سائورون در فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها شبیه به والتر وایت است - گیمفا
سائورون در فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها شبیه به والتر وایت است - گیمفا
سائورون در فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها شبیه به والتر وایت است - گیمفا
سائورون در فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها شبیه به والتر وایت است - گیمفا

سائورون در فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها شبیه به والتر وایت است

علی محمدپناه
۱۰:۰۲ ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
سائورون سریال the lord of the rings the rings of power

مدیران اجرایی سریال ارباب حلقه‌ها در مصاحبه خود در مورد فصل دوم، شخصیت سائورون و شباهت او به والتر وایت صحبت کرده‌اند.

آخرین قسمت از فصل اول سریال ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت (The Lord of the Rings: The Rings of Power) به تازگی پخش شده و سرانجام در آن، هویت سائورون برای بیننده‌ها آشکار شد.

متن حاوی اسپویل است!

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، قسمت پایانی و هشتم فصل اول سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» آشکار کرد که هالبرند در حقیقت همان سائورون است. حالا نیز مدیران اجرایی سریال یعنی پاتریک مک‌کی (Patrick McKay) و جی دی پین (J.D. Payne) به صحبت در مورد شخصیت سائورون در فصل اول و ادامه داستان او در فصل دوم پرداخته‌اند. مک‌کی گفته:

سائورون در کتاب‌های ارباب حلقه‌ها به عنوان شریری توصیف شده که بسیار قدرتمند است و همه از او می‌ترسند و حتی نیازی به تجلی فیزیکی ندارد. در فیلم‌ها نیز او تنها به عنوان چشمی روی برج به تصویر کشیده شده است.

ما احساس کردیم که در این سریال، سائورون باید کاراکتری مشخص باشد. ما می‌خواستیم که جریان‌های درونی او را مورد بررسی قرار بدهیم و تبدیل شدن او به ارباب تاریکی را برای بیننده‎‌ها به تصویر بکشیم.

بیننده‌ها اکنون بدون توجه به اسمش، بیشتر با خود او آشنا شده‌اند. در حقیقت، ما می‌خواستیم که در این سریال به نحوی داستان خاستگاه او را روایت کنیم و نمی‌خواستیم تنها روی شکار سائورون متمرکز باشیم.

اینکه در فصل اول سریال، سائورون به عنوان فردی فریبکار به تصویر کشیده شده، واقعا ایده بسیار خوبی بوده و امیدواریم که او توانسته باشد بیننده‌ها را نیز فریب داده باشد.

سائورون سریال the lord of the rings the rings of power

جی دی پین در ادامه اضافه می‌کند:

در کتاب‌های تالکین، سائورون فردی فریبکار است و در عصر دوم نیز به شکلی عادی ظاهر شده است. پس ما سعی کردیم که از همین مورد استفاده کنیم و او را به عنوان فردی به تصویر بکشیم که بیننده‌ها بتوانند با او ارتباط برقرار کنند. با این حال، او همچنان شخصی شرور است.

مک‎‌کی در ادامه صحبت‌های خود گفته:

پس از پایان فصل، تماشای دوباره قسمت‌ها از اول می‌تواند تجربه متفاوتی را برای بیننده‌ها رقم بزند چراکه آن‌ها اکنون هویت واقعی سائورون را می‌دانند. علاوه بر این، شروع فصل دوم نیز باعث خواهد شد تا بیننده‌ها فصل اول را بیشتر دوست داشته باشند.

جی دی پین نیز می‌گوید:

در ابتدای فصل اول سریال «ارباب حلقه‌ها» ما بیشتر به شخصیت گالادریل و انگیزه‌های او پرداختیم. همین روند را در فصل دوم با شخصیت سائورون ادامه خواهیم داد و بیننده‌ها بیشتر با او آشنا خواهند شد.

مک‌کی در صحبت‌های پایانی خود در مورد سائورون نیز او را به والتر وایت تشبیه کرده است:

سائورون شبیه به والتر وایت یا تونی سوپرانو است. او شروری پیچیده است و اگر در همان فصل اول به داستان او می‌پرداختیم، باعث تحت الشعاع قرار گرفتن دیگر کاراکترها می‌شد.

فصل اول شبیه به فیلم Batman Begins است و فصل دوم نیز همانند فیلم The Dark Knight خواهد بود. ما بسیار هیجان‌زده هستیم. فصل دوم داستان متعارف‌تری خواهد داشت که بیشتر مورد پسند بیننده‌ها قرار می‌گیرد.

تولید فصل دوم سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» به زودی شروع می‌شود اما احتمالا تا سال ۲۰۲۴ میلادی پخش نخواهد شد.

منبع: هالیوود ریپورتر

DARKSIRENKuros77𝐆𝐞𝐫𝐚𝐥𝐭MRIPh00manChris redfield‌Ezio Auditore da FirenzeAhmad_bk

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

سائورون در فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها شبیه به والتر وایت است - گیمفا
سائورون در فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها شبیه به والتر وایت است - گیمفا
سائورون در فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها شبیه به والتر وایت است - گیمفا
سائورون در فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها شبیه به والتر وایت است - گیمفا
سائورون در فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها شبیه به والتر وایت است - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • SARDSIDERS گفت:

    سریال عجیبی بود . صدا و تصویر درجه ۱ ولی داستان و روایت و بازیگر ها، عجیب و متفاوت . دیدگاه ها متفاوت هست همیشه ، اگه قسمت های اول خوشتون اومد بقیشم ببینید

    Charlie Chaplin77🏴Mr.𝖈𝖔𝖘𝖒𝖎𝖈🏴RoozbehFocussamanLone wolfهمسایه ( فن بوی = پنچری )علیarshia.ya.mo
  • از حجم افتضاح بودن این سریال واقعا نمی‌دونم چی بگم حتی اگه این همه پول واین ای پی فوق با ارزش با میراثی گرانبها رو میدادن دسته CW مطمئنم سریال به مراتب با ارزش تری تحویل میداد امیدوارم این سریال داغون به فصل ۳ دیگه نرسه

    Charlie Chaplinvitto corleoneپدر بزرگ دانته و ویرجیلAMIR WAZOWSKIDr.Gamer𝐆𝐞𝐫𝐚𝐥𝐭Cyberpunk77Mr Hill93RoozbehFocusArnaldmore
  • Mr Hill93 گفت:

    ینی قراره دراگ تولید کنه بده به خورد اورکها بعدشم به الف ها بگه say my name 😅😅

    VahidvhCharlie ChaplinAMIR WAZOWSKIDr.Gamer77ETERNALMANK1Lone wolfChris redfieldهمسایه ( فن بوی = پنچری )more
  • peyman3 گفت:

    کثافتی به نام حلقه های قدرت که با اون همه هزینه اکشن هاش در حد سریال های درجه سه و چهاره، شخصیت پردازی در حد سریال های ترکی و اینقدر بی عرضه بودن که یک فصل کش دادن تا تهش بگن اره اینو دیدی؟ سائورون بود! چقدر ما خفنیم، بقیه باشه برای فصل بعد. انگار اتاق فکرشون اینطور بوده؛ سائورون رو داریم، بقیه اش رو هم بدیم دست چندتا دانشجو سر هم بندی کنند و هرچی شد با جلوه های ویژه و سائورون جمع ش می کنیم. چند روز عمر من کم شد بعد دیدن این کثافت اینقدر که حرص خوردم.

    Charlie Chaplinvitto corleoneNinja theoreyDr.Gamer77MRIPChris redfieldMr Hill93
  • من تمام کتابای تالکین چندین بار خوندم عصر یک‌، دو ،سه بقیه یعنی بگم حفظم این سریال درسته زیاد روند کتاب پیش نگرفته ولی یه سریال موفق میشه فصل اول تموم شد آمازون الان میدونه مخاطب دوست داره چطور روند سریال جلو بره که بیننده لذت ببره
    خیالتون راحت فصل دوم این سریال حتما متفاوت تر میبینیم جذابیت سریال هم چندین برابر میشه

    Charlie ChaplinDr.GamerKuros77MRIPChris redfield
  • XRED گفت:

    از همون اولشم معلوم بود که این سریال فقط از گیم او ترونز الهام میگیره و اصلا اهمیت به عمق آثار تالکین و ارباب حلقه ها نمیده فقط یه سریال پر از جلوه های بصری و پر از تحریف و شخصیت پردازی بچگانه ساخته و از اسم تالکین سواستفاده میکنه تا مخاطب جذب کنه، لعنت ب آمازون ک گند زد ب ارباب حلقه ها البته هوادارا هم تا حد زیادی از خجالتش دراومدن ولی اونا همچنان ب کار خودشون و سیاستای کثیف امروزیشون مث فمینیسم و برتری طلبی ادامه میدم و ذره ای به متون حماسی تالکین اهمیت نمیدن، واقعا یک بار دیگه همه طرفدارای تالکین به پیتر جکسون و آثارش غبطه خوردن

    Dr.GamerChris redfield
    • MRIP گفت:

      اینهمه‌گفتی ولی اخر متوجه نشدیم شباهتش با‌ گات تو کجا بود

      AMIR WAZOWSKI
      • XRED گفت:

        عوامل سریال از همون اولشم گفتن که ما میخوایم یه گیم او ترونز جدید بسازیم و درکل صحنه پردازی و شخصیت پردازیش و مخصوصا سطح دیالوگش حسو حال گات داره و اصلا وایب دنیای تالکین نداره، واسه فصل دومشم کلا میخاد یکاری بکنه تا اون حس و حال گاتش خیلی بیشتر بشه و شخصیتا و طرز رفتارشونو بیشتر شبیه شخصیتای گات بکنه تا طرفدارای گاتو جذب کنه اینو دیگه همه میدونن، آمازون فقط پول واسش مهمه و جذب مخاطب اصلا به عمق آثار ادبی تالکین اهمیت نمیده

        XREDChris redfield
  • Ada گفت:

    قابل پیش بینی ترین قسمتی بود که تو عمرم دیدم

    Chris redfield
    • MRIP گفت:

      توی میانه ی قسمت اخر میاد رسما به اون ایستار لقب سائورون داده میشه دیگ تیر اخر برا گمراه کردن تماشاچی همینه بیشتر از این هم وقت میذاشتن سر اینکه مخاطب رو گمراه کنن سر اینکه کی سائورونه دیگ بد میشد چون هممون‌میدونیم که ساخت حلقه های قدرت کلک هست و کسی ک پشنهادش میده و کمک زیاد تو این زمینه میکنه سائورونه و اگر‌میخواستن بیشتر از اینها مختطب رو‌گمراه کنند باید ساخت حلقه های قدرت رو به تعویق مینداختن که دیگ سرعت داستان خیلی کند میشد . ولی اینکه نسبت به قسمت شیش قابل پیش بینی تر بود کاملا درسته

      Ada
      • Ada گفت:

        از اولین باری که هلبراند دزدی کرد و به آهنگری علاقه نشون داد مشخص بود کیه و اون حرکتی که رو ایستار زدن برای گمراهی واقعا فقط چند دقیقه از کل ۸ ساعت محتوا تونست حواسمونو پرت کنه در کل من هیتر سریال نیستم وگرنه اصن نگاه نمیکردم ولی کاش یکم کاراکتر هل براند رو به ابن ضایعی به سمت سائورون بودن نمیبردن تا یکم اون حس سوپرایز شدنی که تغییر ذات کاراکترا میدن حس بشه . مثلا سریس بلک توی هری پاتر که کل سومین فیلم به عنوان آنتاگونیست شناخته میشد خیلی قشنگ تبدیل به پروتاگونیست کردن و چقدر توی دل تماشاگر جا باز کرد.

  • Dr.Gamer گفت:

    خواهشا اسم بریکینگ بد رو کنار سریال آشغال تینیجریتون نیارین👍🏻

    VahidvhCharlie ChaplinMRIPAMIR WAZOWSKIChris redfield
  • پین هد گفت:

    این دیگه چه سمیه،بدل والتر وایت در سرزمین میانه

سائورون در فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها شبیه به والتر وایت است - گیمفا