شایعه: یک باس Elden Ring ابتدا برای Dark Souls 3 خلق شده بود
به ادعای یکی از کاربران یوتیوب به نام ZullieTheWitch، احتمالاً باسفایت رنالا (Rennala) در Elden Ring ابتدا برای بازی Dark Souls 3 خلق شده بوده است.
هرکدام از باسفایتهای Elden Ring حملات و سبکهای مخصوص به خود را در در مبارزه دارند، اما بنا بر کشف اخیر یکی از هواداران، به نظر میرسد که فرام سافتور (FromSoftware) یکی از نبردهای حماسی این بازی را مدتها قبل از خلق سرزمینهای میانی (Lands Between) تدارک دیده بود.
اگر به انتهای منطقهی Academy of Raya Lucaria برسید، با باسفایت Rennala Queen of the Full Moon مواجه میشوید. همانطور که در ویدیوی ZullieTheWitch به آن اشاره میشود، این شخصیت قدرت زندگی دوباره را در اختیار دارد؛ قابلیتی که رُزاریا (Rosaria)، یکی از شخصیتهای فرعی Dark Souls 3، نیز در اختیار داشت.
در فاز نخست مبارزه با رنالا، دختران او از گهوارههای آویزانشده از سقف بیرون میآیند. اگر به اتاق رُزاریا در Dark Souls 3 نگاهی بیندازید، چنین گهوارههایی را خواهید دید که احتمالاً کارکرد یکسانی برای Man-grubهای رُزاریا داشتهاند.
او در ادامه توضیح میدهد که مادسازی به نام Katalash در فایلهای بازی به یک event trigger برخورد کرده است که عنوانش «Boss Battle BGM Rosaria» است؛ به این معنا که اتاق این شخصیت، قرار بوده است محل مبارزهی او باشد. این مورد با فایلی صوتی که استفاده نشده و قرار بوده است موسیقی متن آن باشد نیز همخوانی دارد.
ویدیوی موربوطه در ادامه قابل مشاهده است:
با این شواهد، به نظر میرسد که مبارزه با رُزاریا از مرحلهی طراحی اولیه فراتر نرفته بوده، اما نکتهی جالب این است که طرحهای ناتمام استودیوی سازنده چند سال بعد کامل میشوند و در Elden Ring به نمایش در میآیند.
پر بحثترینها
- بازی Stellar Blade به دلیل طراحی شخصیت Eve نقدهای منفی دریافت کرده است
- نقدها و نمرات بازی Stellar Blade منتشر شدند
- شایعه: احتمال عرضه Helldivers 2 روی Xbox Series X|S وجود دارد
- Stellar Blade از لحاظ فنی کم نقص و عالی اجرا میشود
- دنیاهای آخرالزمانی که اگر در واقعیت رخ بدهند بقاء در آنها دشوار خواهد بود (قسمت اول)
- شایعه: Gears 6 در مراسم امسال Xbox معرفی میشود
- گزارش مالی مایکروسافت: افزایش درآمد ایکس باکس به دلیل خرید Activision Blizzard
- رتبهبندی شخصیتهای اصلی سری GTA
- ممکن است GTA 6 در حمل اسلحهها همانند Red Dead Redemption 2 عمل کند
- انتقاد EA از ممنوعیت فروش Dead Space در ژاپن اما صدور اجازه انتشار به Stellar Blade
نظرات
اگه یهو بیان بگن ملنیا رو برا سکیرو طراحی کرده بودیم تعجب نمیکنم
ولی خدایی چه باحال میشه.کاتانا در مقابل کاتانا
ملنیا waterfowl dance داره که مثل جینسوکه همشو دیفلکت میکنی پاسشر پر میشه و دث بلو.ولف با ملنیا روبرو میشد زیر ۱۰ دقیقه شکستش میداد.
به تازگی شروع به تجربهاش کردم و حدود ۴۵ ساعت پلی دادم، اولا بازی طوریه که گذر زمان رو واقعا حس نمیکنم؛ مثلا اونقدر درگیر پیشروی میشم که یکهو میبینم چندین ساعت گذشته و دوما بازی به شدت عظیم و با کیفیته و این عظمت قابل حس. به تناسب اوپن ورلد بودنش محیط ها و لوکیشن ها گسترده و متنوعاند و لور بازی نیز همچنین و اکتشاف ها خیلی لذت بخش هستند… اغراق نیست که گفته بشه که در کنار دارک ۱ و بلادبورن بهترین بازی میازاکی- اگر بهترینشون نباشه- و یکی از برترین جهانآزادها هست.. المان ها و منطق سولزبورنی خیلی به اوپن ورلد بودن نشسته و ترکیب بسیار زیبایی ساخته، انطباق سولزبورن با اوپن ورلد بودن و بالعکس، طوری که بازی همون رنگ و بوی آشنای میازاکی رو داره اما در عین حال تجربهای است از یک بازی جهانآزاد که این وظیفه رو به نحو احسن انجام داده.
سلام داداش ولی دیگه فک کنم خیلی داری طولش میدی چون من تو کمتر از ۴۰ ساعت پلاتش کردم تازه پشت بعضی باسا هم چند بار مردم !😂😂
از اکتشاف نهایت لذت رو میبرم، به علاوه اینکه پیشروی در بازی و ترتیب رفتن به لوکیشن ها بسته به انتخاب گیمر میتونه حالت های بسیاری داشته باشه
۲۰ ساعت تا الان پلی دادم واقعا شاهکاره بقدری خوب مپش و طراحی کردن که آدم دوست داره همه جارو بگرده و داستان اصلیو ول کنه من که اصلا متوجه گذر زمان نشدم ارت هنریشم که بی نظیره
یکی از بهترین باسای طراحی شده تو بازی بود.