انتخاب بهترین بازیهای نمایشگاه E3 2013 توسط گیمفا - گیمفا
انتخاب بهترین بازیهای نمایشگاه E3 2013 توسط گیمفا - گیمفا
انتخاب بهترین بازیهای نمایشگاه E3 2013 توسط گیمفا - گیمفا
انتخاب بهترین بازیهای نمایشگاه E3 2013 توسط گیمفا - گیمفا

انتخاب بهترین بازیهای نمایشگاه E3 2013 توسط گیمفا

حامد افرومند
۱۳:۰۰ ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
انتخاب بهترین بازیهای نمایشگاه E3 2013 توسط گیمفا - گیمفا

هجدهمین نمایشگاه سالیانه سرگرمی های دیجیتال E3 چند روزیست که به کار خود را در لس آنجلس پایان داده است. مجلات و سایت های معتبر در سراسر دنیا بهترین های نمایشگاه را از دید خود اعلام کرده اند. گیمفا نیز با رای گیری از ۲۵ نفر از اعضای تحریریه سایت و مجله، ۱۰ بازی را که بهترین نمایش را در E3 2013 داشتند برگزیده که در ادامه می تونید آنها را مشاهده کنید:

انتخاب بهترین بازیهای نمایشگاه E3 2013 توسط گیمفا - گیمفا

در رای گیری انجام شده از اعضای تحریریه سایت و مجله گیمفاپلاس، اعضا هر کدام ۱۰ بازی برتر از نظرخودشان را معرفی کردند. در نهایت از ۲۸ بازی مختلف نمایشگاه توسط آنها نام برده شدند که با توجه به اولویت آنها از بازی اول تا دهم و جمع بندی امتیازات بدست آمده برای هر بازی، ده بازی به عنوان بازی های برتر نمایشگاه انتخاب شدند که می توانید آن ها را به ترتیب از رتبه ی دهم تا رتبه ی اول در زیر مشاهده کنید:

_________________________________

mirror's Edge 2

Mirror’s Edge 2

نسخه ی دوم بازی پرطرفدار DICE که در انتهای کنفرانس EA به عنوان یک سورپرایز معرفی شد و مورد تشویق شدید حاضران در سالن قرار گرفت. این نسخه یک ریبوت برای بازی اول به حساب می آید و تغییرات گسترده ای جهت رفع کمبودها و عیوب آن صورت گرفته و در حال حاضر هیچ اشاره ای به تاریخ انتشار آن نشده است.

_________________________________

forza motorsport 5

Forza Motorsport 5

با ورود به نسل بعدی کنسول ها، طرفداران مایکروسافت و کنسول جدیدش XBOX ONE به استقبال پنجمین نسخه از سری FM خواهند رفت. Turn 10 نمایش بسیار از خوبی را برای نمایشگاه امسال تدارک دیده بود و باعث شد نه تنها FM5 در لیست ده بازی برتر گیمفا قرار گیرد، بلکه عنوان برترین ریسینگ نمایشگاه نیز از آن خود کند.

_________________________________

titanfall

Titanfall

اولین عنوان خالقان Call of Duty در استدیوی جدیدشان Respawn سرانجام معرفی شد. یک FPS بسیار سریع و درگیر کننده که اعلام شده فاقد بخش تک نفره و داستانی خواهد بود و این موضوع نشان میدهد تمام اعضای پرتوان Respawn برای خلق یک بازی مولتی پلیر کامل و بی نقص متحد شده اند.

_________________________________

ryse son of roma

Ryse: Son of Roma

سرانجام بعد از مدت ها انتظار، Ryse: Son of Roma نمایش داده شد. کرایتک قدرت خود و Cry Engine را به رخ همگان کشید و نشان داد در نسل جدید نیز حرفهای زیادی برای گفتن دارد. گرافیک بازی بسیار واقع گرایانه است ولی به نظر می رسد در زمینه گیم پلی کمی جای کار دارد تا تبدیل به یک شاهکار شود.

_________________________________

quantum break

Quantum Break

استدیوی نام آشنا و البته کم کار رمدی، خالق عنوان بزرگ Max Payne و Alan Wake اینبار با یک عنوان جدید و عجیب پای به نمایشگاه گذاشت. دستکاری زمان در روایتی بسیار جالب از Sam Lake بزرگ واقعا معرکه به نظر می رسد!

_________________________________

the witcher 3 wild hunt

The Witcher 3: Wild Hunt

نسخه دوم بازی بار دیگر ثابت کرد که CD Project توانایی بسیار بالایی در خلق یک اکشن نقش آفرینی با کیفیت دارد. حال آنها با نسخه ی سوم یک قدم دیگر رو به جلو برداشته اند و شاهد یک بازی فوق العاده هستیم. عنوانی که از سوی سایت ها و مجلات معتبر، جوایز بسیار زیادی را برای نمایش فوق العاده اش در نمایشگاه امسال به دست آورد.

_________________________________

tom clancys the division

Tom Clancy’s The Division

باز هم یوبی سافت و باز هم یک سورپرایز بزرگ برای نمایشگاه E3…

Ubisoft Massive کار بزرگی انجام داده. بازی یک اکشن نفش آفرینی چند نفره است که از نمای سوم شخص شما را به دنیای بی نهایت این بازی می برد. نمایش بازی آنقدر زیبا و کامل بود که بسیاری آن را با نمایش سال گذشته ی Watch Dogs مقایسه کردند.

_________________________________

battlefield 4

Battlefield 4

DICE اینبار حرفی برای گفتن باقی نگذاشت. نمایش B4 آنقدر کامل و دقیق بود که عنوان رقیبش یعنی CoD: Ghosts در بین ۲۸ بازی انتخاب رتبه  بسیار پایینی را کسب کند و کمتر مورد توجه قرار گیرد. نمایش B4 در نمایشگاه امسال هر دو بخش تک نفره و چند نفره را شامل میشد. در جریانکنفرانس مایکروسافت شاهد مرحله Angry Sea بودیم که شگفت انگیز بود و در کنفرانس EA نیز شاهد قابلیت های فوق العاده بخش چند نفره بودیم.

_________________________________

watch dogs

Watch Dogs

نمایش گیم پلی بازی این بار در کنفرانس سونی انجام شد. این سومین نمایش رسمی بازی بود. گویی ایده ها و قابلیت های این بازی تمامی ندارد. لذت بخش ترین قسمت ماجرا اینجاست که هیچوقت نمی توان این احساس را داشت که WD شبیه یکی از بازیهاییست که قبلا تجربه کرده ایم! تنوع بسیار بالا در کنار ایده ی بسیار نو و دست نخورده بازی، در عنوانی که بیش از هر بازی دیگری میتواند شما را برای تجربه ی نسل بعد به سمت خود دعوت کند!

_________________________________

metal gear solid v the phantom pain

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

و این هم برترین نمایش E3 13 از نگاه گیمفا…

جالب است بدانید تقریبا تمام اعضای تحریریه این بازی را  حداقل به عنوان یکی از سه بازی برتر نمایشگاه انتخاب کرده بودند و MGSV:TPP با اختلاف نسبتا زیادی نسبت به Watch Dogs رتبه اول را تصاحب کرد.

این بازی برای شروع کنفرانس مایکروسافت درنظر گرفته شده بود و از همان ابتدای تا انتهای نمایش،‌ نگاه تمامی طرفداران و میلیون ها بیننده را به زیبایی خود خیره کرده بود. داستان بازی در دهه ۷۰ اتفاق میوفتد و قرار است وقایعی روایت شود که در هیچ کدام از قسمتهای قبلی اشاره ای به آن نشده بود.

بازی های بزرگ زیادی در بین این ۱۰ بازی حضور ندارند. برخی از این بازی ها در میان ده بازی برتر هیچکدام از اعضای تحریریه نبودند که می توان از بین آن ها به بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag اشاره کرد.

در این نظر سنجی معیار انتخاب بازی ها،‌ نمایش آنها در نمایشگاه بود و قرار نیست همیشه یک بازی بزرگ بتواند نمایش خوبی هم داشته باشد. عناوینی نظیر Killzone: Shadow Fall, Call of Duty Ghosts در این نظر سنجی مورد استقبال اعضای تحریریه قرار نگرفتند. 

بازی هایی نظیر The Order: 1886, inFamous Second Son و Batman Arkham Origins نیز شانس حضور در بین این ده بازی را داشتند و با اختلاف امتیاز کمی این فرصت را از دست دادند. 

 ==============================

برای آگاهی از تمامی اخبار و رویداد های E3 2013 و همچنین دانلود مستقیم تمامی کنفرانس های این فستیوال با زیرنویس فارسی یا دانلود جداگانه ی ویدئوهای به نمایش درآمده میتوانید به بخش ویژه ی E3 2013 گیمفا مراجعه کنید.

بخش دانلود کنفرانس ها و ویدئوهای E3 2013 به همراه زیرنویس فارسی

بخش ویژه ی E3 2013 گیمفا شامل اخبار و ویدئوها

ضمن اینکه گزارش بسیار کاملی همراه با بررسی ۶۰ بازی نمایش داده شده در نمایشگاه را می تونید در شماره هشتم گیمفاپلاس که ۱۵ تیر منتشر می شود بخوانید.

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

انتخاب بهترین بازیهای نمایشگاه E3 2013 توسط گیمفا - گیمفا
انتخاب بهترین بازیهای نمایشگاه E3 2013 توسط گیمفا - گیمفا
انتخاب بهترین بازیهای نمایشگاه E3 2013 توسط گیمفا - گیمفا
انتخاب بهترین بازیهای نمایشگاه E3 2013 توسط گیمفا - گیمفا
انتخاب بهترین بازیهای نمایشگاه E3 2013 توسط گیمفا - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • bhmup گفت:

    سایت گیمفا رو قبول ندارم چون که متعصبانه عمل میکنه البته این نظر بندست و نظر دیگرون محترمه ولی از دید بنده نشونه های تعصب و جانبداری در همه جای سایت گیمفا مشهوده

  • amir nakhaee گفت:

    ببخشیا ولی فک نکنم شعور افراد تحریریه از اعضای سایت بیشتر باشه کارشناسای خود e3 که چندین ساله کارشون همینه تو بهترین ها فقط دو انحصاری xbox one رو انتخب کردن من واقعا نمیدونم کوانتوم بریک چی داشت رایس که همش باگ بود چی بود فقط یه فورزا خوب بود. الن تو لیست کاندیدای e3 همه انحصاری های سونی هستن فک نکنم شعور اعضای تحریره از کارشناسان بهتر باشه وقتی خود جناب مبین با خونسردی تمام میگه ۷ تا از این بازی ها در نمایش مایکروسافت بوده دیگه چه توقعی دارین به اندازه ی اصلا از این کارتون خوشم نیومد واقعا کل اعتبار سایت رو زیر سوال بردین انقدر هم متال گیر رو بزرگ نکنین واقعا شما ها جوگیرین بهترین نمایش رو destiny داشت و متال گیر اصلا هیچ چیز جالبی رو نشون نداد

  • BIG SHOW گفت:

    طرف دارای کال اف :no:
    ریز میبینمتون یا شاید نمی بینمتون اگه هستید دست تونو تکون بدید ما هم ببینیمتون :rotfl:

  • amir badboy گفت:

    بی زحمت بررسی کنید دیدگاها رو دیگه

  • amir badboy گفت:

    چشم کم سو شده نمی تونم کال افو ببینم :evilgrin:

  • AMIR-GAMER گفت:

    قبلا می گفتین سخت افزار مهمه بابا بی خیال اگه یکی مهم براش گرافیکه صد در صد سراغPCمیره از لحاظ گیم پلی داستان وچیزای دیگه سونی ثابت کرده بهترینه
    god of psبی خیال 😎 دنیارو عشقه از این جور چیزا هست بی خیال

  • amir badboy گفت:

    هر چی میگردم کال لافو نمی بینم بهش بگین دستشو تکون بده ما هم ببینیمش :yes:

  • mohamad36 گفت:

    انحصاریای سونی که هیچی نشدند با ان همه ادعا. :rotfl: :rotfl:

  • واقا سایت یه اده ادم متعصب پر کردند 😐

    درود بر PC بازها که هی حسرت بازی میخورند ولی چیزی نمیگند :-*

  • all pacino گفت:

    کاملا عادلانه کسانی که کنفرانس E3 رو ندیدند لطفا رو هوا نظر ندن بهترینشون به نظر من متل گیر بود واقعا کوجیما بازهم گل کاشت

  • ali97 گفت:

    نظر شخصی من rome 2 بهترین بود:yes: یه سوال داشتم این mgs بازی open world هس ؟ اگه باشه برای pc میخرمش

  • TINTIN گفت:

    اما شاید اگه یه لیست از بازی هارو می زاشتین و یه نظر سنجی می زازیشتین یا این که یه لیست از نظر کاربران درسایت درست کنید که ما هم حس برگ چغندری نکنیم

    با تشکر

    ما که فقط با اینا حال می کنیم:

    ۱-ac
    ۲-bia
    ۳-gta
    ۴-pes
    ۵-metro last light

    ۶-fuel

  • amir badboy گفت:

    از طرف گیم فا معلوم بود Metal Gear Solid V اول میشه
    اینجا انتخابات درست انجام نمیشه چون فکر کنم هرچی رضا رحیمی گفته باشه اول میشه رضا هم که عشق metal

    • بسی جای تاسف …. آقای رحیمی هم یه عضو تحریریست ، نه من بیشتر از اونم نه اون بیشتر از بقیه … من و خیلی از دوستان به این بازی رای دادیم چون بهترین نمایشو داشت ، و این هم دلیلی بر برتر بودن این بازی نیست ( هر چند به شخصه شکی در این مورد ندارم ) ….
      آقای امیر ( حالا هر چی ) شما فقط لازمه یکم با دید بهتری نگاه کنین …. و احترام بزارین ، فک کنم این دفعه ی سومی باشه که من دارم بهتون میگم …

  • kiax گفت:

    سونی به خاطر این بازیهاش تو لیست نیست چون همش تو مراسم تریلر نشون داد.مردم که از رو تریلر نمره نمیدن

  • ای داد جای یک بازی استراژیکی کاملا حس میشه :idk:

    ولی همه دوستان بدونن بازی ryse بازی فوق العاده واسه ایکس باکسه و کسایی که

    کینکت دارن!! من قبل e3 اطلاعاتی از این بازی داشتم و تریلرشم دیده بودم از اون زمان

    معلوم بود بازی جالب با نوآوری و گرافیک عالی داره :idk: :snicker:

  • shahrum021 گفت:

    چی متال گیرو بزرگ نکنید تو اصلان گیمر نیستی بهترین بازیه تاریخو میگی چیزی نبود داری میسوزی چون از انحصار در اومده من خودم ps1 ps2 ps3 هرسه تاشو دارم متال گیرم همه نسخه هاشو بازی کردم از اینکه گیمرهای xbox میتونن این بازیه بینظیرو بازی کنن خوشحالم چون حقه همه گیمرها هست طعم لذت این بازی بزرگو بچشن destiny چیزی نبو جز تقلید از halo4 بازیه ryse هم خیلی خوب بود داستان بازی براساس واقعیت تاریخه گرافیکش که دیونه کننده بود مثله بعضی از بازیا تخیلی نیست با استراتژیک جنگی باید بازی رو جلو ببری این باگیم که هی میگید تو همه بازیا هست شاید تا زمان عرضه بازی برطرف بشه

  • واقعا بعضیا خیلی ( دهن منو جر بدم ) ….
    یکی میگه کال او …. اصن کال چی داشت مگه … کجای نمایشش جذاب بود ، اینکه سگ بشی تو بازی قشنگه ؟؟؟
    یکی میگه اساسین ۳ یکی میگه لست او اس ، یکی میگه جی تی ای ، عزیزان من بازی هایی که نمایش تو E3 داشتن نه بقیه ی بازی ها ….
    یه نفر میگه ای کاش کاربرا نظر میدادن ، اگه قرار بود کاربر نقشی داشته باشه ، خب اسمشو دیگه نمیزاشتن انتخاب های گیم فا ، اونوقت میشد انتخاب کاربران ، مثله باقی انتخاب هایی که در مورد کنسول ها و عناوین مختلف گذاشته شده ….
    یکی داره انتخابای گیم فا رو با بقیه ی سایتا مقایسه می کنه ، آخه عزیز من این گیم فا و تحریریه ی خودشو داره ، اونم یه سایت دیگه ، چه ربطی به هم دارن که ما بخایم از اونا تبعیت کنیم ؟؟ تازه خودشم داره میگه متال گیر جذاب نبود اون یکی جذاب بود ، عزیز من شما برو همون سایتای خارجی ببین کدوم بازی از نظرشون جذاب بود …
    اکثر انتخابا متال گیر بهترین بود … کلا دهن همه وا مونده بود
    در مورد اینکه سونی نیست تو لیست و مایکرو هست ، من خودم طرفدار سونیم ولی هیچکدومو انتخاب نکردم چون نمایش جذابی نداشتن ، واقعا the order چی نشون داد ؟؟؟؟؟؟
    من خیلی از بازیای این لیستو انتخاب نکردم ، چون نمایش های جذاب تری مثله ریمن دیدم تو e3 ، ولی نظری ندادم که این باید جای اون باشه اونم جای اون … اون دسته از دوستانی که به شعور و عقل باقی توهین می کنن بهتره یکم برن خودشونو تربیت کنن بعد نظر بدن ….
    این انتخابا بر اساس جذاب ترین نمایش های E3 بود نه هر چی که تو کنفرانس ها بودن و یا هر چی که تو سونی بود یا …. فهم کامنت گذاشتن ، درک احترام به نظرات چیز زیادی نیست به خدا ، اگه قرار بود انتخابارو کاربرا تعیین کنن ، خب باید انتخاب میشد ، ولی اگه قرار انتخابای گیم فا باشه ، پس حرفی توش نیست ، حالا می خواد به مذاقتون خوش بیاد می خواد نیاد ….
    یه سر برین همون سایتای خارجی ، ببینین واقعا همشون خوب انتخاب کردن … اون دسته از دوستانی که انتخابارو خوب دیدن ، یا حرفی نزدن ( که اکثرا نزدن ) یا اینکه تشکر کردن ، اون دسته هم که ندیدن ، حداقل نظر خودتونو بدین ، توهین واسه چی
    ، فوش واسه چی ، به فهمی واسه چی ؟؟؟؟
    دیگه نمی دونم چی بگم …. فقط یکم ….

    • amir badboy گفت:

      چی میشه مگه یک کاری بکنین ما هم نظر بدیم دیگه
      بااین حرفت یعنی نظر ما اصلا مهم نیست و هرچی هست باید دست بچه های تحریریه باشه فکر کردید عضو گروه تحریری هستید خداین

      • امیر بادی ( یا هرچی ) جواب این حرف شما فقط سکوته … به نظر خودتون لازمه تو یه سایت گیم فا نه مثلا گیم اسپات نظر کاربرا تو مسائلی مثله برترین نمایش ها تاثیر بزاره ؟؟؟
        شما دیگه بزرگ شدین ( یا اگه نشدین مقصر من نیستم ) ، بچه ی ابتدایی نیستین که بخواین متن کتابو از رو تو کلاس بخونین …. انتخابای گیم فاست نه انتخابای کاربران گیم فا
        ایشالا نظر سنجی هم راه میافته 😉

        • amir badboy گفت:

          فکرشو میکردم بچه های تحریری یکمی بوقن ولی فکرشو نمی کردم بد بوی رو بخونند بادی
          بااین کارا کاری ندارم از این که نظر سنجی میخواد راه بیفته خیلی خوبه

          بازم به این کارا کاری ندارم
          از این که بازی متال بازی قشنگیه من حرفیندارم ولی از این که تو لیست بهتری بازی های e3 نبوده هم خیلی ناراحت شدم ولی برا من عجیبه که توی نظر شما ها اول بشه بد میگم بگو بد میگی

      • آقای جوربنیان شما یجوری حرف میزنید که انگار اینجا حکومت دیکتاتوریه شما فکر میکنید کاربرا مثل یه آدم بی ارزش میمونن که فقط بلدن اسپم بدن یا از یه خبر تشکر کنن این اصلا درست نیست که تمام نظر هار به اعضای تحریریه اختصاص بدیم من خودم شاهد بودم که یکی از همین اعضا خیلی آشکارا از میایکروسافت تعریف میکرد ولی هیچ کسی بهش هیچی نمیگفت حالا شما این افراد رو عادل حساب مبکنید اگه قرار باشه کاربرا فقط یه چیز بی ارزش باشن دیگه شما چه نیازی بهشون داری من میدونم مدیرا به همکاری کاربرا احترام میذلرن اما شما چرا اینطوری حرف میزنید؟یادم میاد یه روزی یه کامنت دادم نوشتم خیلی دوست داشتم تو مجله یه کاری کنم همون فرداش یه تایپیک اومد که نوشته بود نقد یه بازی رو به فلان ایمیل ارسال کنید تا ما انتخا ب کنیم من که هیچوقت طرفداری هیچ بازی و هیچ کنسولی نمیکنم و به همین لیست راضی هستم اما بهتر نبود نظر کاربرا هم برای این لیست میخواستین؟ شاید نظر همین آدما به دردتون میخورد؟من که هیچوقت از کار گیمفا ایراد نمیگرفتم دیگه این دفعه نتونستم جلوی خودمو بگیرم…!

    • TINTIN گفت:

      شاید شما منظور ما رو نگرفتی میگیم برا ما هم یه نظر سنجی جدا بزاری یا ماو تو این شرکت بدین

      بازم اگه حرفم نسنجیده بود ببخشید 😉

      • عزیزم من فقط میگم احترام ، شاید بخوان بزارن چنین نظر سنجییرو …
        در ضمن من مثلا خودم Rayman Legends و Infamous: Second Son انتخاب کردم و ریز در حد برترین نمایش نمی دونستم ، ولی واقعا تو کنفرانس سونی هیچ چیز جذاب دیگه ای نبود …
        the order فقط یه تیزر بود به خدا ، چی فهمیدین از بازی با اون نمایش …. یا مثلا ویچر از نظر من دومینش بود ( اگه به من بود ویچرو میزاشتم اول ، واچ داگزو دوم ، گفتم فقط نگین طرف فن بازی در میاره ) … ولی من نیومدم به کسی بگم بیشعور ….
        ______________
        در ضمن اون دوستانی که از اتخابا راضین چهارتا نظر بدن ، بزارین بقیه بفهمن شما خوشتون اومده …

        • amir badboy گفت:

          دیگه چی بگم هرچی میگم تو حرف خودتو میزنی
          تسلیم بهترین بازی جهان متال اصلا هرچی این چندتا نفر گفتند
          فقط فکر نکنین ما بوقیم واز هیچی خبر نداریم که به ما بر میخوره
          میخوام شاهد برگزاری این نظر سنجی شما بشم بعد جوابتو بدم ولی تو رو خدا اونو درست برگزار کنین تو رو خدا چهارتا بازی نزارین بگین از این چند تا انتخاب کنین هم ی بازی هارو بزارین حتی بازی استراتاژیک

          • BIG SHOW گفت:

            من با امیر موافقم منتظر میشیم نظر سنجی انجام بشه بعد جوابتونو می دیم
            ولی درخواست ما اینه که درست برگزار بشه

            • amir badboy گفت:

              هادی جان هرچی میگردم نمتونم پیدا کنم همونایی که میگفتی موافقن
              کجان به ما هم نشون بده پس چرااونا ساکتن
              البته نه اونایی که خودشون عضو تحریری هستند

              • عزیز جون ، امیر جون ، من فقط میگم احترام بزارین … والا اگه من بدونم چرا سکوت می کنن ، شما برو ببین چند نفر مخالفن ، از ۲۰۰ کامنت شاید زیر ۵۰ ( اونم شاید ) تا مخالف باشن و این در صورتیه که اعضای سایت فراتر از این حرفاست …. 😉
                من حرفی نزدم که باعث رنجش کسی بشه ، انتخابای من اکثرا انحصاری سونی و مولتی پلتفرم ها بودن ولی حالا اینطوری شده دیگه …
                مثلا من بمیرم اگه یه روزی به ریز رای بدم …. در ضمن شما نبین یه بازی تو کدوم کنفرانس بوده ، مایکرو نشون داده ولی واسه PS4 هم میاد …. ربطی به مایکرو نداره بازیش … بازیم هیچ ربطی به فن نداره ولی نمایش پویا و دلپزیر و راضی کننده ای داشتن …

  • xbox infinity گفت:

    دوستان نصف بیشتر اعضای تحریریه طرفدار سونی هستند پس لطفا فن بازی در نیارین دیگه. این انتخاب جمع هست

  • amir nakhaee گفت:

    اقا من نمیفهمم من فن بازی در میارم نمیدونم من دارم چرت میگم ولی چرا تو لیست نامزد های e3 حتی اسمی از متال برده نشده بود شما فقط دارین جذابیت متال گیر رو نگاه میکنین چرا درک نمیکنین متال گیر تو نمایشش هیچ جز گرافیکو به رخ نکشید

    https://gamefa.com/87053/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85%D8%B2%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B9%D9%86%D8%A7%D9%88%DB%8C%D9%86-e3-%D9%85%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%B1-%D8%B4%D8%AF/

    اینو ببینین این تاپیکی هست که تو خود گیمفا بوده و مال لیست e3 بوده ببینین توش متال گیر هست دهن ادمو باز میکنین بخدا

  • ... گفت:

    متال گیر بهتربن بود شکی توش نیست…ولی واچ داگز یا بتل از ویچر بهتر که نبودن هیچ…اصلا باهاش قابل مقایسه هم نیستن…من فن سونی نیستم ولی هیچ چیز جالبی تو RYSE ندیدم من و به نظرم کیلزون خیلی بهتر از اون ظاهر شد…ولی چون اون نمایش اولش بود یک مقدار تو انتخاب ها تاثیر داشت…بتل و واچ داگز لیاقت بودن تو این لیست رو نداشتن…حالا میگم نظر من هم شخصیه و هر کسی نظر خودشو داره ولی لیست لز نظر من قابل قبول نیست…حداقل ۵ تای اولش!…ولی بازم میگم نظر شخصه

  • shahrum021 گفت:

    god of ps شما از متال گیر چی میدونی واقعان جالبه برام بعضیا با حرفاشون بدتر اسمه سونی وطرفداراشو خراب میکنن وقتی میای destinyo مقایسه میکنی به عمق فاجعه بی میبرم

  • AMIR-GAMER گفت:

    جمع کنید بسته 😐 منطقی نمیشه حرفید.

  • مایکروسافت ۴ تا نماینده سونی هیچی این است قدرت مایکروسافت
    درضمن بگم که آقای افرومند طراحی شماست ؟ خیلی قشنگه

  • Amir گفت:

    یکی دوتا رو قبول دارم ولی بقیه اش 😐
    حالا اگر یه نظر سنجی برای همه بزارید بلا استسناء بازی سونی با اختلاف خیلی زیاد جلو میزنه حالا عیبی نداره god of ps خودت رو ناراحت نکن :yes: بزار فن های xbox با این نظر سنجی حال کنن به هر تو همه ی بهترین ما بودیم حالا این یه دفعه اینا بشن چه اشکالی داره فقط همه دوستان تا گمیزکام صبر کنن تا ببینن دنیا دسته کیه
    shahrum021 مثل اینکه سازنده خود هیلو بانجی بودها حالا دوست داشته یه خورده شبیه هیلو درست کنه مگه جرم انجام داده :yes:

  • SE7EN گفت:

    BATTLEFIEL 4 ,Watch Dogs,MTtal Gear Solid V: The Phantom Pain,The Division AND rys 😮 :giggle:

  • Black One گفت:

    بچه ها ما برگشتیم 😀 😀
    کنکور رو دادیم

  • amir badboy گفت:

    هادی جان هرچی میگردم نمتونم پیدا کنم همونایی که میگفتی موافقن
    کجان به ما هم نشون بده پس چرااونا ساکتن
    البته نه اونایی که خودشون عضو تحریری هستند
    :yes:

  • shahrum021 گفت:

    این سایت بنظرم تنها سایتی هست تو ایران که به صنعت گیم جدی مببردازه توهین به تحریریه کار درستی نیس اینقدر gamespot نکنید و سایتای خارجیو مثال نزنید مشکل از شخصیته بعضی گیمرهاست کسیکه جوگیره در عرض دو هفته سه تا اوتار عوض میکنه تا بازیه کنسول مورد نظرش یه خبر میزاره خودزنی میکنه سریع میگه این بازی بهترینه باید خودشو اصلاح کنه

    • amir badboy گفت:

      به نظر من که ترسو ترین سایت چون سری حرف های حق رو پاک میکنه این عادتشه
      البته منظور من سایت ها به کسی نمیگم سایت خودش پاک میکنه اصلا کسی توش دخالت نمی کنه سایته دیگه مخش تاب داره مغز که نداره

      • تقصیر بعضیاست که تو بعضی پستا شماره میدادن و فحاشی می کنن .. سایت هم رو بعضی کلمات حساسه …. میره واسه تایید یا جفنگش می کنه …. تقصیر کسی نیست … تو هم ناراحت نباش … ولی ترسو نه دیگه ( البته فک کنم منظورت سیستم کامنت سایته ؟ ) همه ی کامنتا تایید میشن مخصوصا انتقادا ، هر چند دیر یا زود داره ولی ….
        به هر حال امیر جان ( پسر بد ، بد بوی ) جوابتو تو صفحه ی قبل دادم …..

      • حق باتو هستش امیر بد بوی دیگه اینا شورشو دراوردن این مسخره بازیا چیه که تا میای حرف راست و حقیقی رو (البته به همراه یه کم شوخی و تیکه انداختن)بزنی در جا اقایونxوyوهزاران نفر دیگه میان جوابتو میدن و واست نقش پدربزرگ مهربونو بازی میکنن و دم از شعور و حیا و شخصیت میزنن و همیشه جواب واسه گفتن هم دارن و بلافاصله چند دقیقه بعدش کامنتا رو پاک میکنن و مینویسن که امکان نظر دادن وجود نداره،مثل قضیه دیروز بتلفیلد و…… :reallypissed: هر کسی صبر و اعصابش یه سقفی داره که اگه از اون سقفه بالاتر بره یا بزنه خدا میدونه که چه اتفاقای عجیب و غریبی و وحشتناکی میوفته.آهای اقای هادی جوربنیان تویی که داری میگی که سیستم سایته که به بعضی از کلمات حساسه و کسی تو اینجور ماجرا دخیل نیستش،پس برو به رفیقات بگو که از غیبت کبرا دربیان و کم بیان ئاسه دیگران قدقد کنن :reallyangry: دراخر هم معذرت میخوام که اینقدر لحن گفتارم تند بود ولی بالاخره یه نفر باید بیاد و حرف راستو بزنه چون به نظر من خیلیا تو این سایت از بعضیا میترسن(البته نظر شخصیه منه)

  • shahrum021 گفت:

    وقتی بعضیا فحش میدنو بی احترامی میکنن باید سایت چیکار کنه بعضیا انگار ارثه باباشونو طلب دارن

  • TINTIN گفت:

    ببین دوست من شاید یکم زیائه روی می کنیم چونهادی جان گفت برا ما هم یک نظر سنجی قرار می گیره

    یگه خودت رو کنترل کن

    جای reza.l خالی حوصله داشت جواب همه رو با شوخی می داد

  • Altair گفت:

    اخه چرا این چه رفتاریه اونای که میگن سایت خارجی
    همین چند وقت پیش بود تو یه سایت خارجی بیشتر رای ها این بود که xbox بهتره تو یکی دیگه دیگه هم اکثر رای ها این بود که ps4 بهتره
    حالا تو این سایت خوب game fa بین اعضای تحریریه این بازی ها بهتر بود چه اشکالی داره
    من خودم ۶ تای اول رو قبول دارم البته جای بازی ها رو عوض می کنم و batman رو هم قرار میدم
    حالا یه نفر میگه فقط بازی های ps و یه کی میگه فقط xbox حالا این بنده خدا ها نظر سایت game fa رو هم گزاشتن چه اشکال داره که اینقدر بی احترامی میکنین

  • Altair گفت:

    یه چیز دیگه اکثر اون هایی که گفتند game spot
    همون هایی هستند که وقتی نمرهی last of us اومد
    گفتند gamespot اشغاله
    ____________________________________________________________
    من خودم game spot رو خیلی قبول دارم منظورم از حرفم اینه که بعضی ها اینقدر تعصب دارن که حرف خودشون رو هم نقض میکنند
    _____________________________________________________________
    مثل ای کوجیما که قبلا بهش می گفتند استاد(ولی بیچاره اصلا نگفنت xbox از ps بهترهفقط از xbox تعریف کرد)
    بعدش کوجیما شد دیوانه و MGS شد یه بازیه معمولی
    واقعا باید تاسف خورد

  • خجالت بکشین !
    آدما که همه شبیه هم نیستن که میخواین دیدگاه های ما و شما یکی باشه ! ۲۳ نفر فقط تو بخش سایت فعالیت می کنن و حدود ۱۵ نفر هم برای بخش مجله.

    همش دارین می زنین تو سر بازی Ryse! خب این بازی رتبه هفتم رو گرفته. ملاک های بیشتر اعضای تحریریه برای بخش فنی نبوده که همش مسئله باگ رو می کشین وسط ! در اینکه چرا برای سایت نظرسنجی نذاشتیم به این علت بود که تعداد بازی ها زیاد بود و نمی شد تو یه مدت زمانی کوتاه این نظرسنجی رو جمش کرد!

  • shinigami گفت:

    اسم سایتو بجای گیمفا بزارید ایکس باکسفا 😛

  • kurosh گفت:

    سه اینا.چتونه بابا؟ی بازی تو لیست نیست!به ناموست توهین شده؟به غیرت و شرف و شخصیتت توهین شده؟واقعا باید گفت زکی!جمع کنید این بچه بازیارو!

  • FAith گفت:

    با سلام به مدیر و اعضای تحریریه وبروبچه های گل گیمفا ببخشید هر جا سوال پرسیدم جواب ندادن می خواستم بپرسم این فراخوان تابستون چی شد؟ ?:-) ?:-) ?:-) ?:-) پس من همه ی قوانین و مطالب عضویت در تحریریه رو خوندم و نوشته بود باید صبر کنیم هر سه ماه فراخوان میدید ولی ندادید من نمونه کار آماده کردم.

  • Mahdi.AC نه جان من بگو من چی گفتم ؟؟؟ من گفتم این انتخابای سایته گیم فائه ، خب وقتی انتخابای سایتن یعنی تحریریه نظر میدن ، الان شما مجله می خری ، خب توش برترینارو نوشته ، ممکنه موافق باشی یا مخالف چیکار می کنی ؟؟؟؟ من نه گفتم کاربرا کاری نکنن ، نه گفتم فقط بیان تشکر کنن … گفتم که اگه قرار بود نظر سنجی باشه ، خب میزاشتن دیگه ، اگه هم نیست یعنی فعلا امکان نداره …
    من گفتم اون کاربری که موافقه این نظراته چرا نظر نمیده و نمیگه من خوشم اومده تا بحث بالا نگیره ، من به همه گفتم اسپم میدن ؟؟؟ من به بعضیا گفتم که واقعا هم میدن ، من به کامنتایی که بر اساس نظر شخصی یه فردی باشه احترام قائلم ؛ چون نظرشه ولی وقتی توهین میشه ، الان کل کامنترو بخونی کلی فوش به منو امثال من دادن ، در حالی که ما فقط داریم میگیم احترام بزارین به نظر هم ….
    چند نفر به من گفتن بی شعور ، من بدم ؟ چند نفر گفتم بی فهم من بدم ؟؟؟ من اصلا با هیچ کس خاصی نبودم ، به جز امیر عزیز که داشتیم با هم بحث می کردیم ولی مهدی جان خداییش خودت بگو تو نظر گیم اسپاتو باقی سایتا حتی مجله های داخلی نظر کاربرا مهمه واسشون ؟؟؟ مجله های اخلی که مینویسن و میرن و گهگاهی یه بحث کوچیک میزارن و … اینجا شما دارین نظر میدین ولی حق بهضیا ( اصن من نه ، من همون نفهم ) واقعا دیگه نه تنها کم لطفی بلکه …. نمی گم که یه موقع به کسی بر نخوره … در ضمن اگه به شما توهینی شد از سمت من ببخشید ….

  • Amir گفت:

    به نظر من بهتر که نظر دادن رو قفل کنید 😐 :yes:

  • mahdi saint گفت:

    فقط اینکه بعضیا فقط سن زیاد میکنن ولی از عقل…
    آخه یکی بیاد بگه از این فن بازیا کی چی گیرش اومده ماهم بیام تو کار
    با تعریف و تمجید کردن ماوشما یا تحقیر کردن هیچی تغییر نمیکنه نه سونی نه مایکروسافت هیچکدوم نمیان از سودی که میکنن یه چیزیم به شما بدن
    طرفدار هرچی هستید مرد باشید بازی اینا همه واسه بازیه سرگرمی
    شخصیت خودتونو خورد نکنید واسه هیچی 😐

    • من با نظر سنجی کاری ندارم. به اعضای تحریره هم نیستم اصلا من فدای همشون بشم. دارم درباره ی این فن بازی باهات صحبت میکنم. وقتی یه اثری که شاهکاره کامل هستو به خاطر نفهمیدن داستان و حتی سبک بازی میبرن زیر سوال و میگن آشغاله خوب آدم آتیش میگیره چون یارو داره حرف نا حق میزنه. بابا اومدن تو مقاله ای که نوشته سبک نقش آفرینی میگن که بازی آشغاله چون استراتژی هست!!! بازی نکرده میگه کرافیک ونور پردازیش بده!!!!! شما عصبانی نمیشی؟ بعدم میان میگن که این عنوان هر سال میاد پس مزخرفه و تکراری هست خودتم فکر کنم بفهمی کدوم عنوان رو میگم. من جونم واسه اعضای تحریره ولی طرفداری ناحق نکنید.

      • mahdi saint گفت:

        Keyvan 316 سلام دیشب من نبودم الان جوابتو دیدم
        کیوان جان شما وقتی میدونی یه بازی خوب و عالیه ولی یکی دیگه حالا به قول شما
        که داستان بازی رو نفهمیده میاد اون بازی رو زیر سوال میبره…شما وقتی میبینی که بعد توجیه شما بازم حرف خودشو میزنه عزیز ول کن دیگه جوابشو هم نده به جز ناراحتی هیچی نداره آخرشم مثل الان میشه
        اصلا خودت یه خورده فکر کنی میفهمی که اینجور بحثارو نباید کش داد :smirk:

  • davoud.DM گفت:

    نمایش بتلفیلد عالی بود؛ دوستان اینجا اومدین که نظر بدید نه اینکه دعوا کنین مسخره کنید یا به نظر دیگران احترام گذاشته نشه؛ تیمی که برامون این همه زحمت میکشن و نمایشگاه ۲۰۱۳ رو به صورت رایگان با زیر نویس تهیه میکنند واقعا جای تشکر داره پس به هم احترام بزارید با تشکر از همه :-*

  • S_Majid_S گفت:

    ببخشید من هر چی این کنفرانس ها رو دیدم بازی mirror’s edge 2 رو ندیدم!!پس کجاست؟ ?:-)

  • davoud.DM گفت:

    اخر کنفرانس الکترونیک ارتس دوست عزیز 😉

  • Dante11 گفت:

    من از Forza و Ryse و MGS 5 خیلی خوشم اومد.
    البته The Witcher 3 هم حرف نداشت. :yes: :yes: :yes:

  • amir badboy گفت:

    ما از اعضا سایت چیزی نمی خوایم فقط یک نظر سنجی ساده ولی دقیق میخوایم که کاربران سایت هم توش شرکت کنن با تشکر

    این جمله کاملا احترام توش بوده اگه کم و کسری داره بگین جبران کنیم

    صحبت احترامو می زنین اینم احترام

    ببینیم با احترام کار به کجا میکشه

    اقایون تحریری جواب میخوایم جواب

  • Dante11 گفت:

    دوستان بیخیال به نظر هم احترام بذارین یه خورده این فرهنگ رو پرورش بدین خوب طرفدار های سونی کنسولشون رو تمجید کنن و طرفدار های مایکروسافت هم کنسول خودشون رو نه این که یه دفعه بیاین بگین ایکس باکسفا یا سایت هواداران سونی برای بهتر بودن به نظر همدیگر احترام بذارید.

  • SE7EN گفت:

    ممنونم از برادران که انتخاب حق رو به حق دار دادن tnx

  • npcboot گفت:

    اگه به نمایش باشه Quantum Break چی داشت واقعا؟در این که بازی بزرگی هست شکی نیست ولی لطفا اعضای تحریریه جواب بدبد که انتخاب کردید در ضمن سورپرایز نمایشگاه Metal Gear Solid V & The Division
    بودند که همه غافلگیر کرد :smug: :no:

  • npcboot گفت:

    اگه به نمایش باشه Quantum Break چی داشت واقعا؟در این که بازی بزرگی هست شکی نیست ولی لطفا اعضای تحریریه جواب بدبد که انتخاب کردید در ضمن سورپرایز نمایشگاه Metal Gear Solid V & The Division
    بودند که همه غافلگیر کرد :smug: :no: :smug:

  • amir badboy گفت:

    چه عجب سایت یکمی شجاع شده نظرارو پاک نمیکنه شایدم میکنه ما که بی خبریم
    الان میشه به سایت گفت پسر شجاع

  • npcboot گفت:

    عنوانی مثل beyond و killzone باز نظرم میتونستند تو لیست باشه تا Quantum Break و Mirror’s Edge 2
    😀

  • samijon گفت:

    یکی از اعضای تحریریه گفته بود که The order مگه چی داشت تا انتخاب بشه ولی فکر نکنم Quantum Break هم چیزی رو نشون داده باشه که اونم هم انتخاب بشه فقط جز جو سم لیک .و ویتچر حداقل لیاقتش دوم بود و واچ داگز بنظرم اونقدر قبل نمایشگاه ازش تریلر و عکس و خبر اومده بود و نمایش خیلی عادی هم داشت باز هم بهر حال نظر بعضی از بازی سازهای بزرگ تو تصمیم اعضا بی تاثیر نبوده در هر حال قابل احترام هستن و نظرشون اینا بوده.

  • برای من جای بسی تعجب است. 😐
    خب آخه این حرفه دارین می زنین(فلان بازی باید اول می شد یا این چرا اول هست.)یه لحظه به این فکر کنین که چند تا آدم با سلیقه های مختلف وجود داره. حالا چون اون طوری که شما خواستین نبوده باید به هم دیگه یا به بازی توهین کنین. شاید(یه چیزی بیشتر از شاید) میخواین با ایجاد درگیری و دعوا ، اوقات فراغت تون رو پر کنید.
    بازم میگم برای من جای بسی تعجب است 😐

  • دوستان عزیز به تیتر دقت کنید بهترین بازیهای نمایشگاه E3 پس قرار نیست یک بازی ابتدا نقد بشه و بحث فنیش و ساختاریش و هنریش تجزیه و تحلیل بشه بعد ما بیایم انتخاب کنیم.صرفا از روی بعد نمایشیش تو نمایشگاه بررسی شده شاید بازی RYSE که دوستان میگن بعد از انتشار باگی نداشته باشه یا زیاد داشته باشه یا کم داشته باشه ولی اینکه حالا هفتم انتخاب شده صرفا به دلیل نمایش خوبی بوده که تو نمایشگاه داشته.منکر نمایش فوق العاده بتل۴ یا دیویژن یا متال بودید؟مثلا من خودم THE ORDER رو انتخاب کرده بودم ولی تو لیست نیست حالا نظر خیلیهای دیگه نبوده من بیام بگم چرا نزاشتید؟باید بدونیم سلیقه با سلیقه متفاوته و همین موضوع زیبایی زندگیه.یا مثلا MIRRORS EDGE هم تو انتخابهای من نبوده ولی تو لیست هست پس من هم به نظر جمع احترام میزارم و دوباره نمایشش رو نگاه میکنم شاید چیزی درش بوده که من متوجه نشدم خوب به نتیجه ای نرسیدم ایرادی نداره خیلیها با نظر من همسو نیستن اصلا مشکلی نیست من میپذیرم.اما در مورد اینکه آیا خون اعضای تحریریه رنگینتره باید بگم این حرف واقعا من رو ناراحت کرد و کامنت دادم چونکه دوستان همین اعضای تحریریه هستند که شما رو میارن تو سایت با اخبار و تریلر و مقاله و مصاحبه و …تا حالا فکر کردید پشت یه ترجه یا مقاله چقدر تلاش و تحقیق صرف شده؟نه خونشون رنگینتر نیست ولی چون دستشون عملن در کار ترجمه و خبررسانی و سرزدن به منابعی بیش از سایتهای فارسی زبان داخلی هستند پس میشود گفت شاید شاید یه تعدادیشون بیشتر و بهتر و با دقت تر بتونن یه بازی رو بررسی کنن هرچند که این تاپیک بحثش برترین نمایشهای نمایشگاه بوده نه نقد یک بازی همین پس به سلیقه برمیگرده و فکر میکنم به هیچ عنوان بحث کنسولی یا تعصب درش دخیل نبوده و باید به این لیست احترام گذاشت.حالا هر بازی منتشر شد نقدی نوشته شد و شما موافقش نبودید با دلیل و اده میشه اومد و ضد نقد بحث کرد و نظرات رو با منطق بیان کرد همین.ممنون از تمام دوستانی که مطلب رو با دقت میخونن و به سلایق دوستان زحمت کششون احترام میزارن هرچند که باب میلشون نباشه.

  • Dante11 گفت:

    کار یه سری درست کردن دعوا و بحث نمیدونم چرا ولی خوب شاید لازم دارن دیگه. :-((

انتخاب بهترین بازیهای نمایشگاه E3 2013 توسط گیمفا - گیمفا