دنیای بازی ها و نیاز گیمرها - گیمفا
دنیای بازی ها و نیاز گیمرها - گیمفا
دنیای بازی ها و نیاز گیمرها - گیمفا
دنیای بازی ها و نیاز گیمرها - گیمفا

دنیای بازی ها و نیاز گیمرها

پست گیمفا
۱۷:۵۸ ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
دنیای بازی ها و نیاز گیمرها - گیمفا

گیمرها دنیایی متفاوت از افراد عادی دارند. برای آن‌ها هر بازی ویدئویی یک جهان منحصربه‌فرد است که یاد می‌گیرند، چگونه در آن کاوش و پیشرفت کنند. بر اساس آخرین تحقیقات، گیمرها نسبت به افراد عادی ضریب هوش بالاتری دارند و از مهارت حل سریع مشکلات و تصمیم گیری بالایی برخوردار هستند. علاوه‌بر ویژگی‌های متفاوت، گیمرها علایق و نیازهای متفاوتی نیز دارند. برای مثال؛ اگر می‌خواهید یک گیمر را خوشحال کنید، احتمالا یکی از بهترین گزینه‌ها، هدیه دادن گیفت کارت های بازی ها به آن ها است. به نقل از سایت “گیمفا” در مقاله ای تحت عنوان”  گیفت کارت هایی برای گیمرها ” گیمرها دوست ندارند هیچ مشکلی باعث اختلال در روند بازی کردن آن ها بشود و این واقعیت را شرکت های بازی سازی هم می دانند؛ به همین جهت درصدد جلب رضایت گیمرها با تولید محصولاتی مثل؛ گیفت کارت های بازی و آیتم های درون بازی هستند.

گیفت کارت‌های گیمینگ جزو پرفروش‌ترین گیفت‌کارت‌ها هستند.

گیفت کارت‌های مناسب گیمینگ، این امکان را به گیمرها می‌دهند تا بتوانند تجربه بازی‌های ویدئویی را در کنسول‌های بازی، رایانه و موبایل گسترش دهند. برای مثال، برخی گیفت کارت‌ها مخصوص یک پلتفرم هستند، مانند؛ گیفت کارت استیم که باعث می‌شود آن‌ها بتوانند از بین همه بازی‌های موجود در یک پلتفرم، بازی مورد علاقه خود را انتخاب کنند. برخی گیفت کارت‌ها نیز مناسب یک دستگاه مانند کنسول بازی یا مناسب یک سیستم عامل موبایل هستند.

گیمرها با گیفت کارت چه چیزهایی می‌خرند؟

فرقی نمی‌کند طرفدار بازی‌های موبایلی باشید، گیمر کنسول باشید و یا بازی‌های آنلاین را در رایانه دسکتاپ بازی کنید، برای همه این موارد گیفت کارت‌هایی وجود دارند که پرداخت هزینه بازی یا هزینه آیتم‌های درون بازی‌ها را آسان می‌کنند. شما با استفاده از گیفت کارت‌هایی مانند: گیفت کارت اپل، گیفت کارت گوگل پلی، گیفت کارت پلی استیشن و … می‌توانید به‌راحتی و با پرداخت ریالی به تمامی آیتم‌ها و بازی‌های پولی دسترسی داشته باشید.

گیفت کارت‌ها در سراسر دنیا از بهترین روش‌های پرداخت هستند اما این روش برای گیمرهای ایرانی از اهمیت بیشتری برخوردار است. زیرا با شرایط تحریم‌های بین‌المللی، کاربران ایرانی به سرویس‌های پرداخت بین‌المللی مانند: پی پال دسترسی ندارند.

بازیکنان با استفاده از این گیفت کارت‌ها می‌توانند یک بازی پولی را بخرند یا هزینه پیش‌خرید بازی‌های جدید را پرداخت کنند. گیمرها همچنین برای یک تجربه عالی از بازی‌های ویدئویی به خرید اقلام مختلف از فروشگاه‌ درون بازی‌ها نیاز دارند و با شارژ اکانت با گیفت کارت می‌توانند آیتم‌هایی مانند: اسکین کاراکترهای درون بازی، انواع سلاح‌ها، وسائل نقلیه درون بازی، آیتم‌های شخصی‌سازی کاراکتر و ماشین، آفرهای بازی و انواع پول و جم بازی‌های مختلف را خریداری کنند.

محبوب‌ترین گیفت کارت‌ها برای گیمرهای کنسول، موبایل و رایانه

نیازهای کلی گیمرها شامل سخت‌افزار یا دستگاه گیم (موبایل، کنسول و رایانه یا لپ‌تاپ)، فضای مناسب گیمینگ، روش آسان پرداخت، نرم‌افزار یا خود بازی و امکان خرید آیتم‌های درون بازی‌ها می‌شود. در بین دستگاه‌های گیم، ابتدا کنسول‌ها و رایانه‌ها پیشگام بودند و سپس نوبت به همه‌گیر شدن موبایل به‌عنوان یک تجربه گیمینگ رسید. بر این اساس فروشگاه‌های بین‌المللی و پلتفرم‌های بازی و شرکت‌های سازنده کنسول‌ها انواع گیفت کارت‌ها را برای گیمرها ارائه کرده‌اند که با برخی از آن‌ها آشنا می‌شویم.

گیفت کارت گوگل

با شارژ اکانت گوگل پلی از طریق گیفت کارت گوگل، تمامی بازی‌های پولی این فروشگاه در دسترس شما قرار می‌گیرند. نکته دیگر این‌که بیشتر بازی‌های محبوب سیستم عامل اندروید، اقلام متنوعی را با هزینه‌های مختلف در فروشگاه درون بازی ارائه می‌دهند و شما با میزان اعتبار اکانت می‌توانید آن‌ها را بخرید.

گیفت کارت اپل

دارندگان دستگاه‌های تحت سیستم عامل iOS برای دانلود بازی‌های پولی و خریدهای درون بازی از گیفت کارت اپل استفاده می‌کنند. یک مزیت دیگر خرید این گیفت کارت در این است که علاوه‌بر این موارد می‌توانید هزینه اشتراک سرویس‌های متنوع اپل را نیز بپردازید و یا از اپ استور، انواع موسیقی، فیلم و کتاب را دانلود کنید.

دنیای بازی ها و نیاز گیمرها - گیمفا
تجربه آنلاین بازی‌های مولتی پلیر با در پلتفرم استیم

گیفت کارت استیم

بسیاری از علاقمندان بازی‌های آنلاین گروهی به‌سراغ پلتفرم استیم می‌روند. استیم یک شبکه بزرگ برای ارائه بازی‌های ویدئویی است که در سال ۲۰۰۳ توسط کمپانی Valve راه‌اندازی شد. با گیفت کارت استیم می‌توانید وارد پلتفرمی شوید که خدماتی بسیار مختلف را به کاربران خود ارائه می‌دهد. امکان تجربه بازی‌های چندنفره آنلاین، دریافت آپدیت اتوماتیک بازی‌ها، پیش خرید بازی ها با قیمت کمتر و دسترسی رایگان به برخی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدئویی از مزایای خرید گیفت کارت استیم است.

گیفت کارت پلی استیشن

شرکت پلی استیشن سه نوع گیفت کارت مختلف را ارائه می‌دهد. معروف‌ترین آن‌ها به گیفت کارت پلی استیشن یا گیفت کارت پلی استیشن نتورک (PSN) شهرت دارد. گیمرها از این گیفت کارت برای شارژ اکانت خود استفاده می‌کنند. با ردیم این گیفت کارت از خدمات فروشگاه پلی استیشن برخوردار می‌شوید. برای ردیم، کافی است کد گیفت کارت را در اکانت خود وارد کنید تا اکانت شما بر اساس میزان اعتبار گیفت کارت، شارژ شود.

برخی از کاربردهای این گیفت عبارتند از: امکان خرید بازی‌های جدید و قدیمی پلی استیشن، پیش خرید بازی‌ها، برخورداری از تخفیف‌ها، امکان خرید موزیک‌های مختلف از فروشگاه و حتی خرید گیفت کارت پلاس برای بازی‌های آنلاین. توجه داشته باشید که اعتباری را که از طریق گیفت کارت پلی استیشن وارد اکانت خود کنید، دیگر قابل واگذاری به دیگران و انتقال به اکانت‌های دیگر نیست.

گیفت کارت پلی استیشن ناو

پلی استیشن ناو (Playstaion Now) یکی از سرویس‌های محبوب شرکت سونی است که امکان استفاده از بازی‌های آنلاین را برای گیمرها فراهم می‌کند. در این حالت، گیمرها بدون نیاز به کنسول‌های پلی استیشن و از طریق رایانه به بازی‌های ویدئویی محبوب دسترسی دارند. گیفت کارت پلی استیشن ناو از طریق شرکت سونی ارائه شده است تا گیمرها هزینه‌های این سرویس را به آسانی پرداخت کنند و به بازی‌های این پلتفرم و آیتم‌های درون بازی‌ها دسترسی داشته باشند.

گیفت کارت پلی استیشن ناو مانند بسیاری از گیفت کارت‌ها دارای ریجن‌های متنوعی است که از جمله آن‌ها می‌توان به کشورهای آمریکا، آلمان، اتریش، سوئیس و انگلیس اشاره کرد. برخی از امکانات دیگر این گیفت کارت عبارتند از: امکان ذخیره بازی در Cloud پلی استیشن ناو و امکان ادامه بازی در Windows PC یا PlayStation.

گیفت کارت پلی استیشن پلاس

پلی استیشن پلاس یک سرویس اشتراک سونی برای دارندگان کنسول‌های سونی است. گیمرها با خرید این اشتراک و فعال کردن آن از امکانات بیشتر برخوردار می‌شوند. نکته دیگر این که اشتراک پلی استیشن پلاس برای کنسول‌های PS4 و PS5 در دسترس است.

بهترین روش خرید اشتراک پلی استیشن پلاس به‌ویژه برای گیمرهای ایرانی، خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس با پرداخت ریالی از سایت‌های ارائه دهنده خدمات بازی و گیفت کارت است. برخی از امکانات خرید اشتراک پلی استیشن پلاس عبارتند از: امکان تجربه بازی های پلی استیشن ۴ به‌صورت آنلاین، امکان تجربه بازی‌های رایگان که به‌شکل ماهانه برای مشترکان، باز می‌شوند، ارائه تخفیف‌ها و آفرهای ویژه در فواصل زمانی مختلف، امکان دانلود خودکار به‌روزرسانی‌ها برای بازی‌ها و همچنین برای کنسول در حالت رست مد و نیز امکان آپلود فایل‌های ذخیره بازی در فضای ابری.

گیفت کارت پلی استیشن پلاس علاوه‌بر مزایایی که برای گیمینگ حرفه‌ای دارد، برخی مزایای جانبی دیگر نیز دارد. برای مثال با خرید این گیفت کارت و خرید اشتراک پلی استیشن پلاس، به بسیاری از فیلم‌ها، محتواهای ویدئویی و انواع موسیقی دسترسی خواهید داشت.

گیفت کارت ایکس باکس

شرکت مایکروسافت، ارائه‌دهنده انواع گیفت کارت ایکس باکس است و گیمرهای انواع کنسول‌های بازی ایکس باکس از این گیفت کارت برای خرید امکانات و بازی‌های مختلف استفاده می‌کنند. گیمرها با خرید گیفت کارت ایکس باکس علاوه‌بر بازی‌ها، آیتم‌ها و مپ‌ها به انواع فیلم‌ها و سریال‌های جدید در فروشگاه‌های ویندوز و ویندوزفون نیز دسترسی خواهند داشت.

اشتراک ایکس باکس گیم پس

ایکس باکس گیم پس آلتیمیت یک اشتراک را ویژگی‌های بی‌نظیر است. با این گیم پس بر اساس نوع پلن و مدت آن می‌توانید در آن مدت، به‌طور نامحدود به تمامی بازی‌های موجود در پلتفرم ایکس باکس و خدمات دیگر پلتفرم، دسترسی داشته باشید.

مشکلات اخیر گیفت کارت گوگل پلی

بی شک، گیفت کارت گوگل پلی به‌دلیل خدمات گوناگون پلتفرم گوگل پلی، یکی ازکارت‌های محبوب دنیا به‌شمار می‌آید. تقریبا تمامی کسانی که دارای دستگاه های اندرویدی هستند حداقل یکبار از گوگل پلی استفاده‌ کرده‌اند. با این حال، مشکلات اخیر این گیفت کارت به‌دلیل تحریم‌های بین‌المللی و محدودیت کاربران ایرانی باعث بوجود آمدن روش های جایگزین مثل؛ خرید پول بازی و سایر بسته‌های کاربردی از سایت‌های ارائه دهنده خدمات شده است. خرید پول بازی و برنامه های کاربردی توسط این سایت ها، با توجه به اطمینانی که به آن ها دارید، گزینه ایده آلی برای گریز از مشکل ردیم گیفت کارت گوگل است.  

دنیای بازی ها و نیاز گیمرها - گیمفا
گیفت کارت گوگل؛ محبوب‌ترین کارت دنیای گیمینگ

با گیفت کارت، تمام موانع گیمینگ را کنار بزنید

گیفت کارت‌ها در سراسر دنیا از محبوب‌ترین روش‌های پرداخت هزینه‌های بازی و هزینه خرید‌های درون بازی هستند. در ایران و با توجه به شرایط تحریم‌های بین‌المللی، گیمرها می‌توانند گیفت کارت‌ها را به‌راحتی از سایت‌های معتبر بخرند و با شارژ اکانت، هزینه‌های بازی‌ها و پلتفرم‌های گیمینگ را بپردازند. بنابراین؛ با ردیم گیفت کارت، به هر آیتم و اشتراک و آفری که بخواهید در پلتفرم گیم و داخل بازی‌های ویدئویی دسترسی پیدا می‌کنید.

armanamirstrangerDARKSIRENmeysamb

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

دنیای بازی ها و نیاز گیمرها - گیمفا
دنیای بازی ها و نیاز گیمرها - گیمفا
دنیای بازی ها و نیاز گیمرها - گیمفا
دنیای بازی ها و نیاز گیمرها - گیمفا
دنیای بازی ها و نیاز گیمرها - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

دنیای بازی ها و نیاز گیمرها - گیمفا