رئیس پیشین کرایتک به استودیوی تولیدکنندهی سابق GTA 5 پیوست
همانطور که احتمالاً مطلع هستید، لزلی بنزیز (Leslie Benzies)، عضو سابق استودیوی راکاستار (Rockstar) و کسی که به خاطر تولید بازی محبوب و موفق Grand Theft Auto V شناخته میگردد، پس از ترک این شرکت بار دیگر وارد صنعت بازیهای ویدئویی شد. حال، وی اعلام کرده که استودیویی که در ماه ژانویه راهاندازی کرده است شامل سه تیم خواهد بود که یکی از آنها توسط رئیس سابق شرکت کرایتک مجارستان (Crytek Hungary)، کریستوفر واردال (Kristoffer Waardahl)، در بوداپست مجارستان مدیریت میشود.
مانند دیگر دفاتر بنزیز در ادینبورگ، اسکاتلند، لس آنجلس، کالیفرنیا، استودیوی تحت رهبری واردال به نوعی در ساخت بازی Everywhere ، جدیدترین پروژهی بنزیز، مشارکت خواهد کرد. طبق گزارش GamesIndustry.biz، این استودیو شامل تعدادی از توسعه دهندگان کهنهکار و بااستعداد این صنعت است که در ساخت «بازیهای بزرگ (AAA)، موبایل و واقعیت مجازی» تجربه دارند.
واردال در خصوص این استودیو و فعالیتش بیان داشت:
یکی از احساسات ما ساخت و توسعهی یک بازی جهان باز زیباست و این هدف در تاروپود وجود تیم نهفته است. زمانی که ما از چشم انداز بنزیز در خصوص این بازی (Everywhere) مطلع شدیم، این فرصت را بدست آوردیم که به [تیم توسعهی] Everywhere بپیوندیم و خوشحالیم که بخشی از هستهی اصلی تیم توسعهی این بازی خواهیم بود.
کریستوفر واردال زمانی که رئیس شرکت کرایتک مجارستان بود در ساخت و توسعهی چند بازی از جمله Crysis Warhead، Ryse: Son of Rome و The Collectables مشارکت داشت.
همانطور که میدانید، بنزیز اوایل سال جاری میلادی از بازی جدید که با نام Everywhere شناخته میگردد رونمایی کرد. ای عنوان که در سبک جهان باز است با استفاده از موتور بازیسازی شرکت آمازون، یعنی Lumberyard، توسعه مییابد.آنجلس
پر بحثترینها
- خالق Nier: استودیوهای ژاپنی نمیتوانند با تکنولوژی غربیها رقابت کنند
- سونی ممکن است اجرای بازیها با نرخ فریم ۳۰ روی PS5 Pro را قبول کند
- سیستم مورد نیاز Ghost of Tsushima مشخص شد؛ اولین بازی که روی PC از تروفیها پشتیبانی میکند
- طرفداران GTA 6 حاضرند حتی بیشتر از ۷۰ دلار برای این بازی بپردازند
- چطور میتوان Starfield را به بازی بهتری تبدیل کرد؟
- شایعه: رئسای سابق استودیوی ۳۴۳ کمپین Halo Infinite را نابود کردند
- کنسول یا PC؟ مقایسه تجربه بازی و قیمت
- نسخه PS5 بازی Starfield به مدت ۴ سال در دست توسعه بود
- محبوبیت بتای Sea of Thieves روی PS5 سرورها را مختل کرده است
- پیشنهاد رئیس سابق Blizzard به بازیکنان: پس از به پایان رساندن یک بازی به توسعهدهندگان انعام دهید
نظرات
تا بحال چند نفر دیگه از تیم gta به تیم everywhere پیوسته بودند. این بازی مرموز خواهد بود……
از فروش بازی ها معلومه مدیر قابلی هست
مجموع کل فروش تا الان
The Collectables (ios) ( شاید؟شاید چنتا فروخته )
Ryse: Son of Rome(1.39 میلیون) Xone,Pc
Crysis Warhead(0.02 میلیون)
عناوین شاخ به قول فنای PC,Xbox One,ماکرو,Crytek
امان از کرک
امان از انحصار ناب به قول خودشون
صنعت گیم اگه اینا باشه فاجعه هست عناوینی ضعیف و متوسط
تو خوبی !!
چطوری عامو ؟؟ 😎
یه چند وقتی بود از ع.ن بازیات خبری نبود 😐 😐 😐
دوستان ببخشید بابت اس.پم. دو ستان با نت ۳gایرانسل میشه gta v. رو انلاین بازی کرد ؟من بدون مشکل بتل ۱ و کالاف رو انلاین بازی میکنم
سرعتتون هگه۵۰۰کیلو باشه راحت میتونید ولی جی تی ای نسبت ب بقیه بازیها فک کنم نت بالاتری بخاد من کال اف و انچارتدو راحت میزنم ولی سر جی تی ای لگ همیشه هست
idبده انچارتد بازی کنیم
داداش بده ای دی بده آنچ بزنیم
فقط هر کاری میکنین به راکستار آسیب نرسه
از معدود شرکتایی که بازی های خارق العاده ای میسازه
راک استار دنبال ایده های نو هست و این خیلی خوبه و خدا کنه بسمت بازیهای واقعی بره ( یکی از رمزهای مهم موفقیت شرکت) نه تخیلی……..