تهیه‌کننده‌ی سابق GTA برای استودیوی خود از پلی استیشن و 2K نیرو جذب می‌کند
تهیه‌کننده‌ی سابق GTA برای استودیوی خود از پلی استیشن و 2K نیرو جذب می‌کند
تهیه‌کننده‌ی سابق GTA برای استودیوی خود از پلی استیشن و 2K نیرو جذب می‌کند
تهیه‌کننده‌ی سابق GTA برای استودیوی خود از پلی استیشن و 2K نیرو جذب می‌کند

تهیه‌کننده‌ی سابق GTA برای استودیوی خود از پلی استیشن و ۲K نیرو جذب می‌کند

امیرعلی قربان‌پور
۱۸:۲۶ ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
تهیه‌کننده‌ی سابق GTA برای استودیوی خود از پلی استیشن و 2K نیرو جذب می‌کند

استودیوی Build A Rocket Boy که رئیس سابق راکستار نورس (Rockstar North) آن را در ۲۰۱۶ تأسیس کرده بود، از اضافه شدن سه فرد باسابقه به تیم اجرایی خود خبر می‌دهد.

میک هاکینگ (Mick Hocking)، مورای پانل (Murray Pannell) و رندال پرایس (Randall Price) به ترتیب، مسئول ارشد بخش توسعه، معاون ارشد بازاریابی جهانی و مسئول نشر این استودیو خواهند بود.

هاکینگ در گذشته مقام ریاست و نقش کارگردان را در سه استودیوی SCE لیورپول (SCE Liverpool Studio)، شعبه‌ی لندن پلی استیشن (PlayStation London Studio) و استودیوی اِوُلوشن (Evolution Studios) که ساخت بازی MotorStorm را در کارنامه دارد، بر عهده داشته است. او همچنین معاون شبعه‌ی اروپای سونی کامپیوتر اینترتینمنت (Sony Computer Entertainment Europe) و معاون توسعه‌ی محصولات شرکت کدمسترز (Codemasters) بوده است.

پانل از ۲K به این استودیو می‌پیوندد؛ جایی که در گذشته، معاون نشر بخش اروپای آن بوده است. او مدیریت بازاریابی شعبه‌های بریتانیا و ایرلند پلی استیشن (PlayStation Uk and Ireland)، شرکت یوبیسافت (Ubisoft) و ایکس باکس را نیز در کارنامه دارد.

پرایس هم به تازگی مسئولیت معاونت ارشد نشر شرکت NCsoft را بر عهده داشته است و در گذشته، به مدت ۱۵ سال معاون ارشد بازار جهانی شرکت ArenaNet، سازنده‌ی بازی Guild Wars، بوده است.

رئیس استودیو یعنی لزلی بنزیز (Leslie Benzies) می‌گوید:

استودیوی Build A Rocket Boy از سال ۲۰۱۶ تا کنون، در سکوت رشد کرده است و امروز، مفتخریم که عضویت میک، مورای و رندال را به این تیم، خوش‌آمد بگوییم. حین اینکه توسعه‌ی بازی Everywhere را ادامه می‌دهیم، هرکدام از آن‌ها تجربه، دانش و تعهد بسیاری را به این استودیو می‌آورند و مشتاق آن هستیم که در ادامه‌ی سال ۲۰۲۲، اخبار بیش‌تری از تیممان منتشر کنیم.

لزلی بنزیز

این خبر، نخستین اطلاعات منتشر شده از این استودیو اسکاتلندی طی دو سال گذشته است. بنا بر اعلام رسمی Build A Rocket Boy، این استودیو شامل بیش از ۴۰۰ بازی‌ساز و متخصص فناوری بوده که در ادینبورگ، بوداپست و سایر نقاط جهان روی نخستین ساخته‌شان یعنی Everywhere کار می‌کنند که طبق گفته‌ی سازندگان، هدفش «به چالش کشیدن مرزهای بازی‌های ویدئویی و ایجاد انقلابی در سرگرمی» است.

همچنین، گلکسی اینتراکتیو (Galaxy Interaactive)، یکی از شرکت‌هایی که روی این استودیو سرمایه‌گذاری کرده است، چندی پیش گزارشی منتشر کرده بود و طی آن بازی Everywhere را «Ready Player One در دنیای واقعی» توصیف کرده و در ادامه گفته بود:

این یک بازی AAA جهان‌آزاد با بخش چندنفره‌ای است که از روایتی حماسی و چندبخشی بهره می‌برد و به واسطه‌ی یک سندباکس مجازی (Virtual Sandbox)، شامل محتوای تولیدی بازیکنان نیز می‌شود.

Moein MM2Amir RingoMehran.BaعلیDARKSIRENRezaHerfeiyM.MT🤘Mohsenj74Jin sakai@alistarEren YeagerAlbertVisible 6-tigh manmeysambPorfosor.جیم

مطالب مرتبط سایت

تبلیغات

تهیه‌کننده‌ی سابق GTA برای استودیوی خود از پلی استیشن و 2K نیرو جذب می‌کند
تهیه‌کننده‌ی سابق GTA برای استودیوی خود از پلی استیشن و 2K نیرو جذب می‌کند
تهیه‌کننده‌ی سابق GTA برای استودیوی خود از پلی استیشن و 2K نیرو جذب می‌کند
تهیه‌کننده‌ی سابق GTA برای استودیوی خود از پلی استیشن و 2K نیرو جذب می‌کند
تهیه‌کننده‌ی سابق GTA برای استودیوی خود از پلی استیشن و 2K نیرو جذب می‌کند
تهیه‌کننده‌ی سابق GTA برای استودیوی خود از پلی استیشن و 2K نیرو جذب می‌کند

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

تهیه‌کننده‌ی سابق GTA برای استودیوی خود از پلی استیشن و 2K نیرو جذب می‌کند