پول درون بازی و آنچه درباره آن باید بدانید  - گیمفا
پول درون بازی و آنچه درباره آن باید بدانید  - گیمفا
پول درون بازی و آنچه درباره آن باید بدانید  - گیمفا
پول درون بازی و آنچه درباره آن باید بدانید  - گیمفا

پول درون بازی و آنچه درباره آن باید بدانید 

پست گیمفا
۰۰:۴۴ ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
پول درون بازی و آنچه درباره آن باید بدانید  - گیمفا

پول درون بازی یا ارز رایج بازی، نوعی دارای مجازی است که فقط در درون بازی‌ها اعتبار دارد و با استفاده از آن‌ها می‌توانید خرید درون بازی یا خرید درون‌برنامه‌ای داشته باشید. پول درون بازی می‌تواند به مفهوم پول نزدیک باشد مانند: سی پی کالاف دیوتی موبایل یا یو سی پابجی موبایل و یا از انواع جم یا جواهرات و سکه باشد. برای آشنایی با چند پول پرتقاضا در بازی‌های مختلف و روش خرید آن‌ها از فروشگاه اینترنتی آی گیم با ما همراه باشید.

آشنایی با محبوب‌ترین خریدهای درون بازی

چند سالی هست که عبارت پول بازی بیشتر به گوشمان میرسد. البته این عبارت برای گیمرها، به خصوص گیمرهای موبایلی از روزمره ترین عباراتیست که می شنوند و با آن سر و کار دارند. پول بازی که در هر بازی با نام های مختلفی شناخته شده هستند. هر بازی به تقلید از دنیای واقعی یک ارز رایج برای خود دارد. هر گیمر برای خرید امکانات یا شرکت در رویدادها باید هزینه در نظر گرفته شده توسط سازندگان بازی را پرداخت نماید.

خرید درون بازی یا خرید پول بازی که بعضا با نام ریز پرداخت (Micro payment) شناخته می شود یکی از شناخته شده ترین راهکارهای درآمدی سازندگان بازی و بعضی نرم افزارهاست. جم نیز یکی از پول های درون بازیست و خرید جم هم با همان مفهوم پول درون بازی معنای یکسانی دارد. در ادامه با معروف‌ترین و محبوب‌ترین پول های بازی آشنا خواهیم شد:

سی پی کالاف دیوتی موبایل

کالاف دیوتی موبایل یکی از برترین بازی‌های اکشن برای موبایل است که در حالت‌های بتل رویال و جنگ تیمی می‌توانید آن را بازی کنید. این بازی توسط کمپانی اکتیویژن طراحی و منتشر شده است. سی پی واحدی برای پول بازی کالاف دیوتی موبایل است. شما با استفاده از سی پی کالاف دیوتی موبایل می‌توانید انواع سلاح‌ها، امکانات پیشرفته را خریداری کنید و یا با اسکین‌ها و آیتم‌های دیگر، شخصیت‌ها را برای خود شخصی‌سازی کنید.

پول درون بازی و آنچه درباره آن باید بدانید  - گیمفا

سی پی کالاف دیوتی موبایل

یو سی پابجی موبایل

بسیاری از گیمرهای سراسر دنیا، پابجی موبایل را برترین بازی موبایلی بتل رویال می‌دانند. این بازی در دسته هیجانی و سبک بقا قرار می‌گیرد و نسخه رسمی آن با نام Player Unknown Battleground برای پلتفرم‌های موبایلی عرضه شده و دسترس است. پول بازی پابجی موبایل، یو سی نام دارد. با استفاده از یوسی پابجی می‌توانید شخصیت‌هایی با قابلیت‌های ویژه بخرید، آن‌ها را با اسکین‌ها شخصی‌سازی کنید و یا امکانات و سلاح‌هایی با قدرت تخریب بالا بخرید.

جم فری فایر

گارنا فری فایر معروف به فری فایر، یک بازی اکشن و با سبک بتل رویال است که توسط کمپانی بازی‌سازی ۱۱۱dots Studio طراحی و منتشر شده است. در گیم پلی مشهور و محبوب این بازی، شما با چتر روی یک جزیره فرود می‌آیید و باید با انتخاب استراتژی مناسب و نیز انتخاب هم‌تیمی، تا می‌توانید زنده بمانید. پول رایج این بازی همان جم آن است. شما با جم فری فایر می‌توانید تمام امکانات لازم برای موفقیت در نبردهای نفس‌گیر فری فایر را تهیه کنید.

جم کلش آف کلنز

کلش آف کلنز یک بازی نام‌آشنا و محبوب و ساخته کمپانی سوپرسل است. این بازی ایتدا در سال ۲۰۱۲ برای آی او اس و سپس در سال ۲۰۱۳ برای اندروید منتشر شد. جم کلش آف کلنز همان جواهراتی است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید قابلیت‌های سربازان و هیروهای بازی را ارتقا دهید؛ آن‌ها را آموزش دهید و اقلام گوناگون درون بازی از جمله اکسیرها را بخرید.

پول درون بازی و آنچه درباره آن باید بدانید  - گیمفا

جم کلش آف کلنز

جم کلش رویال

کلش رویال یکی از دیگر بازی‌های محبوب موبایلی کمپانی سوپرسل است. این بازی ویدئویی یک زمین نبرد آنلاین بسیار بزرگ را برای گیمرها ایجاد کرده است که می‌توانند در آن، هوش استراتژیک خود را نشان دهند. جم کلش رویال نیز از جمله جواهرات قیمتی و الماس است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید سریع‌تر در این بازی پیشرفت کنید.

الماس هی دی

هی دی یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها با گیم پلی شبیه‌سازی زندگی کشاورزی و مزرعه‌داری است. جم هی دی شامل الماس و سکه هی دی است که امکانات شما را برای پیشرفت در این بازی افزایش می‌دهید. شما با استفاده از این جم‌ها می‌توانید دامنه فعالیت‌های خود ا افزایش دهید و مزرعه خود را نیز شخصی‌سازی کنید.

الماس بازی موبایل لجندز

کسانی که به بازی Dota 2 علاقه دارند، احتمال می‌دانند که بازی موبایل لجندز نیز یک بازی بسیار معروف در همان سبک است. این بازی با تم فانتزی و محیط استراتژیک خود این امکان را به شما می‌دهد تا تجربه‌ای جذاب را از یک بازی استراتژی این بار در موبایل داشته باشید

روش‌های مختلفی در بازی موبایل لجندز وجود دارد که با کمک آن‌ها می‌توانید جم دریافت کنید. اما باید در نظر داشته باشید که این روش‌ها نمی‌توانند جم زیادی را به شما اعطا کنند. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم که جم این بازی را بخرید تا روند پیشرفت شما در این بازی شیب صعودی پیدا کند.

آیا می‌دانید که با کمک جم‌های بازی موبایل لجندز چه کارهایی می‌توانید انجام دهید؟ با کمک جم شما می‌‌توانید آیتم‌های مختلف را خریداری کنید. خریداری آیتم‌های مختلف در بازی موبایل لجندز باعث می‌شود که سطح شما در این بازی سریع‌تر افزایش پیدا کند.

همچنین افزایش قدرت کارکترها ویژگی دیگری است که با خرید جم می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. اما آیا می‌دانید که می‌توان با کمک جم قهرمانان خاص بازی را نیز آنلاک کرد؟ از جمله قهرمانانی که می‌توانید با خرید جم آن‌ها را آنلاک کنید به Layla، Aamon، Saber و Valentina اشاره کرد.

پول درون بازی و آنچه درباره آن باید بدانید  - گیمفا

بازی موبایل لجندز

خرید ویباکس بازی فورتنایت

تقریبا هر بازی دارای یک واحد پولی است. شما با کمک این واحد پولی می‌توانید قابلیت‌های مورد نیاز خود را خریداری کنید. بازی فورتنایت نیز از این قاعده مستثنی نیست و ارز رایج آن ویباکس است. ارز ویباکس به دلیل قابلیت‌هایی که در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد، به نسبت ارزهای دیگر از محبوبیت بالاتری برخوردار است. اما این ارز چه ویژگی‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد؟

با کمک ویباکس بازی فورتنایت شما می‌توانید قابلیت‌های شخصی‌سازی زیادی را در بازی آنلاک کنید. از جمله این قابلیت‌ها نیز می‌توان به لباس، تغییرات صورت و دیزاین سلاح‌های مختلف اشاره کرد. تمام این موارد دست به دست هم می‌دهند تا سطح شما در این بازی با سرعت بیشتری افزایش پیدا کند.

خرید پوینت بازی فیفا موبایل

بازی فیفا موبایل از جمله پرطرفدارترین بازی‌های فوتبالی برای دستگاه‌های موبایل است و ارز رایج آن نیز فیفا پوینت می‌باشد. در این بازی، شما می‌توانید به راحتی و با کمک فیفا پوینت، آیتم های مختلفی را در بازی خریداری کنید.

البته با خرید فیفا پوینت این امکان نیز برای شما فراهم می‌شود تا بازیکنان و کارت‌های جدیدی را نیز خریداری کنید. در واقع، در فیفا موبایل بیش از ۱۸ هزار بازیکن واقعی وجود دارد که اگر قصد خرید بهترین‌ها را داشته باشید، باید از فیفا پوینت زیادی استفاده کنید.

خرید پول بازی نید فور اسپید نو لیمیتس

بازی نید فور اسپید نو لیمیتس (No Limits) از سری بازی‌های نید فور اسپید است که برای موبایل منتشر شده است. ارز رایج بازی نید فور اسپید نو لیمیتس نام خاصی ندارد و ما هم برای عدم گمراهی به آن پول می‌گوییم. در نظر داشته باشید که با کمک پول بازی نید فور اسپید این امکان به شما داده می‌شود تا ماشین‌های خود را با دست بازتری شخصی‌سازی کنید.

همچنین با کمک پول بازی نید فور اسپید نو لیمیتس می‌توان ماشین دلخواه خود را نیز خریداری کرد. البته که برای خرید ماشین دلخواه باید به این موضوع توجه داشته باشید که ممکن است هنوز سطح شما به میزان که باید برای خرید ماشین افزایش پیدا نکرده باشد.

پول درون بازی و آنچه درباره آن باید بدانید  - گیمفا

خرید درون بازی

شیوه های مرسوم برای خرید درون بازی

برای خرید درون بازی نیاز به پرداخت، آن هم به صورت غیر ریالی هست. این آغاز محدودیت برای گیمر های ایرانی به حساب می آید. اما راهکارهایی برای استفاده از این خدمات وجود دارد.

خرید درون بازی با گیفت کارت

مهمترین و در عین حال ساده ترین روش خرید درون بازی، خرید گیفت کارت است. این راهکار پرداختی، به عنوان یکی از محبوب ترین روش های خرید امکانات از فروشگاه های بین المللی و مجازی محسوب می شود.

اگر از دستگاهی استفاده می کنید که از اندروید بهره میبرد، پس باید اکانت گوگل پلی داشته باشید. سپس با خرید گیفت کارت گوگل پلی و ردیم آن در اکانت گوگل پلی خود، اعتبار این اکانت را افزایش می دهید. از این به بعد می توانید با اعتبار اکانت گوگل پلی خود به راحتی اقدام به خرید درون بازی کنید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید پول بازی به وب سایت آی گیم مراجعه نمایید:

https://igame.ir/dlc/currency/

meysambEMPEROR NIMA SHAMS

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

پول درون بازی و آنچه درباره آن باید بدانید  - گیمفا
پول درون بازی و آنچه درباره آن باید بدانید  - گیمفا
پول درون بازی و آنچه درباره آن باید بدانید  - گیمفا
پول درون بازی و آنچه درباره آن باید بدانید  - گیمفا
پول درون بازی و آنچه درباره آن باید بدانید  - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

پول درون بازی و آنچه درباره آن باید بدانید  - گیمفا
پول درون بازی و آنچه درباره آن باید بدانید  - گیمفا