع خرید اکتیویژن مشخص نشده مایکروسافت نمیتونه صد در صد اعلام کنه خرید دیگه ای داره و اسم اون کمپانی رو بگه.اقای اسپنسر ۴ ماه پیش گفتند که ما به غیر از اکتیویژن خرید های دیگه ای هم داریم.دوما رابطه این دو تا شرکت واقعا به هم نزدیک و با هم همکاری های زیادی میکنن من خودم فن مایکروسافت هستم و نمیخوام ازش دفاع کنم ولی واقعا نتفلیکس میتونه خرید خوبی به جای اکتیویژن باشه چون نه کالاف دیوتی داره که جیم رایان کودک سال بخاطرش گریه کنه و نه گیم هاش در اون حد زیاد بوده.به نظرم خرید اکتیویژن لغو بشه این خرید جایگزین خوبیه

    Hitasep
  • به نظرم روز به روز مایکروسافت داره راه درست رو میره و با پول هنگفتی که داره رو تمام بخش های تکنولوژی و سرگرمی هنری قرن بیستم و یکم و مدیاهای موثر و پول ساز هم خودش رو با قماری کم ریسک متنوع میکنه و هم به دلیل فقدان خلاقیقتدر بعضی از این فیلد ها در میان مدت و حتی در بعضی موارد کوتاه مدت ، صنعت و هنر به شدت نیارمند نو آوری و خلاقیت بازی های ویدئویی رو به کمپانی هایی چون سونی ، تنست ، نینتندو ، ولو اپیک و صدها کمپانی کوچک و بزرگ دیگر این صنعت که با خلاقیت در حال پیشروی هستند خواهد داد و نهایتا به یه ناشر و ارائه دهنده بستر اجرای گیم تیدیل خواهد شد . همیشه اهل فن هستن که یه صنعت و هنر رو میتونند بگردونن و دیر یا زود هم همین خواهد شد و باید بشه و یه روند طبیعیه.

    Hitasep
  • Ninja theorey گفت:

    وقتی ساتلا مدیر شد ماکروسافت استودیو فیلنسازی خریده بود ولی بلا استفاده مونده بود یعنی می خواستن که وارد این حوزه بشوند ولی ساتلا با اوندنش همه چیز فروخت و الان در حال خریدن هست این یعنی با استراتژی جدید و درست وارد شدن و باید وارد حوزه های دیگری بشوند تا به برشکستگی نائل نگردند

    Hitasep
  • مایکروسافت زباله صنعت گیم هست باید هرچه زودتر اون رو به زباله دانی انداخت.فکر میکنه میتونه با این همه خرید به جایی برسه ولی فقط اون شرکت رو نابود میکنه

    Hitasepجعبه خالی
  • مایکروسافت
    درامد :۱۹۸.۳ میلیارد دلار دارایی کل : ۳۶۴.۸ میلیارد دلار
    سونی
    درامد : ۸۱.۳۸ میلیارد دلار دارایی کل : ۲۳۸.۳۱ میلیارد دلار
    منبع : ویکی پدیای انگلیسی دوستان خودتون هم میتونین سدچ کنین بحث مایکروسافت ۲ ترلیون دلاری و سونی ۱۴۳ میلیاردی رو تموم کنین این اعدادیه که شرکت ها روش میتونن مانور بدن همونطور که میبینین اونقدرهاهم متفاوت نیست حوصله نداشتم برای شرکت نینتندو هم بنویسم که ببنینین با دراند و دارایی کل بسیار کمتر داره پا به پا و حتی جلو تر از این دو غول تو این هنر وصنعت حرکت میکنه .

مایکروسافت در صدد خرید کمپانی نتفلیکس - گیمفا