سم لیک: بازی Alan Wake 2 روایت عظیمی را در بر خواهد داشت
کارگردان بازی Alan Wake 2، سم لیک (Sam Lake)، اشاره کرد که با یک داستان «غولآسا» طرف هستیم و این بازی به یکی از بزرگترین روایتهای استودیوی رمدی (Remedy) بدل خواهد شد.
سال گذشته طی مراسم The Game Awards، با رونمایی تعدادی از عناوین محبوب و آیندۀ بازیهای ویدیویی که تحت توسعۀ استودیوهای پرطرفدار قرار دارند، از طرفداران استقبال شد. یکی از این رونماییهای بهخصوص که سروصدا به پا کرد، معرفی بازی Alan Wake 2، دنبالهی عنوان محبوب اکشن ماجراجویی سومشخص از استودیوی رمدی بود. بسیاری از طرفداران تقاضای ساخت دنبالهای برای این عنوان کالت کلاسیک (به طور کلی به آثاری خاص با طرفدارانی پروپاقرص اطلاق میشود) را داشتند؛ که درنهایت استودیوی رمدی اعلام کرد دنبالۀ عنوان یاد شده، اثری در ژانر وحشت بقا، در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.
استودیوی رمدی از زمان معرفی این دنباله، جزئیات کمی از ساخت بازی و انتظاراتی که از آن میرود را به اشتراک گذاشته است؛ از جمله تصاویر هنری Alan Wake 2، اعلام بازگشت بازیگران و هنرمندان اصلی از نسخۀ اول برای ایفای نقش شخصیتهای خود و حتی جزئیات کوچکتری مانند این مورد که برای ساخت بازی، ردهبندی سنّی بزرگسال را هدف قرار دادهاند. آقای لیک همچنین گفته است که بازی از نظر گستردگی داستان «غولآسا» خواهد بود.
آقای لیک اخیراً با انتشار این اظهارات در توییتر، اطلاعات جدیدی از پیشرفت توسعۀ داستان Alan Wake 2 منتشر کرده است. او یک تصویر از خود در کنار نویسندۀ ارشد، Clay Murphy، منتشر کرد و در آن اشاره میکند که تعداد صفحات نوشته شده برای این پروژه بیشتر از هر پروژۀ صورت گرفته توسط این استودیو است. این موضوع میتواند نشان از دو چیز داشته باشد؛ یا داستانی طولانیتر از بازی اول خواهد بود و یا دیالوگهای بسیاری در بازی جای داده شده است که این افزایش تعداد صفحات را توجیه کند.
این کارگردان متذکر میشود که هنوز داستان بازی کامل نشده است، اما این شرکت در تابستان، استراحت کوتاهی خواهد داشت و بعد از آن به ادامه ساخت بازی میپردازد. آقای لیک همچنین عنوان میکند که ضبط بازی در حال انجام است، اما از میزان پیشرفت آن جزئیاتی منتشر نمیکند.
با وجود این تعداد صفحات بالا و اطلاعاتی که استودیوی رمدی در گذشته منتشر کرده است، موارد زیادی وجود دارد که طرفداران میتوانند برای آنها هیجان داشته باشند. بازی Alan Wake 2 قرار است به زیباترین اثر تاریخ استودیوی رمدی بدل شود و به همین منظور تنها برای کنسولهای نسل بعد و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر خواهد شد. عنوان مذکور همچنین قرار است از موتور بازیسازی Norightlight Engine استفاده کند که در آخرین بازی استودیو، یعنی Control، از آن استفاده شده بود.
پر بحثترینها
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- Stellar Blade از لحاظ فنی کم نقص و عالی اجرا میشود
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- گزارش مالی مایکروسافت: افزایش درآمد ایکس باکس به دلیل خرید Activision Blizzard
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- ممکن است GTA 6 در حمل اسلحهها همانند Red Dead Redemption 2 عمل کند
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
نظرات
نسخه یکش رو همین چند وقت پیش بازی کردم به شدت اثر جذابی بود بخصوص از نظر اتمسفر و داستان سرایی دیگه ببین نسخه دومش چی میخواد بشه با حمایت اپیک و انجین قوی Northlight
سم لیک=داستان عالی با روایت جذاب
به به
یه تریلری چیزی بدین خب مردیم از نسخی :/
شکی درش نیست
سم لیک یکی از بزرگترین کارگردانای ویدئو گیمه که با مکس پین و الن ویک غوغا کرد
حتی بازی مثه کوانتوم بریک که از لحاظ گیمپلی ضعف داشت، از لحاظ داستانی عالی بود
عاشقتم مثل عطر دعا
امیدوارم یه کم ورزش کرده باشه که توی نسخه دوم تا یه کم باسرعت حرکت می کنه هی نفس نفس نزنه جونش بالا بیاد😁😁😁
خاصترین انحصاری ایکسباکس۳۶۰ با فاصله آلن ویک بود
داستان و روایت بازی عالی بود ، گیمپلی میتونست بهتر باشه ولی راضی کننده بود ۱۲-۱۳ سال پیش
آلن ویک۲ از اون بازیها هستش که تجربش برای هر گیمری واجبه
رمدی استدیو به شدت قابل احترامی هستش و همیشه یه الگو حرکتی داشته که به یه استاندارد تبدیلش کرده توو این سالها
شدیدا از استودیو رمدی و سم لیک خوشم میاد
بازیهایی ک میسازن خیلی با علاقه ی من سازگاره
… امیدوارم بتونه دوباره به اوج برگرده و سود خوبی کنه تا انگیزه واسه بازی های جدید دیگه پیدا کنه