بازی Star Wars: Eclipse به آثار قبلی کوانتیک دریم شباهت دارد
مدیرعامل استودیوی کوانتیک دریم (Quantic Dream) در صحبتهای اخیر خود تایید کرد المانها و پایههای اساسی عناوین قبلی این توسعهدهنده در بازی Star Wars: Eclipse نیز حفظ شده است.
آقای Guillaume de Fondaumiere در مصاحبهی جدید خود میگوید عنوان اکشن ماجراجویی Star Wars: Eclipse دارای داستان و شخصیتهای قوی و همچنین شخصیتهای چندگانه قابل بازی است و در عین حال، به بازیکنان این امکان را میدهد که از طریق اعمال و تصمیمات خود، نحوه روند داستان را تغییر دهند.
استودیوی کوانتیک دریم در عناوین خود تلاش میکند تا روایتها و شخصیتهایی را ارائه دهد که بازیکنان را با تصمیماتی که در طول بازی میگیرند، در دنیایی جدید غوطهور نماید. بهرهگیری از دنیای Star Wars برای ارائهی یک روایت متفاوت، ایدهای جذاب به نظر میرسد و باید منتظر ماند و دید تا استودیوی کوانتیک دریم چه عملکردی را با عنوان Star Wars: Eclipse از خود نشان خواهد داد.
طبق آخرین گزارشها، روند توسعهی بازی Star Wars: Eclipse به خوبی طی میشود. با این حال، تاکنون اطلاعات دقیقی از تاریخ انتشار بازی مذکور در دسترس نیست. چندی پیش نیز شرکت چینی نتایز (NetEase) استودیوی کوانتیک دریم به صورت رسمی خریداری کرد.
پر بحثترینها
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- Stellar Blade از لحاظ فنی کم نقص و عالی اجرا میشود
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- گزارش مالی مایکروسافت: افزایش درآمد ایکس باکس به دلیل خرید Activision Blizzard
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- ممکن است GTA 6 در حمل اسلحهها همانند Red Dead Redemption 2 عمل کند
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
نظرات
اول که میگفتن با آثار قبلیشون فرق داره به خاطرش میخوان انجین عوض کنن چی شد پس ؟
هیچ کسی برای این بازی هایپ نیست ولی این نشون میده سال ها پس یه عده فن بوی بودن بود الکی سر بازی های این استودیو تعصب میخوردن الان دیگه انحصاری نمیزنه نظر هم در موردش به زور میدن
چقدر سر Quantic Dream تو سر ایکس باکس میزدن
, دلشون خوشه صنعت سینما رو با بازی قاطی کردن و گفتن ایده جدیده
سر کوجیما هم می بینم یه عده دارن الکی ازش تعریف میدن چند سال دیگه می بینمشون ,
مسخره بازی های که تو صنعت گیم راه انداختن بازیشون فاقد ارزش بازی بودن هستش , بدترین بازی میزنه چون انحصاری هست الکی میان ازش تعریف میکنن و بزرگش میکنن
شاید برای شما فـــقـــط گیمپلی توی بازی مهم باشه ولی عدهای هم هستن که خود داستان یا نوع روایت متفاوتی که کوجیما یا کیج دارن رو به نسبت سبک کلاسیک روایت داستان در ویدیوگیم بیشتر میپسندن. چون صرفاً شما دوست ندارین، دلیل بر بد یا اشتباه بودن اونا نیست.
بازی نهایی محصولی که صرفا اسمش مشخص شده و یه کانسپت تریلر سینماتیک ازش پخش شده که همونم ”Subject to change“ هستش، میتونه هر جوری از آب در بیاد. ممکنه خیلی به ساختههای قبلیش شبیه باشه، ممکن هم هست محصول نهایی کاملا با بازیهای قبلی استودیو متفاوت باشه؛ اصلا این امکان هم هست که بازی بعد از تغییرات زیادی، حتی کنسل بشه.