در مورد خرید گیفت کارت - گیمفا
در مورد خرید گیفت کارت - گیمفا
در مورد خرید گیفت کارت - گیمفا
در مورد خرید گیفت کارت - گیمفا

در مورد خرید گیفت کارت

پست گیمفا
۰۱:۴۰ ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
در مورد خرید گیفت کارت - گیمفا

در دنیای امروز خرید گیفت کارت برای مردم به یک مسئله رایج و متداول تبدیل شده است. همان طور که از نام این محصولات پیدا است، از آن ها برای هدیه دادن استفاده می شود. اما در ایران تنها راه شارژ خیلی از اکانت ها ازجمله اپل آیدی و جیمیل، گیفت کارت میباشد. همچنین دارندگان کنسول های بازی میتوانند با خرید گیفت کارت پلی استیشن بصورت آنلاین و قانونی از دنیای گیم روی این کنسول لذت ببرند. هر یک از این گیفت کارت ها از اعتباری مشخص بهره مند می باشند. اعتبار آن ها قابل انتقال نخواهند بود و دارندگان آن ها قادر به استفاده از این اعتبار در برنامه های اختصاص یافته می باشند. اغلب گیفت کارت ها تاریخ انقضا ندارند و برای مدت طولانی قابل استفاده می باشند.

کسب اطلاعات در مورد گیفت کارت

خرید گیفت کارت به منظور شارژ اکانت صورت می گیرد. خرید درون برنامه ای این محصولات نیز میسر می باشد. گیفت کارت ها در کشور های توسعه یافته از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند و اغلب برای خریدهای روزمره از آن ها استفاده می کنند. این محصولات به صورت کد ارائه می شوند. مدل های مختلف گیفت کارت، تنوع بالایی از این اقلام را ایجاد کرده است. از جمله محبوب ترین آن ها می توان به گیفت کارت اپل اشاره کرد که در سایت گیفتی کارت نیز ارائه می شود.

خرید گیفت کارت اپل

خرید گیفت کارت اپل مزایای بی شماری برای مشتریان به همراه دارد. با خرید اینترنتی این محصولات هم در وقت شما صرفه جویی می شود و هم امکان استفاده از اعتبار آن ها در راستای خرید موسیقی، فیلم، بازی و… برای شما فراهم خواهد شد. برای خرید گیفت کارت، باید از یک آیدی معتبر استفاده کنید و با استفاده از آن، گیفت کارت اپل مورد نظر را خریداری نمایید.

انواع گیفت کارت

خرید گیفت کارت اپل و فروش آن در انواع مختلفی نیز ارائه می شود. این محصولات به عنوان گیفت کارت آیتونز برای استفاده از خدمات مک آپ استور و آی بوک استور، مورد استفاده قرار می گیرند، ارائه می شوند. این محصول در کشورهای کانادا، آمریکا و… از محبوب ترین ها به شمار می روند.

برای خرید گیفت کارت بدانید که انواع مختلفی دارد. به طور کلی گیفت کارت های آمریکایی، در دو نوع فیزیکی و مجازی دسته بندی می شوند. در خرید این محصولات باید به اعتبار مرکز ارائه دهنده نیز توجه داشته باشید. در سال های اخیر برخی از این محصولات با کریدیت کارت های دزدیده شده صادر می شوند و از نظر قانونی شما را با مشکلاتی مواجه می کنند. با استفاده از خدمات سایت گیفتی کارت، ریسک خرید چنین کارت هایی به حداقل می رسد.

در مورد خرید گیفت کارت - گیمفا

مزایای استفاده از گیفت کارت اپل

این مدل گیفت کارت مزایای بی شماری برای کاربران دارند. دسترسی به خدمات آن برای کاربران ایرانی نیز میسر می باشد؛ به ویژه در شرایط تحریم که از سال های پیش متوجه کشور ما است، استفاده از این کارت ها بسیار ضرورت دارد. با استفاده از گیفت کارت معتبر اپل، می توانید انواع نرم افزارهای مورد نیاز خود را به سهولت خریداری کنید.

همچنین امکان پرداخت درون برنامه ای نیز با اعتبار این کارت ها برای شما فراهم خواهد بود. شما می توانید، با استفاده از حساب گیفت کارت خود در سایت های خارجی، اکانت های پرمیوم ایجاد کنید، موسیقی و فیلم های به روز دنیا را خریداری کنید و…. به این ترتیب ارتباط شما با همه کشورهای جهان با وجود شرایط تحریم حفظ خواهد شد.

بسیاری از نرم افزارهای مربوط به ادیت فیلم و عکس، بازی ها و نرم افزارهای سرگرمی و… خدمات خود را در دو بخش ارائه می دهند؛ بخش اول به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد و بخش دوم پرمیوم است و کاربر برای استفاده از آن ها نیاز به پرداخت هزینه دارد. بی شک خرید این خدمات با سیستم بانکی درون کشور ما میسر نمی باشد و برای راه اندازی این بخش ها باید از اعتبارات بین المللی نظیر گیفت کارت استفاده شود. امروزه افراد بسیاری از تلفن همراه اپل استفاده می کنند و استفاده از این نوع گیفت کارت نیز برای آن ها میسر خواهد بود.

blacknightMengomeysambM.MTThe Cat Lady

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

در مورد خرید گیفت کارت - گیمفا
در مورد خرید گیفت کارت - گیمفا
در مورد خرید گیفت کارت - گیمفا
در مورد خرید گیفت کارت - گیمفا
در مورد خرید گیفت کارت - گیمفا

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • TekkenGod گفت:

    دوستان یه سوال.
    تعدادی از سایتهای فروش گیفت کارت برای خرید کارت PSN از آدم عکس و مدارک هویتی با تمام اطلاعاتو میخوان . به نظر شما این کار به منظور فیشینگ و کلاهبرداری جهت خالی کردن حساب مشتریان نیست ؟ فروش یه گیفت کارت ساده پلی استیشن چه نیازی به این احراز هویتهای عجیب غریب داره ؟ یعنی واقعا فروشنده دلش به حال من و شمای گیمر سوخته ؟ یه شفاف سازی در این مورد بفرمایید ممنون میشیم . یه سایتهایی هم هستن میگن کد به صورت آنی براتون ارسال میشه ولی پولو که واریز میکنین هیچ اتفاقی نمی افته و کسی هم پاسخگو نمیشه . شما هم مجبورین قید پولو بزنین .

    DARKSIRENK1
    • Gray Fox گفت:

      قبل از اینکه هرخرید اینترنتی ای انجام بدید، ابتدا باید ادرس سایت رو در enamad.irسرچ کنیدتا از معتبر بودن جواز سایت وهمچنین تطابق عنوانش با کاریکه انجام میده اطمینان حاصل کنید.اگر نتیجه جستجو نیومد بدونید که نباید خرید کنید.
      هرگز اطلاعات شخصی از قبیل عکس و کارت بانکی ولو با پوشاندن ccv2 را در اختیار هیچ “خری” قرارندید.
      نه پلیس فتا ونه هیچ ارگانی این عمل فروشندگان رو برای احراز هویت توصیه نکرده.

      TekkenGodfarshid
      • TekkenGod گفت:

        بعضی سایتها بعد از واریز مبلغ اعلام میکنن که اول باید احراز هویت بشید تا کد رو ارسال کنیم و برای آدم چاره ای باقی نمیذارن. یا باید قید پولو بزنی یا ریسکو بپذیری. متاسفانه من دیدم خیلی از این سایتها نماد رسمی رو هم داشتن. پلیس فتا که کاری نمیکنه اگه هم بخواد انقد دردسر و هزینه داره که نمی ارزه. به نظر من سایتهایی مثل گیمفا باید این وبسایتهای کلاهبردار رو معرفی کنن و گیمرها هم هر کدوم تجربه تلخی از این وبسایتها دارن بیان کنن تا هم بساطشون برچیده شه و هم کسی گول نخوره دوباره .

  • blacknight گفت:

    (اول اینو بگم که فیلم نمیخام بازی کنم به قران هرچی میگم راسته )آقا ما بابا ننمون برای یه کاری رفتن مرکز استان منم چون قبلا بهشون گفته بودم یهو گوشی زنگ خورد گفتن پلسشن برات خریدیم بعد معلوم شد دیسکخور گرفتن ۱ساعت از پشت گوشی صدا میدادم تو سرشون که چرا بدون هماهنگی با من خریدن بعد تلوزیونشو هم خریدنو اومدم خب الان ملت میگن خرپولی فوشم میدم پس این توضیح بدم که هر روز مث خر دارم برا مردم بیل میزنم و از باباننم هم یه دونه خونه بهم رسیده که این که دیگه یه رسمه تقریبا همه این کارو میکنن به دختر جهیزیه میدن به پسر خونه که من گفتم پولشو میخام حالا اصل کاریو بگم آقا اونا اوکی شد رسیدیم به سرویس-پی اس پلاسشو میخاستیم به همون یارو که اینارو برامون خریده بود حرفه‌ای بود همه مردم قبولش داشتن گفتیم بخره برامون به خدا ۴بار خرید همش بعد از یکی دوروز میپرید غیرفعال میشد پول ۲تای اولی گرفت ۳میلیون به فنا رفت دوتای اولی که به قول خودش قانونی میگرفت دوتای دومی هم که میگفت هکی گرفتم پولش ندادیم ولی فک کنم ۱ میلیون هم به خودش ضرر خورد این پروسه ۶ماه طول کشید یعنی اینو خریده بودم ولی نمیتونستم باهاش بازی کنم تا اخرش اینارو اینقدر تو نت گفتم تا یه یوتوبر اسم یه سایت معتبر بهم گفت رفتم گرفتم و دیگه الان ۱ماه گزشته و نپریده اینم از ماجرای پلسشن خریدن ما

در مورد خرید گیفت کارت - گیمفا