آیا DLC بازی Elden Ring در آستانه معرفی قرار دارد؟
آیا DLC بازی Elden Ring در آستانه معرفی قرار دارد؟
آیا DLC بازی Elden Ring در آستانه معرفی قرار دارد؟
آیا DLC بازی Elden Ring در آستانه معرفی قرار دارد؟

آیا DLC بازی Elden Ring در آستانه معرفی قرار دارد؟

نصیر فرزان
۱۲:۴۶ ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
آیا DLC بازی Elden Ring در آستانه معرفی قرار دارد؟

در حالی که طرفداران Elden Ring منتظر انتشار بسته الحاقی آن هستند، استخراج‌کنندگان داده‌ها، به اطلاعاتی جدید حول محور به‌روزرسانی احتمالی این بازی دست یافته‌اند.

استخراجکنندگان اطلاعات از طریق جست‌و‌جو در فایل‌های آخرین به‌روز‌رسانی Elden ring، به سرنخ‌هایی راجع به بسته الحاقی احتمالی این بازی دست یافته‌اند. به نظر می‌رسد که این بازی محبوب، بیش از یک بسته الحاقی دریافت خواهد نمود؛ با این‌حال، یافته‌های این افراد با تئوری‌های هیجان‌انگیزی که پیش‌تر راجع به Elden Ring ارائه شده بود، هم‌خوانی ندارد.

به‌روزرسانی ١.٠٧ بازی Elden Ring، روی متعادل کردن بازی تمرکز داشت. به نظر می‌رسد که استودیوی فرام‌سافتور (FromSoftware) برنامه‌های بلند مدت بسیاری برای بخش PvP بازی Elden Ring در سر دارد؛ این موضوع را از تعدیل‌های انحصاری صورت گرفته در حالت رقابتی این بازی می‌توان فهمید. علاوه بر این موارد، آپدیت اخیر این بازی دارای ویژگی‌های تکمیل نشدۀ دیگری از قبیل ری‌ تریسینگ (Ray Tracing) نیز بود. از سوی دیگر، یکی از مادسازها موفق شده است تا از این ری ترسینگ ناقص در بازی استفاده نماید؛ اگرچه، این تکنولوژی در حال حاضر تعدادی از ویژگی‌های کلیدی خود را نداشته و باعث افزایش کیفیت بصری بازی نمی‌شود. لازم به ذکر است که آخرین پَچ عرضه شده برای بازی، سرنخ‌هایی راجع به تعدادی از نواحی جدید داشت که دیتا‌ ماینرها به سرعت موفق به رمزگشایی آن‌ها شدند. این موضوع باعث شد تا امید برای عرضه یک بسته الحاقی برای بازی Elden Ring، بیش از پیش افزایش پیدا کند.

محتوای Elden Ring DLC01 چیست؟

جدای از ری ترسینگ، استخراج‌کنندگان داده‌های آپدیت جدید موفق به کسب اطلاعات راجع به دو موضوع دیگر از طریق به‌روزرسانی ۱.۰۷ شدند. در ابتدا مجموعه‌ای از داده‌های مرموز تحت عنوان DLC01 استخراج گردید. دیتا ماینرهایی به نام‌‌های سکیرو دوبی (Sekiro Dubi) و سنوتانتی (Sennoutantei) اقدام به نمایش بخشی از این فایل‌ها در توییتر نمودند. پوشه‌ی M61_Arena_026، یکی از مواردی بود که توسط این دیتا ماینرها به نمایش درآمد. جدای از این پوشه، به نظر می‌رسد که مجموعه‌ای از استایل‌های جدید مو برای شخصیت اصلی بازی نیز در DLC01 وجود داشته است. در مجموع، به نظر می‌رسد که این پوشه‌ی مرموز، حاوی موارد مختلف بسیاری می‌شود.

باید خاطر نشان کرد که در فایل‌های بازی اصلی، پوشه‌ای به نام DLC0 وجود دارد که به گزینه‌های پیش‌خرید بازی مرتبط است. با این حال، اشاره به کلمه‌ی DLC در این به‌روزرسانی جدید، بازیکنان و دیتا ماینرهای بسیاری را کنجکاو نموده و آن‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر، سعی دارند تا برای سوالات بی‌جواب خود پاسخی مناسب پیدا کنند. در حال حاضر، باور بر این است که عرضه بسته الحاقی Elden Ring در آینده نزدیک، یک موضوع بعید محسوب نمی‌شود. ارائه‌ی یک به‌روزرسانی شایسته در حد و اندازه Artorias of the Abyss که برای بازی Dark Souls منتشر شد، موضوعی است که بازیکنان به شدت انتظار آن را می‌کشند.

آیا DLC بازی Elden Ring در آستانه معرفی قرار دارد؟

یوتوبری به نام Zullie the Witch که یکی روی کاوش داده‌های عناوین فرام سافتور تمرکز دارد، حول این موضوع، چنین می‌گوید:

محتوای پوشه DLC01 در حال حاضر قابل استفاده نبوده چرا که خبری از پوشه‌ی DLC01 در Material Paths نیست. از این رو، می‌توانیم مطمئن باشیم که موارد جدید استخراج شده توسط دیتا ماینرها، از اهمیت بالایی برخوردارند. با این وجود، باید این نکته را خاطر نشان کرد که هیچ تضمینی وجود ندارد با یک بستۀ الحاقی بزرگ مواجه باشیم و احتمال این‌که DLC مد نظر استودیوی فرام‌سافتور از نظر حجم و محتوا در حد بسته‌های کوچک و رایگان بازی Sekiro باشد نیز وجود دارد.

اگرچه هیچ دلیلی وجود ندارد که اطلاعات منتشر شده اخیر را DLC01 بنامیم، از سوی دیگر دلیلی برای این‌که تصور کنیم موردی به نام DLC02 در حال برنامه‌ریزی است نیز وجود ندارد. آن‌چه که در حال حاضر با اطمینان می‌توانیم بگوییم این است که مجموعه‌ای از فایل‌ها تحت عنوان DLC01، در به‌روزرسانی ۱.۰۷ یافت شده‌اند. در حال حاضر، شواهد و مدارک نمایان‌گر این حقیقت هستند که در DLC01 مواردی Arenas و مواردی هم Colosseums نام‌گذاری شده‌اند. این موضوعی است که از روی نوع نام‌گذاری پوشه‌ها، متوجه آن می‌شویم. هر دوی این اسامی به تکامل بخش PvP اشاره دارند.

از زمانی که Elden Ring منتشر شد، شاهد تئوری‌های بسیاری حول محور کولوسیوم‌های حذف شده بوده‌ایم. سکیرو دوبی، یکی از کاوش‌گران داده در عناوین فرام سافتور است که از همان ابتدا اقدام به بررسی این کولوسیوم‌های حذف شده کرد. محتویات موجود در پوشه‌ی DLC01، باعث شده تا تحقیقات او وارد فاز جدیدی شود. وی در این مورد می‌گوید:

بازی در زمان عرضه دارای نقشه‌ها، بافت‌ها و کولوسیوم‌ها ثانویه بود. به نظر می‌رسد که هم‌اکنون فرام سافتور روی یک سیستم مشابه آن‌چه که از نقشه‌ لیمگریو (Limgrave) بعد از حادثه شهاب‌سنگ مشاهده نمودیم و یا نقشه لیندل (Leyndell) بعد از احتراق Erdtree دیدیم، کار می‌کنند.

به گمان من، بازیکن باعث وقوع حوادثی می‌شود که او را به دنیایی که در آن این نقشه‌ها فعال خواهند بود، تلپورت می‌کند. مدارک زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد سرزمین بازی در گذشته شکل و شمایل دیگری داشته است. احتمالا نسخه‌ای از این سرزمین پیش از حادثه شکست حلقه یا پیش از آمدن Elden Beast نیز در بازی گنجانده شده بود. به نظر می‌رسد که در این شکل ثانویه، سرزمین بازی فرم آشفتۀ فعلی را نداشته است.

این‌که بازیکنان در آینده موفق به دیدن این شکل از سرزمین میانه خواهند شد یا خیر، در حال حاضر مشخص نیست. در شکل ثانویه این سرزمین، Divine Bridge که در ناحیۀ لیمگریو قرار دارد، سالم بوده و Crater Lake که بین Liurnia و Bestial Sancturm قراد دارد، در این محل وجود نداشته است. من به بسته الحاقی Dark Souls علاقه بسیاری داشتم. امیدوارم Elden Ring نیز یک به‌روزرسانی باکیفیت و بزرگ دریافت کند.

آیا DLC بازی Elden Ring در آستانه معرفی قرار دارد؟

راجع به نقشه‌های m20 و m45 در Elden Ring چه می‌دانیم؟

یکی دیگر از دیتا ماینرهای مطرح Elden Ring که شیون (Shion) نام دارد، موفق شده تا به اطلاعات مهمی از ساخته اخیر استودیوی فرام سافتور دست پیدا کند. او موفق شده است آیدی‌هایی برای دو نقشه ناشناخته که در به‌روزرسانی ۱.۰۷ موجود بودند را پیدا کند. این نقشه‌ها در حال حاضر با نام‌های m20 و m45 شناخته می‌شوند. هم‌اکنون، اطلاعات زیادی راجع به این نقشه‌ها وجود ندارد اما با توجه به شناسه‌های آن‌ها، می‌توان راجع به فرم آن‌ها در آینده گمانه‌زنی کرد؛ شیون در این مورد چنین می‌گوید:

در حال حاضر با ۳ دسته نقشه طرف هستیم. در نقشه‌های m10 تا m19، ما Legacy Dungeonهایی شبیه به Stormveil Castle و Raya Lucaria را داریم. نقشه‌های m30 تا m39 دارای دانجن‌های کوچکی مانند Catacombها و غارها خواهند بود. این در حالیست که نقشه m60، شامل کل جهان بالایی (Overworld) خواهد شد. راجع به دیگر موارد تا کنون اطلاعاتی در دست نیست.

نحوه نام‌گذاری فایل‌های مختلف توسط استودیوی فرام سافتور، نمایان‌گر این است که m20 یک Legacy Dungeon جدید خواهد بود و به احتمال زیاد در سطح بهترین مناطق موجود در دنیای Elden Ring ظاهر خواهد شد. در صورتی که تیم سازنده به واقع قصد داشته باشد تا یک بسته الحاقی برای این بازی محبوب عرضه کند، احتمال این‌که از نقشه m20 به عنوان یک سرتیتر شایسته بهره ببرد، بالا است. با همه‌ی این اوصاف، شیون معتقد است که هیچ چیز راجع به نقشه m45 واضح و مشخص نیست. شیون در این مورد می‌گوید:

هیچ‌کس نمی‌تواتد حدس بزند که با این حجم محدود از اطلاعات، این نقشه می‌تواند شامل چه مواردی شود. سرنخ‌هایی راجع به این‌که این نقشه‌ها چه موارد جدیدی را به جهان Elden Ring خواهند افزود وجود دارد؛ اما گمانه‌زنی‌های بیشتر در این مورد هیچ پایه و اساسی ندارند.

آیا DLC بازی Elden Ring در آستانه معرفی قرار دارد؟

شیون در ادامه می‌گوید:

نقشه‌های m20 و m45 دارای شناسه‌هایی هستند که در موقعیت‌هایی بعید و دور از دسترس در فایل DLC01 قرار گرفته‌اند. آرشیو موجود در این به‌روزرسانی، به بانک فایل‌های صدای Elden Ring پیوند دارد. این قسمت، شامل مجموعه‌ای از داده‌هایی می‌شود که قسمتی کوچک یا تمام فایل‌های آن حذف شده و یا دارای اطلاعات مشخصی نیستند.

سکیرو دوبی نیز متوجه این موضوع شده است؛ وی در این مورد می‌گوید:

فهرستی که پیرامون بانک صدای Elden Ring در DLC01 وجود دارد، دارای محتویات بسیاریست؛ با این‌حال، این موارد موقعیت مشخصی در فایل‌ها ندارند و به مکانی واضح راه نیافته‌اند.

زولی در این مورد گفت:

هیچ فایل مشخصی که با نقشه‌های m20 و m45 مرتبط باشد، وجود خارجی ندارد. تنها نکته‌ای که در حال حاضر در این باره می‌دانیم، این است که آن‌ها در لیست وجود دارند.

شیون ضمن اشاره به این‌که بانک صدا دارای اسامی فایل‌های بسیار زیادی است، بیان کرد:

تعداد اسامی موجود در بانک صدا، به مراتب بیشتر از آن‌چه که در بازی در زمان عرضه مشاهده کردیم، بوده است.

باید خاطر نشان کرد که نقشه‌های m20 و m45، صرفا به دلیل جدید بودن خود باعث جلب توجهات نشده‌اند و عمده علت مطرح شدن آن‌ها، این است که با سیستم دسته‌بندی بازی همخوانی ندارند. این موضوع باعث می‌شود که احتمال تصادفی بودن و در عین حال بی‌اهمیت بودن این نقشه‌ها، به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا کند. در واقع، به نظر نمی‌رسد که این نقشه‌ها، نسخه باقی مانده فایل‌های دیگری باشند که از بازی اصلی حذف شده‌اند، بلکه به تازگی وارد فایل‌های Elden Ring شده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که فرام سافتور در حال تولید محتوا برای این عنوان می‌باشد.

آیا DLC بازی Elden Ring در آستانه معرفی قرار دارد؟

شیون در ادامه گفت:

در ارتباط با شناسه‌های یافت شده از دو نقشه‌ی m20 و m45، اطمینان دارم که این‌ها مواردی هستند که در بسته‌ی الحاقی Elden Ring، شاهد حضورشان خواهیم بود.

شیون در ارتباط با تفاوت آیدی‌های این دو نقشه و محتویات موجود در DLC01 چنین می‌گوید:

با توجه به زیاد بودن حجم اطلاعات موجود در پکیج DLC01 و حذف کولوسیوم‌ها از آن‌ در گذشته، احساس می‌کنم که آیدی‌های نقشه جدید ممکن است مربوط به محتوای قابل عرضه‌ی بزرگ‌تری شوند. در واقع این آیدی‌ها نشان می‌دهند که محتویات یافت شده، صرفا به DLC01 تعلق نداشته و ممکن است به به‌روزرسانی‌های دیگری نیز در آینده ارتباط داشته باشند. البته که هیچ مدرکی دال بر درستی این ادعا وجود ندارد و صرفا بر اساس حدسیات خود، احساس می‌کنم که امکان تحقق این موضوع وجود دارد.

ماینرها و مادسازها، کماکان به دنبال سرنخ‌های بیشتر در به‌روزرسانی ۱.۰۷ هستند؛ در نتیجه ممکن است به زودی تئوری‌های دیگری پیرامون بسته الحاقی احتمالی Elden Ring و محتوای آن ارائه شود. در حال حاضر، می‌توانیم با اطمینان بگوییم که Elden Ring حداقل یک بسته الحاقی را در آینده نزدیک دریافت خواهد کرد. اگر مواردی که ماینرهای اطلاعات به آن دست یافته‌اند، تحقق یابند، ممکن است شاهد عرضه‌ی یک به‌روزرسانی عظیم، برای یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۲ باشیم.

Dark Fantasyarman????DARKSIRENA SlashZ2656GGDream in Red (Playstation T)blackcityvahid gamerArash‌KurosCharlie Chaplinabyss8walkerA,,sh🤘Mohsenj74Ezio Auditore da FirenzeWoundsAhmad_bkmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

آیا DLC بازی Elden Ring در آستانه معرفی قرار دارد؟
آیا DLC بازی Elden Ring در آستانه معرفی قرار دارد؟
آیا DLC بازی Elden Ring در آستانه معرفی قرار دارد؟
آیا DLC بازی Elden Ring در آستانه معرفی قرار دارد؟
آیا DLC بازی Elden Ring در آستانه معرفی قرار دارد؟
آیا DLC بازی Elden Ring در آستانه معرفی قرار دارد؟

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • بعده دارک سولز۱ و بلادبورن بهترین ساخته استاد❤️

    77دین وینچسترRoadieYsob
  • legendboy گفت:

    با اینکه به غیر از کمی سکیرو با هیچکدوم از بازیای فرام سافتور اصلا نمیتونم ارتباط بگیرم، ولی در عالی بودن بازی شکی نیست
    یاد بگیریم سلیقه خودمون رو بعنوان فکت در نظر نگیریم!

    پدر بزرگ دانته و ویرجیلRoadieZ2656.گیمر غمگینYsob
  • Wounds گفت:

    با توجه به رابطه خوب جف کیلی و فرام به احتمال زیاد در گیم اواردز معرفی میشه.خیلی جالب میشا اگه به زمانی قبل از شکستن حلقه یا نبرد نیمه خداها سفر کنیم

    mrهمسایه ( فن بوی = پنچری )abyss8walker.گیمر غمگینYsobirinos
  • دارم بازی رو پلی میدم و باید بگم بهترین بازی عمرمه…
    قشنگ اسکایریم و فالوت و ویچر ۳ و… رو برای منی که rpg باز هستم زده کنار و شده بهترین.
    البته اون بازیها هم نقاط برتری خودشون رو داشتن مثلا داستان عالی ویچر یا حس رهایی و بی انتهایی اسکایریم؛ ولی الدن رینگ انقدر تو بخش مبارزات ازون بازیها سر هست که به هر سوراخ سمبه ای تو بازی سر بزنید براتون یه سورپرایز و چالش (جدید) هست.
    ویچر هرچقدر داستان و ماجراجویش عمیق بود ولی از نظر نقش آفرینی و مخصوصا استفاده از مهارت ها محدودیت هایی داشت. یا از کهکشان بی کران توانایی های اسکایریم در عمل نمیشد استفاده کامل کرد و بخاطر نوع لول آپ شدن مهارت ها مجبور بودی خودت رو محدود کنی.
    اما تو الدن رینگ برای تمام کلاس ها به اندازه ی کافی سلاح و آیتم وجود داره که بتونی هر بار بازی رو با یه کلاس متفاوت و یه دنیای متفاوت از نظر مبارزات انجام بدی.
    الدن رینگ غیر تکراری ترین جهان باز تاریخ هم هست.
    تعداد و تنوع دشمنان و باس هاش بی نظیره. دنیای بازی هم بزرگ و دارای محیط های متنوع و زیباست.
    فقط سیاه چاله های بازی (تا حدودی) شبیه به هم هستن که اونم امکان نداره تو هر سیاه چاله به چالش های جدید و متفاوت و آیتم های ارزشمند و باس های متفاوت برخورد نکنید که همینم باعث میشه حتی دانجن های بازی هم صد در صد ارزش جستجو کردن داشته باشن.
    گرافیک هنری بازی هم که واقعا فک برانداز هست و در کنار موسیقی بازی باعث میشن که از سرک کشیدن به جای جای نقشه ی بزرگ بازی لذت ببرید.
    از رمز و رازهای بازی هم که نگم… بازی قشنگ کسایی که دنبال اکتشاف و شگفت زده شدن هستن رو ارضا میکنه.
    در جهان باز و بزرگ بازی، گاهی به مناطقی مثل عمارت های بزرگ یا مکان های مجزای دیگه هم بر میخوریم که در اون مناطق بازی به شکل خطی در میاد و باز کردن تمام درها و سر زدن به کل تمام گوشه و کنار همون مناطق مجزا خودش گاهی اندازه ی یک بازی کامل چالش و گیم پلی تو در تو و بهم پیوسته داره!
    البته این قیاس درست نیست ولی مثلا همون مقدار که طول میکشه کل عمارت پلیس در رزیدنت اویل ۲ رو کشف کنید که خودش نصف گیم پلی بازی هست و نوع طراحی مراحل و بهم رسیدن راه ها طولانیش میکنه؛ فقط میتونه اتفاقی باشه که تو یکی از ده ها مکان و عمارت مجزای الدن رینگ براتون اتفاق میوفته. (عظمت)
    و در نهایت اینو بگم حتی اگه از نرم‌افزارهای چک لیست نقشه ی الدن رینگ هم تو گوشیتون استفاده کنید، امکان نداره بتونید تمام مکان ها و راز و رمزهای بازی رو کشف کنید وگرنه که تو دنیای بازی غرق و گم میشد…

    Sina HomayounarmanRoadieهمسایه ( فن بوی = پنچری ).گیمر غمگینYsobM2CianV3S3MIRArashmore
    • برام عجیبه اگه گوتی نشه چون در غیر این صورت برام سوال بزرگی پیش میاد که پس یه بازی باید چیکار کنه دیگه!! که بهترین سال بشه..

      armanRoadieهمسایه ( فن بوی = پنچری ).PARASITE EVE 2گیمر غمگینYsob
      • قطعا بهترین بازی سال میشه چون واقعا تو بازاری که یسری شرکت ها و بازیسازها دنبال پیچوندن گیمرها و ساخت بازیهای تکراری هستن؛ میازاکی با الدن رینگ رسالت خودش رو به بهترین شکل ممکن انجام داده و انصافا زیاد گذاشته که کم نذاشته.

        vahid gamerarmanRoadieRoozbehFocusگیمر غمگین🤘Mohsenj74
    • 🤘Mohsenj74 گفت:

      نوید جان واقعا یکی از بهترین بازی هایی بود که تو عمرم پلی دادم واقعا همینقدر که میگی بازی فوق العادست و تو بخش مبارزات و سلاح ها من بعید میدونم بازیی حتی بتونه نزدیکش بشه ، فستیوال مبارزه و سلاح و بیلد های مختلف هست انگار میازاکی با الدن رینگ برای خودش در سبک سولز جشن و پایکوبی به راه انداخته ، بازی سینماتیک نیست ولی ۲ تا سکانس چند ثانیه ایی هم داره که به گالری برترین سکانس های عمرم رفته و واقعا حرف نداشتن حالا نمیگم شاید اسپویل بشی ولی بعد تر فرصتی شد میگم بهت ببینم کدوم تکه های بازی برای شما فراموش نشدنی تر هست ، خود بازی که در تجربه کلی که قطعا به یادماندنی و فراموش نشدنیه…

      vahid gamerarmanگیمر غمگینYsobPARASITE EVE 2
      • محسن جان شکی نیست که الدن رینگ بلوغ کامل میازاکی در عرصه ی بازیسازی هست.
        یعنی رسما هر کاری خواسته و جزو سبک و توانایی هاش هست تو این بازی پیاده کرده.
        دیگه تو کامنتم از خوبیهای بازی و کامل بودنش گفتم و خودتم تایید کردی ولی از یسری لحاظ های دیگه هم این بازی بهترین اثر میازاکی هست. مثلا درجه سختی بازی (حداقل بعد آپدیت هایی که من دارم تجربه اش میکنم) واقعا متعادل‌ترین بازی میازاکی هست. بازی همچنان سخت هستا ولی انقدر وسعت داره و آپشن های مختلف در اختیارت میذاره که کمتر از باقی آثار میازاکی به نقطه‌ای میرسی که بلانسبت مثل خر تو گل گیر کنی و اونجوری اشکت در بیاد. نهایت میدونی جایی گیر کنی، میپیچی میری جاهای راحت تر و بعدا با تجدید قوا بر میگردی…

        محسن جان شما که هم با اخلاقی (اسپویل نکردی) هم خوش سلیقه 👌 حتما به وقتش میام در مورد اون دو سکانسی که میگی ازت میپرسم.
        فعلا محو بعضی از دورنماهای بازی شدم که تعدادشون هم زیاده…
        یجای بازی هست که تو شب و آبگیرهای مه آلود Liurnia دورنمای ساختمان های گوتیک شهر فقط به شکل سایه هایی از خیلی دور دیده میشه و از اون فاصله ی دور یسری موجود بزرگ که دقیقا نمیدونم جیرجیرک هستن یا عقرب از همون دور عظمتشون مشخصه که دارن کنار همین ساختمان ها حرکت میکنن. این موجودات هم از دور فقط سایه ای ازشون پیداست ولی با هیبتی که دارن، آدم تو لول پایین میترسه بره سمتشون ببینه از نزدیک چی هستن که این دقیقا از نظر من نمونه ی بارز هنر بازیسازی میازاکی تو این بازیه…

        vahid gamer🤘Mohsenj74
    • Arash گفت:

      من پلاتینیوم کردم دوست عزیز بازی شوخ زدم

      RoadieYsobPARASITE EVE 2
  • ainz گفت:

    قربون دستت فریمم درست کن

  • ایشالا تو دی ال سی بعدی میکلا هم باشه.

  • A,,sh گفت:

    حیف که من دیسکشو فروختم ولی اگه dlc بدن بقدری که این بازی برام ارزشمنده و یکی از بهترین بازیای عمرمه که یجوری دوباره تهیش میکنم و یه بار دیگه هم تمومش میکنم با وجود اینکه ۴ دور تمومش کردم و پلاتش کردم و ۱۳۰ ساعت تایم پلی داشتم چون واقعا بازی ارزش تکرارش بالاست فقط روی نیو گیم پلاس ها بازی بعضی جا ها انبالانس میشه

    RoadieYsob
  • Kuros گفت:

    بهترین خبر ممکن برای گیمرها تایید دی ال سی برای الدن رینگ هست … مخصوصا اگه مثل دارک سولز ۳ بیشتر از یک دی ال سی و دی ال سی بزرگی داشته باشه … خیلی موارد هستن که میتونن راجع به شون توضیح بدن ….ملکه ماریکا…رنی…گاد اسکین ها…گادووین…روستای رقصنده ها….بقیه اراده برترها… و خیلی خیلی خیلی چیزهای دیگه …
    .
    .
    اسپویل :
    .
    .
    ی مورد هم برای من عجیب بود چرا بعد فهمیدن اینکه درخت اجازه ورود نمیده و برگشتیم پیش انگشت خوان و با دو انگشت صحبت کردیم یهو تغییر حالت داد یعنی باید از اراده برتر بپرسه و ارتباط برقرار کنه ولی تا اخر بازی همون حالت موند و فینگر ریدر زیر پوستی گفت گناه کبیره هست ولی تو کارت انجام بده !!!!

    arman
  • Ashen one گفت:

    همه المانهای این اثر هنری، اثر بخش و فوق العاده بود،
    فقط هنوز بعد چندین بار تموم کردن بازی (NG4)، تو طراحی “Elden beat” موندم،
    نمیفهمم با وجود این همه ایده و مهارت تیم سازنده (طراحی گادریک یا مالیکث)، phase2 باس آخر چرا باید سرینتیپیتی باشه، لذت یه پایان فراموش نشدنی رو ازت بگیره … (چیزی که تو سری سولز به تکرار شاهدش بودیم)
    البته با توجه به سابقه بی عیب و نقص میازاکی و اشارش به دستکاری مارتین تو خیلی بخش ها، لحظات آخر گلد شدن بازی (مصاحبه قبل عرضه با IGN)، به نظر میرسه اعمال نظر مارتین تو این بخش کارساز بوده.
    یه چیز تو مایه گندی که به فصل آخر Game of thrones زد.
    بازم تکرار میکنم “برآیند کلی این پروژه، فوق العاده است” فقط ای کاش صفر تا صدش دست میازاکی بود.

    armanRoadieMIRASYsobRoozbehFocus
    • الدن بیست از نظر ساختاری و دیزاین گیمپلی شامل ایراداتی میشه چه ربطی به نویسندگی و مارتین داره؟ مارتین ۵ سال قبل از عرضه بازی، چندین صفحه ایدۀ کلی lore رو نوشته در عرض چند روز. دیگه هیچ جا دستی در ساخت و تغییر و تحول نداشته حتی داستان الدن رینگ هم ربطی به مارتین نداره و میازاکی طرحش کرده مارتین فقط اساطیر بازی رو نوشته. همینجوری بدون آگاهی از ساختار پروژه در مورد موارد مختلف قضاوت می‌کنید.

      میازاکی و هر کارگردان شاخص دیگری خدا نیست که کار بینقص نداشته باشه و هیچوقت نباید از بازی یا شخصی بت ساخت. همان DS 1 کلی باس با دیزاین اشتباه و تصمیم‌گیری نابه‌جا داشت مثل BED OF Chaos که میازاکی توضیح داد بدترین باسی هست که طراحی کرده. اشکال و ایراد بخشی جدانشدنی از مدیوم نابالغ صنعت گیم هست که به شدت با تکنولوژی موجود در هر عصر ایده محدود می‌کنه. ما به خاطر ایده‌های خلاقانه و نقاط قوت شاخص خیلی وقت‌ها از نقاط ضعف فاکتور میگیریم.

      Ashen onearmanRoadieA SlashArminZ2656همسایه ( فن بوی = پنچری )MR.BADGUYAhmad_bk.more
    • Roadie گفت:

      جرج بیچاره نه دست چندانی تو فصل اخر GoT داشت (اشتباهی که هم مارتین چندبن بار از رخ دادنش ابراز پشیمونی کرده و هم استودیو با استخدام تمام وقتش برای HoD حسابی سعی در جبرانش داره) و نه بر خلاف گفته ی شما کاری با ساخت مکانیک های بازی ‌ER داشته. ایشون برای چندمین بار همین پریشب در مصاحبه ای گفت که تنها نوشتن تاریخچه یا lore این دنیا با ایشون بوده، نه داستان حال حاضر بازی. چه برسه به مکانیک یک باس فایت. طبق چیزی که خودش میگه تاریخچه ی نوشته شده به بیش از ۵۰۰۰ سال قبل از شروع بازی بر می گرده!

  • man on fire گفت:

    بازی عالی هست ولی اینکه بگی حتما گوتی میشه درست نیست.
    باید رگناروک هم در نظر بگیرین.

    arman
  • MIRAS گفت:

    تو فقط بیااااااااااااااااا

    arman
  • Roadie گفت:

    به نظر من نقطه اوج تک تک آر پی جی های میازاکی DLC های بازی هاش بودن. از Artorias of the Abyss بگیر تا The Old Hunters و ‌Ringed City همگی بد جور با کیفیت کار شده بودن. چه از نظر پر بودن از باس های ردیف تر، چه از نظر عمق دادن به داستان و جهان سازی. شک ندارم الدن رینگم مستثنی نخواهد بود.

    arman
  • وای استرس سگی دارم برای اینکه رقیبش گاد اف وار بازی سال میشه یا خودش من که نظرم رو گاده چون خدایی تعصبی نباشیم همه میدونیم سولز مخصوص همه نیست ولی گاد اف وارو هر کسی میتونه باهاش ارتباط برقرار کنه و لذت ببره و گفتن که قراره خشونتش از سری های سه گانه قبلی هم بیشتر باشه که دیگه میترکونع ولی الدن رینگم شاهکاره به تمام معناست

    Sina Homayoun
آیا DLC بازی Elden Ring در آستانه معرفی قرار دارد؟