اعلام وضعیت پروسه تولید فصل سوم The Rings of Power - گیمفا
اعلام وضعیت پروسه تولید فصل سوم The Rings of Power - گیمفا
اعلام وضعیت پروسه تولید فصل سوم The Rings of Power - گیمفا
اعلام وضعیت پروسه تولید فصل سوم The Rings of Power - گیمفا

اعلام وضعیت پروسه تولید فصل سوم The Rings of Power

ایلیا عسگری
۱۲:۰۰ ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
اعلام وضعیت پروسه تولید فصل سوم The Rings of Power - گیمفا

شورانرهای مجموعه تلویزیونی حماسی و فانتزی The Rings of Power اعلام کرده‌اند که کار آن‌ها برای تولید فصل سوم آغاز شده است.

کمپانی آمازون با سرمایه‌گذاری هنگفت دست به تولید مجموعه تلویزیونی The Lord of the Rings: The Rings of Power (ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت) به عنوان یکی از پرهزینه‌ترین ساخته‌های تاریخ مدیوم تلویزیون زده است. اثری اقتباس شده از حماسه جی. آر. آر. تالکین که در دوره دوم سرزمین میانه جریان داشته و وقایعی را به تصویر می‌کشد که در اصل پیش از ۳ گانه فراموش نشدنی ارباب حلقه‌های پیتر جکسون به وقوع پیوسته بود.

سریالی با حضور بازیگرانی نظیر نازنین بنیادی، لوید اوون و مورفید کلارک که فصل نخست آن با وجود تمامی ادعاهایش نسبت به وفاداری به منبع، در هنگام پخش با انتقادات شدیدی از سوی بینندگان مواجه شد و علی‌رغم بر جای گذاشتن رکوردهایی قابل توجه، در جلب نظر مخاطبینش چندان موفق ظاهر نشده است.

حال علی‌رغم آن که طرفداران سرزمین میانه منتظر هستند تا در اواخر سال ۲۰۲۴ میلادی به تماشای فصل دوم حلقه‌های قدرت نشسته و رستگاری کمپانی آمازون را شاهد باشند، جی.دی. پین و پاتریک مک‌کی در تازه‌ترین صحبت‌های خود اعلام کرده‌اند پروسه تولید فصل سوم رسماً آغاز شده و در مراحل اولیه به سر می‌برد. البته آن‌ها از بروز هرگونه اطلاعات و جزئیات داستانی فعلاً خودداری نموده‌اند.

فیلم‌برداری فصل دوم مدتی می‌شود که پایان یافته و وارد مرحله پس از تولید شده است. با توجه به سرمایه‌گذاری هنگفت کمپانی آمازون منطقی به نظر می‌رسد که تولید فصل‌های بعدی در دستور کار آن‌ها قرار گرفته باشد و توسط جی.دی. پین و پاتریک مک‌کی رهبری خواهد شد؛ زوجی که قراردادی جدید و ۳ ساله را با این غول سرویس استریم به ثبت رسانده و به نظر می‌رسد در آینده شاهد ساخته شدن پروژه‌های متعددی از سوی آن‌ها باشیم.

فصل دوم مجموعه تلویزیونی The Lord of the Rings: The Rings of Power در حال حاضر از تاریخ دقیقی برای پخش برخوردار نبوده و تنها می‌دانیم که اواخر امسال از طریق سرویس استریم آمازون پرایم در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت. فصلی که تقابل میان خیر و شر با قدرت گرفتن سائورون در کوه نابودی وارد مرحله جدیدی شده و نبردی مرگبار در انتظار سرزمین میانه خواهد بود که می‌تواند نابودی تمام موجودات زنده را در پی داشته باشد.

منبع: کولایدر

god of warrrrLeroxDADDY PARTiSANOmidDARKSIRENدکتره گیمفاGidoraHarry PotterCatalystگوربه ماهیBahramHELLO.BROTHERSGolden pirateBlack SwordsmannobodyER10NmrMohamad4A人Acker益man人Cambyses The Thirdmore

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

اعلام وضعیت پروسه تولید فصل سوم The Rings of Power - گیمفا
اعلام وضعیت پروسه تولید فصل سوم The Rings of Power - گیمفا
اعلام وضعیت پروسه تولید فصل سوم The Rings of Power - گیمفا
اعلام وضعیت پروسه تولید فصل سوم The Rings of Power - گیمفا
اعلام وضعیت پروسه تولید فصل سوم The Rings of Power - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • sadrasayedi گفت:

    فصل دو قطعا امیدوار کننده هست تم تاریکی داره

    loghainDADDY PARTiSANدکتره گیمفاRhaenyraگوربه ماهیPooyaMmdHELLO.BROTHERSGolden pirateBlack Swordsmanmore
  • دوستان سریال را ندیدم
    در یک بل دو خط توصیفش کنید ببینم چجوری بود فصل اول،ببینم یا نه؟

    • mahdirh گفت:

      فصل یک در یک کلام یک توهین به تالکین و فن‌های کتاب اصلی ارباب حلقه ها بود. الف رنگین پوست، فمنیست، لگبث، نام ببر فقط همه این موارد برای تکمیل یک ابر فاجعه رو داشت

      EvenstarVICTORDADDY PARTiSANsadrasayediحق گوی همه جانبه گیمفا( Klaus سابق)RhaenyraOda nobunagaPooyaMmdMohamad4Amore
    • . گفت:

      شاید حس اون فیلم های سه گانه اصلا بهت نده ولی سریال متوسطیه به نظرم

      DADDY PARTiSANPooyagirl gamer kretosHELLO.BROTHERSشادمن 3
    • UNESISM گفت:

      تمام سعی سازندگان بر این بوده که از اعتبار کتاب و هایپ فیلمهاش واسه جذب مخاطب استفاده کنند تا اثر مورد پسند خودشونو بسازند در این حد که واسه مقایسه نشدن با جکسون حتی پیشنهاد همکاری که بهش داشتن رو پس گرفتن از ترس اینکه با اثار جکسون شباهت داشته باشه و درگیر موارد حقوقی با کمپانی داداشای وارنر بغیر از جک کوچیکه بشن
      در کلیت اثر به بدی که دوستان میگن نیست و حتی الان همه واقفن خود جکسون هم نمیتونه در این سرزمین کارگردانی پرکششی مثل ارباب حلقه ها رو دوباره خلق کنه که با ساخت مجموعه هابیت کم سو شدن نبوغ اون دورش رو ثابت کرد .
      اگر میخواهید حماسه سرزمین میانه رو از دید کارگردانهای دیگه ببینید تجربه لذت بخشی هست

      loghainPendar1199PooyaHELLO.BROTHERS
    • فصل اول ناامید کننده بود, بنظرم تا اومدن فصل دو صبر کن اگر بهتر نشده بود کلا بیخیالش شو چون نبینیشم چیزی رو از دست ندادی.

      loghainPooyapaymanشادمن 3
      • mehdidante گفت:

        هابیت یه سه گانه فوق العادست و هیچ چیزی کم و کاست نداره. پیتر جکسون با نبوغ فوق العاده ش یه کتاب نوجوانان رو به یه سه گانه حماسی و لذت بخش تبدیل کرده. تنها ایراد نسخه ی سومه که همش عملا به صحنه های جنگ با جلوه های ویژه نه چندان خوب محدود شده ولی نسخه های Extended خیلی وضع بهتری دارن.

        UNESISMsadrasayedi
    • حجم زیادی از شر و ور های فمنیستی که از همون قسمت اول با نشون دادن زور گویی دیگر کودکان به کاراکتر اصلی زن(که در زمان کودکیش بود بدون دلیل خاصی) شروع شد تا بی خاصیت بودن باقی کاراکتر ها در مبارزات و پیروزی تنها با رشادت های شخصیت اصلی زن.
      بازیگر های سائورون رو هم که تغییر دادن تا یک هندی رو بیارن جاش تا بگن ما خیلی زد نژاد پرستی هستیم
      در سریال شاهد اولین الف(تاکید میکنم الف و نه دارک الف) سیاه پوست بودیم و …

      loghainPooyapaymanHELLO.BROTHERSnobodyشادمن 3
    • Corvo Attano گفت:

      عالی هست حتما نگاه کن این دوستانی هم که میان میگن سریالش خوب نبود دلایل خیلی مسخره ای ارائه میدن(میگن فمینیستی بود!)

      loghain
    • lost گفت:

      جزو حوصله سر بر ترین و ضعیف ترین سریالایی ک تو عمرم دیدم.

      loghain
    • Mirsoltan گفت:

      بدون هیچ پیش زمینه‌ی ذهنی از داستان کتاب دیدنش رو پیشنهاد میکنم، بیشتر افرادی که ایراد گرفتن ازش اونایی بودن که از قبل با داستان و شخصیت‌هاش آشنا بودن، برا همین با یه تغییر کوچیک تو سریال امتیاز منفی دادن

  • اگر اون دستگاه تولید بو برای بازیها رو وصل کنیم به این فیلم بو زباله در میاد ازش

    loghainOda nobunagaPooyasmdhamed53paymanHELLO.BROTHERSUNESISM
  • Mohamad4A گفت:

    فصل اول با توجه به هزینه سنگین مالی و تبلیغات گسترده و انتظارات بالایی که بیننده ها از سریال داشتند چیزی که تحویل دادن یک فاجعه و آشغال به تمام معنا بود. اگر هزینه کمی برای سریال میشد و انتظارات بالا نبود ازش میشد در حد یک سریال متوسط بهش نگاه کرد. اگر woke بودن و Raceswap و شخصیت پردازی ضعیف کاراکترها و کارگردانی ضعیف و …، در فصل های بعدی ادامه داشته باشه نمیشه انتظار مثبتی از ادامه سریال داشت.

    DADDY PARTiSANloghainPooya
  • Mr.W گفت:

    منفور تر از مورفید کلارک ندیدم تو این سریال …

    شبح اسپارتانloghain
  • الف سیاهه و هابیت رو مخ ودورف مونث رو یادم رفته بود چقدر چرت بودن… ..
    فقط گلادریل و سائورون از این سریال خاطرممونده برعکس خاندان اژدها که کامل توی ذهنمه

    DADDY PARTiSANloghain
  • Bahram گفت:

    این سریال از بنیان مشکل داشت اول بحث زمانی کل این اتفاق ها چند صد سال طول می کشه و پخشش تو ی سریال غیر ممکنه چون شخصیت انسان ها اونقدر عمر نمی کنن حتی کوتوله ها خود حلقه ها فقط دویست سال طول می کشه تا ساخته بشه مهمتر از اون تغییر داستان حالا بزارش کنار بحث های فمنیستی و نژادی
    امید وارم حداقل بتونن به داستان نزدیکش کنن گلادریل توی هیچ جنگی شرکت نکرده ولی الان شده فرمانده ارتش از طرفی گیلیگالاد پادشاه دنا و جنگجو عالی بودش تبدیل به شخصیت تقریبا بدی کرده و….امیدوارم یک دنده گی رو بزارن کنار و به اصل داستان برگرده…بهترین خبری بود که شنیدم گفتن که می خوان سریالش رو بسازن و به بدترین شکل نا امیدم کردن منی که عاشق کتاب های تالکین بودم….

    DADDY PARTiSANloghain
    • دقیقا ، بنظر من اگه از داستان اصلی انقدر فاصله نمیگرفتن معایب دیگه شون انقدر تو ذوق نمیزد ولی دیگه مسخرش کردن ، جالب اینه با تمام این حرفا فصل یک رو کامل دیدم ، و فصل دو هم بیاد فکنم ببینم با این ک ازون چیزی ک انتظار داشتم خیلی زیاد بی نهایت کمتر فاز ارباب حلقه ها رو بهم میده

      Bahram
  • Pooya گفت:

    ببینید بحث نژادپرستانه نیست ، ولی استفاده از بازیگرهای سیاه پوست در قالب الف ها و فمنیست سنگینی که بر فصل اول سریال حلقه های قدرت حاکم بود یقینا توهین آشکار به شاهکار تالکین بود ، امیدوارم سازندگان این سریال از خیل انتقادهای بیشمار نسبت به این سریال درس گرفته باشند و در تولید فصل های بعدی نکات منفی و انتقاد های منتقدین را در نظر بگیرند تا بلکه با اقبال بینندگان این سریال مواجه شوند .

    DADDY PARTiSANloghain
  • این سریال هم توهین به شعور مخاطبه هم دور ریختن پول بابا یه دیقه نگاه به بودجش بکننین از من که چیزی کم نمیشه ولی از من نصیحت دستی دستی خودتونو بدبخت میکنید.

    DADDY PARTiSANloghain
  • Harry Potter گفت:

    مطمئنم فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها از هر لحاظ نسبت به فصل اولش خیلی بهتر از آب درمیاد چون مدیران کمپانی آمازون گفتن حتماً انتقادات مطرح شده از طرف عاشقان دنیای تالکین به فصل اول سریال ارباب حلقه‌ها رو دقیق بررسی میکنن و حتماً فصل دوم رو با کیفیت بالاتری می‌سازن👌

    Gidora
  • Gidora گفت:

    فصل اول که افتضاح بود خیلی حوصله بر بود حالا ببینیم فصل دو چطور میشه

  • MRIP گفت:

    امیدوارم خوب باشه فصل اول ادنقدرا فوی نبود البته مثل همیشه میگم مشکل یک فیلم و سریال نمیتونه تغییر رنگ یک کرکتر یا ابن چیزا باشه حالا اصلا تاجایی که یادمه مطالبی بود که اثبات میکرد این تغیبراتی که در این سریال بهش دست زدند همچینم بددن منبع نبوده اما بهرحال فصل قوی نبود توی کل فصل دو سه تا قسمتش زیبا و جذاب بود برای فصل های بعدی با روی اوردن بازیگرای قوی و حتی مطرح و فیلمنامه بهتر هزینه کنند بازیگر قوی و مطرح علاوه بر اکتینگ در خور سریال نوعی تبلیغ هم به حساب می آید فیلمنامه هم که از مهم ترین بخش هاست

  • VICTOR گفت:

    دوستان کسایی که فصل یک رو ندیدن باید بگم که فصل یک قسمت های ابتداییش خوب نبود اما رفته رفته عالی شد مثل وایکینگ ها و کسایی که میگن خوب نبوده باید بدونن که اینم از روی کتاب های تالکین هست ار روی کتاب سیلماریلیون پس زر نزنید

اعلام وضعیت پروسه تولید فصل سوم The Rings of Power - گیمفا